Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1951) kmarci25 válasza sambenez (#1935) üzenetére


kmarci25
veterán

Nálam ugyanez a helyzet. Hiába töröltem az app-ból a kártyáimat, regisztráltam és erősítettem meg újra, mindig ezt a hibaüzenetet kapom. Most írtam a supportnak, remélem reagálnak hamarosan. Nálad történt előrelépés?

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#1952) sambenez válasza kmarci25 (#1951) üzenetére


sambenez
addikt

Amíg az appból irogattam nekik, nem jött válasz. Aztán írtam egy emailt a support@curve.app címre. Egy órán belül válaszoltak.
Kaptam egy linket, kell nekik egy fénykép a személyiről, meg egy szelfi. Aztán elvileg tudom aktiválni a kártyát.

(#1953) kmarci25 válasza sambenez (#1952) üzenetére


kmarci25
veterán

Köszi, írok én is. Közben felvettem egy újabb kártyát is (magyarországi bank), de azzal sem működik. :((

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#1954) sopruk válasza sambenez (#1952) üzenetére


sopruk
aktív tag

Sziasztok!
A személyiről fotót és szelfit hiányoltam én is a regisztráció során, mint ahogy Revolutnál volt.
Vagy mindenki e-mailes linket szokott kapni hozzá?
Egy hete regisztráltam, úton van a kártya, de még nem kaptam ilyen felkérést...

(#1955) sambenez válasza sopruk (#1954) üzenetére


sambenez
addikt

Amint látod felkérést én sem kaptam. Csak amikor nem tudtam a kártyát aktiválni akkor derült ki hogy ez a baj. De amint látod ennek kiderítése sem ment egyszerűen.

(#1956) sopruk válasza sambenez (#1955) üzenetére


sopruk
aktív tag

Csak úgy általánosságban akartam kérdezni, kinek mi a tapasztalata erről.
Nem válaszként kellett volna kérdeznem... :B

(#1957) kmarci25 válasza sopruk (#1956) üzenetére


kmarci25
veterán

Egyelőre az a tapasztalat, hogy ebben bénább a Curve, mint a revolut. Ha itt kérik, akkor szkenneltem volna én, amit kérnek, meg küldtem volna a szelfit. De az, hogy nem kérik, aztán még levelezgetni kell, mert nem lehet aktiválni a kártyát, az elég amatőrnek tűnik...

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#1958) Csavargoo8 válasza svédcsepp (#1931) üzenetére


Csavargoo8
csendes tag

K&H credit Visa simán felvettem.

(#1959) _ATi_1


_ATi_1
senior tag

Sziasztok! Régóta használom a Curve-t, azonban az utóbbi két napon hiányzó fedezet üzenettel elutasítják a tranzakciókat a terminálok. Több kártya is van mögötte, minddel ez a helyzet. Valaki találkozott hasonlóval? Forint terhelés, forintos kártyára.

(#1960) petipetya válasza _ATi_1 (#1959) üzenetére


petipetya
nagyúr

A héten végig Curve kártyával fizettem, amely a Revolutról szippantotta le a pénzt, minden forintban megy, és nem tapasztaltam problémát.

"nincs rá lezsóidő"

(#1961) ÁrPi2 válasza _ATi_1 (#1959) üzenetére


ÁrPi2
senior tag

Ugyanezt a "hiányzó fedezet" szöveget kapom Curve - el Revolut topupolási kísérletem esetén. Miközben rendben mennek 1-2 ezer Ft-os vásárlások pl. ebéd ugyanezzel a curve kártyával és ugyanazon cib credit k.-val alatta.

(#1962) fravik válasza _ATi_1 (#1959) üzenetére


fravik
tag

Szintén elutasítottak lettek az utóbbi tranzakcióim (Curve, mögötte OTP mastercard kártya)... még jó, hogy mindig van nálam másik kártya vagy telefon, hogy tudjak fizetni. Elég kellemetlen... Én is akartam kérdezni, hogy ez most valami hiba vagy blokkol valamiért az OTP?!
Nem lehet, hogy a kétlépcsős azonosítás miatt van gáz?

[ Szerkesztve ]

"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."

(#1963) haszon11 válasza fravik (#1962) üzenetére


haszon11
újonc

Nekem is elutasitotta a fizetest tegnap este es ma reggel es delben is.

(#1964) dugynok válasza _ATi_1 (#1959) üzenetére


dugynok
senior tag

Nekem tegnap este Aldiban 8000Ft-ot, ma a Nemzetközi Street Food Fesztivàlon és a Spar-ba is simàn engedte a fizetést, Unicredit kàrtya volt mögötte.

(#1965) zolmesz


zolmesz
aktív tag

Pénteken nekem nem volt gondom (tulajdonképpen eddig még sosem volt gondom vele a júliusi regisztráció óta), délben Tesco, délután Update bolt és Auchan, mind ment rendesen, Unicredit kártyával a háta mögött.

(#1966) haszon11 válasza zolmesz (#1965) üzenetére


haszon11
újonc

Jo Neked. Nekem Cetelemmel es CIB-bel sem ment.

(#1967) lucky07


lucky07
aktív tag

Sziasztok
Kezemben már a kártya de mégis azt írja hogy még úton van és nem tudom aktiválni
Tudtok segíteni?

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#1968) anadroid válasza round3r (#50) üzenetére


anadroid
senior tag

Mellényúltam, bocs. Törölhető.

[ Szerkesztve ]

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#1969) lócitrom


lócitrom
őstag

erre sajnos senki sem reagált. bár már mindegy, lehet nem jól használtam. de megjegyzem, ha OTP esetében ez alapján lehet számolgatni, hogy milyen árfolyamon vált éppen az OTP saját kártyája, akkor a Curve nem egy esetben nekem ráfizetés volt annak ellenére, hogy elméletben semmilyen értékhatárt nem haladtam meg vele. csak és kizárólag érintéses fizetéseim voltak. volt egy hétköznapi éttermes fizetésem, ahol pl. 200Ft ráfizetés volt. nem is a mértékkel van bajom, hanem hogy sok kicsi sokra megy... szóval érdekes.

más: ezt biztos kevesen ismerik. van egy Cetelem hitelkártyám. nem jókedvből használom, de amikor kell általában sosincs meg. pont a jellege miatt nem hordom magamnál egyáltalán. áruhitelre szoktam használni. berakható vajon Curve mögé?

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#1970) petipetya válasza lócitrom (#1969) üzenetére


petipetya
nagyúr

Betehető mögé. Amikor próbáltam, akkor a cetnet alatt nem láttam a kódot, felhívni nem fogom őket ilyenkor, a Curve pedig azt írta, csak pár napig volt jó a kód. Ha nálad is a hónap a forduló, és a kivonat a hónap első napjaiban tölthető le, akkor érdemes az előző hónap utolsó napján regisztrálni.

"nincs rá lezsóidő"

(#1971) lócitrom válasza petipetya (#1970) üzenetére


lócitrom
őstag

ha jól rémlik minden hónap 25.-e körül jön elektronikus értesítő/kivonat(?) nekem.

hogy őszinte legyek ezt nagyon én sem rizikóznám. a telefonos ügyfélszolgálat teljesen használhatatlan. a beszélgetés java általában arról szokott szólni, hogy 70%-ban beazonosítanak, 20%-ban elmondják, hogy amúgy kb. majdnem mindent írásban tudok intézni. a maradék 10%, ha véletlenül... valamiben VÉLETLENÜL valóban tudnak segíteni. az online ügyfélszolgálat is tragédia. szóval. ha jól értem most a napokban kellene próbálkoznom ezzel, ha jót akarok?

[ Szerkesztve ]

„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

(#1972) petipetya válasza lócitrom (#1971) üzenetére


petipetya
nagyúr

Rosszul emlékeztem a dátumokra. Szóval nálam 22-e a számlázárás napja, és 24-én már letölthető a kivonat. Így 21-én regisztrálnám be a kártyát, hogy 24-én lássam a kódot a kivonaton. Remélem ezzel tudtam segíteni.

"nincs rá lezsóidő"

(#1973) edk- válasza lócitrom (#1969) üzenetére


edk-
őstag

Csodálkoznék, ha a Curve rosszabb árfolyamon váltana, mint az OTP. A helyedben megpróbálnék egymás után két kis értékű tranzakciót (pl. Ebayről angol fontban feltett valamit), egyiket a Curve, másikat az OTP-s kártya használatával. A DCC elkerülésére persze figyelni kell. És persze a könyvelt összeget kell összehasonlítani.

"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado

(#1974) kmarci25 válasza lucky07 (#1967) üzenetére


kmarci25
veterán

Nekem sem engedi aktiválni a kártyát. Én már írtam az app-ban, meg emailt is küldtem, de nem válaszolnak. (Mondjuk péntek reggel küldtem, úgyhogy a hétvége miatt annyira még nem dühöngök.) Ami zavar, hogy a 3 hónapos 1% visszatérítésem már ketyeg, a kártya itt van, csak nem tudom használni, velük meg nem lehet kapcsolatba lépni. Lehet, hogy túl sokat akartak...

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#1975) haszon11 válasza petipetya (#1972) üzenetére


haszon11
újonc

1. A Cetelemnel minden honapban mas a zaras napja.
2. Nem biztos, hogy bolcs dolog a Cetelem zaras elott kozvetlenul regisztralni a Curve appban a Cetelem kartyat, ugyanis jo esellyel ott sem lesz lathato a kod. A Cetelemnek nehany nap kell, hogy lathato legyen a kod akar a netbankban is.

Idezem a Cetelem valaszat a panaszomra:
Cetelem hitelkártyával 2019. augusztus 24-én indított 30,-Ft-os tranzakció egy Curve kártya igénylés volt, amelynél az összeg hitelesítési célt szolgál, továbbá ez az összeg azóta a hitelkártyán jóváírásra is került.

Továbbá tájékoztatjuk, hogy a Netbankban a foglalt tételnél csak a kereskedő lokációja (London) került feltűntetésre az adott tranzakcióval kapcsolatban, ez a Netbank rendszer jelenlegi hibás működéséből adódik, amely hiba elhárításán már dolgozunk.

További adatok a soron következő számlaértesítőn kerülnek majd feltüntetésre.

(#1976) petipetya válasza haszon11 (#1975) üzenetére


petipetya
nagyúr

Köszi az infót.

"nincs rá lezsóidő"

(#1977) lucky07 válasza kmarci25 (#1974) üzenetére


lucky07
aktív tag

Szia
Sikerült contactolni velük újra be kellett fotózni a személyit és a selfiet aztán várok megint.

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#1978) sambenez


sambenez
addikt

Másnál is van most hálózati hiba? Nekem sem mobil neten sem wifin nem megy.

(#1979) Silent77 válasza sambenez (#1978) üzenetére


Silent77
veterán

Itt sem jó.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1980) kmarci25 válasza lucky07 (#1977) üzenetére


kmarci25
veterán

És hogy sikerült? Mert nekem nem válaszolnak semmit... :(((

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#1981) dugynok válasza sambenez (#1978) üzenetére


dugynok
senior tag

Itt sem jó, kiràly. Pont most kéne pénzt kivennem, remélem kàrtya működik rendesen...

(#1982) killmix válasza dugynok (#1981) üzenetére


killmix
tag

Érdemes feliratkozni itt (https://status.imaginecurve.com), és értesítést kaptok, ha van valami gond.

(#1983) lucky07 válasza kmarci25 (#1980) üzenetére


lucky07
aktív tag

Sehogy be sem akar tölteni az app mindig eldobja hálózati hibával.
Nagyon meg van most térdepelve ezekszerint

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html

(#1984) ΞΔGLΞ válasza sambenez (#1978) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Aldi-ban fizettem volna, 33k 1 órája kb, erre mondja a pénztáros, hogy nincs rajta fedezet. Nem volt ám égő. De jött is közben a szöveg, hogy nem működik az egész hovelevanc hálózati hiba miatt.

(#1985) dugynok


dugynok
senior tag

Én màsfél óràja tudtam levenni pénzt a kàrtyàval, unicredit kàrtya volt mögötte és az automatai is unicredites. Applikàció is működött akkor és most is.

(#1986) gzbotii válasza ΞΔGLΞ (#1984) üzenetére


gzbotii
veterán

És ebben mi az a nagyon égő, hogy nincs fedezet egy kártyán? Veszel elő egy másikat és kalap.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1987) kokokka válasza gzbotii (#1986) üzenetére


kokokka
őstag

A nincs fedezet a pénztáros számára azt jelenti, hogy tovább akarsz nyújtózkodni a takaródnál. Hiába tudod, hogy ez nem így van, akkor is kellemetlen az ilyen helyzet. Mégha van is másik kártya nálad. Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt.

(#1988) oOKitsuneOo


oOKitsuneOo
tag

Sziasztok, lehetséges Google Pay alatt érintéssel is fizetni?

(#1989) gzbotii válasza oOKitsuneOo (#1988) üzenetére


gzbotii
veterán

Nem fog menni Curvevel.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1990) oOKitsuneOo válasza gzbotii (#1989) üzenetére


oOKitsuneOo
tag

Köszi.

(#1991) gzbotii válasza kokokka (#1987) üzenetére


gzbotii
veterán

"A nincs fedezet a pénztáros számára azt jelenti, hogy tovább akarsz nyújtózkodni a takaródnál."

És kit érdekel? Összemegy az e-pénisz, mert esetleg azt gondolják rólad, hogy nincs elég pénz a kártyádon? Ennyire látszatnak élni szerintem azért nem kéne.
Több haverom is van, aki havi 500.00+ nettót keres, több számlája van, azon, amit napi szinten használ, 50-100.000 tölt, amikor elfogy, még betol. Nála megesik, hogy kap ilyen üzit, ettől még nincs szegényszaga.
De miért is számít az, hogy az Aldiban a kasszás, vagy bárki, mit gondol, neked mennyi pénzed van, ezt nem igazán értem.

"Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt."
Nem.
Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1992) ΞΔGLΞ válasza gzbotii (#1986) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Jelen esetben, ha nem viszem be a telefont (apple pay), akkor ott kellett volna hagyom mindent, amikkel púposra pakoltam a kocsit. Már azzal is feltartottam a sort, hogy pénztáros megpróbálta újból és bedugta a terminálba, majd jött a legalább 20 sec gondolkozás újból, illetve a nincs fedezet szöveg és mindenki engem bámul...
Ekkor vettem elő a telefont, ha az nincs nálam, hívhatta volna az vezetőt, aki engedélyezi a sok sztornót. Aztán a visszapakolás és további feltartása a sorban álló vevőknek. Csak a azért, mert a curve úgy döntött nem működik.
Ha ez nem gáz, akkor nem tudom mi. Én nem vagyok ehhez hozzászokva, hogy a fizetés nem működik, egyébként meg Kokokka pontosan leírta lényegét, hogy miért is létezik a curve.
----------------

Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad.

Most épp így alakult, hogy csak a curve-vel berohantam az aldi-ba.

[ Szerkesztve ]

(#1993) gzbotii válasza ΞΔGLΞ (#1992) üzenetére


gzbotii
veterán

Én meg azt, hogy mi az amit tanácsos szem előtt tartani fintech cuccok használata közben.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#1994) kokokka válasza gzbotii (#1991) üzenetére


kokokka
őstag

"Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt."
Nem.
Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad.

Az az igazság, hogy mindig nálam vannak a kártyáim, főleg azért, mert ezzel a Curve nevű valamivel már befürödtem párszor! Így aztán vagy egy hónapja elő sem vettem, mert sokszor mindenhogy működik, csak úgy nem ahogy kéne! És nem csak arról van szó, hogy a pénztáros mit mond (bár én sokszor vásárolok olyan ALDI-ban és LIDL-ben ahol ismerős ül a kasszánál), hanem az, hogy van mögötted 10 méteres sor akik ugyan úgy sietnének mint te. Vagy, hogy lehet, hogy nincs is nálad a másik kártya (volt, hogy a kocsiban felejtettem és paráztam is miatta, de nem volt gond a Revolut-tal) és mehetsz ki érte. Persze nem "nagyon égő, de kellemetlen. Neked biztosan nagyon vastag ott a bőr....
Az mindenesetre érdekes, hogy neked egyből egy péniszes asszociáció jutott esezdbe erről az egészről....

Lezártam.

(#1995) Lex Icon válasza kokokka (#1994) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Tényleg szörnyű ez a Curve. Ingyen adják az alapszolgáltatást, sőt még ők adnak kezdőpénzt és van pofájuk nem 100,00%-os rendelkezésre állást és tökéletes szolgáltatást nyújtani. Hihetetlen mit meg nem enged magának egy ilyen frissen létrejött cég.
Menjetek inkább az otépébe meg a többi ker. bankba, ott nem lesz annyi bajotok jó kis költségek mellett. Ja, de.

[ Szerkesztve ]

(#1998) 66zio válasza Lex Icon (#1995) üzenetére


66zio
aktív tag

Sokszor írsz pénzügyi témában és legtöbbször nem is hülyeséget, de most szerintem (ma) nem vagy a toppon, hogy úgy mondjam.

Először is. Nem ingyen van. Nem kerül pénzbe, de adatokat kapnak. Sőt ezt választották üzletpolitikájuknak. Majd eldől hogy jól döntöttek-e az ingyenességgel.

Épp, hogy támogatni kellene az embereket, hogy írják le a tapasztalatukat, mert mindenhonnan most az ömlik, hogy finetech így-úgy legjobb. Megy a pfúúúúúj OTP de ha valaki megemlíti, hogy a Curvenél vagy a Revonál ugyan úgy nem fenékig tejfel a dolog akkor lehurrogjátok. Saját tapasztalat, de többen írták, hogy a Curve ügyfélszolgálata 0! Sorozatos kiesések, szerencsére amikor én használtam még nem volt probléma. Meg vicces, hogy elvileg arról szól, hogy hagyd a többi bankkártyád, aztán ha valakinek baja van és arra hivatkozik, hogy ezzel hirdeti magát a Curve akkor, beszarok még a felhasználó van beoltva... (Ez tudom, hogy nem te írtad hanem gzbotii).

A másik téma ami felidegesít: pénzt ad a használatáért, szóval kussolj dolog. Meg a folyamatosan azok lehurrogása akik emiatt regisztrálnak. Én is emiatt regisztráltam, nem érzem magam emiatt fillérszexuálónak. Láttam, mikre jók ezek a kártyák, amire nekem nagyon megérte volna arra igazából csak jövőre kellett volna, de mivel most adtak pénzt ezt hamarabb megtettem. Akkor most én mi vagyok? Várnom kellett volna amíg nincs ez az akció és akkor jobb ember vagyok vagy mi? De komolyan.. Aki még egyszer ezzel jön az a hozzászólása után írjon nekem egy privátot és küldöm is a fizetési hivatkozást amin küldheti a regisztrációs bónuszt hisz neki úgysem kell. Leveszem én róla szívesen a terhet nehogy fillérbaszónak érezze magát.

(#1999) gzbotii válasza 66zio (#1998) üzenetére


gzbotii
veterán

Az ugye megvan, hogy aláírásban sem lehet már meghívót reklámozni?

"Meg vicces, hogy elvileg arról szól, hogy hagyd a többi bankkártyád, aztán ha valakinek baja van és arra hivatkozik, hogy ezzel hirdeti magát a Curve akkor, beszarok még a felhasználó van beoltva... (Ez tudom, hogy nem te írtad hanem gzbotii)."
Józan paraszti ész. Gondolni kell arra is, mivan HA. Ennyi. Más cégeknek is van szlogenjük, azokat sem kell szó szerin/teljes mértékben elhinni. Ezt gondolom nem kell magyarázni.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#2000) Lex Icon válasza 66zio (#1998) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Nem ingyen van. Nem kerül pénzbe, de adatokat kapnak.

Az adatainkból nem lehet pénzügyi infrastruktúrát építeni. Az bizony kőkemény pénzből épül, amit a befektetők tolnak a fintech cégekbe. És ők se rinyálnak, hogy nem dől azonnal a lé, hanem türelmesen várják, hogy beinduljon a szekér, miközben szem előtt tartják azt is, hogy az egész kútba eshet.
Nektek is úgy kellene felfogni, hogy befektettetek egy fiatal cégbe, hogy a jelenlétetekkel és türelmetekkel segítitek a cég beindulását aminek sikere a tietek is lesz, mert elégedetten használhatjátok majd.

Épp, hogy támogatni kellene az embereket, hogy írják le a tapasztalatukat, mert mindenhonnan most az ömlik, hogy finetech így-úgy legjobb.

De ilyen mennyiségben ne ide, mert semmi értelme. Az ügyfélszolgálatukat árasszátok el a sirámokkal, annak talán lehet valami előremutató haszna is.

Sajnos a többségnek nem megy a racionális gondolkodás, a befektetői szemlélet (nem is várom el, mielőtt még...)
Lényeg: mérlegelni kell, hogy miért mit kapunk. A topikból elég vastagon kiderül, hogy vannak problémák, tehát csak az regisztráljon, aki elfogadja, hogy béta-tesztelő lesz.

Azért olvasgatom ezt a topikot, mert érdekelnek a fintech megoldások, mert tetszik a modern megoldásuk, de pl. a Curve nem győzött meg, mert pl. a R mögé is be tudom tenni azt a 2 kártyámat ami kell. Nem hitel-kártyázok, így az nem érdekel. Viszont figyelembe vettem, hogy a Curve esetén már 2 fintech céget kapcsolnék össze, ami jelentősen megnöveli a hiba lehetőségét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.