- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Austin F.: Appok teljes képernyőn – immerzív mód
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- koxx: A Vipera árnyékában: ATK X1 Ultimate – Klón vagy kihívó?
Új hozzászólás Aktív témák
-
szab.tam
nagyúr
ez tök jó. csak időnként be kell dobni a véres rongyot, és jobb lesz, mint az ati vs intel flame öldöklés....
-
Đusty
addikt
válasz
Dantenero72 #3052 üzenetére
Melyik játékról is írsz? Mert nemcsak a kormányok eltérőek hanem még az azokat fogó kesztyűk is minden csapatnál és tekerés közben a kéz nem takarja ki a fél képernyőt mint az általad emlegetett rfactorban.
-
LSL1337
őstag
csak azért mert nem vezettél f1-es autót, azért lehet fogalmad róla hogy hogyan viselkedik
egyszerűen nincs érzése a mod-nak akkor rossz,
de vannak nagyon jó community oldalal ratingekkel, lehet bőven válogatni, és rengeteg igazi autóversenyző játszik ezekkel a játékokkal, nekik van viszonyítási alapuk!de tényleg, hagyjuk már ezt a nem vezetted honnan tudod, akár ilyen is lehet dolgokat
amúgy meg pl tavalyi ETCC bajnoka, aki magyar, Michelisz is szimulátorokkal kezdte, de
wéber is, vagy grand turismo academy győztesek kapnak gt4-es ülést, és futamot nyernek, folyamatos dobogós helyezésekkel, stbmind1, f1-es autókkal amúgy sem szeretek sim-ezni, és nekem sem az rfactor a favorit, hanem az LFS, az adja a legreálisabb érzést nekem, annak jön be a legjobban a force feedback-je, de már nagyon off topic vagyok
bye
-
válasz
LSL1337 #3095 üzenetére
Te nem érted én miről beszélek..
Honnan tudjátok, hogy a kismillió mod közül melyik nyújt valós fizikát, és melyik nem? Melyikőtök vezetett már versenykörülmények között egy versenypályán F1 autót, vagy wtcc, vagy porshe supercup, vagy egyéb hasonló járgányt?
Van az rfactor, van egy rakat mod, és akkor mert "ti" azt mondjátok, hogy ennek aztán tuti fizikája van, akkor essek hanyatt tőle, mert tényleg? Na ne már..Aláírom, lehet szimulátorosabb, de azért megnézném, hogy a sok rfactor rajongó közül hányan futnának egy ép kört való életben. Innentől meg nemtudom miről beszélünk
Azt meg meg se említsem, hogy azon kívül, hogy próbál valós fizikai effekteket szimulálni ami mondjuk plusz pont oda, minden másban egy rakat kaki..
És nem, nem az F1 2010-et védem, mert én is szeretem a szimulátorokat, de egyáltalán nem olyan szar ez, mint sokan állítják, és az rfactor sem egy isten. Ennyi.
-
LSL1337
őstag
válasz
Barthezz2 #3085 üzenetére
(rfactorrol van szó)
"ha olyan valós fizikai modellezése lenne, mint ahogy néhányan szuperlatívuszokban beszélnek róla, akkor nem az lenne, hogy ahány mod, annyi fizika.. "úristen, érted hogy miről beszélsz? szerinted a fizikai motor mi alapján számol? vagy minden autónak a cliotól az f1ig ugyan úgy kéne viselkednie? olyan a fizika amilyenre a modder csinálja, ami a NAGYON jótól az elég szarig terjedhet, de megvannak a népszerűbb modok amik felveszik a versenyt akármelyik SIMBIN játékkal.
pl ha rfactorban egy f1es mod így viselkedne mint az f1 2010, akkor az közelebb lenne a szarhoz mint a jóhoz, DE a készítőknek nem is rfactor szintű szimuláció volt a céljuk saját bevallásuk szerint sem, hiszen az elég szűk rétegnek nyújt játékélményt.
de csak azért mert neked ez az egyszerűsítettebb jobban tetszik, attól még az rfactor nem szar és unrealisztikus, túlnehezített (lol) szar, mint ahogy itt egy fröcsögő úriember megjegyezte
-
Rototti
senior tag
Na ma elég legend AI-verő kedvemben voltam.
Montreal-ban olyan szinten gagyi az AI, hogy az már félelmetes... még a bahreinit is alulmúlja. Q1-Q2-ben lágy gumira még csak gondolnom sem kellett, és a rev limitet is standardon használhattam; így is első lettem.
Versenyről inkább ne is beszéljünk... Ja de, végre megtörtént az első lekörözésem, hát kinek adtam egy szép kört??? Csapattárs barátomnak Trullinak.
Valencia már nehezebbnek ígérkezett, időmérőn csak 6. voltam, de a versenytempón jónak bizonyult
és nagy nehezen sikerült elsőnek befejeznem a meccset. Eléggé megizzasztott az AI, de ezen a pályán is volt egy kanyar, amit néha elég bután vettek.
Na ennyi.
-
szab.tam
nagyúr
ezeknek kifejezetten örülök:
Fejlesztett "érvénytelen kör" szabály: Time Trialban nem érvényteleníti a játék a következő körödet
DX11: az F1 2010 támogatni fogja a DirectX 11 megjelenítést - mert nálam nem ment sajnos a dx9 false átírással rendesen
Optimalizációk: a többmagos processzortámogatáson sikerült javítani - ez nem árt, mert a 4-ből az egyik mag rendre kiakadt, nem úgy volt elosztva, mint a dirt2-nél....
hajrá, várjuk!
-
-
válasz
Barthezz2 #3081 üzenetére
Na kicsit jobban belemélyedtem a dolgokba.
x2-vel, 3500Mhz-en éppen befértem a 30 fps fölé, játszható volt, így innentől nem is érdekelt nagyon mennyi, de pl volt monaco, amit skippeltem bajnokságban, mert a 3 szektroban 25 fps körül(vagy annyi se) volt, és akadt rendesen.Most itt az x4, 3400Mhz-re felhúztam, Monaco 3. szektor 35-40 fps, úgy, hogy az élsimítást feltettem 2-ről 8x-ra!
Érdekes..
-
Đusty
addikt
Itt van magyarul is:
http://f1game.hu/
"Jelenleg még bőven tesztelési fázisban vannak a javítások, de mihelyst kész lesznek, még egy-két hetet igénybe vehet a jóváhagyási procedúra (PS3: Sony, Xbox: Microsoft, PC: Microsoft (GFWL) és Valve (Steam)).
1. Korrupt mentések: mint kiderült, az anti-cheat rendszer reagálta túl a dolgokat az R&D fejlesztések miatt a szabadedzésen, ez a hiba javítva lesz.
2. Az AI nem jön ki a boxba száraz versenyen (20% vagy nagyobb versenytávnál): javítva
3. A játékost sokáig tartják a boxban kerékcserekor: a nyalókásember AI-ja javítva, kevésbé lesz óvatos
4. Defektek: a defekt esélye jelentősen csökkentve
5. Lemerevedett szerelők a kerékcsere során: programhibák javítva, amik ezt okozták (csak álldogáltak a szerelőink, és nem csináltak semmit)
6. A versenystratégia automatikus frissítése: a menet közbeni versenystratégia változásokat (a gyorsmenünk keresztül) most már hibátlanul követi a program (gondok voltak a kemény (prime) keverék választásával)
7. Az AI első versenykörének ideje most már helyesen kerül kiszámolásra (eddig a rajtvonaltól mért, most már a lámpa kialvásától)Ezeken felül a következő változások lesznek:
1. OSD: a részidők (gap times) most már az előtted lévőtől való távolságot/különbséget mutatja, nem az első helyezettől mértet
2. Az AI kocsikra jobban fog hatni a sérülés, tehát ha egy AI vezette autó sérül, lassabban fog menni, ki fog jönni a boxba javításra, illetve ha kellően súlyos a sérülés, feladja a versenyt
3. Időmérő: azon autók, amelyek az időmérőn a pályán vannak és nem mért kört mennek, jobban lehúzódnak a játékos elől
4. Javított kormányvezérlés a következő modellekre: Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback, Thrustmaster Ferrari GT Experience, Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch, Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2
5. Nedves pálya: mind vizuális, mind irányíthatósági módosítás a nedves pályákon - egyrészt a nedvességi szint növelve, másrészt a keréknyomok jobban látszanak
6. Fejlesztett sérülésmodell: a kisebb ütközések is nyomot hagynak az autón
7. Fejlesztett "érvénytelen kör" szabály: Time Trialban nem érvényteleníti a játék a következő körödet - minden más játékmódban marad a szabály: ha a harmadik szektorban szabálytalankodsz, a következő köröd ideje is érvénytelen
8. AI viselkedés: javítva (sokszor nagyon furcsa végeredmények születtek a versenyeken)Csak PC-re vonatkozó fejlesztések:
1. Visszajátszás: menthető és visszanézhető lesz
2. DX11: az F1 2010 támogatni fogja a DirectX 11 megjelenítést
3. Eyefinity: 3 vagy 6 monitoros rendszerek támogatása
4. Optimalizációk: a többmagos processzortámogatáson sikerült javítani
5. További hardvertámogatás: a Sandy Bridge processzorok is támogatva lesznek, valamint a program helyesen fogja felismerni az i7 processzorokatEz a lista még nem teljes, csupán a jelenlegi helyzetet tükrözi. "
-
tdna
csendes tag
Na elvileg keményen dolgoznak a javításokon.
Ha ezeket megcsinálják élvezhető is lehet a karrier."The team are hard at work, and have been since launch, building the patch. We’ve focussed on both fixes to the game and a number of gameplay improvements based on your feedback. Once the process has finished, we can then release the patch for submission which will take an additional couple of weeks until it is available for release. Here is a quick overview of the main issues which we’re addressing:
1. Corrupt Save Games - We have identified an over-zealous anti-cheating check that manifested as falsely identified corrupt saves, specifically the ones relating to practice and R&D upgrades, the save-games should now load without issue. However if any of you are experiencing corrupt saves outside of this then please continue to send your PS3 save game files to us (Xbox360 & PC saves aren’t of any use to us) and we can test these against the latest patch to see whether all instances of this issue have now been fixed
2. AI not pitting in dry races where a mandatory pit stop was required (20% or more) – This has been fixed.
3. Player held in pit-stop too long – We’ve improved exit logic so that it isn’t too cautious in holding players during a pit-stop.
4. Puncture frequency reduced – The likelihood of players suffering punctures has been reduced.
5. Pit-stop lock-ups - Fixed several instances which caused the pit crew to lock-up and not be able to service the cars.
6. Automatically updating race strategy – Selecting prime tyres from the tyre menu (over default option) now updates the strategy so that the pit-crew assign options during the pit stop as opposed to re-attaching another set of primes (in a dry race of 20% or more).
7. First lap calculates correctly – The lap time for the first lap of the race now calculates correctly, from the lights going out as opposed to the cars crossing the start line.
In addition to these fixes we’ve also made improvements to the game based on your forum feedback:-
1. OSD changes – showing split times rather than gap to leader – We’ve changed how the OSD timing information functions so that split times are now displayed on the OSD, showing race time and race time differences to the other cars – I.e. how far ahead/behind are at a sector boundary.
2. AI affected more by damage received – Damage sustained by an AI’s car will have a greater effect their handling characteristics, effectively slowing damaged AI down more. AI cars that cannot maintain a racing speed will naturally yield to faster cars & come into the pits for repairs. As before, If they receive too much damage, they will retire from the race.
3. AI yielding to other cars when not on flying lap in qualifying - Improved AI behaviour to move off the racing line or out of the player’s way when the player is on a flying lap.
4. Increased wheel support – Increased wheel support and force feedback tweaks (where applicable) for the following wheels; Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback (officially supported), Thrustmaster Ferrari GT Experience (officially supported), Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch (not officially supported but will work), Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2 (both officially supported).
5. Wet weather improvements - Rebalanced graphical and handling effect of cars driving on a wet track - the level of wetness has been increased as well as tyre trails being made more prominent.
6. Improved Damage Modelling – Tweaks to the damage system so that more damage is visible / received during lesser impacts.
7. Next lap invalidated time trial logic - In time trial the next lap is no longer invalidated for any offence committed in the 3rd sector. It is calculated per track and is predominantly based on the final corner.
8. AI: Driver Behaviours - Addressed some issues in driver behaviour balancing that were causing occasionally unrealistic finishing positions.
There have also been several PC specific improvements as well:-
1. PC 'replay saving' and playback – You will be able to save out the files to replay them later or share them with others.
2. DX11 – The F1 2010 patch will enable the game to run on DX11. All of the graphical improvements are configurable from graphical options when in DX11. Specifically, "ultra" settings for 'shadows' and 'postprocess'. (These options require a lot of processing power, and are only recommended for high-end graphics cards.
3. Eyefinity Support – F1 2010 now supports 3 x 1 or 3 x 2 monitor display setups (minimum requirement of 3 x monitors)
4. Optimisations – We have made better use of multi-core processors in general, which will lead to better framerates on higher end machines.
5. Additional Support - Support for SandyBridge processors, which also adds support for currently available 'modern' processors, like Core i7, which wasn't correctly detected previously.
This list is not exhaustive of the issues being addressed in the patch but a snap shot of the key improvements. Please keep your feedback coming though as it is invaluable both for the work on the patch and for the design of F1 2011.
Once the patch goes into submission, we’ll try to give you guys a heads up as to when it will be live and ready to download as soon as we know.
Thanks for your continued support & feedback.
The F1 2010 Development Team."
-
válasz
LSL1337 #3084 üzenetére
és a klasszikus F1es fékezési mechanizmust sem kell itt hasznélni. féktáv elején 100%ig nyomni kell a féket, és ahogy lassul az autó, úgy csökken a leszorítóerő, úgy kell felengedni a féket folyamatosan hogy ne blokkoljon.
nah ennek itt nyoma sincsNem tudom akkor te mivel mentél..
rfactor meg kb csak mod-oknól áll, leszedtél egy rosszabbat/gyengébbet, és ettől rossz véleményed lett.
Ne haragudj, de ezzel az ő igazát erősíted
Hiába áll mod-okból, ha olyan valós fizikai modellezése lenne, mint ahogy néhányan szuperlatívuszokban beszélnek róla, akkor nem az lenne, hogy ahány mod, annyi fizika.. Akkor most melyik is a valós?
-
LSL1337
őstag
válasz
Rolly Dy07 #3079 üzenetére
de, esőben úgy csúszik, csak mert te nem úgy képzeled attól még ott van
itt meg full gázon kigyorsítasz és betapad, akkor az tetszik mert könnyű, de attól még nem reális
attól hogy a játék topicjába írunk, attól lehet negatívat is írni, vélemény, kritika.az elég rossz kifogás hogy vezettem-e F1es autót, tudom-e hogy milyen
ismerem a fizikai törvényeit, ha az autó hátulja csúszik a kanyarban, akkor blokkolós satufék nem fogja visszahozni, hanem épphogy csak rontani a helyzetenés a klasszikus F1es fékezési mechanizmust sem kell itt hasznélni. féktáv elején 100%ig nyomni kell a féket, és ahogy lassul az autó, úgy csökken a leszorítóerő, úgy kell felengedni a féket folyamatosan hogy ne blokkoljon.
nah ennek itt nyoma sincsamúgy elmondom a gtr2 is az rfactor motorját használja, ergo ugyan az a fizika.
rfactor meg kb csak mod-oknól áll, leszedtél egy rosszabbat/gyengébbet, és ettől rossz véleményed lett.
porshe gt3 rsr és norschliefe, évekig elvagyok vele, mindig lehet javítani a köridőn, nagyon feelinges, és az FF is a helyén van
btw g25-el zúzom -
szab.tam
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #3079 üzenetére
ok.
mindentől függetlenül nekem is nagyon bejön ez az f1. hiába vagyok sim párti, a hibái ellenére kifejeztetten élvezetesre sikerült az egészből jövő élmény.
valóban többeket, (időlegesen), elriasztotta a vásárlástól egyesek túlerőltetett, hisztérikus fikázása....
egyébként én a legtöbb autós játékban csak időmérőket megyek. az szórakoztat a legjobban. és így még bosszankodni sem kell az ellefelek elrontott inteligenciáján.
csak én vagyok, a pálya és a köridő....fulloff:
g27 jó darab...
én is használom a H váltót, de csak race 07-ben a régebbi m3-as bmv-vel, pilótafülke nézetben. van kis lagg a váltáskor a képben, de mivel lassabban mennek a dolgok, így nem zavar.
a g27-tel nem érzed gtr2-ben az esős pályán a kanyarban a tapadás elmenését, majd a visszavett gázzal a tapadás visszajövetelét, akkor valami nincs jól beállítva. pont ez az egyik legnagyobb élmény a számomra. sőt ez odáig fajult, hogy gtr2-ben most már inkább csak esőben megyek. -
Rolly Dy07
senior tag
válasz
szab.tam #3075 üzenetére
Mindenki azt hisz amit akar. GTR2-tem amíg meg nem untam. Nincs akkora feelingje. Setupolod a kocsit hónapokig aztán 100%-os verseny felénél megkotlik a motor! Hát olyat nem kérek többé köszönöm. Valóságos, ha nem figyeltem volna oda a gépre, de azt hiszem ez 1 kicsit túlzás volt. Poénnak jók a GTR2-ben az ilyenek. Ja és G27-tel nem olyan rossz H váltóval menni, de úgy meg nem megy vele sok ember. Szóval azt se mondhatnám, hogy szar a kormány vazz.!
Ja és be nem mesélje már nekem valaki, hogy esőben úgy csúszik az autó, mint a jegen! Mert a GTR2-ben, mint a taknyon! Zéró tapadás! Effektek sokkal jobbak amit fel tudok hozni pozitivumként! rFactorban úgy lehet átmenni a sóderen, mint az aszfalton. Viccnek is rossz!
Én magasról le..om az rFactort én nem írkálok a topicjába, akinek meg ez nem tetszik az meg legyen oly szíves ne írkáljon ide negatív véleményeket!!!
Köszönöm a témát lezártam, no comment!
-
puttputt
őstag
Nem csak a sóderágy a gond. A kerékvető is...
Persze, ez már túlnő a "bénaság" kategórián.
Amint nekik is írtam, kormánnyal biztos jobban "nyal".
Eleve felfekszel abban a bizonyos két kanyarban, magán az aquaplánon.
Ha meg Button, Vettel, Alonso, Webber ott liheg a nyomodban, akkor...a: Mindig a legújabbat
b: Max. felbontáson (1680x1050)
c: Nem tudom pontosan, itt még nem mértem, de sosem szaggat.
Illetve egyszer, kicsit..., de akkor is v.kártya melegedés miatt.
Kiegészítés:
Win7 x64; sokat dob a dolgon szerintem... -
szab.tam
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #3069 üzenetére
..."hogy minél nehezebb vele menni, az annál "szimulátorosabb"!"
egyáltalán nem erről beszélünk.
én úgy tapasztalom, hogy azok vélekednek így, ahogy te, akik keveset játszottak a simbin fejlesztéső gtr2-vel, race07-tel, illetve a sorozat tagjaival és rfactor-ral. mi, aki sokat játszottunk ezekkel a játékokkal, pontosan tudjuk, miről beszélünk.
nem feltétlenül a szimulásciós beállításokra gondolunk, (kerékcsere, szárnybeálíás, stb), hanem ezekben a játékokban az autók vezethetősége, a tapadás, tapadásveszté határa, ezeknek a jobb, force feedback-es kormányokon való érezhetősége sokkal jobb. még úgy is ez az ember érzése, hogy nem vezettünk valóságos versenyautót.
de autót már vezettünk. és azért az érezni lehet, ha valami nagyon nem valóságos. ilyen pl. a grid. és kevésbé, de ilyen a shift, ahol szintén azt etették velünk, hogy versenyzők tesztelték. üres, maketing maszlag. ami mindig is lesz, pláne, ha akad, aki kajálja. felkétek versenyzőket, akik zsozsóért bólogattak.....
mindezektől függetlenül én nem húzom le annyira ezt az f1-et, talán kicsit jobb is, mint amit a codemasters-től egyálatlán vártam....
de még egyszer mondom: aki sokat játszott már az előbb felsorolt szimekkel, azok közül senki nem jön ilyen szöveggel, mint te. ez kivétel nélkül mindig beigazolódik... (a kivételek általában 1 óra billentyűvezérelt tapasztalatra hivatkoznak...)
pontosan olyan, mint az lcdtv topicban azok sikítanak, hogy hülyseg tv-t monitornak használni, akik még nem próbálták.most jöhetsz azzal, hogy te igen is sokat gtr2-ztél. ne tedd, mert nem fogom elhinni....
szerk:
nem is tudom, minek írtam ezt le n+1-edszer... és még még nem tudom, hányan. reménytelen meddő vita."De ha egy kicsit utána olvasna valaki a dolgoknak azonnal képben lenne."
és nem olvasni kell, vazz. megvenni pár szimulátoros játékot a bótba', jó kormányt hozzá, és játszani velük.
-
GuruZone
őstag
A patchben érkező javításokból az én személyes toplistám:
6. AI többé nem felejt el kimenni a boxba 20%-os vagy hosszabb versenyeken, hurrá!
5. kvalifikáción az AI jobban odafigyel, hogy ne tartson fel a gyors körömön
4. Replay elmentése és megosztása másokkal
3. boxkiállás-bakik megszüntetése
2. S3 részidő kijelzése a kvalifikációs monitorokon
1. a teljes OSD megreformálása, hasznos(abb) infok kiírása a bal-felső sarokban
RESPECT CODEMASTERS
-
Levin01
őstag
Time Trial módban is lehet állítani minden apróságot a kocsin?
-
Rolly Dy07
senior tag
Kíváncsi lennék melyik F1-es "szimulátornak" nevezett játékot használta már igazi pilóta? Na lehet szépen sorolni: ...........ló...art! Egyiket se! Mert azt csak elhitették a néppel, hogy minél nehezebb vele menni, az annál "szimulátorosabb"! Hát régen ezt még én is benyaltam! De ha egy kicsit utána olvasna valaki a dolgoknak azonnal képben lenne.
Had kérdezzem már meg, hogy a GTR2 az szimulátor? Mert abban is valahogy nem akar megcsúszni az autó! Ja vagy, akkor az nem az? Akkor melyik? rFactor? Az anyját! Nem is gondoltam volna, hogy az az idétlen grafikájú nyomvájúban haladó, szerencsétlenül ide-oda rángatózó nem valós érzésű "autós" fostalicska annak számít! Én kérek elnézést!!!
-
macy
addikt
válasz
Rolly Dy07 #3067 üzenetére
Bakker, de kár. És mégis elbaszták
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
LSL1337 #3061 üzenetére
Vezettél már F1-es autót? Én se. De honnan ez a nagy kritizálás?
Nem véletlen a többi szimulátornak nevezett játék van jól elcseszve? Nem feltétlen kell úgy mennie az autónak, mint ha taknyon menne! Gondolom ezt a fajta viselkedését az autónak nem kútfőből vették a programozók! Meg ahogy én szoktam kigyorsítani, úgy nem mindig jön ám össze ez az összeszedősdi!
Úgy látszik még mindig van aki elfelejti: F1-ES TESZPILÓTA SEGÍTETTE A PROGRAMOZÓK MUNKÁJÁT!!!
Köszönöm a figyelmet!
-
Levin01
őstag
válasz
szab.tam #3065 üzenetére
Win7 Ultimate 64bit
Kicsit cáfolnám, hogy 4magos proci függvénye, hogy verseny közben is szépen fusson.
3870-essel az időmérőben tökéletesen futott, verseny közben érezhető volt, hogy kevesebb fps-el megy a game, nem volt szép folyamatos.
Mióta 5850-es van már verseny közben is tökéletes, tehát ezek szerint az volt kevés, nem pedig a 2magos proci. -
Levin01
őstag
Nem értem a problémákat amiket írtok.
Nekem Phenom II X2 555 van 3200MHz,4GB Geil Ultra 800, Ati 5850 és tökéletesen fut a game. Ja, 10.9-es catalyst van felrakva.
Hogy lehet bekapcsolni a game-ben, hogy kiírja az fps-t? -
LSL1337
őstag
valószínűleg nem full wet pálya volt, de inter gumikkal kcisit vizes pályán se kéne így menni
amúgy a MESSZE legnagyobb nagatívum amikor kigyorsításon megcsúszik az autó hátulja (nem esőre gondolok itt, bár ott is igaz), csak hirtelen satufék, és az eleje "visszaegyenesedik", hát ilyen még flatout2ben sincs, nemhogy egy magát fél szimulátornak valló f1-es játékban....
-
zuchy
őstag
válasz
LSL1337 #3058 üzenetére
Nekem amikor igazán eleredt, akkor nagyon megnőttek a féktávok és nagyon csúszós lett. Én szerintem 4 átmenet van, száraz, enyhén vizes, vizes, és nagyon vizes. De kicsit fura, hogy egyik pillanatban még simán megyek slick gumikkal kis esőben, aztán hirtelen 0 tapadása lesz. Na ott volt az átmenet.
-
LSL1337
őstag
nem azt mondom hogy a köridőm nem változik, mert az lazán 20mp-el lasabb, de érzésre abszolút nem kell vigyázni a féktávon, kigyorsításon
én ausztráliában próbáltam esőt, a féktávom pedig ugyan ott volt minden esetben, és végigmentem gond nélkül, pedig messze nem vagyok profi, ferrari virtual academyben épphogy befértem 1 perc aláa patch után azért adok még 1 esélyt a játéknak
ehhez képest pl egy tdi cupra-val race 07ben az ENYHÉN vizes pályán is már kicsit vigyázni kell a féktávon, pedig az egy alig 300 LEs elsőkerekes kocsi
-
polonic
félisten
A beígért infok a patch-ről.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Barthezz2 #3055 üzenetére
Expert fokozat, utána semmi buhera, legend az AI, assistok OFF, manuális váltó, full törés, szimulációk on
(#3052) Dantenero72: Szerintem a kormány különbségekre azért nem figyeltek oda, mert sokkal több munka lett volna vele, mivel sok kormány formája különbözik, így elvileg máshol kell megfogni, úgy viszont változik a belső nézet, kézmozdulatok, led helyek, stb...
-
válasz
Unbaised-Ben #3027 üzenetére
És az ellenfél szintje min volt?
-
Zoo123
senior tag
válasz
LSL1337 #3051 üzenetére
Akkor nem szóltam!
Én meg azt tapasztaltam hogy esőben csökken a tapadás, és az a kanyar amit száraz időben 180-200 km/h-val veszek azt esőben jó ha 130-150 km/h-val sikerül különben lesodródik az ívről.
Nekem ez épp elég nehezítés, de egy profinak lehet hogy nem kihívás!Érzésem szerint pont eléggé árkádos ahhoz hogy ne menjen el tőle a kedved azonnal, de épp eléggé szimulátoros ahhoz hogy azért legyen benne kihívás.
Dantenero72:
"Azert tényleg vicc hogy ott az OFFICAL F1 2010 title de minden kocsi kormanya ugyanolyan! "Nem mondod komolyan hogy verseny közben a kormányt nézed!
Persze ettől még ügyelhettek volna rá. -
Dantenero72
aktív tag
Azert tényleg vicc hogy ott az OFFICAL F1 2010 title de minden kocsi kormanya ugyanolyan! Szánalmas, rfactor f1-es modjában ezeket letudtak modellezni pedig csak valaki összedobta a sufniban azt a modot...
-
LSL1337
őstag
a játéknak speciális gondja van a 460gtx-el, azért extrém alacsony a gpu használat (40%), de akkor még nem tudtok erre fix-et, akkor várom továbbra is a patch-et, bár ez a játék számomra így is csalódás, eső egyszerűen annyira arcade-os...
-
Dantenero72
aktív tag
Nekem érdekes 4magos proci GTX470 minden max DX9 és 30-50fps atlag olyan 35fps lehet...
-
Zoo123
senior tag
-
Karajev7
tag
Nekem 2 magos 2.53as intelem van, picit húztam rajta, és simän megy...
-
Zoo123
senior tag
válasz
LSL1337 #3041 üzenetére
Az alacsony GPU használat a játék jellemzője, nálam az 5850 60-66%-on pörög, miközben 37-50 fps el futkorászik a játék, ha leveszem az felbontást 800x600 minden ultralow akkor sem éri el a 60-at
egyszerűen szarul van megírva a játék.
Viszont ilyen átlag 40 fps-el is teljesen jól játszható a játék és rendkívül élvezetes is, úgyhogy én nem panaszkodom.Láttam itt egyeseknek talán Motion_blur-nak is 60-70 fps-e van, ez a 4 magos proci miatt van, vagy újabb drivert használ?
Én 10.5 hotfix Catalyst-al tolom, de a következő a 10.10-es lesz ha megjelenik végre! -
puttputt
őstag
válasz
Scorpio06 #3037 üzenetére
Majdnem egyezik a listánk.
Valencia annyira nem.. Habár lehet, hogy csak a F1 Challenge-es "első típusú" pályák mondatják ezt... azok még nem voltak annyira kiforrottak mint itt, a 2010-esben.
A helyére a magyart tenném be, mert tényleg tetszik, habár nem olyan "fantáziadús" mint egyes keletiek.Rolly: Látom, nálad is szakít a Lotus.
-
LSL1337
őstag
nnem követem az itteni topicot, gtx 460-as problémára van már valami fix? GPU használat 40% körüli, ultran minden 4xAA, és kb 30 fps, de ha mindent low-ra veszek akk is kb ugyan annyi
-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07 #3038 üzenetére
Jah, az durva, amikor a mérnök ordít a rádióba.
-
-
D@ni88
addikt
válasz
Unbaised-Ben #3027 üzenetére
igen, és ha szabad tudni milyen segítséggel?
-
puttputt
őstag
Kicsit kibuktam:
[link]
(Monza amúgy megy "becsukott szemmel" is..., de itt...)
Amúgy már megnyertem (SPA-ban) a vb.-t és enyém Webber "széke".
SPA nem volt rossz..., átlag 1:51-52-es köröket mentem, agyon tudtam "verni" mindenkit. -
Rototti
senior tag
válasz
Unbaised-Ben #3029 üzenetére
Az nem kifejezés. Én lotussal tolom experten, mindenhol az 1. ötben voltam, a spanyol nagydíjon sikerült megcsípni a 23. helyet, a csapattársam előtt futottam be...
Nálam elég ritkák a defektek, ha jól emlékszem először istanbulban jött elő, de egy flashback-el letudtam.
(amíg ezt nem javítják, kénytelen vagyok használni.)
-
Rototti
senior tag
Már miért ne lennének ugyanazok a feltételek GP-ben? Mindenkinek ugyanannyi szett gumija van, időjárást szárazra állítod, benzint belövöd két körre (felvezető + gyors). A feltételek ugyanazok, csak így nehezebb gyors kört menni, mert nem lehet 100-szor végigmenni ugyanazzal a körülményekkel.
Unbaised-Ben: Bahreinben ez könnyen kivitelezhető, ott elég buta az AI. Későbbi pályákon már nehéz, valahol lehetetlen.
-
zuchy
őstag
válasz
Rolly Dy07 #3021 üzenetére
Látom nem nagyon szereted a TT-t.
A gumiszimuláció csak annyi, ahogyan kopik a gumi, TT-ben mindenki 100%-os gumival megy végig. A pálya fel van már gumizva, ezt se kell előtte megtenni, illetve versenyen a legjobb a pálya tapadása, ez is ki van küszöbölve. De versenyen meg belerondíthatnak a körödbe, vagy leszakadhat az eső, stb...
Az üzemanyag szimuláció szerintem csak a súlyra megy, a verseny végén már könnyű kocsi van. Gondolom TT-ben is könnyű kocsival lehet menni végig. Lehet GP-s bajnokságot is levezetni, csak akkor nem adott mindenkinek ugyanaz a feltétel. -
szab.tam
nagyúr
fejből nem megy, nagy gép meg ki van kapcsolva....
de ugyanúgy kell csinálni, mint a dirt2-nél.
másolod az xlive mappát, az f1 mentés mappát is. de az utóbbiból, amikor helyreállítasz a hardversetting-et nem írod felül...valami ilyesmi, tegnap pont csináltam is, de megnézem pontosan.
szerk:
megtaláltam egy lemezen a dirt2 savegame mentés leírását, az f1 melette lévő mappában van, (feltéve, ha alapból feljaánlott helyre mentetted)....WinXP :
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive
C:\Documents and Settings\%username%\Dokumentumok\My Games\DIRT2Win7 :
C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\XLive
C:\Users\%username%\Documents\My Games\DIRT2a hardver settinget meghagyni a sajátot!!! (azaz az új telepítést nem írjuk felül a régi mentésével) - így később teljesen más gépre is fel tudod tolni a mentést.
ha ezt is felülírod, akkor jönnek a gubancok. (tegnap előtt meg is csináltam dirt2-vel, pláne, ha win7-es mentést xp-re tesszük vissza)garanciát nem vállalok, mert dirt2-vel működiki, de az f1-et tegnap próbáltam először átírni, röviden ellenőriztem, így nem tudom, minden megmaradt-e...
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Metal213 #3023 üzenetére
Köszi!
Egyszerűen csak a játékból. Ha online vagy akkor a TT menüben leaderboards-nál. Ha nincs meg origibe nem fogod látni és nem is tölti fel ezeket a köridőket! Már pedig az időd nincs fenn és ha valamikor meglesz eredetibe ezeket újra kell futnod, hogy fenn legyél!Én meg azt az oldalt nem ismerem. Ott hol kell keresgélni?
Konkrét link?
-
Metal213
tag
válasz
Rolly Dy07 #3021 üzenetére
szép!
A TT a f1ch-s időkből a findthelimit.com f12010es megoldása. Azaz, ki a leggyorsabb adott körülmények között.
Hol látod a világranglistát ?
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Metal213 #3003 üzenetére
Gondoltam én is gurulok pár kört Malájban. Nevetséges ez a TT. Mindenféle segítség nélkül a világ ranglistán 28. vagyok ezzel az idővel. Ha bekapcsolnám az ABS meg TC-t biztos első lennék, mert 2 mp-el jobb lenne, de az már nem az én érdemem lenne. Ez ugyanaz az időm lenne GP-ben ha kikapcsolnám a gumi- és üzemanyag szimulációt, de ennek mi a franc értelme lenne? 6-7 mp-el gyorsabb legyek a legendeknél? Nem élvezet.
Maradt még benne 2 tidezed tuti: 1:29:773
Ennyit a TT-kről!
-
Metal213
tag
mikor bent vagy a boxban látod a monitort, enter és ott a végére kell ugrálni.
hajrá -
shteer
titán
ha valaki összehozta az offline mentések átpakolását másik rendszer alá, az ossza meg pls
még megvan a régi rendszerem, de már adnám el a hdd-t -
Hoffer
őstag
válasz
Unbaised-Ben #3010 üzenetére
Ez pont ugyan így van az életben is és a short weekendnél is!
-
szab.tam
nagyúr
újra hi!
egy mai, friss tapasztalat:
ez csak azoknak szól, akiknek erős gépük van, az f1 dx9 mégis vsynk 60-ról leesik a fps, meg microlagg, stb...
borítékolom, hogy az f1-etek nektek is win7-en fut. tessék előbányászni a régi win xp 32-t. kell sp3 is legyen.
helyreállt a világ rendje. pedig 2 win7-en is próbáltam, összes beállítás teljesítménycentrikusra, 3 driver is kipróbálva....
ráadásul más játékoknál is komoly gyorsulás lett. gtr2-ben, a megszokott referencia pontomon +100(!!!)%, 3dmark06 +10%, stb.
hónapok óta szenvedek, és csak véletlenül jöttem rá.nem akarom bővebben kifejteni, sem magyarázkodni, és legfőképpen győzködni senkit...
csak egy ötlet, ha valakinek szétkqúrja az agyát a jelenség, mint nekem, tegyen egy próbát.
igaz, hogy nem lesz dx10-11, és kevesebb befogott ram lesz, de érdemes pár játék miatt egy külön os és egy kis winyó. (szerintem)(480-hoz 257.21_desktop_winxp_32bit_english_whql)
-
Metal213
tag
Aerodynamics
Front Wing Angle: 2
Rear Wing Angle: 1Braking
Balance: F 48% - R 52%
Pressure: medium
Brake Size:largeBalance
Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 4
Rear Anti-roll Bar: 5Suspension
Front Ride Height: 2
Rear Ride Height: 2
Front Spring Stiffness: 9
Rear Spring Stiffness: 9Gearbox
Gear 1: 132 kph / xxx mph
Gear 2: 177 kph / xxx mph
Gear 3: 215 kph / xxx mph
Gear 4: 255 kph / xxx mph
Gear 5: 301 kph / xxx mph
Gear 6: 351 kph / xxx mph
Gear 7: 365 kph / xxx mphEngine
Throttle map: Fast
Fuel: N/AAlignment
Camber front: -1.30
Camber rear: -3.20
Toe front: 0.08
Toe rear: 0.29a váltó 5-6-7. fokozatával szoktam még játszani, tehát az nem állandó. próbálgassátok. minden más fix, ez.
-
-
Hoffer
őstag
Nah befejeztem az első évet, 2. lettem 1 ponttal lemaradva Webber mögött!!
Prof AL ellen mentem!
Miért nincs egyébként a qualifikációban Q1, Q2 és Q3 külön???
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Synology NAS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- Mesterséges intelligencia topik
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Melyik tápegységet vegyem?
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest