Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2001) 66zio válasza gzbotii (#1999) üzenetére


66zio
aktív tag

Az ugye megvan, hogy a konkrét reflink tilos? Olyan jó, hogy ebbe kötsz bele.

Nyilván, én is magamnál hordom a kártyákat, csak így amit a Curve állít nem igaz (reméljük ez csak ideiglenes és a későbbiekben már nem kell ezen gondolkodni, hogy vigyem-e vagy sem).

„Más cégeknek is van szlogenjük, azokat sem kell szó szerin/teljes mértékben elhinni. Ezt gondolom nem kell magyarázni.”

Attól még hogy ez így működik nem ez a normális. Persze a marketing mindenhol átvette a hatalmat ennek ez a következménye.
Mondok egy példát. Eladó kocsi, jó állapotban, kivisz a világból. Megveszed és nem tud gurulni. Oké kocsinak kocsi, oké, hogy arra nem jó mint amire szolgál, de hát nem kell mindent elhinni.
(#2000) Lex Icon Amit leírtál most az viszont teljesen jogos és helytálló, viszont én továbbra is azt mondom kellenek a negatív tapasztalatok is, mert amikor az utcán hallom az embereket erről beszélni valahogy mindig az jön le, hogy ennél szipi-szupibb dolog nincs, aztán amikor mégsem úgy működik ahogy kellene akkor meg csodálkoznak.

[ Szerkesztve ]

(#2002) Ixion77 válasza Lex Icon (#2000) üzenetére


Ixion77
őstag

"Az adatainkból nem lehet pénzügyi infrastruktúrát építeni."

A google-nak és a facebooknak sikerült ;)

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#2003) Lex Icon válasza Ixion77 (#2002) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Egyrészt ők sem abból építették fel, másrészt egy pénzügyi cég nem adhatja el az adataidat. A fintech cégek a kártyás vásárlások utáni jutalékból, illetve a többletszolgáltatásokból szereznek pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#2004) lucky07


lucky07
aktív tag

Még mindig nincs megoldás az aktiválási problémámra már volt kontakt a supporttal ők újabb képet kértek a személyiről és selfiet.
Visszaigazolták hogy Ok az app töbször telepítve a kártya a kézben és még mindig azt írja hogy úton és nincs aktíváló gomb sehol.

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#2005) sambenez válasza lucky07 (#2004) üzenetére


sambenez
addikt

Ha tudod próbáld ki egy másik telefonnal.
Az úton felirattól függetlenül ott kellene lennie az aktiváló gombnak.

(#2006) lucky07 válasza sambenez (#2005) üzenetére


lucky07
aktív tag

Szia
Itt a másik telefonos reakciója

:W

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#2007) betyarr


betyarr
veterán

még mindig van valami gebasz a curve-nél?banggoodon fizettem volna pp alá berakott curve kártyával,de nincs a pp-n a kártya listában a cure kártyám.

mod. pp-ben a kezelés menüben meg azt írja hogy "ez a kártya nem hitelesíthető".wtf?

mod2.: már a revolut fizikai kártyára is ezt írja már a pp...

[ Szerkesztve ]

(#2008) gzbotii válasza betyarr (#2007) üzenetére


gzbotii
veterán

Ha nem jelenik meg PP a Curve kártya, akkor az miért Curve hiba? Inkább tűnik PP-nek. :F

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2009) kmarci25 válasza lucky07 (#2004) üzenetére


kmarci25
veterán

Nekem megvan a gomb, de ha aktiválnám, akkor jön az üzenet, hogy tegyek alá kártyát ("To activate, verify a card that's yours & issued in Europe"), hiába van alatta 2 ilyen kártya már. A support pedug egész egyszerűen válaszra sem méltat, péntek óta, pedig már rá is kérdeztem és semmi. Tök jó, hogy ilyenkor úgy látszik, nincs megoldás, de még ezt se bírják mondani...

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2010) betyarr válasza gzbotii (#2008) üzenetére


betyarr
veterán

mert most frissítettem a kártyát pp-n és azt írja a curve,hogy nincs elég fedezet az 1 dolcsis próbaterheléshez.vagy ez az új sablon üzi a próbaterhelésnél?

(#2011) sambenez válasza kmarci25 (#2009) üzenetére


sambenez
addikt

Írtál a support@curve.app címre is? Nekem miután oda írtam gyorsan válaszoltak, kaptam linket ahol fel kellett tölteni a személyi képet meg egy szelfit, másnap elfogadták és azonnal ment az aktiválás.

(#2012) kmarci25 válasza sambenez (#2011) üzenetére


kmarci25
veterán

Írtam már oda is, onnan sem jön semmi. Az appot is újratelepítettem. A kártyákat töröltem, újra felvettem, vrifí is megvolt. Mégsem engedi és válasz sem jön. Nagyon dühítő...

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2013) sambenez válasza kmarci25 (#2012) üzenetére


sambenez
addikt

A választ kell valahogy kicsikarnod. Mert amíg nem töltöd fel a képeket addig nem tudsz aktiválni. A feltöltéshez a linket meg e-mailben küldik.

(#2014) kmarci25 válasza sambenez (#2013) üzenetére


kmarci25
veterán

Azt szeretném, de nem jön válasz... :(((

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2015) Clemi válasza kokokka (#1994) üzenetére


Clemi
veterán

Az igazság az, hogy már én se használom a Curve kártyát, fizetésre legalábbis soha sehol, csupán arra tartom, hogy ha úgy adódna, akkor KP-t vegyek ki ATM-ből, mert ahol lehet ott az Apple Pay-t használom fizetésre. Eredetileg arra szántam, hogy csak ez az egy kártya a rövidgatyó zsebbe, vagy egy apró kis tárcába az igazolvány mellé és semmi brifkó, semmi telefon, csak minél lazábban mondjuk a vízpartra és az összes kártya biztonságban otthon. Sajnos szembesültem vele, hogy gyakorlatilag szinte minden nap jön az értesítő email, (feliratkoztam az értesítőre) hogy probléma van a szolgáltatás működéssel, vigyek magammal backup kártyát, majd egy óra múlva a következő, hogy a problémát kijavították, öröm és boldogság. Minden nap! Nem hébe-hóba, minden áldott nap van valami gond a rendszerükkel.

(#2016) gzbotii válasza Clemi (#2015) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem, február óta, egyszer utasított el fizetést, aztán 20 perccel később ment újra. Napin szinten használom a Curveöt is (Revolut, Simple pay mellett), több mint 1,5 millió folyt át a kártyán.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2017) kokokka válasza Clemi (#2015) üzenetére


kokokka
őstag

Ilyet ide nem szabad írni, mert Te is igen hamar fürdős kurva leszel, mint én. És mindezt csak azért, mert leírod amit gondolsz vagy tapasztalsz....

[ Szerkesztve ]

(#2018) Clemi válasza kokokka (#2017) üzenetére


Clemi
veterán

:DD :DD :DD Attól még tény, hogy én csalódtam benne. Igaz nekem még nem volt tranzakció elutasításom, jókor voltam jó helyen, de attól még mindennap megáll a rendszer egy időre.

(#2019) gzbotii válasza kokokka (#2017) üzenetére


gzbotii
veterán

Ezt mire alapozod?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2020) Lex Icon válasza gzbotii (#2019) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Énrám alapozza. :D
Mert nem tudja megkülönböztetni a nyafogást és más hibáztatását a tényszerű problémaleírástól. :P

(#2021) gzbotii válasza Lex Icon (#2020) üzenetére


gzbotii
veterán

Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj. Amikor valaki egy hisztis óvodásként jön fekáliát dobálni, az más kategória.
Ha valaki leírja, hogy nálam működik rendesen, ezért még ő a hülye, az nem is kommentálnám.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2022) kmarci25 válasza kmarci25 (#2014) üzenetére


kmarci25
veterán

Na, úgy látszik csak sírnom kellett itt fürdős k*rvaként (bekapcsolódva a fenti beszélgetésbe) :D és jött az email, abban a link. feltöltöttem a személyi fényképét és a szelfim is, és írtam nekik, hogy intézhetik. A levélben jött a bocsánatkérés is: "Thanks for getting in touch, I'm sorry for the delayed response. We're currently receiving a high volume of messages which means we're unable to respond to you as quickly as we'd like."
Remélem innen már gyorsabb lesz, mert egyelőre a kezdeti bizalom nagyobb része elszállt...

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2023) kokokka válasza gzbotii (#2019) üzenetére


kokokka
őstag

[link]

Nem véletlenül írtam....

(#2024) sanzi89


sanzi89
addikt

Mennyi idő általában, mire egy igényelt Curve fizikai kártya megérkezik? Szeptember 10.-én igényeltem, és mivel semmilyen státuszt nem látok sehol, így két hét elteltével elkezdjek aggódni?

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#2025) betyarr válasza betyarr (#2007) üzenetére


betyarr
veterán

valami nem kerek a curve-nél.próbáltam megint frissíteni pp alatt a kártyát,de nem történt semmi:ugyanúgy inaktív maradt és nem tudtam vele fizetni.aztán töröltem pp alól és megpróbáltam megint hozzáadni,de ez a szöveg fogad:

appból próbáltam elérni a supportot,de nem nyílik meg az új beszélgetés.
ilyenkor mi van?

(#2026) ΞΔGLΞ válasza gzbotii (#2021) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az enyémet, pl kommentáltad és nem rinyáló kurvaként írtam le, csak leírtam, hogy a 33 ezerért sok apró tételből cuftig megpakolt aldis kocsim kipakolása, majd azon termékek lehúzása és visszapakolása is elég idő, hát még akkor, mikor a tetves curve úgy dönt, hogy nem működik és emiatt mindenki engem bámul, hogy nincs fedezet a kártyán címszó alatt.
És mivel nem szoktam ideírni, de pont emiatt néztem be, hogy írják-e esetleg a többiek a hibát és mivel írták is, hát leírtam az én történetem.

Leparkoltam, kikaptam a kártyát és bementem vásárolni , nem pedig azzal foglalkoztam, hogy viszek még kártyákat, mert mi van, ha ez nem is működik. És akkor kb azt értelmezni írásodból, hogy segghülye, aki csak a curve-vel megy vásárolni. Mintha nem ez lenne főreklámja ennek a cégnek, és letojom, hogy új cég, pont újként nem lehet ilyen hibákat generálni.
Egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy engem egy ilyen megszopasson, főleg úgy, hogy ez nem is alap ingyenes fos kártya, hanem a black...Nekem ne akkor írjon az ájfonra üzenetet, ha nem sikerült a fizetés, hogy hálózati hiba van. B...ák meg ezt a szolgáltatást, ha ezt annak lehet nevezni.
1 órája telelöktem az autót, 28 ezret fizettem és működött, direkt ezt vittem be ma a shell-hez, ha most sem működött volna, ott helyben kettétöröm, mondtam is pénztárosnak. De ezt most megúszta.

Szóval a lényeg, nem kell ám itt senkinek full hülyének, meg idióta rinyakurvának tartani, mert éppen nem nyal be csontig a curve-nek...

[ Szerkesztve ]

(#2027) Lex Icon válasza ΞΔGLΞ (#2026) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Ne haragudj meg, de innen úgy tűnik, hogy a Te szavaiddal élve magadat "szopatod" azzal, hogy azért se viszel magaddal tartalék kártyát, pedig a Curve esetén több is lenne. :F
Ezzel csak azt éred el, hogy köpködhetsz a Curve-re és neked rosszabb lesz, miközben ha lenne nálad egy másik kártya, akkor mosolyogva előhúzod és mindenki boldog. :U

[ Szerkesztve ]

(#2028) gzbotii válasza ΞΔGLΞ (#2026) üzenetére


gzbotii
veterán

Én se nyalok be csontig. Én is leírom ha van hibája. De nem is kapok agyvérzést, ha valami nem működik.
De Curveben (is) az a legszebb, hogy nem kötelező használni. Ketté is törheted, hidd el, nekem attól sem jobb, sem rosszabb nem lesz, ha te így éled meg.
A tapasztalatokat meg meg lehet írni nekik is, abból tanulnak. Vagy nem.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2029) ΞΔGLΞ válasza Lex Icon (#2027) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nem tudom miből szűrted le, de pont az volt a lényeg, hogy az aldis vásárláskor ez most így alakult.
Ma viszont direkt a curve-vel fizettem a shell-nél, de ott volt a tárcám is a többi kártyával, pont az aldis szopattyú miatt, ha nem működik, akkor megsemmisül, de most simán működött. Ezt írtam.

[ Szerkesztve ]

(#2030) petipetya


petipetya
nagyúr

Most délután nem volt az igazi a Curve. Kávéautomata és PayPal alatti fizetés elutasítva, mindkét esetben Revolut kártya volt alatta. A kávét jelnek vettem és annyiban hagytam, a netes rendelést utána közvetlenül PayPal alatti Revolut kártyával sikerült kifizetni.

"nincs rá lezsóidő"

(#2031) MittuDomain_ válasza kokokka (#1907) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Most kerestem rá, van-e a PH-n Curve fórum, ugyanezért.
Nekem péntek óta nem hajlandó működni a Curve PP alatt, azonos üzenettel:

Azóta 6 olyan rendelésem volt, amit "kényszerből" kártyaadatokkal fizettem, hogy ne bukjak az árfolyamon. A legviccesebb, hogy látja a pp a kártyát, tudja, hogy ez az elsődleges, mégsem tudok vele fizetni.
Az Alipay megy továbbra is.

Írt már bármelyikőtök az angoloknak, mi a péló van?

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#2032) betyarr válasza MittuDomain_ (#2031) üzenetére


betyarr
veterán

ugyanez van nálam is.appban próbáltam írni,de nem működik,nem nyit új beszélgetést.nem tudom miért nem jelzik ha hiba van...

(#2033) Belba válasza sanzi89 (#2024) üzenetére


Belba
őstag

Én szeptember 9-én ígényeltem a kártyát és vééégre tegnap (szept. 24-én) érkezett meg....

Már én is aggódtam, gondolatban keresztet vetettem rá, hogy a postán elkallódott, tegnap már rá is kerestem mi van ha nem érkezik meg a kártya, hol kell reklamálni, amikor jött a fiam, kezében a napi postával, és ott virított a fekete boríték!... :DD :C

Szerintem te is most fogod megkapni 1-2 napon belül!

Gyorsan el is végeztem az aktiválást (beírni a kártyaszám utolsó 4 számát), utána meg a kódot, és kész...

< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

(#2034) betyarr


betyarr
veterán

mivel még mindig nem tudom regisztrálni a curve kártyámat a paypal alá és még mindig nem tudok a curve appból kapcsolatot teremteni a curvvel,ezért írtam nekik üzenetet az oldalukon.kíváncsi leszek,hogy fognak-e (érdemben) válaszolni.ha nem,akkor lehet,hogy ezentúl felhagyok a curve használatával.

(#2035) kokokka válasza MittuDomain_ (#2031) üzenetére


kokokka
őstag

Igazából úgy 10 próbálkozás után hagytam is a fenébe, azóta meg elfelejtettem. Most megpróbáltam, de nem megy : se Revolut-ra nem tudom kivenni, se levásárolni nem tudom. Nem vág földhöz az a 10 font, de tök feleslegesen áll ott, inkább vennék rajta valamit. De ezzel még várnom kell úgy látszik :)

[ Szerkesztve ]

(#2036) KTU válasza betyarr (#2034) üzenetére


KTU
addikt

support@imaginecurve.com
support@curve.app
Most nem írtam nekik, (főleg Revolut van nálam online vásárlásra) de amikor kellet, 45 perc múlva jött válasz, a felső e-mail címre írtam.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#2037) kokokka válasza Lex Icon (#2027) üzenetére


kokokka
őstag

Igen. Így, hogy tudjuk mennyire megbízhatatlan a kártya biztos, hogy kínosan fogunk ügyelni rá, hogy legyen nálunk egy másik. Egy olyan, amit pont ennek kéne kiváltania. De lásd be, ennek nem így kéne működnie még akkor sem, ha egy fintech cég kártyájáról beszélünk. Nem azt mondom, hogy nem lehetnek néha fennakadások, hisz az mindig, mindenhol jelen van az életben, de mint írtam azért sem használom egy ideje, mert folyamatosan gond volt vele és én meguntam. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, Eagle példája is mutatja. Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te.

gzboti Topik gazda létére még Te is, pedig semmi olyat nem írt a kolléga, ami miatt úgy kellett volna reagálnod! És akkor még leírod utána :

Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj.

Leírta, hogy járt. Mi ebben a szentségtörés?

(#2038) MittuDomain_ válasza KTU (#2036) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Garantáltan le tudod vásárolni, maximum nem online.
Bemész egy Lidl-be (vagy Tesco, Edigital...), átnyomod a telefonodon, hogy a curve egyenleggel akarsz fizetni, azt jónapot.

Tegnap este én is írtam nekik, kíváncsi vagyok a válaszra.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#2039) gzbotii válasza kokokka (#2037) üzenetére


gzbotii
veterán

"Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te."

Olvasd el a topicban született 2000 hszt, ha gondolod.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2040) kokokka válasza gzbotii (#2039) üzenetére


kokokka
őstag

Nem olvasom. A lényeg lejött, mióta itt vagyok. Azt is elhiszem, hogy idegesítő ha sokszor olyanokkal találnak ide ami egyértelműen le van írva mondjuk az összefoglalóban, és századszor is el kell magyarázni. Azt is, hogy topikkazda létedre több mindenre oda kell figyelned. De Eagle kollága hsz-ére adott kifakadásodat nem tudom megérteni. Semmi olyat nem írt, ami miatt ilyen hangnemben kellet volna válaszolnod. A fürdőskurvásozó kollégáról meg nem is beszélek....

[ Szerkesztve ]

(#2041) petipetya válasza petipetya (#2030) üzenetére


petipetya
nagyúr

Ma reggel minden rendben volt.

"nincs rá lezsóidő"

(#2042) kmarci25


kmarci25
veterán

Curve kártyánál is kell egy chi&pin-es fizetés elsőként, mint a revolutnál, vagy mehet egyből érintéssel?

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2043) petipetya válasza kmarci25 (#2042) üzenetére


petipetya
nagyúr

Kell egy csipes-kódos fizetés, de ezt ki tudod váltani egy ATM-es PIN kód váltással is. Utána már mehet vele az érintős fizetés.

"nincs rá lezsóidő"

(#2044) gzbotii válasza kmarci25 (#2042) üzenetére


gzbotii
veterán

Chip & PIN fizetés kell legyen. [link]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2045) kmarci25


kmarci25
veterán

Köszi mindkettőtöknek! :R

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#2046) Lex Icon válasza kokokka (#2037) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Nem akartam volna tovább ragozni, de nem bírsz leszállni a témáról.
Leírom (bár gzbotli is leírta már), mi a különbség a rinyálás és a normális problémaleírás között, hátha előrébb jutunk. A problémaleírás az, ha a problémáról beszélsz pl.: nem működik, letiltott, elutasított, ezt írta ki, levonta, de hiba történt,... Remélem érthető ennyiből.
A rinyálás, mikor nem a problémáról beszélsz pl.: ez xar nem működik, milyen szolgáltatás ez már, mit képzel a Curve,... azaz amikor a xart dobáljátok.
Bele se gondoltok, a Curve-nél is emberek dolgoznak és feltörekvő fintech cégként valószínűleg nem állami hivatal mentalitással dolgoznak, mert hajtják őket a tulajdonosok és a befektetők. Újként egy ilyen bonyolultságú rendszert nagyon nehéz összerakni és üzemeltetni úgy, hogy rengeteg más cégtől és terméktől függenek (többi bank, kártyaszolgáltatók, internet, nemzetközi és helyi jogszabályok, ...)
Tehát valószínűleg nem a ti szívatásotok a céljuk, hanem egy minél jobban működő szolgáltatást összehozni, ami nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ehhez elégedett felhasználók kellenek. Ezt nem nehéz belátni.
Mivel SW fejlesztőként hasonló cipőben vagyok, így látom a másik oldalt és a tieteket is. És azt is tudom, hogy együttműködéssel, türelemmel, tárgyilagos hibaleírásokkal sokkal gyorsabban lehet megoldás találni és előrébb lépni mindkét oldalon. A hibát pedig hozzájuk (is) kellene továbbítani, mert azt olvassák és tudnak rá reagálni.
Ezért is akadok ki a "rinyáláson", ami egyik fél érdekeit se szolgálja, csak olyan kocsmaszinten lereagálja az illető a dolgot, bele se gondolva, hogy neki egyre lilább lesz a feje, a probléma meg nem oldódik meg.
Ha ennyiből se világos, miért akadunk ki, akkor írd le a kérdésed és megpróbálok válaszolni.

[ Szerkesztve ]

(#2047) sanzi89 válasza sanzi89 (#2024) üzenetére


sanzi89
addikt

Közben ma megjött a kártya, sikerült 1 perc alatt beaktiválni, az alatta lévő Revolut kártyámról már le is vettem az ATM-ben 70.000Ft-ot ingyen. Az App-ban nem látok lehetőséget a PIN kód módosításra, ezt hol tudom megtenni? Egy bármilyen bank ATM-jében ez megoldható?

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#2048) kokokka válasza Lex Icon (#2046) üzenetére


kokokka
őstag

Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :

Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg....

[ Szerkesztve ]

(#2049) gzbotii válasza sanzi89 (#2047) üzenetére


gzbotii
veterán

ATM-ben tudsz PIN-t cserélni.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2050) Lex Icon válasza kokokka (#2048) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Röviden: A Curve (és a Revolut) kártya nem neked való, sajnos nem sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a Te igényeidet kielégítse, ezért jobban jársz, ha mindkettőt eldobod/kiregelsz. Használd a hagyományos ker. bankok kártyáit, ha úgy gondolod, azzal kevesebb a hiba.
Mint korábban írtam, nem mindenki való béta-tesztelőnek, mert nem mindenki tudja elviselni a sorozatos hibákat.

Ui.: az autós hasonlatod nagyon sántít, mivel tartalék autót nem tudok magammal vinni, míg egy + bankkártya sem nem nagy, sem nem nehéz ehhez.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.