Új hozzászólás Aktív témák

  • tkesy

    addikt

    Azt hiszem most kérnék némi vezetéstechnikai tanácsot, mert.... :O :O

    Szóval újrakezdtem a karriert, Pro szinten, 100% versenytáv, stb... Ma futottam neki a maláj pályának (56 kör) másodszorra... először is csókoltatnám azt a programozot, aki szerint a felhős ég és 10% valószínűség az egyenlő egy 15-20 körös felhőszakadással... :( :O

    A pole-ból (kemény keveréken) rajtolva, a második helyezet előtt ~25 mp, a harmadik helyezet előtt pedig úgy ~40 mp előnnyel vezetve, és kb a 7-8 helyig lekörözve mindenkit, vezetem a futamot, amikor is elérkezik a 48 és 49 kör, és valami felettébb érdekes száradást produkál a pálya, és a gép cseréli az esőgumit lágyra...
    (boxtaktika nálam a 48. körig: kemény / lágy / lágy / inter / wet / )

    De én hiába csinálok bármit, egyszerűen nem tudom a pályán tartani a kocsit... kigyorsítani képtelenség vele, fékezéskor (és tempósabb kanyarokban) egyszerűen oldalírányban elcsúszik, a (lassú) kanyarokba valami iszonyat nagy alulkormányzotsága van... az 53.-54. körben már én is munkára tudom fogni (úgy-ahogy) a lágy keveréket a száraz ideális íven, de az előtte lévő 5 körben egyerűen nem tudok mit csinálni... ma pl visszaestem az élről a 16. helyre plusz kaptam egy kört kb az egész mezőnytől... talán csak a hrt és a marussia volt ez alól kivétel....

    Az esőgumit nem tudom fenthagyni, mert egyáltalán nem működik, az interrel a fent említett jelenség tapasztalható, lággyal meg még a célegyenes végi kanyart sem tudom abszolválni...
    Próbáltam játszani motorteljesítménnyel, és fékerőelosztással, és más ívek használatával, de egyiknek sem volt kézzelfogható eredménye... :(

    Szóval ki, mit és hogyan változtat(na) egy ilyen helyzetben... :F

Új hozzászólás Aktív témák