Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101) KTU válasza Oliverda (#97) üzenetére


KTU
addikt

Csak ne Euronet ATM-eket válasszatok.
Ezeknél nem lehet elkerülni a többszörös konverziót, a saját magas árfolyamot. :(((

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#102) Oliverda válasza nutfile (#99) üzenetére


Oliverda
félisten

Eddig vásárlásnak könyvelte az ilyeneket.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#103) oszy78 válasza Oliverda (#102) üzenetére


oszy78
tag

Nekem is az a tapasztalatom, hogy a KP felvételt vásárlásnak könyveli, legalábbis eddig így volt.

Arra tippelek, hogy a Curve minden esetben továbbküldi az MCC kódot (Erste Max 4%-os visszatérítés kategórák is jól mennek vele), kivéve a készpénz felvételt, ahol másik MCC kódot állíthat be neki, hogy vásárlásnak látszódjon a terhelendő kártyán.
Egyelőre most nincs olyan kártyám ami kijelzi az MCC kódokat, de ha megjön az éppen lecserélés alatt lévő K&H-s kártyám, akkor azzal kiderítem milyen MCC-t állít be rá.

Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.

(#104) szuladam


szuladam
aktív tag

Ugye az app mindenkinek azt írja, a kártyára hogy Ideiglenesen nem elérhető.
1, tudja valaki mikor lesz elérhető?
2, ettől függetlenül használható a kártya ?

[ Szerkesztve ]

(#105) Madwe válasza szuladam (#104) üzenetére


Madwe
nagyúr

Csak a reward kártyára írja ezt nekem, a normális működik

(#106) Fandango válasza szuladam (#104) üzenetére


Fandango
veterán

Nekem sehol nem ír semmi ilyet.

(#107) KTU válasza szuladam (#104) üzenetére


KTU
addikt

Aki frissítette az alkalmazást, szerintem nem elérhetőt ír.
Fiam nem frissítette, normálisan működik nála, ma kapott 500 pontot ajánlásért.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#108) Fandango válasza KTU (#107) üzenetére


Fandango
veterán

Nálam 1.13.6 verzió van, ez lenne a legújabb gondolom, mert nem is dob fel a Play újabbat.

(#109) KTU válasza Fandango (#108) üzenetére


KTU
addikt

Ami 2.-al kezdődik, szerintem újabb.
Lehet leállították a Play frissítést.
Most megint teljesen töröltem (SD Maid), Play-ből telepítettem, 2.1.4 (20104) verzió számú van még fent.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#110) RobexX10 válasza szuladam (#104) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Nálam is ez a helyzet már vasárnap óta. Írtam már nekik két emailt de választ még nem kaptam.
Használni nem tudtam. Revolut feltöltéssel próbáltam.

(#111) nutfile válasza oszy78 (#103) üzenetére


nutfile
aktív tag

kp. felvételnél is továbbküldik, hiszen ők írták le, hogy emiatt nem javasolják pl. a mögöttes hitelkártyával történő kp. felvételt.
[link]
szerintem most még megy a dolog, de a félek tőle, hogy a magyar bankok ha kapcsolnak és valamit finomítanak/beállítanak a rendszerükön, akkor bukta van.

(#112) szuszinho válasza nutfile (#111) üzenetére


szuszinho
őstag

Ez egyelőre csak a hitelkártyákra vonatkozik, ha jól veszem ki a többiek tapasztalataiból?

[ Szerkesztve ]

(#113) Fandango válasza KTU (#109) üzenetére


Fandango
veterán

Érdekes, mert lényégen napi szinten szoktam nézni van e frissítés az appokhoz, de ez nem volt köztük.

(#114) goldister válasza oszy78 (#103) üzenetére


goldister
tag

Én is így akarom majd használni. Hogy egy erste max kártyát "klónoznám". Illetve ez az mcc miatt az erzsébet kártya is működhet?

(#115) oszy78 válasza goldister (#114) üzenetére


oszy78
tag

Ez jó kérdés. Nekem az nincs, így nem tudom kipróbálni.

Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.

(#116) #33403648 válasza goldister (#114) üzenetére


#33403648
törölt tag

Az Edenred kp. felvevoset probaltam hozzaadni, gondoltam eljatszom vele. Persze, hogy nem ment 😀

(#117) KTU válasza Fandango (#113) üzenetére


KTU
addikt

Másik telefonból kimentettem a 1.13.6 verziót,
felment, de belépni már nem tudok vele, "belépés megtagadva" üzenet.
Play-ben ott van a frissítés.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#118) szabi__memo válasza KTU (#117) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Ettől féltem

(#119) KTU


KTU
addikt

Az alkalmazásnál amit problémának látok,
"Passcode"
Mikor újból nulláról felrakom az alkalmazást, mindig újat, újból meg kell adni.
Akinek az e-mail fiókja nincs védve többlépcsősen, és nem használ alkalmazás zárolásra valamit...
OK csak a Curve kártya PIN kódját lehet vele megnézni, vagy mire jó még a "Passcode"?

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#120) szuszinho válasza goldister (#114) üzenetére


szuszinho
őstag

Ha megkapom a kártyát, beteszem alá a SZÉP kártyámat kíváncsiságból. :)

(#121) bg24 válasza szuszinho (#120) üzenetére


bg24
csendes újonc

Szerinted milyen egyenlegből vonja le a verification-t? A szállásból vagy a szabadidőből? 😂 Nem fog menni. De kipróbáltam. Esélytelen, valami piros csík hogy ez nem jó ide. Nyílván. 😂😂😂

[ Szerkesztve ]

(#122) sipig válasza sparks (#27) üzenetére


sipig
csendes tag

Éljen. Működik a Curve Card Limits menü.
Bár az 500 fontos váltási limit itt nem látszik, de már ennek is örülök.
Valaki kérte már a limitek emelését? Mi kell hozzá, hogy megemeljék? Az éves limit nem lesz elég :(

(#123) streng válasza sipig (#122) üzenetére


streng
csendes tag

https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/213638909-Your-Curve-spending-limits

Valahonnan az rémlik hogy 8 hét után lehet kérni, ha közben aktívan használod, bár ezt most nem találtam meg hirtelen...

(#124) N0R válasza szuszinho (#120) üzenetére


N0R
csendes tag

Kizárólag VISA, Mastercard, Amex (UK), kártyát fogad el.

(#125) tohn80


tohn80
újonc

Sziasztok!

Valakinek megoldódott már a "Temporarily Unavailable" dolog? Nagyon kéne használnom Revolut feltöltés miatt. :(

(#126) Dluinet válasza tohn80 (#125) üzenetére


Dluinet
nagyúr

igen, bal oldalt alul bökj a Card-ra

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#127) Oliverda válasza tohn80 (#125) üzenetére


Oliverda
félisten

Technikai probkéma a frissítés miatt. Dolgoznak rajta.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#128) RobexX10 válasza Dluinet (#126) üzenetére


RobexX10
aktív tag

És utána mit kellene tenni vele?

(#129) Dluinet válasza RobexX10 (#128) üzenetére


Dluinet
nagyúr

küldj egy képernyő képet, hogy mire írja

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#130) RobexX10 válasza Dluinet (#129) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Erre : :(

[ Szerkesztve ]

(#131) tohn80 válasza RobexX10 (#130) üzenetére


tohn80
újonc

Igen, nálam is így néz ki a dolog.

(#132) Dluinet válasza RobexX10 (#130) üzenetére


Dluinet
nagyúr

A kártya működik, csak a visszatérítés nem.
Mi lenne ha az alsó soron a Card feliratra kattintanál, ahol látnád a Curve kártyádat?

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#133) KTU válasza Dluinet (#132) üzenetére


KTU
addikt

Szerintem a visszatérítés (pont jóváírás) is, csak nem látszik az alkalmazásban.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#134) Oliverda válasza Dluinet (#132) üzenetére


Oliverda
félisten

A visszatérítés működik, csak a kártya nem.

Minek kattintson a card feliratra? Ha a reward cardról akart Revolut feltöltés csinálni, akkor ez addig nem fog menni, amíg nem javítják ki a hibát

.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#135) RobexX10 válasza Oliverda (#134) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Nem a reward-ról akartam hanem a fizikairól. Tegnap nem ment. Most próbáltam és jó :)

(#136) brainticket


brainticket
aktív tag

(#137) #33403648 válasza brainticket (#136) üzenetére


#33403648
törölt tag

Pfffff... ez egyre jobb.

(#138) Oliverda válasza brainticket (#136) üzenetére


Oliverda
félisten

Az amex üzletpolitikáját tekintve nem csodálkozom. Nem lenne szegényebb a világ a cég nélkül.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#139) sajti_pajti


sajti_pajti
tag

Valaki próbálta már a Curve kártyája PIN kódját (ATM-ben) megváltoztatni? Sikerrel járt?
Köszi

(#140) oszy78 válasza sajti_pajti (#139) üzenetére


oszy78
tag

Igen, én azzal kezdtem és sikeres volt (OTP automata volt). Az alkalmazásban is az új kód látszik, mikor lekérdezem. Ráadásul a PIN kód változtatás elég is volt első tranzakciónak, az 5 fontos rewardot is unlockolta utána.

Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.

(#141) KTU válasza sajti_pajti (#139) üzenetére


KTU
addikt

Igen, működik.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#142) Merlini


Merlini
tag

Hétfőn megérkezett a Curve kártyám.
Aktiválásnál amikor megadom a kártya utolsó 4 számjegyét ezt az üzenet villan fel.
„To activate, verify a card that's yours & issued in europe”
1,5-2 hete regisztráltam magyarországi bankkártyát, valamint a Revolut fizikai kártyáját is a Curve alá.
Kiléptem az applikációból, töröltem az alkalmazásadatokat, újabb belépéskor az aktiválásnál továbbra is ezt az üzenetet írja ki.

Ezt még hétfőn este megírtam az ügyfélszolgálatnak, csatoltam képernyőmentést is.
Azóta sem reagáltak.

Időközben töröltem a Revolut fizikai kártyáját majd újra hozzáadtam. Revolut virtuális kártyáját is hozzáadtam, ez még előtte nem volt regisztrálva.
De továbbra sem tudom aktiválni kártyát, most is ezt az üzenetet jeleníti meg.

Most merre lépjek tovább?
Szeretném használni Revolut feltöltésre és 1%-os visszatérítésre.

[ Szerkesztve ]

(#143) #33403648 válasza Merlini (#142) üzenetére


#33403648
törölt tag

Az ugyfelszolgalatuk kisse eluszott, szerintem irj nekik ismet.

(#144) Dluinet válasza Merlini (#142) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Menj be egy boltba és vegyél egy olcsó ásványvizet.
Kéred hogy húzzák le (ne paypass-t használjon).
PIN kódot kér, de te nem tudod még, ezért kifizeted készpénzben a vizet.
Viszont a kártya aktiválva lesz, PIN kódot kb 1-15 percen belül látni fogod.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#145) MrPeekaboo válasza oszy78 (#140) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Nekem 11 nap után érkezett meg a kártya, amit ma regisztráltam be. Egyelőre csak Revolut alá raktam be, mint top up kártya, de ez is elég volt ahhoz, hogy a reward pontok felszabaduljanak. Két push üzenet jött az app-ból, az egyik az 1€-nak megfelelő HUF összegről, a másik meg egy declined 1€. Ez utóbbit nem tudom mire vélni, mert csak a zárolásról kaptam SMS-t, a feloldásról még nem.

(#146) laszak


laszak
tag

Erste hitelkártya -> Curve -> Revolut útvonalon van tapasztalat, hogy vásárlásnak könyvelődik-e a tranzakció?

(#147) szuladam válasza laszak (#146) üzenetére


szuladam
aktív tag

már volt erről szó korábban, vásárlásnak könyveli, de nem kapsz érte bónuszt.

(#148) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

Elkezdtem ma használni a kártyát és érdekes hibákba botlottam iOS-en. Először is a timeline-ban csak akkor jelennek meg a vásárlási infók, ha rányomok az adott push üzenetre. Ha csak az app-ot nyitom meg, akkor nem látszik. A másik meg az, hogy két vásárlás során kaptam olyan üzenetet, hogy sikerült a tranzakció, majd utána rögtön egy declined/storno-t is ugyanazzal az összeggel. Az utóbbi vásárlás 8e Ft-ról szólt és a boltban olyan cetlit kaptam, ami sikeres tranzakcióról szólt, viszont 0 Ft-os email-t kaptam róla, de az app-ban rendes összeggel látszik. Ekkor paypass-szal fizettem, úgy, hogy előtte csak a pin kódot változtattam meg egy ATM-ben tehát előtte nem vettem chip & pin használattal semmit. Ezután inkább elmentem egy boltba és chip & pin-t használtam, hátha ez volt a gondja. Mindenesetre lejelentettem ezeket az anomáliákat.

(#149) babe98


babe98
csendes tag

Sziasztok! Végigolvastam az összes hszt-t de nem láttam hasonlót, járt már így valaki?:
feltelepítettem az appot, elindítottam bekérte az adataimat, továbbengedett a blue, black stb választó oldalra (persze az az oldal nem olyan volt mint amit KTU linkelt valahol, nem lehetett promó kódot megadni) kiválasztottam a blue-t, írta, hogy regg-eljek be saját kártyát. A fényképezős módszer nem ment, kézzel bepötyögtem egy karit (erste visa virtual), úgy tűnt tetszik neki, írta, hogy jön majd a C-XXXXXX kód stb, aztán lefagyott. azóta ha újraindítom ennyi jelenik meg:
ha törlöm az appot és újratelepítem akkor szűzen még elindul, de ha belépek akkor semmit sem tudok csinálni csak a card activate-be menni, aztán ott ugyanúgy kifagy. :((( :((( :(((

Ilyenkor mi van?
Ja igen, kártyaterhelésnek nyoma sincsen sehol...

[ Szerkesztve ]

(#150) Reinkz


Reinkz
senior tag

Reward kártyát mikortól lehet használni, valaki érről tud valamit?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.