Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7001) emeritus válasza Blamazs (#6995) üzenetére


emeritus
tag

Szerintem az elutasított tranzakció adatai a Libri pénztárgépéből kinyerhetők bizonyítékként. Ha magától nem rendeződik az ügy, illetve ha megnyugtat, máris kérheted a bolt segítségét.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#7002) Blamazs válasza pictigjis (#6996) üzenetére


Blamazs
senior tag

Most írtak megint, van remény azért még :
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transaction and didn't follow up with a message to say that the transaction failed, which meant Curve unknowingly processed the payment anyway.

I've now refunded the failed transaction. In these instances, the transaction would have reversed automatically after 10 days, but since you've been in touch, I've been able to speed up the process. You should see the amount we charged reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.

Csak az az érdekes, hogy sikertelen authorizáció után miért veszik le mégis a pénzt?

(#7003) balinlin válasza Blamazs (#7002) üzenetére


balinlin
senior tag

Ez hogy másra másra kenik...
Mondjuk mikor régebben random újra beterheltek egy tranzakciót, akkor is a kereskedőre kenték először. Gondolom ez a bevett szokás.

(#7004) Blamazs válasza balinlin (#7003) üzenetére


Blamazs
senior tag

Ha bele gondolsz 1 millió ügyfélnél 5 napra beterhelik kamatozhat az a pénz nem keveset nekik. Fizetős csomagnál is gondolom megvannak a problémák ugye?

(#7005) balinlin válasza Blamazs (#7004) üzenetére


balinlin
senior tag

Ha tippelnem kellene, akkor attól független...

(#7006) Tegli válasza Blamazs (#7004) üzenetére


Tegli
újonc

Legnagyobb csomagra vagyok előfizetve, és használhatatlan a kártya. Még egy hónapot kapnak, hogy valami történjen.

(#7007) gyuri81 válasza gzbotii (#6993) üzenetére


gyuri81
veterán

köszönöm srácok a válaszokat :)

(#7008) Oliverda válasza Blamazs (#7004) üzenetére


Oliverda
félisten

Ilyenkor nem kerül át hozzájuk az összeg, hanem a számládon áll, zárolva.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7009) PitareNeyba válasza Tegli (#7006) üzenetére


PitareNeyba
újonc

Hú... Jó, hogy egy szóba került és megírtad, mert 2 napja rágódok, hogy előfizessek-e - hátha attól megoldódik. De akkor, ezek szerint nem. Köszi!

[ Szerkesztve ]

Minden bonyolult problémára létezik egyszerű, könnyen érthető, téves megoldás.

(#7010) balinlin válasza Oliverda (#7008) üzenetére


balinlin
senior tag

Kivéve mikor már könyvelődik, akkor már nem nálad "pihen".
Mondjuk talán hamarabb felszabadítják a legtöbb esetben.

(#7011) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

én szeretem szopatni magam, ma is kettőből egy a mérleg :) omv 4400 huf igen, 15 perccel később pizza hut 4990 huf nem. a uk bin-essel utóbbi tranzakció simán sikerült

(#7012) <Adamsky> válasza pictigjis (#7011) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... én szeretem szopatni magam ... " - ez felér egy coming out-al. Csak nehogy rájöjjenek a Curve-nél, hogy Te ezt még élvezed is, mert akkor a végén még pénzt fognak érte kérni :DDD
Egyébként én nem oly' rég megmondtam, hogy ide már lassan csak a mazochista járnak :D

(#7013) pictigjis válasza <Adamsky> (#7012) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

engem reszben a kivancsisag hajt. mivel hitelkartya van a curve mogott, a folyton levegoben logo tetelek inkabb a bank penzet jelentik, es a nagyobb hitelkeret miatt nem zavarnak sok vizet

es ha nem probalkozom, azt se tudom meg, ha megjavitjak a magyar bines kartyak back in time hibajat. az egesz curve lenyege nekunk ez lenne

a sajatomat igy is sokkal ritkabban hasznalom, mint eddig, mi tenyleg mindent curve-vel fizettunk

[ Szerkesztve ]

(#7014) madrac válasza <Adamsky> (#7012) üzenetére


madrac
őstag

Pénzt eddig is kértek érte, mert gondolom már több tucatnyi tranzakcióján, ill. pénzén ül a Curve, amit ki tudja valaha visszaadnak-e.. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#7015) pictigjis válasza madrac (#7014) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

fuggoben mindig csak par darab van. nekem mindig visszajon a penz, a levonas es a jovairas konyvelese azonos napon tortenik

az elozo, wirecardos rendszer alkalmas volt a zarolas feloldasara, a most hasznalt checkout.com viszont nem kepes erre. minden tranzakcio vegigmegy: ha zarolas utan dobjak el a kartyat, ahogy az mindig tortenik, abbol terheles lesz, de azonnal elindul a refund is. mindenki szamara egyszerubb lenne, ha a foglalast szuntetnek meg, de ebben a curve-os jatekban ok is szeretik szopatni magukat

[ Szerkesztve ]

(#7016) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

ez is kellemetlen

[ Szerkesztve ]

(#7017) madrac válasza pictigjis (#7015) üzenetére


madrac
őstag

Akkor mégsem olyan szar a kártyád mint ahogy rendszeresen írod! Én azóta se kaptam vissza a december 1.-én lenyúlt pénzemet.

(#7018) Oliverda válasza pictigjis (#7016) üzenetére


Oliverda
félisten

Ilyen elég sok szolgáltatásnál van. A Revolutnál is előfordult már néhányszor.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7019) pictigjis válasza madrac (#7017) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

attól még, hogy a pénzt nem lopják el, a kártya szar. ez ténykérdés

de hogy lehet, hogy még nem kaptad vissza a pénzedet? valószínűleg újra kell írnod, rég elsüllyedtek a levélhalomban, nem fogják maguktól újra elővenni. muszáj lesz megírnod újra, hogy ekkor meg ekkor volt sikertelen, a curve által mégis sikeresnek könyvelt tranzakciód. erre megírják majd, hogy a kereskedői terminál nem küldte el nekik a sikertelen üzenetet, de majd most akkor refundolják

vagy nem lehet, hogy csak a számlatörténetben nem láttad a kérdéses tétel jóváírását? én már megszoktam, hogy a curve-ös szarságok miatt napi szinten ránézek minden mobilbankos appra...

[ Szerkesztve ]

(#7020) madrac válasza pictigjis (#7019) üzenetére


madrac
őstag

Már több alkalommal írtam nekik, amivel annyit sikerült elérni, hogy az egyik tranzakció után kaptam visszatérítést, a másik után nem, hiába hívtam fel a figyelmüket, hogy mindkét tranzakciót térítsék vissza, mert a valódi fizetés a saját bankkártyámmal történt meg. Nyilván a saját bankom számlatörténetét is megszoktam nézni, hogy mi újság. Saját bankomnak is írtam már, hogy jó lenne, ha visszaszereznék a pénzemet, de így ünnepek alatt ők is csesztek reagálni. Egyelőre kivárok. Ha jövő hét végéig nem történik semmi érdemi, megint írok Curve-nek. Nem nagy összegről van szó, de akkor se nyúljanak már le...

(#7021) pictigjis válasza madrac (#7020) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ezt szerintem gyorsítsd fel azzal, hogy a complaints@imaginecurve.com-ra írod meg, hogy még lógnak egy jóváírással. a sima support ticketek kezelése vállalhatatlanul lassú lett

(#7022) gzbotii válasza pictigjis (#7011) üzenetére


gzbotii
veterán

Én vagyok az egyedüli itt, akinek nincs gondja a szolgáltatással, pedig két éve használom?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#7023) pictigjis válasza gzbotii (#7022) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

uk bin mar csak ilyen :) azok sem hibatlanok, de ha pont akkor/aznap nem fizetsz vele, amikor vannak gondok, hibatlannak tunhet

irtam mar en is, hogy az en uk bines kartyam is kvazi hibatlanul mukodott, 1000+ tranzakciobol egy elutasitasom volt, ezert gondoltam anno, a magyar bin csak meg jobb lehet

ezt a hibat azota sem tudtam megbocsatani magamnak. marmint nyilvan nem a vilag vege, de egy jol mukodo szolgaltatast elcsereltem rosszra, ez okoz nemi -hm- hianyerzetet

(#7024) anadroid válasza gzbotii (#7022) üzenetére


anadroid
senior tag

Nekem sincs semmi gondom, így nem kell remegned ;) , nem vagy egyedül.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#7025) zolmesz válasza anadroid (#7024) üzenetére


zolmesz
aktív tag

Csatlakozom, a kis piros Investor kártyámmal még semmi bajom nem volt, jó pár hete már Gpay alatt használom, ott is megy hiba nélkül. Semmi duplázás, semmi visszautasítás.

(#7026) niklebi


niklebi
senior tag

December első hetében vásároltam a Youtube-on 1 hónapra tagságot egy online koncertre. Google Pay-el fizettem. A koncertet az adott országban a Covid19 miatt dec.27.-e helyett január 31.-re halasztották így a Youtube visszautalta a befizetett összeget, ami azóta is szép zöld színnel látszik a Curve alkalmazásban. Ez dec. 18.-kán történt. Most akkor írnom kellene nekik, hogy ugyan utalják már vissza az összeget, vagy ezt a pénzt fogják megint elutalni, amikor megint kifizetem a most már 2 hónapi tagságra ami ugyan annyiba kerül.

(#7027) madrac válasza niklebi (#7026) üzenetére


madrac
őstag

Vagy még nem ért át az eredeti bankod számlájára, vagy rárakták a Curve cash kártya egyenlegre.

(#7028) gzbotii válasza pictigjis (#7023) üzenetére


gzbotii
veterán

Közel egy éve használom GPay alatt, kártyás fizetések 50% ezzel történet az utóbbi két évben. 6 országban használtam, pénzfelvételre is.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#7029) niklebi válasza madrac (#7027) üzenetére


niklebi
senior tag

Most részletesen átnéztem a banknál a kártya használatot. 18.-kán utalták vissza a pénzt, a banknál meg 23.-kán írták jóvá. Mivel minden pénzmozgásról ami meghaladja a 2000 ft-ot értesítést kellene kapnom így nem is néztem meg a banknál, hogy vissza utalták e, mivel vártam az értesítést. Tehát semmi gond! :C

(#7030) pictigjis válasza gzbotii (#7028) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az 5375 9000 nekem is ilyen volt :( en barom

(#7031) pictigjis válasza niklebi (#7029) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ez nem "utalas", errol nem jon ertesites

(#7032) zsola400 válasza pictigjis (#7030) üzenetére


zsola400
aktív tag

Az enyém 5375 9100 kb. 300 kártya használatból 2x volt gond egy dupla levonás és egy elutasítás volt. Egy gondom van vele, sokáig Gpay alatt használtam hibátlanul de egyszer nem engedte hozzáadni és azóta sem tudom hozzáadni, amióta megy Rev. a Gpay alatt inkább ezt használom.

(#7033) pictigjis válasza zsola400 (#7032) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ez erdekes. neked nem "personal", hanem "commercial" kartyad van. gyakori hiba volt ez is, angliaban az ilyen kartyakkal sok helyen csak felarral lehet fizetni... mindegy, nehogy ujat kerj, mert fos magyart kapsz!

(#7034) madrac válasza pictigjis (#7030) üzenetére


madrac
őstag

nekem ugyanezzel a számmal van beragadva a pénzem, szóval azért ennyire nem isteníteném. oké, én azóta nem is használtam.

(#7035) zsola400 válasza pictigjis (#7033) üzenetére


zsola400
aktív tag

2023-ba fog lejárni, addig nem tervezem lecserélni. Lehet összefüggés, hogy a "commercial" kártyával nem megy a Gpay?

(#7036) pictigjis válasza zsola400 (#7035) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

szerintem akar lehet is, de a google-nel ki tudja :) a curve forumon pont megy egy ilyen tema, hogy a brit adohivatal is most tette buntilistara ezt a tartomanyt, csak felarral lehet fizetni vele, es ez a fejlemeny esetleg a google-nel is elallithatott valamit. de ez csak tipp. a commercial besorolasu kartyakra mas koltsegszabalyok vonatkoznak, egyes bankkozi dijak ezeknel magasabbak lehetnek

[ Szerkesztve ]

(#7037) niklebi válasza pictigjis (#7031) üzenetére


niklebi
senior tag

Én nem is írtam "utalást" , én azt írtam, hogy minden 2000 Ft-t meghaladó pénzmozgásról kell értesítést kapnom. Ez lehet - v. + .

(#7038) pictigjis válasza niklebi (#7037) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

eletemben semmilyen banknal nem kaptam ertesitest kartyas vasarlas visszateriteserol. hol letezik ilyen?

(#7039) niklebi válasza pictigjis (#7038) üzenetére


niklebi
senior tag

Ebben a konkrét esetben lehet, hogy neked van igazad. Az Erste Banknál lévő számla szerződésemben az van beállítva, hogy 2000 Ft feletti minden a számlán történő pénzmozgásról a bank köteles sms-ben értesíteni. Régebben még emailt is küldött, de azt megszüntette. A kártya a számlához tartozik így meg is kapom az sms-ket ha én fizetek, de azt is ha nekem "fizetnek" utalnak. Eddig legalább is minden nekem utalt összegről kaptam értesítést. Amióta a Curve kártyát használom azóta a fenti összeg alattiakról is kapok értesítést ha avval fizetek. A Curve nekem most először utalt vissza, és ez az első amiről nem kaptam. Mivel erre vártam nem is néztem utána, hogy visszautalták e a pénzt.

(#7040) István89 válasza pictigjis (#7038) üzenetére


István89
tag

Nekem Gránitnál és TransferWise-nál is jött értesítés a sikertelen Curve tranzakciók visszatérítéséről.

[ Szerkesztve ]

(#7041) pictigjis válasza István89 (#7040) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

transferwise, revolut oke, ott nekem is

de a magyar bankok szamlamozgasrol szolo ertesiteseibe altalaban nem tartoznak bele az ilyen visszateritesek, mert ezek masfele tranzakciok. legalabb a granit mar elindult kicsit a jelenbe :)

(#7042) Somatom válasza pictigjis (#7041) üzenetére


Somatom
veterán

Kár, hogy nagyon távolról indultak. Eurós számlához nem tudtak kártyát adni. Ezen bukott el a gránitosodásom.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#7043) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

amugy a curve-nel vajon atkerul LT-be az elfogadohely lokacioja legkesobb holnap? vagy ezzel is gond lesz? meg a ma delelotti vasarlas is GB volt, mikozben a revolut mar regota litvaniaban van

[ Szerkesztve ]

(#7044) Gabesz984


Gabesz984
tag

Sziasztok! Próbáltam Simplellel fizetni vonatjegyet. Curve van rögzítve mögötte OTP + Cetelem kártya. Tegnap minden ok volt. Tudom, január van, be is van minden állítva a smartbankban is, hogy használni tudjam a kártyákat az interneten. Tranzakció OTP esetén sikertelen Cetelem kártya ok. Mindent megnéztem kipróbáltam sehogy sem sikerül. Szerintetek mi lehet a gond? Curve alkalmatlan az OTP-vel vagy OTP környéken kellene keresgélnem? Más tudott fizetni? Köszönöm előre is.

Iphone 6, IPad Mini, IMac

(#7045) vnorbi válasza Gabesz984 (#7044) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Gyanús, hogy most a Simple-nél van a gond. Nem Curve kártyával, de én is próbáltam máshol online fizetni, ahol szintén a Simple a kártyaelfogadó, jóváhagyás megtörtént mobil appban, amit még érzékelt a fizetőfelület, de aztán a visszairányítás közben elakadt.

Mávinformon amúgy ki szokták írni, ha van ilyen gond, de ma még nincs kinn. Még biztos alszanak.

(#7046) Gabesz984 válasza vnorbi (#7045) üzenetére


Gabesz984
tag

Végülis nem OTP kártyával Simple segítségével fizettem. Ami fura, hogy a GBIT sem működik OTP kártya esetén, a Curve nem tudja be terhelni. Mivel tegnap ok volt tuti a netes mizéria miatt van. :W

Iphone 6, IPad Mini, IMac

(#7047) WiZARD


WiZARD
addikt

Én Paypalon próbáltam Curve-vel fizetni, és nem sikerült. (OTP-s kártya van mögötte)
Curve-ben azt az üzenetet kapom, hogy elértem a költési limitem, pedig rohadtul nem...

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#7048) pictigjis válasza pictigjis (#7043) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

és elvileg átrakták, majd kiderül, mennyire megbízható működéssel...

(#7049) KMT


KMT
addikt

Sziasztok!

Valamikor november elején rendeltem meg az app-ból a kártyát (új felhasználóként). Azóta semmi. Ez mennyire "normális" manapság?

(#7050) balinlin válasza KMT (#7049) üzenetére


balinlin
senior tag

A curve-nél manapság minden normális, és az ellenkezője is. De írnod kellene a supportnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.