Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1251) Ixion77 válasza ssgt1981 (#1246) üzenetére


Ixion77
őstag

Curve

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#1252) betyarr válasza Watcher45 (#1247) üzenetére


betyarr
veterán

ha nem is a pp-seket elcsábítani,de legalább a curve használatot erősen népszerűsíteni.sztem akinek van curve kártyája az valszeg már be is pakolta a pp alá.
illetve,sok helyen pl nem is fogadnak el pp-t,de bankkártyát mindenütt.ott tényleg jól jön egy ilyen "nyugi faktor".

[ Szerkesztve ]

(#1253) ssgt1981


ssgt1981
senior tag

Köszi szépen a választ. Gondolom az árfolyam sokkal jobb, mint az Erstés. A kártya pénznemét forintban vagy a külföldi devizában kell megadni?

[ Szerkesztve ]

(#1254) Watcher45 válasza betyarr (#1252) üzenetére


Watcher45
tag

Én a Revolut virtuális kártyát tettem be a pp alá és az Alin is azzal fizetek, a Curve-t itthoni fizetésekre használom.

(#1255) petipetya


petipetya
nagyúr

Megjött a Curve kártya, aktiváltam, holnap pedig PIN kódot váltók rajta. Még sok minden nem világos, de egyrészt kitapasztalom majd Tesco önműködő kasszánál (ahol nem állnak a seggemben), AliExpress rendelésnél stb., illetve majd kiolvasom a topicot is.

Azt viszont nem értem, hogy melyik kártyát kell elsődlegesnek állítani, ha boltban akarok vele fizetni? A Curve-t, vagy a CIB-et?

"nincs rá lezsóidő"

(#1256) gzbotii válasza petipetya (#1255) üzenetére


gzbotii
veterán

Curv-vel fizetsz "fizikailag", és azt a kártyát kell állítani elsődlegesnek, amiről szeretnéd, hogy levonja a pénzt. Ezt akkor kell, ha több kártya is van Curve ala berakva (pl egy OTP MasterCard debit es egy OTP Visa credit).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1257) KTU válasza petipetya (#1255) üzenetére


KTU
addikt

Mindig arra állítsd vásárlás előtt amivel fizetni szeretnél.
Curve-állítom ha nem akarok vásárolni.
Azon nincs pénz, esetleg Curve Rewards pont lehet rajta, de most az sincs. :U

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1258) petipetya


petipetya
nagyúr

Köszi mindkettőtöknek :R

"nincs rá lezsóidő"

(#1259) KTU válasza szabi__memo (#1250) üzenetére


KTU
addikt

Nálad pont. :K
Amíg nincs megoldva hogy a kártya adataiból valamit a felhasználó gyorsan tudjon változtatni, ( CVV/CVC kód, másik virtuális kártya, stb.),
Addig nem használom internetes vásárlásra olyan helyen, ahol ismétlődhet automatikusan a vásárlás, vagy csekély kétségem is felmerül, hogy okos döntés-e ott kártyával vásárolni.
Erre ott van a Revolut virtuális kártya!
Ők már bizonyítottak, hogy megfogják a tranzakciót ha írok nekik, vagy akár automatikusan is blokkolják a végrehajtását, míg nem hagyom jóvá, ha gyanúsnak találják.

Ingyen küldtek ugyan másik kártyát, de addig nincs Curve kártyás vásárlás.

Mikor gondom volt a Curve-vel, ezt a levelet kaptam, gondolom mindenkinek ezt írják ilyen esetben:

Hi

Thanks for getting in touch and sorry to hear you’re having trouble getting your money back from the retailer. Rest assured that your money is safe with Curve and with our Curve Customer Protection we will help you get your money back.

I will forward your message to our Disputes Team, who will review your request get in touch with you directly. If available, please could you provide the following information for them to review:

- Description of events
- Any documentation you have available to show you've tried to resolve the issue with the merchant directly
- Purchase confirmation

If you have any questions, please let me know.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1260) Oliverda válasza KTU (#1259) üzenetére


Oliverda
félisten

És mi lett az eset vége?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1261) Ixion77 válasza ssgt1981 (#1253) üzenetére


Ixion77
őstag

Ft alapú a kártyád, ergo azt kell beállítani. Ha más devizanemben fizetsz, akkor a Curve váltja majd forintra.

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#1262) ssgt1981 válasza Ixion77 (#1261) üzenetére


ssgt1981
senior tag

Köszönöm szépen a választ.. Azt meglehet valahol nézni, hogy a Curve milyen árfolyamon vált?

(#1263) KTU válasza Oliverda (#1260) üzenetére


KTU
addikt

[link] itt írtam a történetet.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1264) petipetya


petipetya
nagyúr

Ez a 15 Ft azt jelenti, hogy ennyit spóroltam, vagy spóroltam volna a váltásból adódóan? Az AliExpress-en vásároltam USD-ben, ahol az AliPay mögé a Curve kártyám, amögé pedig a hazai CIB van téve HUF devizában.

"nincs rá lezsóidő"

(#1265) gzbotii válasza petipetya (#1264) üzenetére


gzbotii
veterán

Igen.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1266) petipetya válasza gzbotii (#1265) üzenetére


petipetya
nagyúr

Köszi. Egyrészt belegondolni is fáj, hogy a teló vásárlása során ez mekkora összeg lett volna (3375 HUF lett volna a 125000 HUF teló esetén szintén 2.7%-al számolva). Nem a pénz a lényeg, mert úgyis elmegy másra, hanem az elv, hogy nem a banké.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#1267) gzbotii válasza petipetya (#1266) üzenetére


gzbotii
veterán

Azért figyelj arra, hogy valutakonverzió esetén* havi 500£ fölött Curve is 2% díjat számol fel.

*amikor nem abban a pénznemben fizetsz, mint a Curve mögött lévő kártya pénzneme

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1268) betyarr válasza petipetya (#1266) üzenetére


betyarr
veterán

ahogy gzbotii is írja,500 font felett már inkább a revolut ajánlott.én is azzal vettem a op7pro-mat és így elkerültem a +2%-ot.

[ Szerkesztve ]

(#1269) petipetya válasza betyarr (#1268) üzenetére


petipetya
nagyúr

Mindkettőtöknek köszi az infót.

"nincs rá lezsóidő"

(#1270) AcCEsS


AcCEsS
senior tag

A hétvégén az első fizikai kártyahasználatomnál elbénáztam a PIN kód beírását, így x próbálkozás után letiltott a Curve. Írtam a supportnak, ők azt javasolták, hogy egy ATM segítségével adjak meg új PIN kódot, az fel fogja oldani a zárlatot. Egy OTP-s ATM segítségével megváltoztattam a PIN-t, de miután egy ideig várakoztatott, időtúllépés hibaüzenetet írt ki. Viszont a Curve app már az új PIN-t mutatta. Kivettem a kártyát, beraktam újra, és az ÚJ PIN megadása után kértem egy egyenleginfót. Minden ok. Tegnap fizetni szerettem volna vele, de az Edigital kártyaolvasója elutasította az új PIN kódot hibás PIN-re hivatkozva. A végén a Revolut kártyámmal fizettem. Rögtön elmentem a legközelebbi OTP-s ATM-hez, és az új PIN kóddal belépve lekértem az egyenleget, majd kártya ki/be, és vettem fel 1000 forint készpénzt is. Minden rendben lezajlott. Akkor most mi a búbánat van? :Y

[ Szerkesztve ]

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#1271) Oliverda


Oliverda
félisten

Miután back in time-mal 1 hét után sem került vissza az összeg az eredeti kártyára, írtam a supportnak. A válasz:

Thanks for getting in touch. When you move a transaction from one payment card to another using our Go Back in Time feature, the payment on the original payment card will be refunded straight away. Your bank statement can often be a little bit slower to update, but you should see the refund appear in your original payment card account within 3-5 business days.

I checked your account and can confirm this refund didn't go through automatically. I did this manually for you now. Please be assured you will not be charged for this transaction. Our engineers are investigating the issue to prevent this from happening again.

Előtte és utána sem volt gond, tehát valamit ideiglenes probléma lehetett.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1272) AcCEsS válasza AcCEsS (#1270) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Időközben probléma nélkül fizettem a Spar-ban, habár csak pár száz forintos tétel volt, így nem kért PIN kódot.

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#1273) petipetya válasza AcCEsS (#1272) üzenetére


petipetya
nagyúr

Ez a lényeg. Habár az OTP-s automaták hibájáról olvastam a minap, az még nem jelenti azt, hogy valóban úgy is van. Jómagam a saját CIB-es automatában változtattam meg a Curve (mindig kurv.t akarok mondani, hehe) PIN kódját gond nélkül, az legalább nagyon lassú menüvel, de "biztosan" működik.

Bank automata, önműködő kassza, normál kassza, érintéses fizetés, online rendelés hazai ételfutárnál, AliExpress-en stb. - nagy hirtelen kipróbálva ezeknél simán működik a Curve.

"nincs rá lezsóidő"

(#1274) szab8814


szab8814
újonc

Sziasztok!

Én most kaptam meg a Curve kártyám és be akarom alá regisztrálni a Revolutot. A pénznem választásnál azt az üzenetet dobja fel, hogy a megadott Revolut kártyaszám alapján a kártyám pénzneme GBP és ha HUF-ot választok akkor a tranzakcióknál emiatt további díjak adódhatnak. A kérdésem hogy akkor most mit érdemes választani a Curve-be való berakásnál HUF-ot vagy GBP-t? Vagy a forint feltöltés miatt ennek már nincs jelentősége?

Köszönettel!

(#1275) -=Jam=- válasza szab8814 (#1274) üzenetére


-=Jam=-
őstag

A kártya alapján GBP-nek gondolja, de ha forintot tartasz rajta, akkor természetesen a HUF-ot kell választani.

(#1276) szab8814 válasza -=Jam=- (#1275) üzenetére


szab8814
újonc

Koszi ok akkor igy allitom. Meg egy dolog, ha van Revolut app a telefonomon es curve is, akkor apple pay fizetesnel melyiket fogja hasznalni? mondjuk ez inkabb talan telefon beallitas fuggo de hol? thx!

(#1277) -=Jam=- válasza szab8814 (#1276) üzenetére


-=Jam=-
őstag

A Revolut meg a Curve nem pay app, úgyhogy azok ilyen szempontból nem mérvadók. Az Apple Walletben beállított kártyát fogja használni.

Bár mintha Apple telefonon amúgy sem lehetne választani Pay appot, mint az androidon.

[ Szerkesztve ]

(#1278) szab8814 válasza -=Jam=- (#1277) üzenetére


szab8814
újonc

Ja igaz logikus hirtelen erre nem is gondoltam. Mondjuk egyelore apple pay nem tamogatott, visszaterek ra kesobb. koszi megegyszer. udv

(#1279) Peter.70


Peter.70
őstag

Tegnap még ott volt az 5 font a curve kártyám alatt, ma már nincs. Ez hogy lehet? Nem költöttem el.

Vagy mégis ott van? :F Nem tudom hogy kéne látnom

[ Szerkesztve ]

(#1280) petipetya válasza Peter.70 (#1279) üzenetére


petipetya
nagyúr

Wallet / Curve Cash alatt van. A bekarikázott gombra bökve lehet váltani a GBP/pont nézet között:

"nincs rá lezsóidő"

(#1281) Peter.70


Peter.70
őstag

Valaki le tudná írni lépésről lépésre, hogy a curve-n lévő 5 fontot fizetési hivatkozással hogy lehet a revolutra át tenni? Akár privátban is

(#1280) petipetya : itt én nullát látok, viszont a timeline alatt látok +500-at, igaz júliusi dátummal

Összefüggésben lehet azzal, hogy tegnap jött meg a fizikai kártyám, és miután aktíváltam az alkalmazásban megváltozott az általam előzőleg megadott PIN kód? És ezt a PIN kódot írtam be?

[ Szerkesztve ]

(#1282) retesz147 válasza Peter.70 (#1281) üzenetére


retesz147
addikt

Összefoglalóban le van írva.

Xiaomi 13 eu dev...

(#1283) Peter.70 válasza Peter.70 (#1279) üzenetére


Peter.70
őstag

Más is járt így? Van valami felhasználási határideje az 5 fontnak?

[ Szerkesztve ]

(#1284) zolmesz válasza Peter.70 (#1283) üzenetére


zolmesz
aktív tag

A Curve kártyádnál a Balance/Egyenleg értéke lett nulla? Ha nem Te költötted el, akkor az nem biztos, hogy jó dolog.
Elévülésről én nem olvastam sehol, és nekem 07.05 óta ott van és gyűlik a pénz,
már 5,80 GBP van, dől a lé :-)

(#1285) Peter.70 válasza zolmesz (#1284) üzenetére


Peter.70
őstag

Igen. Egy ismerősnek is eltünt. Most írom az emailt az ügyfél szolgálatnak

[ Szerkesztve ]

(#1286) gzbotii válasza Peter.70 (#1285) üzenetére


gzbotii
veterán

Spent this month alatt mi van?
Írj a supportnak, valami gond lesz ott.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1287) Peter.70 válasza gzbotii (#1286) üzenetére


Peter.70
őstag

0 GBP

(#1288) edk- válasza ssgt1981 (#1253) üzenetére


edk-
őstag

Az Erste Visa árfolyama elég jó a magyar bankok között.

Tegnap véglegesedett terheléssel 294,07-ért adott egy dollárt, ha most Revoluttal váltanék, 295,65-be kerülne.

"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado

(#1289) streng válasza Peter.70 (#1285) üzenetére


streng
csendes tag

Lépj ki az app-ból. Töröld az app adatait (vagy újra telepítés), újra belép. Ha ekkor sincs akkor support.
Néha kiakad a Curve a frissítések miatt, ez az, nem megy az app-ban. kilép/belép sokat szokott segíteni.

[ Szerkesztve ]

(#1290) Peter.70 válasza streng (#1289) üzenetére


Peter.70
őstag

A csatolt kártyáim attól megmaradnak?

(#1291) petipetya válasza Peter.70 (#1290) üzenetére


petipetya
nagyúr

Meg. Nekem teló format után az app újratelepítése után bent volt a kártyám.

"nincs rá lezsóidő"

(#1292) Peter.70 válasza streng (#1289) üzenetére


Peter.70
őstag

Kiléptem, töröltem, újra telepitettem, google fiókkal léptem be uyanúgy mint először, és nem látom az 5 fontot

(#1293) zolmesz válasza gzbotii (#1286) üzenetére


zolmesz
aktív tag

Mondjuk ha a "Spent this month" alatt ma nulla van, az nem gáz, mert augusztus 1 van, ha ma még nem vásárolt, akkor jogos a nulla, mint ahogy pl. nálam is.

(#1294) KTU válasza Peter.70 (#1292) üzenetére


KTU
addikt

Alul van 5db ikon, balról a második alatt "Timeline"
katt rá, mit látsz, ott vannak a költéseid, nem csak az aktuális hónap, hanem minden amióta Curve kártyád van, kvázi mint egy idővonal.
Az is látszik ha valamit levontak a Curve Cash kártyáról, pl véletlen avval fizettél.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1295) Peter.70 válasza KTU (#1294) üzenetére


Peter.70
őstag

Tegnap kaptam meg a kártyát, tehát nem költöttem még.
Július 17. dátummal látom: pending+500

[ Szerkesztve ]

(#1296) KTU válasza Peter.70 (#1295) üzenetére


KTU
addikt

Akkor megvan, csak még függőben levő a státusza.
így még elkölteni nem tudod.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1297) zolmesz válasza Peter.70 (#1295) üzenetére


zolmesz
aktív tag

Hát akkor meg is van a "probléma" oka.
Amíg függőben (pending) van a tranzakció, addig nem is használhatod fel. Ha már volt egy kártyás, PIN kódos tranzakciód, akkor lesz "nem-pending", és onnantól lesz benne az egyenlegedben és használhatod fel.

Ahogy KTU is leírta, amíg én is leírtam :)

[ Szerkesztve ]

(#1298) Peter.70 válasza KTU (#1296) üzenetére


Peter.70
őstag

És mikor fogom tudni elkölteni? Tegnap még a wallet gomb alatt is látszódott, ezért zavarodtam meg

(#1299) Oliverda válasza edk- (#1288) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez így nem mérvadó, azonos időpontban kellene összevetni a kettőt.

Amúgy az Erste Visa árfolyama valóban jó, mert a kártyatársaság árfolyamát használják.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1300) szabi__memo válasza edk- (#1288) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ez jó:) holnap melyik lenne jó?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.