Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) evko válasza zerodot (#12999) üzenetére


evko
aktív tag

Köszönöm.
Igazad van. Beleolvastam és a hozzászólásokba is, de most látom magamnál azt, hogy útban van a visszatérítés. Ez elkerülte a figyelmem. :((
Akkor vásárolok újra. :R
Most nem curve-val.

--- 2013...Ha valaki valami jó bizniszt tud, írjon rám mindenképp!!! ---

(#13002) pictigjis válasza evko (#13001) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

de tényleg, az a rohadt nagy összefoglaló szöveg a lap tetején hogyan kerülhette el a figyelmedet kérdezés előtt? esküszöm, nem is értem

(#13003) pictigjis válasza <Adamsky> (#13000) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

semmit nem helyez új dimenzióba. eddig is voltak elutasítások olyan esetekben, amikor a valóban messze nem tökéletes curve rendszere találkozott a hasonlóan szar simple pay- és paypal-féle tákolmányokkal

(#13004) ACE- válasza pictigjis (#13003) üzenetére


ACE-
addikt

Azért az online fizetés "atyját" én nem nevezném tákolmánynak, de az tény, hogy a Paypal-nál korábban (értsd, Curve előtt) egyetlen ilyen tranzakcióm sem volt, pedig heti/havi szinten használtam...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13005) <Adamsky> válasza pictigjis (#13003) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Viccelsz? Nem veled (is) vitáztam arról, hogy vajon a "régi" terminálok kavarnak-e be? Erre most itt egy példa, ami azt bizonyítja, hogy a termináloknak vajmi kevés köze van ehhez, ami most megy a Curve-nél.

#13004 ACE-
" ... az online fizetés "atyját" én nem nevezném tákolmánynak ... "
Itt nekem is felszaladt a szemöldököm. Igaz én nem napi szinten használom mint Te, de eddig soha nem tapasztaltam semmilyen anomáliát.

(#13006) pictigjis válasza <Adamsky> (#13005) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem viccelek

(#13007) Oliverda válasza <Adamsky> (#13005) üzenetére


Oliverda
félisten

"Itt nekem is felszaladt a szemöldököm. Igaz én nem napi szinten használom mint Te, de eddig soha nem tapasztaltam semmilyen anomáliát."

Akkor még te sem használtad eleget.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13008) ACE- válasza Oliverda (#13007) üzenetére


ACE-
addikt

Akkor Te bizony tényleg "Félisten" vagy :D

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13009) pictigjis válasza ACE- (#13008) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a paypal minden, csak nem etalon, ebben nagyon egyetértek Oliverdával. nekem speciel (aktív ebayezős korszakomban) rengeteg sikertelen fizetésem volt, pedig akkor a curve még talán ötlet szintjén sem létezett

és azt is tartom, hogy az egy toldozott-foldozott fos, aminek egyetlen célja van, hogy minél több embert húzzon le különböző trükkökkel. törvényszerű, hogy ha a fejlesztők azokkal a funkciókkal vannak elfoglalva, amikkel embereket lehet átverni, akkor nem lesz betonbiztos a szolgáltatás, és hát nem is az. két nem éppen betonbiztos rendszer találkozásakor meg törvényszerűek a döccenők. nyilván nem ideális, de ez van, és az is tény, hogy a POS decline rate jóval magasabb, mint az internetes tranzakcióké. továbbra is ott van a sokkal nagyobb probléma (nekem mára is jutott már egy apple payjel, fizikai kártya érintéssel sikeres volt - vissza is tettem a telefonom tokjába a fizikai kártyát, nem vagyok én a saját magam ellensége)

[ Szerkesztve ]

(#13010) unicumnext válasza pictigjis (#13009) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Paypal hagyjuk egyetértek haszontalan egy dolog, év elején csak úgy a semmiből feltörték a fiókom, jelzem 2 faktoros hitelesítés volt, és 60e gyors elköltöttek ír mobil feltöltésre. Paypal arra sose adott választ, hogy a 2 faktoroson hogy jutottak túl, ami nekem alapból gyanus volt, mert nem kaptam sms-t sem.
Odáig jutott a dolog, hogy megállapították, hogy én vásároltam, és ők nem fizetik vissza, szerencsére a curve észlelte, hogy valami nem stimmel és a második tranzakció után blokkolta a kártyát. Csalásmegelőzéssel volt egyeztetésem a Curvenél, ők jelezték a Paypal felé ez az összeg nem fog elmenni, és én visszakaptam a pénzem.

(#13011) ACE- válasza unicumnext (#13010) üzenetére


ACE-
addikt

Na hát azt nehezen tudom elképzelni hogy a kétfaktoros hitelesítésnél lenyúlják a fiókodat, az max. úgy lehet, hogy hozzáférnek a telefonodhoz, és ez is könnyen elképzelhető ha használod az ANydesk és társait... sajnos egyre elterjedtebb ezek használata az elkövetők körében...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13012) pictigjis válasza pictigjis (#13003) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a simple payről meg annyit, hogy most 3-ból 3-szor dobott el fizetést - ebből kétszer a saját, egyszer a feleségem raiffeisen-kártyájával próbálkoztam hiába

(#13013) pictigjis válasza unicumnext (#13010) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a curve-kártyádat sikerült már észhez téríteni?

valaki írta a napokban: "As I was periodically trying adding the card without success, I added the card yesterday to gpay, verified via sms, tried in store and it worked. Maybe it was worth it writing complaints regularly…or they found a permanent fix."

(#13014) dejvid8


dejvid8
őstag

Sziasztok. Most novemberben jár le a Curve kártyám, régóta használom, leginkább pénzfelvételre ATM-ből (Daily atm limit 185000 font :D ). 2019-ben rendeltem azthiszem.
Kell valamit csinálni, vagy küldik majd automatikusan az új kártyámat?

Illetve, még egy kérdés: Curve-ön keresztül, OTP kártya hozzákötve, OTP EUR ATM-ből gond nélkül (nagyobb költség nélkül) tudok felvenni 200 eurót?

[ Szerkesztve ]

M2 Air 16/512 | Google Pixel 6A | Xbox | Cars | Developer | Footballer | Visca!

(#13015) Somatom válasza dejvid8 (#13014) üzenetére


Somatom
veterán

Nem kaptál még mélt a címegyeztetésről? Az enyém október körül jár le és tőlem már kérdezték, hogy stimmel-e a postacím.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#13016) HoTDoG válasza pictigjis (#12962) üzenetére


HoTDoG
tag

"ez a része az appnak, hogy mi declined és mi nem, mindig is ilyen volt, éppen nemrég tettem be az ezzel kapcsolatos"

Ez jogos, ettől függetlenül elég béna, főleg, hogy az utóbbi HSZ-ekben épp a többi szolgáltató osotorozása zajlik :). Random jelöli Decline státusszal az egyes meghiúsult tranzakciókat.

"amiről beszélsz, hogy "nem kaptak visszajelzést a kereskedőtől", az minden sablonlevélben benne van évek óta, hidd el. de ne csak nekem, a többieknek is"

Rákérdeztem ma, hogy azóta kaptak-e visszajelzést a kereskedőtől. Állításuk szerint továbbra sem kaptak semmit a szeptember 1-ei tranzakcióról. Ettől függetlenül nálam már megtörtént a refund a Curve részéről, ami a blokk - vagy egyéb bizonyíték - nélkül nem történt volna meg.
Persze lehet ez is csak a sablon részre.

(#13017) pictigjis válasza HoTDoG (#13016) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ami a blokk - vagy egyéb bizonyíték - nélkül nem történt volna meg.

de igen, megtörtént volna. hagyjuk már abba, plíz. a blokk pont ahhoz kell, hogy a 7-10 napos automata határidőnél hamarabb megcsinálja valaki manuálisan

ja, és attól, hogy a curve szar, attól még vannak további ugyanolyan szar szolgáltatások is a piacon, ez is ténykérdés

(#13018) unicumnext válasza pictigjis (#13013) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Most próbáltam még mindig semmi, de legalább az órámon jól működik.

(#13019) Fifi


Fifi
őstag

Akit érint, érdekel:
Curve-nél (Mastrecardnál) ma 398,54,-Ft az USD, Revolut/Zen ~403,60,-Ft-ot ad érte.

(#13020) ACE- válasza Fifi (#13019) üzenetére


ACE-
addikt

Már 405.12 az USD, de kb. percenként változik...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13021) Roland861010


Roland861010
addikt

Helló,

Kb mennyi idő mire megérkezik a fizikai kártya?
Több mint 1 hete regisztráltam de holnap letelik a fizikai kártya aktiválása az appban...

Persze írtam nekik de semmi válasz.

Ha nincs fizikai kártya attól nem veszik el a meglevő digitális ugye?

[ Szerkesztve ]

(#13022) pictigjis válasza Roland861010 (#13021) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

mostanában kb. 3 hét. nem telik le semmi, amit az appban látsz, az csak egy becsült érkezési idő, és köszönőviszonyban sincs a valósággal. semmilyen határidőt nem jelent, addig használod a virtuálist, ameddig akarod

(amúgy ilyesmikkel általánosságban is tök felesleges zaklatni bármelyik cég supportját...)

(#13023) csabám


csabám
addikt

Sziasztok!

Tegnap érkezett meg az új Erste Visa kártyám, melyet a mai nap szerettem volna betenni Curve (ingyenes csomag, még törölnöm is kellett korábban regisztrált kártyákat, mert azóta kettőre csökkentették és én csak most szembesültem vele) mögé, de az adatok megadása után nem tudja ellenőrizni többszöri próbálkozásra sem...
Tudtok esetleg javasolni?

Köszönöm előre is!

„They fuckin' poke each other on Facebook.”

(#13024) pictigjis válasza csabám (#13023) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ios vagy android? úgy tűnik, mintha lenne most egy ilyen bug, hogy valamiért nem fut le rendesen egyes visa-kártyák 3ds-hitelesítése. ios alatt tegnap teszteltem vividdel, nálam rendesen működött a kártyahozzáadás, de lehet, hogy teljesen random a dolog sajnos

[ Szerkesztve ]

(#13025) csabám válasza pictigjis (#13024) üzenetére


csabám
addikt

Droid.
Nézelődtem a neten, de nem találtam hasonló problémát az elmúlt pár hetet figyelembe véve.

„They fuckin' poke each other on Facebook.”

(#13026) pictigjis válasza csabám (#13025) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

egészen friss probléma lehet sajnos, és az is megtörténhet, hogy részben a visa hitelesítő felületének hibája. de csak találgatok. próbálkozz, hátha sikerül...

ha lenne ios eszköz is kéznél, azon is meg lehetne próbálni, hátha azzal sikerül

[ Szerkesztve ]

(#13027) csabám válasza pictigjis (#13026) üzenetére


csabám
addikt

Próbálkozom, aztán, ha nem sikerül, írok nekik! Köszi.

„They fuckin' poke each other on Facebook.”

(#13028) m0ski válasza csabám (#13023) üzenetére


m0ski
aktív tag

Szia!

A kártyát aktiváltad, mielőtt megpróbáltad berakni Curve alá?

(#13029) csabám válasza m0ski (#13028) üzenetére


csabám
addikt

Szia!

Persze, tegnap netbankban, ma pedig ATM-be is bedugtam pin megadással.
Próbáltam azóta többször is, de továbbra sem sikerül...
Írtam cheten nekik, majd keresnek valamikor a közeljövőben a problémával!

„They fuckin' poke each other on Facebook.”

(#13030) pictigjis válasza csabám (#13029) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a curve fórumán is van hasonló topik, de ott egy mastercard érintett, szóval valami általános probléma lesz (már megint)

(#13031) Somatom


Somatom
veterán

Az előbb beleszaladtam egy háromezres elutasításba (GPay » Curve » Revolut). A CBA terminálja szerint "nincs ilyen ügyfél". A fizikai kártya még érvényes, de az appban megjelentek az úton levő új kártya adatai. Ezek szerint a régi már nem használható és át kéne írnom a GPay -ben? Van egy "identify verification" felirat is. Akkor most újra személyi, fénykép procedúra lesz?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#13032) pictigjis válasza Somatom (#13031) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a régi fizikai kártyád érvényes, de már nem digitalizálható. virtuálisan csak az appban megjelent új kártyaszám használható (addig, amíg nem aktiválod az új fizikait, mert abban a pillanatban a fizikai kártya adataira frissülnek a számok)

az átmeneti időszakra javaslom a régi fizikai kártya használatát. ha megjelent az identity verification, akkor azt meg kell csinálni

[ Szerkesztve ]

(#13033) Somatom válasza pictigjis (#13032) üzenetére


Somatom
veterán

:R

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#13034) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

újabb remeklés a curve-től: a feleségem card limits menüpontjában megjelent az identity verification, megcsinálta, és ügyesen megfelezte a rendszer a limitjeit

eszem megáll néha, komolyan

az enyémben is ott van, de ha rábökök, nem tölt be semmi, szóval valójában nincs rá szüksége a rendszernek. ha nem valami főképernyőn jelenik meg ez az identity verification, csak itt, a card limitsnél, inkább ne csináljatok semmit

[ Szerkesztve ]

(#13035) Oliverda válasza pictigjis (#13034) üzenetére


Oliverda
félisten

Megdolgoztatnak azért az X-ért...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13036) ACE- válasza Oliverda (#13035) üzenetére


ACE-
addikt

Nekem hetek óta nem történik semmi, a fizikai kártyám nem működik, ráadásul Business, azt ígérték cserélik, és a Gpay-hez adás hibát is megoldják, de semmi. Most nem tudom hozzáadni a Vivid kártyám, ezt is leszarjak 2 napja. Nagyon gáz... És ezért most már fizetek is, de minek...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13037) pictigjis válasza ACE- (#13036) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ugyanigy erzek, hogy ezert a sok szopasert meg fizetek is (duplan), de minek

mert ugye ugy volt, hogy majd nem kell, de aztan persze ugy alakult, hogy EZT SE sikerult rendesen beallitani

[ Szerkesztve ]

(#13038) ACE-


ACE-
addikt

Issues processing transactionsSubscribeIdentified - We’re aware of some issues affecting payment processing at the moment. We’re already looking into it but, we’re sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime.
Sep 18, 2022 - 11:03 UTC

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#13039) D1Rect


D1Rect
félisten

Bookingon fizetnék éppen a Curve-vel, gondoltam behúzom azt a ~4%-ot erre nem működik az egész.
Remek.

(#13040) pictigjis válasza D1Rect (#13039) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

probald ujra

Incident resolved
This incident has been resolved. We apologize for any inconvenience this will have caused.
Time posted
Sep 18, 14:49

(#13041) pictigjis válasza pictigjis (#13040) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az elobb fizettem egy cukraszdaban, mukodott

(#13042) ddsteel


ddsteel
aktív tag

Ma olyan 13 óra körül próbáltam Xiaomi karpereccel fizetni a Lidiben egy majd 50 ezres vásárlást. Decline lett a vége. Nagyon régóta ez volt az első elutasításom. Rohadtul nem voltam boldog, tekintve hogy ez volt az ez évi legnagyobb vásárlásom, bár lassan könnyű lesz összehozni ekkora összeget. Mastercarddal skeresen kifizettem. 1 decline, egy sikeres vásárlás. Itthon ránéztem a bankomra és legnagyobb megdöbbenésemre 3x vette le a 47E Ft-ot. Ez azért már rendesen felb@szott, írtam is egy csetet és kedves Clarisa válaszolt, hogy szerintük minden oké, ilyen hiba nem szokott lenni és ő jónak látja a tranzakciót. Nyilván vissza fogják utalni, de azért, hogy egy százast esetleg 3-4-5 napig használnak, hát nem tudom. A legtöbb esetben azonnal jött a refund, most az appban is valid vásárlásnak mutatja, nem decline-nek. Kíváncsi leszek. 306-os volt egyébként a vásárlás hibakódja (asszem az auchannál valami 522 vagy ilyesmi szokott volt lenni).
Szerk: közben látom, hogy másnál is adódott pár probléma. Ej-ej...

[ Szerkesztve ]

(#13043) Qtyii válasza ddsteel (#13042) üzenetére


Qtyii
tag

Én mar nem hasznalom emiatt

(#13044) pictigjis válasza ddsteel (#13042) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

pont delutan fel egy-egy korultol 14.49-ig biztosan tartott egy altalanos hiba

a lidl a multkor nalunk is 306-os hibakod volt

[ Szerkesztve ]

(#13045) Oliverda válasza pictigjis (#13044) üzenetére


Oliverda
félisten

Igen, és kb. 13 óra körül kezdődött, talán picivel előtte.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13046) ddsteel válasza Qtyii (#13043) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Nagyon régóta ez volt az első hibám, meglepett. Szeretem egyébként a Curve-öt, és mivel egy 4 tagú család szinte teljes pénzforgalmát ezen bonyolítom, a régebbi sok kp felvételnél azért nyertem valamit, hogy nem kellett fizetnem semmit érte. De ez most nagyon kellemetlen hiba volt, nem tudom, mi ett volna, ha nincs 150E szabad pénzem épp a számlán, simán előfordul azért olyan.

(#13047) Oliverda válasza ddsteel (#13046) üzenetére


Oliverda
félisten

"nem tudom, mi ett volna, ha nincs 150E szabad pénzem épp a számlán, simán előfordul azért olyan."

Akkor jobban jártál volna, hisz nem tudta volna felesleges zárolni az összegeket...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#13048) ddsteel válasza pictigjis (#13044) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Na akkor van remény, hogy ez egy egyszeri baromság. Ilyenkor mi van, ha egy 50E-res vásárlásnál nincs 150E kp a számlámon? Komolyan kérdezem. Merthogy ő most úgy döntött, 3x veszi le az összeget. De mi van, ha 4, 5, vagy 6x venné le? Akkor ott állok úgy hogy nem tudom kifizetni. Tényleg nem tudom, mi van ilyenkor.

[ Szerkesztve ]

(#13049) ddsteel válasza Oliverda (#13047) üzenetére


ddsteel
aktív tag

NEM. 1x elutasított, de fizetésnek vette. Tehát zárolt. Utána fizettem ki saját banki kártyával. Tehát 2x zárolt és utána a tényleges fizetést nem tudtam volna megejteni. SZerintem.

(#13050) Oliverda válasza ddsteel (#13049) üzenetére


Oliverda
félisten

Ha egyszer elutasított, de zárolt, majd utána kifizetted az eredeti kártyáddal, akkor az két zárolás, nem?

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.