Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#451) flegga92 válasza Dluinet (#448) üzenetére


flegga92
senior tag

Van több is, de érdekes módon nincs fent az oldalukon. Tegnap saját szememmel láttam Békéscsabán. Korábbi ATM-et alakították át, mellé hoztak egy újat. Pár hónapja már tuti ott van.

(#452) Dluinet válasza flegga92 (#451) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Tök fasza, de ezért nem fogok egy ATM felfedező túrát csinálni.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#453) ittakary válasza nutfile (#450) üzenetére


ittakary
nagyúr

már kikértem az EUR-t

ne szopass, ezt sehol nem írta senki hogy ne menne EUR kártyával az Apple Pay

(#454) anadroid válasza Merlini (#449) üzenetére


anadroid
senior tag

Nekem 50-esnél nagyobbat még sosem adott.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#455) RobexX10 válasza ittakary (#453) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Van konverziós díj. Eddig minden vásárlásnál írta hogy éppen mennyi. Ezért maradok inkább Monzonál.
EUR kártyával is megy Apple Pay én is úgy használtam.

[ Szerkesztve ]

(#456) gzbotii


gzbotii
veterán

Lassan két hete használom a kártyámat, pár rövid tapasztalat:
Az app nem épp a legstabilabb, vannak bugok.
Ha megnyitom, és kilépek (home megnyomásával), akkor utána nem tudom megnyitni újra, csak ha kilövöm a háttérből.
Hiába állítottam be, hogy indításkor kérjen ujjlenyomatot/PINt, ez továbbra sem történik meg (állítólag a magyar nyelvű menüvel van gondja).
Hivatalos AndroidOne (tehát stock) 9.0, februári patch fent, app is a legfrissebb 2.1.12+20112.

Tegnap egy fizetésről nem jött értesítés, akkor ellenőriztem manuálisan is majd órákkal később újra. Csak este, amikor egy másik vásárlás miatt beléptem, láttam, hogy már ott van a timelineon. Reward pontok jönnek szépen, Aldinál instat, fizetési értesítéssel egyszerre, Lidlnél volt egy két órás csúszás (tranzakció is pendinggelt).
Egyéb "anomáliák" nem voltak,

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#457) szabi__memo válasza gzbotii (#456) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Legtöbbször az ennyire friss Android rendszer csak hátrány. Nem állítom, hogy az a gond, dee akár az is lehet

(#458) szuszinho


szuszinho
őstag

Nem a legfrissebb IOS és app sem, de semmi problémám nincs. Limitek is szépen látszanak.

(#459) anadroid válasza gzbotii (#456) üzenetére


anadroid
senior tag

Ha nem azonnal akarod újraindítani, akkor nem kell kilőni. Még nem mértem le, de félóra után már "kiszabadult", lehet, hogy sokkal hamarabb is menne.

Frissítések (Android is): kivárok néhány hetet, "sírjon inkább más mamája".

[ Szerkesztve ]

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#460) Oliverda válasza RobexX10 (#455) üzenetére


Oliverda
félisten

A Monzót nem tudod Magyarországra megrendelni, mint ahogy az N26-ot sem.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#461) babe98 válasza zseko (#431) üzenetére


babe98
csendes tag

detto ugyanezzel küzdök január óta. Már 3 féle kártyát is belepötyögtem, mindegyik után azt írta, hogy "siker", aztán a következő képernyő mégis "Something's gone wrong"... de ott meg hiáby nyomom a resendet, nem csinál semmit. Kilpés csak kilövéssel, ahogy írtad. Utána indításnál csak Curve logó. Ha törlöd az adatokat akkor indítható, először ki is írja, hogy "This card is verified!", de aztán megint "wrong-ba gone-ol" valami...
Én is írtam nekik, visszakérdeztek, hogy írjam le részletesen, meg küldjek képernyőmentéseket. Megcsináltam 5 hete nem válaszolnak semmit...
Esetleg van valaki akinél ugyanígy indult a dolog, de sikerült megoldania?

(#462) RobexX10 válasza Oliverda (#460) üzenetére


RobexX10
aktív tag

Így van angol cím kell hozzá. Ez nem volt gond több ismerős él Angliába. Kb. 2 hónapja használom.

(#463) zseko válasza szabi__memo (#457) üzenetére


zseko
veterán

Én próbáltam 4.4.2, 6.0, 8.0 és a mostani legfrissebb rendszerrel is három különböző eszközön, ha kilépek a programból, csak az adatainak a törlése után hajlandó bármi mást csinálni a logó mutatásán kívül.
Ja, használatba venni még nem lehetett, mert eddig még nem engedett be az appba, a hozzáadható kártyáim pedig elfogytak.

(#461) babe98 na, akkor nem csak én jártam így. Én videót készítettem róla, azt küldtem nekik.

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#464) Oliverda válasza RobexX10 (#462) üzenetére


Oliverda
félisten

Ha pedig egyszer bekérik a lakcímedet igazoló dokumentumot, akkor attól kezdve tiltólista.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#465) szuszinho válasza Oliverda (#464) üzenetére


szuszinho
őstag

Azóta elköltözött :)

(#466) Oliverda válasza szuszinho (#465) üzenetére


Oliverda
félisten

Jelezni kellene, de ebben az esetben is az a minimum, hogy megszüntetik a szolgáltatást. Lásd Revolut balhék.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#467) babe98 válasza zseko (#463) üzenetére


babe98
csendes tag

óriási áttörést értem el :-)) Tegnap írtam nekik megint, hogy nem sikerül regisztrálni a kártyáimat, és hogy töröljék az összeset és elkezdem elölről az egészet. Most valami értelmesebb ügyintézőhöz kerülhettem, nem tudom mit csinált, de most már kicsit tovább jutottam mint eddig: sikerült bereggelnem a Revo fizikai kártyát, meg is jött rá az első ellenőrző terhelés, amit ugye mindjárt vissza is vonnak. Utána jött a második is, amihez kellene lenni a C-XXXXX kódos közleménynek. Na közlemény egyelőre nuku...
Ennek ellenére egy darabig minden happy-nek tűnt, jött az üzenet, hogy a Curve kártyát 5-8 napon belül megkapom, validáltam a telefonszámom stb, aztán mikor ránézek a "Card" menüre a bal alsó sarokban akkor látom, hogy azt írja, hogy "Your curve card order has been cancelled/declined." WTF???
a másik ami még nem kerek nekem, hogy a rewards kártyánál ezt látom:

ez lenne az 5 font amit a promo kódra kapok? vagy mi a szösz?

[ Szerkesztve ]

(#468) MrPeekaboo válasza babe98 (#467) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Revolut fizikai kártyánál nekem automatikusan ment a hozzáadás, semmi kódot nem kellett beírni. A Rewards-nál igen, az a promó kód után kapott összeg, csak pontokban feltüntetve.

(#469) zseko válasza babe98 (#467) üzenetére


zseko
veterán

Na, akkor én is megkérem, hogy töröljenek mindent. Bár azt még mindig problémásnak látom, hogy minden kilépés után meghal és nem működik rendesen, csak az adatok törlése után. Ha ezt ezután is mindig el kell majd játszani... :U Továbbra is azt tartom, szar a program, legfőképp az az elképzelés, hogy kártya regisztrálás után tudsz csak belépni, addig nem. El tudnád küldeni privátban, hogy mit írtál nekik pontosan, angolul? Köszi! Hátha így hozzá tudok adni promó kódot is, mert már rögtön annál elhasalt...

Nekem azóta már megjött a Curve kártya, igaz használni nem lehet, de itt van a pénztárcámban :DDD

HR24.hu

(#470) babe98 válasza MrPeekaboo (#468) üzenetére


babe98
csendes tag

Jaaaaa, hogy nem minden kártya esetén kell visszaigazoló kód!? Na ezt sem tudtam, de így akkor kezdem érteni!
Köszi!

(#471) babe98 válasza zseko (#469) üzenetére


babe98
csendes tag

persze mindjárt elküldöm, de egyébként google translate-tel írtam. :-))
Sajnos mindjárt írhatom az újabbat is, mert megint lehalt minden.
Közben gondolkoztam valamin: Te mivel lépsz be, google fiókkal vagy email címmel amire "magic link"et küldenek és azt kell megnyitni? Én az utóbbival, és utána hal be mindig. Akit eddig megkérdeztem mindenki google fiókkal használja...

(#472) zseko válasza babe98 (#471) üzenetére


zseko
veterán

Köszi! :) Ha így sem megy, akkor kénytelen leszek felhívni őket, de azt nem szeretem annyira, mert 'telefonos angolt' nehezen értem.
Tulajdonképpen tök mindegy, mert ugyanaz a vége, de inkább a Google fiókot használom. Gondoltam másik email címmel megpróbálni, de hát elfogytak a hozzáadható kártyáim.

HR24.hu

(#473) babe98 válasza zseko (#472) üzenetére


babe98
csendes tag

másik e-maillel ne próbáld meg, mert azt másik accountnak veszik és azt nem lehet. Nekem is írtak hogy törölték a másodikat...

(#474) gzbotii


gzbotii
veterán

Március 1-én próbáltam feltölteni a Revolutos kártyám Curve-ön keresztül, de "biztonsági" okokból a reward kártyát szoktam beállítani alapértelmezett kártyának, így azt próbálta megterhelni - sikertelenül. Valamiért egy eurónyi összeget próbált levonni (ami 86 penny azaz 86 reward pont). A tranzakció nem ment végbe (ofc), de a 86 pont pending transaction címszó alatt zárolásra került. Ma vettem észre, hogy még mindig nem oldották fel, így írtam a supportnak, a lényeg:

Thanks for getting in touch. I've had a look at your account and can see that this transaction was declined and the rewards points weren't deducted from your Curve account.
Please be assured you will not be charged for this transaction and it should not be showing as pending in the app. This is a display issue that our developers are working hard to fix. The pending transaction will drop off your timeline once the fix has been deployed.

Öt órára rá kaptam választ is, ami így szombaton, szerintem nem rossz (annak ellenére, hogy nagyon sokan panaszkodnak különböző fórumokon, hogy hetekig nem írnak vissza).

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#475) zseko


zseko
veterán

Ekkora egy fos bandát, mint a Curve fejlesztők, még életben nem tapasztaltam :W
Leírtam már párszor hogy mit csinál az app, szóval bárhogy kilépve belőle - akár visszalépés, akár alkalmazásváltó - csak az app adatainak törlése után volt hajlandó működni - vagyis inkább nem működni.

Most jött egy frissítés, utána rögtön nulláról kezdte, válasszam ki melyik kártya kell blue/black - nem számít, hogy már kiküldték..., nem számít, hogy csak egy szaros frissítés jött rá, nem új készülékre telepítés... - adjak meg referral kódot, lakcímet, stb, viszont a lakcímem már benne volt :U App adatainak törlése után is... Persze miért is menne tovább :U 'ellenőrizze az internetkapcsolatát', korlátlan mobilneten, és wifin is.

Adatait töröltem, letöröltem, újra letöltöttem, most indítás után már _újra_ a bejelentkezési ablakot adja, majd rögtön azzal kezdi hogy:

Please provide the cvc of the selected card to continue

Melyik kártyáét a hozzáadott négy-öt közül???? Meg egyáltalán, honnan vesz bármit is, hogy rögtön itt tart???

Ekkora egy inkompetens, programozáshoz balf*sz bandát még nem láttam, mint ezek :((( :((( :W

Hozzáadtam találomra egyet, így végre beengedett :U Így egy hónap után már talán használatba is tudom venni, bár ezek után hogy mennyire akarom... :U

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#476) Fandango válasza zseko (#475) üzenetére


Fandango
veterán

Nem értem, hogy nálad mitől van ez a kálvária, mert amiket itt leírtál, az nagyon durva.

Ha lenne más akinek ilyen gondja van akkor még érhető is lenne, de ezzel szerintem nagyon egyedi helyzetben vagy.

(#477) zseko válasza Fandango (#476) üzenetére


zseko
veterán

Hát na... sose volt ennyire gondom gyakorlatilag semmivel sem ilyen szinten, se telefonon, se pc-n, pedig pc-m '97 óta van, telefon pedig - ha a Spica-t nem számolom, mert az sajnos hulladék volt - csak az S széria (S2-S4- most meg S8+). Szóval eszközre sem foghatom, hogy alsókategóriás szutykon próbáltam volna, mostanában már szinte nem is lehet olyat venni, csak szándékosan :)
Azt hiszem leírtam, hogy nem ment az S4-en a 4.4.2-n, az S8-on a 8.0-n és a (Factory Resettel) lefrissített 9.0-n sem, valamint a Tab S10.5 ön lévő 6.0-ás androiddal sem. Mind ugyanazt és ugyanúgy csinálta, ugyanazzal a hibával.
Fő hibának azt tartom, hogy miért nem lehet először szimplán belépni az alkalmazásba, és azután hozzáadni a kártyá(ka)t? Miért kell ennyire (erőszakosan) a kártyaadatokat kierőszakolni a felhasználókból, a normál használati működés helyett? Hiszen akkor ha valami nem jó, akkor csak szimplán törlöm a kártyám és kész, hagyom annyiban vagy próbálom még egyszer. Ilyen esetben én is más szájízzel írtam volna. Ott a Revolut, ott a Transferwise, vagy akár a PayPal is, egyik sem a bankkártyámat kérte először.
De az ékezetekkel még baja van, kár volt úgy megadnom a nevem :) A kártyára jól írták, az appban viszont a Curve Rewards kártya alá, a Ref.-hez nem. Bárhol máshol az appban, jól van leírva :U
Ott van +500 jelezve, szóval gondolom meglesz majd, de még mindig Pending állapotban van. Február 13., szerdai dátummal.
A kártyáim is megvannak, Ott a TW, a Revolut virtual, és a rendes bankkártyám is.

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#478) gzbotii válasza ittakary (#410) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem ezt vásárlásnak könyvelte el. De ugye tuti csak hónapforduló után lesz, ha addig sem lesz rajta semmi extra költség, akkor annak nagyon örülök (mivel ezen a kártyámon nincs ingyenes készpénzpénzfelvétel).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#479) Dluinet


Dluinet
nagyúr

Hétvégi frissítés után nálam működik a limitek megtekintése.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#480) ittakary válasza gzbotii (#478) üzenetére


ittakary
nagyúr

király :)

(#481) KTU válasza Dluinet (#479) üzenetére


KTU
addikt

És alkalmazásból visszalépés után, újbóli megnyitásnál sem fagy le.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#482) zseko válasza KTU (#481) üzenetére


zseko
veterán

Vagy csak úgy egyáltalán, működik :)

Na most pedig kereshetem meg, hogy töltök pénzt ezzel a Revolutra.

HR24.hu

(#483) KTU válasza zseko (#482) üzenetére


KTU
addikt

Előtte azért aktiváld a kártyád, chip azonosításos vásárlással, vagy PIN csere OTP ATM-nél.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#484) zseko válasza KTU (#483) üzenetére


zseko
veterán

Bár nem gondolom hogy ugyanaz, de az appban megjelent az aktiválás a Curve kártya alatt, megcsináltam, jelszót adtam, és az ott lévő '500' elől is eltűnt a Pending felirat és jóváírta. Ideje volt mondjuk, februárt ír dátumnak :) Revolut feltöltést is megcsinálta, ettől függetlenül persze fogok csinálni vásárlást, úgyis kell a Revolutot is aktiválni.

HR24.hu

(#485) szuladam válasza zseko (#484) üzenetére


szuladam
aktív tag

Azt hittem, hogy te sose fogod használni és már rég kivágtad az ablakon a kártyád. ;]

(#486) zseko válasza szuladam (#485) üzenetére


zseko
veterán

Ahhoz, hogy törölhessem a hozzáadott kártyákat, mindenképp be kellett jutnom az appba először, és a kártyát hamarabb küldték, mint ahogy bejutottam volna :P Az eddig tapasztaltak alapján egyébként sincs kizárva még ez, bár kulcstartóra dísznek még mindig jó lesz ;] :DDD

HR24.hu

(#487) babe98 válasza zseko (#486) üzenetére


babe98
csendes tag

Na, ma én két választ is kaptam tőlük, az egyiket egy 3 hete írt levélre :-))))) A másikat a szombati kérdésemre. Mindegyiknek az volt a lényege, hogy frissítsem az appot mert megoldották a hibát. Innen a sztori lépésről-lépésre ugyanaz mint nálad. Először kérdezgetett, mint egy új usertől, hogy blue, vagy black kártya kell, meg kért promó kódot, aztán meg ott voltak az adataim kitöltve. Már éppen készültem földhöz vágni a telefont mikor eszembe jutott hogy benézek ide... Megkíméltél egy nagyobb összegű telefonjavítási költségtől :-) Most tartok a cvv-s kérdésnél... Neked egyből elfogadta, amit beírtál? Melyikét adtad meg, amelyiket legelőször próbáltad hozzáadni, vagy amelyiket legutoljára?

(#488) zseko válasza babe98 (#487) üzenetére


zseko
veterán

Most hogy mondod, lehet megírom nekik, hogy megoldódott.

Én a legutolsóét adtam meg, úgy okoskodtam, hogy csak azt kérheti tulajdonképpen amit utoljára adtam hozzá.

De már az én agyam is elszállt (azt hiszem érezhető is az egyik korábbi hsz-ből... de most is jogosnak tartom), és igen cifrán kiosztottam volna őket, legfőképp magyarul, (fordíttassák le ha akarják), de angolul is megkapták volna mellette (az angolomhoz mérten), pár napon belül.

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#489) babe98 válasza zseko (#488) üzenetére


babe98
csendes tag

Téged lekoppintva megadtam a legutolsónak regisztráltét én is. Tovább is engedett.
Aztán kiderült, hogy az a kártya nincs is a hozzáadottak között :F
Szóval nem tudom milyen CVC-t kellett volna beírni oda...
Ja és megadtam ugyanazt a promó kódot mint pénteken de most nem látszik semmi "aji"

[ Szerkesztve ]

(#490) zseko válasza babe98 (#489) üzenetére


zseko
veterán

Én megkaptam a referall kód után járó 500 pontot, és a február 13-ai dátum van mellé írva, vagyis a legelső használati kísérletem.

De amúgy 'viccesek', először Elizabeth reagált, válaszoltam neki, erre John-tól jött a válasz, majd mikor neki megírtam, hogy az utolsó frissítés végül megoldotta a problémámat, Charlie válaszolt vissza. Megköszönte hogy megírtam, örül, hogy működik, és kedvesen megírta, hogy 'If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch.'...

HR24.hu

(#491) betyarr


betyarr
veterán

nektek nem használja nagyon az alkalmazás az akkumulátort?nekem szinte mindig kiírja a teló.

(#492) Ixion77 válasza betyarr (#491) üzenetére


Ixion77
őstag

Valami kétségtelenül szívja mostanában, és a Curve a fő gyanúsított.

Kell ahhoz telepítve legyen az alkalmazás hogy rendben működjön a kártya és a visszatérítés? (Nekem csak egy kártya van jelenleg mögötte.)

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#493) gzbotii válasza betyarr (#491) üzenetére


gzbotii
veterán

Nálam nem jelenik meg a listán, az 1%-ot használtak között sem. Naponta használom a kártyám, utánna be is lépek.
Legfrissebb app, stock Android 9.0

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#494) betyarr válasza Ixion77 (#492) üzenetére


betyarr
veterán

ezt még nem próbáltam :N

gzbotii: nekem gyakran kiírja.naponta többször is.op6t,legfrissebb android.

(#495) Fandango válasza betyarr (#491) üzenetére


Fandango
veterán

Nálam sincs gond vele.

(#496) Muszakishop


Muszakishop
csendes tag

Melyik vált jobban HUF->EUR-t:

Transferwise, Revolut, Curve ?

[ Szerkesztve ]

(#497) Dluinet válasza Muszakishop (#496) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Curve
A többinél van más költség is.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#498) brainticket válasza Dluinet (#497) üzenetére


brainticket
aktív tag

A revolutnál nincsen más költség.

(#499) Dluinet válasza brainticket (#498) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Csak a forintot előtte a bankoddal át kell váltani mielőtt a Revolut-ra küldöd, annak pedig költsége van. Revolut-ra nem tudsz forintot tölteni.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#500) k2laci válasza Dluinet (#499) üzenetére


k2laci
tag

És ha abból indulunk ki hogy Revoluton van HUF, akkor is olcsóbb a CURVE váltás ?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.