Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14001) tobias40


tobias40
veterán

Tegnap nekem is volt 3 sikertelen fizetésem a Curve kártyáva,mögötte revolut kártya.
+ előjellel jelent meg az appban,revolutban persze minusz előjellel és pár óra múlva eltűnt onnan mintha semmi sem történt volna! :Y (ennek így kell lennie?)
3. alkalommal megpróbáltam a revolut virtuálissal fizetni érintéssel és simán működött.
Természetesen 3 különböző bolt volt,első kettőt kifizettem kp-val.

Érintéssel,órával fizettem mindhárom alkalommal.

Ma még nem próbáltam,remélem már működik a Curve is!

(#14002) pictigjis válasza tobias40 (#14001) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

van, akinek már működött, van, akinek nem. valószínűleg csak a felhasználók egy részét (bár jó eséllyel elég nagy részét) érintő probléma volt/van

[ Szerkesztve ]

(#14003) tobias40 válasza pictigjis (#14002) üzenetére


tobias40
veterán

OK,de hogy a rovolute appban semmi nyoma nincs az egésznek az egy kicsit furcsa nekem.(főleg hogy róla vonódna le a tényleges összeg)
Természetesen az egyenleg eggyezik de azért illene hogy "nyoma" legyen a tranzakcióknak,sztem.

(#14004) pictigjis válasza tobias40 (#14003) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem furcsa, vissza lett állítva az eredeti állapot = nem történt egyenlegváltozás. a revolut működik úgy, ahogy minden szerencsétlen banki rendszernek kéne. ez a jelenség megfelel annak, hogy fel lett oldva a zárolás. volt -› nincs

[ Szerkesztve ]

(#14005) Gabonetta


Gabonetta
aktív tag

Something's Gone Wrong... Eljött az ideje, hogy elköszönjek a Curve-től.

(#14006) Oliverda válasza pictigjis (#13999) üzenetére


Oliverda
félisten

Egyelőre egy online (PP) fizetésen vagyok túl.

Érdekes, hogy a felhasználók egy részét jobban érinti a probléma. :F

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14007) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Na hát nálam a wise-os sikertelen fizetések mind egytől egyig jóváíródtak már, az unicredites fizetésekből pedig kb fele. Írtam curvenek, és kérik a sikertelen tranzakciós blokkot, amit természetesen a postán nem adott oda a hölgy, csípőből dobta a kukába. Pont a legnagyobb tétel az ami nem fog jóváíródni. :W

(#14008) pictigjis válasza Oliverda (#14006) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ma még nem voltam vásárolni (a revót nem mertem reggel curve-vel tölteni), pár száz forintos rágókkal tesztelek majd a tesco önkiszolgálóban :)

(#14009) zerodot


zerodot
aktív tag

Amúgy vajon külföldön is ennyi probléma szokott lenni? Vagy csak a magyar terminálokkal (+háttérrendszerrel) van ekkora barátságban a Curve?

(#14010) pictigjis válasza zerodot (#14009) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

most speciel semmilyen általános külföldi panaszkodást nem olvastam sehol. ebből nem merem kijelenteni, hogy magyar problémáról van szó, de sajnos elképzelhető

(#14011) unicumnext válasza pictigjis (#14004) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Mai nap aránya 2/2 az egyik atm lett volna. Valamit nagyon elcsesztek

(#14012) pictigjis válasza unicumnext (#14011) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

hm. remélem, nem lesz szükség tömeges kártyacserékre, még mindig úgy tűnik, mintha néhány kártyaszám kb. megszűnt volna létezni

(#14013) <Adamsky>


<Adamsky>
nagyúr

Ritkán járok erre, általában csak akkor, ha valami gond van. Hát, tegnap volt, 3db is.
Látom nem én vagyok az egyetlen. Már rutinból szépen félretettem a blokkokat és a tranzakciókat is lementettem. Várok ... aztán ha nem íródik jóvá, akkor lehet írok valami nem túl kedves dolgot a Curve-nek. :(((
Tudom mindenhol akadnak hibák, de itt a Curve-nél ez túl gyakori. :(((

(#14014) balinlin válasza <Adamsky> (#14013) üzenetére


balinlin
senior tag

Igen, ráadásul ha most meg is oldják, lehet megint elcsesznek valamit…
Nagyobb összegeket ezért nem is szoktam Curve-el fizetni már egy jó ideje.

(#14015) dredjudge84


dredjudge84
őstag

A curve szerint már minden rendben van, vicc:

Ryan here from Curve.
Thanks for getting in touch, and I'm sorry you've had a decline.
I've checked your account and the transaction declined due to a "Timeout". This issue has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal.
Please rest assured that any failed transactions that were initially approved and charged to your payment card have now been reversed and will drop off the pending balance back to the available balance on your account within 1-2 working days counting from 21st of April, but depending on your bank it might take up to 5 days. If you don’t see this reflected on your bank statement once 5 business days have passed, please get back in touch, and we’ll be happy to investigate this for you further.
We understand that this is frustrating, and we’re very sorry for the inconvenience caused.

(#14016) Fifi válasza balinlin (#14014) üzenetére


Fifi
őstag

Hát igen Curve esetén minden lehetséges. Már idejét sem tudom, mikor volt vele gondom, de most engem is elért. :(

Tegnap reggel bolti vásárlás OK.
Délben étteremben 3-szor elutasítva.
Délután több milliós kincstári fizetés OK.
Este Aldi elutasítva.
Ma reggel boltban 3-szor elutasítva.

Eközben feleségem és fiam kártyájával semmi gond. :U
Mindketten free csomagban vannak, én pedig X-ben.

(#14017) pictigjis válasza Fifi (#14016) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

három elutasítás után mertél a kincstárban vásárolni? bátor vagy :) és szerencséd is volt...

egyébként még a csomagba lehetne kapaszkodni, de nálunk az is 50-50 százalék, mert az én kártyám nem jó, a feleségemé meg igen, és mindkettő X

[ Szerkesztve ]

(#14018) FattyDove


FattyDove
őstag

Na, legalabb a curve elerte, hogy a default gpay kartyam a cib-es legyen :DDD

(#14019) Fifi válasza pictigjis (#14017) üzenetére


Fifi
őstag

Annyi minden történt tegnap is dél óta, hogy rutinból ment a MÁK vásárlás és eszembe sem volt az elutasítás már ...

Nálam Curve mögött alapból a régi BB-s HK van. Náluk nagyon ritkán kellett a pénz után menni, elutasítást követően perceken belül ott van a jóváírás is. Most sincs olyan tétel a mögöttes kártyán, amit ne írtak volna jóvá. Persze meg is szívhattam volna.

Rágóvásárlós tesztednél használd majd az MKB-s kártyádat és remélem te is így tapasztalod, ha elutasításra kerül.

(#14020) pictigjis válasza Fifi (#14019) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

inkább az ilyen működések kötelezővé tételével foglalkozhatna az mnb... persze ez is csak akkor van így, ha a curve is egyből érzékeli, hogy nem sikerült a tranzakció és azonnal indítja a refundot, de ez sajnos nincs mindig így. nálam sok elutasított tranzakciót lehetne általában gbit-elni = a curve csak x nap múlva indítana automatikus refundot üzengetés nélkül

de ha jönne is azonnal a refund, a kh bezzeg lassú. kb. du. 1-2 óra előtti elutasítás és refund esetén a következő munkanap este jóváírják a visszatérítést, du. 1-2 óra után a második munkanap este

(#14021) tobias40 válasza pictigjis (#14004) üzenetére


tobias40
veterán

Nekem jobban tetszene ha látnám hogy volt egy elutasított fizetésem ami nem valósult meg,úgy mint ahogy a curve appban látom,jobban követhetőek a dolgok.
Mint itt hogy volt-nincs,ezt bármikor eljátszhatják hogy volt-nincs fizetés? ;] (ez poenos kérdés lett volna..)

Ma délben volt egy elutasított curve fizetésem,14 órakor már lett egy ami sikerült egy lottózóban...

[ Szerkesztve ]

(#14022) Fifi


Fifi
őstag

Nem vagyok boldog :(((

Feleségem cégénél is teszteltem 2db 1,-Ft-os fizetéssel CHIP+PIN.
Eredmény:

Mai "fizetések"-ből egy sem sikeredett:

Az ügyfélszolgálat szerint ez csak Timeout, előfordul az ilyen és válaszuk után egyből zárják a chatet. :W

(#14023) pictigjis válasza Fifi (#14022) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

még nem voltam a tescóban, de úgy látom, tök feleslegesen fogom rabolni az időmet :(

(#14024) Oliverda


Oliverda
félisten

Próbáljátok már ki Revolut MC kártyával is. Hátha befolyásolja a kiválasztott kártya.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14025) Fifi válasza Oliverda (#14024) üzenetére


Fifi
őstag

Feleségemnek és fiamnak ugyanehhez a BB-s kártyához van társkártyája, amit a saját curve-ükben hiba nélkül használnak, így a mögöttes kártya problémáját kizárnám.

[ Szerkesztve ]

(#14026) pictigjis válasza Oliverda (#14024) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én is kizárnám. a 050 hibakód nem a klasszikus timeout-os 074, hanem csípőből utasítja el a curve a tranzakciót. nekem is ilyenek voltak tegnap, és valószínűleg lesznek ma is

50 - kibocsátó bank visszautasította a tranzakciót

de az is igaz, hogy legalább nem 052 (érvénytelen kártya)

nagyon kellemetlen ez az ügy

[ Szerkesztve ]

(#14027) Fifi válasza Fifi (#14025) üzenetére


Fifi
őstag

Feleségem most jött meg és 2 boltban is gond nélkül fizetett:

(#14028) Oliverda válasza Fifi (#14027) üzenetére


Oliverda
félisten

Ebben az esetben megírnám nekik, hogy elromlott a kártya, generáljanak újat. Lehet, gyorsabb megoldást adna, mint arra várni, hogy kinyomozzák a hiba okát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14029) pictigjis válasza Oliverda (#14028) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

replace card menüpont az appban is van, de ezt a macerát senki se kívánja magának :( (és arra sincs garancia, hogy az jól fog működni :D)

[ Szerkesztve ]

(#14030) Oliverda válasza pictigjis (#14029) üzenetére


Oliverda
félisten

Mikori kibocsátású a kártya? Lehet, hogy egy bizonyos intervallumban gyártott kártyákat érint a hiba.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14031) pictigjis válasza Oliverda (#14030) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

jó ötlet, de sajnos ez sem jó nyom. mindkettőnk kártyája kb. egyszerre készült, a lejárat teljesen ugyanaz, az első nyolc számjegy is, mégis az egyik működik, a másik nem

(#14032) Oliverda válasza pictigjis (#14031) üzenetére


Oliverda
félisten

Lock majd unlock, esetleg?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14033) pictigjis válasza Oliverda (#14032) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

azt már tegnap nyomogattam, amikor egymás után jöttek a "this card cannot be used", "card ready to use" értesítések, sajnos semmit nem segített. annyi előrelépés mondjuk van, hogy ez a jelenség mára megszűnt

[ Szerkesztve ]

(#14034) ACE-


ACE-
addikt

Nekem szintén nem megy, az utolsó 3 tranzakció +-osként látszik, de a háttérben persze levonódott... Valakinek válaszoltak értelmesen? Ilyenkor mi van? Kb. senkinek nem megy rendesen mégsincs semmilyen nyomozásos értesítés arról hogy a hiba javítása folyamatban lenne...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#14035) unicumnext válasza ACE- (#14034) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Én ma nyitottam chatet, hogy 2 is elutasitasra került ma, de sablon válasz jött, hogy pár napon belül visszajön.

(#14036) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

na, megvolt a teszt, és most már 90 százalékban vagyok biztos abban, hogy valami súlyos hiba történt azokkal a kártyákkal, amik nem működnek. arra tippelnék, többé nem is fognak

korábban említettem, hogy valami egészen elképesztő és egyedi hiba folytán nekem élő maradt a régi kék kártyám is, ezt is vittem magammal a vásárlós körútra

- fagyizó: feleségem kártyája (X) apple pay - SIKERES
- tesco (egy darab rágó): saját kártyám (X) apple pay - ELUTASÍTVA 050 (terhelve, gbit-elhető - pár perccel később már refunded)
- tesco: saját kártyám (X) chip+pin - ELUTASÍTVA 050 (terhelve, egyből refunded)
- tesco: két decline után feleségem kártyája (X) apple pay - SIKERES

és a baromi nagy hoppá:

- tesco: saját kártyám (régi kék) chip+pin - SIKERES
- aldi (15 ezres bevásárlás): saját kártyám (régi kék) chip+pin - SIKERES

biztos vagyok benne, hogy részemről kártyacsere lesz. ebben persze benne van, hogy a régi kék is meghal (vagy nem...), de úgy érzem, nincs mire várni

[ Szerkesztve ]

(#14037) unicumnext válasza pictigjis (#14036) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Ne fesd az ördögöt a falra, tavaly mikor cseréltem 3 hónapig nem tudtam hozzaadni telefonhoz a kártyát, mire javították . :W

(#14038) Terentius


Terentius
őstag

Tegnap óta mindent elutasít.1x sikerült vele vásárolnom. Írtam nekik chaten de semmi válasz nem jött tegnap óta. Ma meg ez fogadott:

[ Szerkesztve ]

Poco F5 12/256 Gb

(#14039) dredjudge84 válasza pictigjis (#14036) üzenetére


dredjudge84
őstag

És olyankor mi van, ha a curveben refunded minden, de nem az összes elutasított tranzakció íródott jóvá a számlán (UC), és van olyan amire azt mondja a bank Ügyfélszolgálat, hogy az a sikeres vásárlás volt pedig mégsem? Három Unicredit vásárlásom volt abból kettő már vissza lett térítve, a harmadik még mindig függőben van, és erre azt mondták, hogy az sikeres vásárlás volt, úgyhogy azt ne is várjam vissza.

(#14040) pictigjis válasza pictigjis (#14036) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én nem vártam tovább, megnyomtam a replace card gombot, és rögtön azonosítottam is egy potenciális hibát

a korábbi kártyám utolsó négy számjegye 3352 volt. az app szerint meg nem... WTF??? és nem, a kék utolsó négy számjegye sem ez...

(#14041) pictigjis válasza dredjudge84 (#14039) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az majd visszajön később. ha az appban plusz és zöld, nincs miért aggódnod

(#14042) Oliverda válasza pictigjis (#14040) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezt azért megírhatnád nekik. Kíváncsi lennék a válaszra. :D

Az appban nem nézted a kártyaszámot a hiba óta?

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14043) unicumnext válasza pictigjis (#14040) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Kíváncsi vagyok, kaptál is új kártyaszámot gondolom. Kiprobalod megy e a vásárlás?

(#14044) pictigjis válasza Oliverda (#14042) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

hát, annyi minden jött itt össze, hogy ezt a levelezést már megspórolom magamnak, és reménykedek abban, hogy most sikerül majd 15 ezer felett is fizetnem a virtuális kártyával apple pay esetén. ez korábban egyetlen virtuális kártyával sem jött össze az új fizikai aktiválásáig (appban, aztán chip+pin)

ahogy nézem, ezzel a kártyacserével meghalt a régi kék is. RIP

amúgy de, néztem a kártyaszámot, sőt miután feljött ez a képernyő, még akkor is visszamentem, hogy hülye vagyok-e, de a card details alatt a 3352-t láttam. érthetetlen az egész

[ Szerkesztve ]

(#14045) pictigjis válasza unicumnext (#14043) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

igen, az új virtuálist már be is tettem a walletba, holnap reggel már tesztelni is fogom

illetve update, egy revolut feltöltéssel már teszteltem az új virtuális kártyát (apple pay), és sikerült a fizetés

nem tudom, a többi érintett számára elkerülhető lesz-e a macerás kártyacsere, rengeteg helyen kell majd átírnom a kártyaszámot...

[ Szerkesztve ]

(#14046) dredjudge84 válasza pictigjis (#14041) üzenetére


dredjudge84
őstag

Akkor megnyugodtam, csak az Unicredit telefonos ügyfélszolgálat szerint azok sikeres vásárlások, úgyhogy ne várjam vissza a pénzt.

(#14047) zerodot válasza dredjudge84 (#14046) üzenetére


zerodot
aktív tag

Azokat majd külön refundként küldi vissza a Curve. Bank üfsz. erről nem tud, egyelőre csak a lekönyvelt tranzakciókat látja, így nem tud mást mondani.

(#14048) dredjudge84 válasza zerodot (#14047) üzenetére


dredjudge84
őstag

De miben más egy posta pos terminál fizetés, mint egy Tesco? mert a Tesco ami egy órával később volt mint a posta az már visszajött de a posta az nem.

(#14049) pictigjis válasza dredjudge84 (#14048) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nincs osszefugges. a postai fizetes lehetett tovabb pending allapotban, peldaul. zarjuk ezt le lecci, ha pluszos, az vissza van teritve, majd megjon

(#14050) dredjudge84 válasza pictigjis (#14049) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ok, köszönöm. Várok türelmesen akkor. :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.