Hirdetés
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER!
- lionhearted: Telekom TV Mikrotikkel
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gátoljuk meg játékaink halálát!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Victoryus: Hp T630 thin client, htpc
-
LOGOUT
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkesy
őstag
Azt hiszem most kérnék némi vezetéstechnikai tanácsot, mert....
Szóval újrakezdtem a karriert, Pro szinten, 100% versenytáv, stb... Ma futottam neki a maláj pályának (56 kör) másodszorra... először is csókoltatnám azt a programozot, aki szerint a felhős ég és 10% valószínűség az egyenlő egy 15-20 körös felhőszakadással...
A pole-ból (kemény keveréken) rajtolva, a második helyezet előtt ~25 mp, a harmadik helyezet előtt pedig úgy ~40 mp előnnyel vezetve, és kb a 7-8 helyig lekörözve mindenkit, vezetem a futamot, amikor is elérkezik a 48 és 49 kör, és valami felettébb érdekes száradást produkál a pálya, és a gép cseréli az esőgumit lágyra...
(boxtaktika nálam a 48. körig: kemény / lágy / lágy / inter / wet / )De én hiába csinálok bármit, egyszerűen nem tudom a pályán tartani a kocsit... kigyorsítani képtelenség vele, fékezéskor (és tempósabb kanyarokban) egyszerűen oldalírányban elcsúszik, a (lassú) kanyarokba valami iszonyat nagy alulkormányzotsága van... az 53.-54. körben már én is munkára tudom fogni (úgy-ahogy) a lágy keveréket a száraz ideális íven, de az előtte lévő 5 körben egyerűen nem tudok mit csinálni... ma pl visszaestem az élről a 16. helyre plusz kaptam egy kört kb az egész mezőnytől... talán csak a hrt és a marussia volt ez alól kivétel....
Az esőgumit nem tudom fenthagyni, mert egyáltalán nem működik, az interrel a fent említett jelenség tapasztalható, lággyal meg még a célegyenes végi kanyart sem tudom abszolválni...
Próbáltam játszani motorteljesítménnyel, és fékerőelosztással, és más ívek használatával, de egyiknek sem volt kézzelfogható eredménye...Szóval ki, mit és hogyan változtat(na) egy ilyen helyzetben...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő