- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozsi252
veterán
Akkor azért tűnik számomra elérhetetlennek autómatával az 1:15 vége amit asszem motion ment ha jól emlékszek, 1:16 osat mennék akkor meglennék elégedve dehát 1 másodpercet nemtudok már javítani autómatával, akkor marad hogy áttérek manuálra.
Másik kérdésem az lenne hogy lehet-e a kormányon állítani hogy nem teljesen fordítom el pl balra hanem feléig és a f1-be már teljesen ellegyen fordulva a kormány balra remélem értitek mire célzok
Zoo123
Igazából úgyérzem a pályát ismerem már mivel 10ből9 -szer 1:18:000 as kört tudok menni +- 1 tized viszont, akkor megpróbálok áttérni amit tanácsoltál hogy manuállal próbálkozzak és azzal talán sikerül lemenni 1:17 alá.
thx a kis segítséget.
-
jozsi252
veterán
Patch fentvan, valamint carrierbe nem játszok így szerencsére nem veszett el semmim de akkoris gáz hogy mi miatt csinálta ezt. de legalább nem csak nekem csinálta ezt így gondolom valami játékon belül hiba. köszi az infót amúgy nekem is ezt írta ki amit neked hogy autoload...
-
Igen, ezt tudom, de ne menjenek már másodpercekkel jobb időket versenyen, mint amiket bead nekik időmérőn. Felőlem az szimulált, amit csak akarnak, nade így?
Amúgy 1.10 -1.11 körüli időket megyek, és elvileg ők is. Nade én versenyen nem tudok pole időket futni, ők meg első körben lazán lenyomnak
Szimulált idő ide vagy oda, így nagy rakás szar az egész.. -
AMD_ok
őstag
Nálad az a baj ezek szerint, hogy egyből visszarakod 1. vagy 2. fokozatba, én max 4-et váltok le egyszerre, és ahogy Motion írta, utána már csak ha lassult a verda, mert különben tényleg azonnal elforog a segge (sőt, ha csak 3.-ig kell viszzaváltani,akkor is ugyanígy teszek, 4.-ig váltok egyszerre, majd még egy kicsi lassulás után - tulképpen a kanyar fele előtt szinte közvetlenül,ahogy jön a kigyorsítás,akkor váltok még egyet le REMÉLEM,ÉRTHETŐ, nem túl hülyén írtam le
). Próbáld meg ezt a váltást, és sztem hamar ráérzel, én ezt a "nagyoktól" lestem el, figyeltem a versenyek közben, hogyan váltanak
-
Motion_Blur
félisten
Én ahogy rálépek a fékre, rögtön elkezdem pakolgatni, de a 2-as vagy 1-es fokozatot már úgy rakom vissza hogy alig van a lábam a féken. Így nem fog leesni a fordulat és nem fognak blokkolni a hátsó kerekek. A motorfék nagyon sokat számít, iszonyat lehet vele stabilizálni az autót szerintem, főleg kanyarbejáraton. Ha pl. megérkezek egy visszafordítóhoz én a legvégén vissza szoktam még rakni 1-esbe, hogy azzal is fékezzem az autót és legyen fordulat a kanyarodáshoz (2-ban túlcsúsznék), és rögtön ahogy túljutottam a kanyar csúcspontján leváltom a másodikat, nem baj ha alacsony a fordulat ott úgyse lehet padlózni mert elforognának a kerekek. Vagy ha vérprofin akarod csinálni, akkor minden egyes visszaváltásnál a stabil fék mellett adsz egy kis gázfröccsöt is
-
rocket
nagyúr
Nalam az 1.00-val sokkal gyorsabb volt DX9 alatt mint most a pocsolya fixel DX9 alatt, igaz DX11 nem volt ott hivatalosan tamogatva, de az is gyorsabb volt, szoval valamit sumakolnak, hogy eltuntettek, es ez a megoldas nem az ami volt az 1.01-ben.
Nevetseges, hogy BETA tesztelonek hasznaljak az embereket akik megvettek a jatekot.
Olyan a helyzet mint a TDU-nal volt anno, honapokig bughalmaz volt, es akik megvettek BETA teszternek erezhettek magukat, de nem a jatek fejlesztoi fizettek ezert, hanem akik megvettek a jatekot fizetnek a jatek fejlesztoknek, mint most is ugye.
Minimum az lenne, hogy amig valoban 1.00-as verzioba hozzak a jatekot akik megvettek kedvezmenyt kapjanak a jovoben megjeleno Codemasters jatekra, dehat ez gondolom nem fog megtortenni.
Erdekes nincs egy ugyved se aki felkapna ezt a dolgot, pedig mara mar nem ritkan tortennek ilyen dolgok, es tobb 100000 emberrol van szo. -
szab.tam
nagyúr
a piros csíkot én csak a rajtnál figyelem az optimális fordulathoz az induláskor.
de menet közben érdemes a moddolt, (emelt), pilótafülke nézetben menni. vagy ha kisbb a pályaismeret, akkor az un. tv nézet, (felső pilóta), mert abból jobban belátni a pályát.
de mindkettőből látszik a kormányon a ledsor. és amikor bevillana lila, rögtön váltasz. azt meg nehéz nem észrevenni...
más:
idág inkább ezt az f1-et dícsérők táborába tartoztam. de tegnap elővettem a gtr evo-t. nehéz összehasonlítani a 2 játéktípust, mert más verseny a 2, és az f1-nek sokkal szebb a grafikája, de utána az f1-et újraidítva köpködtem megint,a mi a vezetési élményt, kormányzést, autó fizikáját illeti....
nah, nem ezért jöttem, hogy fikázzak....az evo-ban az ffb többszörösen intenzívebb és gazdagabb, mint itt az f1-ben. van-e mód az ffb erejét átírni abban a file-ban, ahol a patch utáni tócsajavítást is meg lehetet csinálni. vagy akárhol? tehát hogy erősebb legyen.
mert az evo-ban 5 kör után elfáradtam, majd letépte a kezemet a kormány, (ok, kicsit túlzásra állítottam be). itt meg csak simogatja, szinte alig érzek valamit az útból, pedig a menüben 100%-on van minden.....
-
Motion_Blur
félisten
Aki automata váltóval megy, az nem vált sehogy
Mielőtt elkezd repedtfazék hangot adni az autó, szal mindenképpen hangra
váltani meg nagyjából ezen a fordulatszámon kell, vagy kicsit hamarabb (a két csík között). mod: kanyarkijáraton alacsony fokozatnál, vagy esőben persze előbb kell
-
Rototti
senior tag
Na úgy látom, hogy akkor nekem már nem is kell mennem.
Egyébként sem lenne informatív az eredményem ugyanis én nem szoktam menni TT-ben, és ahhoz, hogy maximumot kiautózzam, menni kéne jó pár kört, ami már nagyon elbutítana az adott pályán.
De gp-ben szívesen mondok neked időket.GuruZone: Vagy adatbázis hiba van, vagy tiszta lappal kezdik a TT-t a patch után.
De engem semmiképp se keress nagyon, mert nem találsz meg, csak elvétve egy-két helyen lotussal. -
Motion_Blur
félisten
"A meglévő profilod megmarad újrateléepíés után is csak amikor uninstallnál rákérdez hogy letörölje-e az összes profilt és mentést akkor mondj nemet!
"
Megtörtént így ahogy leírtad.
Továbbra is ablakban indul a játék, de nem ez a fő probléma, hanem hogy a fordulatszámmérő is hiányosan jelenik meg, és nem látom az aktuális fordulatot..
-
Motion_Blur
félisten
Pfff hát nem tudom, hogy akarom-e végigcsinálni... Dirt 2-nél nem sikerült újra beillesztenem a profilt, pedig úgy csináltam mindent ahogy leírták. Egyébként Spa heavy rain 50-60 fps mezőnyben kb. Emlékszem, mert 1-2 napja toltam egy futamot. 4 mag mindenképpen előny, de szerintem kompletten lap+proci(+ram) csere lenne a legjobb. Bár egy megcibált Q9550-el lehet már menne faszán.
AMD_ok: thx, most már Ti jöttök
-
AMD_ok
őstag
úgy 5-6 versennyel a szezon vége előtt a verseny végi interjúban megkérdezték, hogy kit tartok riválisomnak (az akkori állás szerinti 2. 3. helyezett a bajnokságban - Webber és Hamilton), és a végén annak a helyére ültem a red bull-ba, akit megneveztem riválisnak
Csak egy adalék ahhoz, hogy ha ilyen kérdést kapsz,akkor azt mondd, ahová kerülni szeretnél, mert sógorom is pontosan ugyanígy tett, és ő ezáltal a Mclarenhez szerződött a 2. idényben -
-
szab.tam
nagyúr
duplán
igen, ott van a jobb oldalon.
ezt a 7. sebesség kitolását kerestem.... remek!
a grtr2-ben ezt jól lehet állítani. persze már ott is tapasztaltam, ha túl nagy az áttétel, akkor 6->7-nél nagyot ugrik, kicsi lesz a nyomaték, lassan pörög fel...és úgyis 1:40 alá tolom, mert velem nem lehet bszkodni.....
-
szab.tam
nagyúr
ok.
én még a car setup-ot nem nagyon vágom, nem másztam bele. de a garázsban ha az alapbeállításból a csuszkát elhúzom jobbra, akkor spa 1. gyors szakaszában a végsebesség 324@348 km/h... ez sem mindegy...
spa, az 1. gyors szakasz után jobb/bal, jobb, jobb, bal, majd az egyenes után van 2 elnyújtottabb bal. ezt hivatalosan 5-ben kéne venni. de simán megy 6-ban, igaz, nem padlón. így a köv. kanyarig fel lehet váltani 7-be.
tehát nagy kár, hogy az ember másképp csinálja, mint valójában kéne, gyorsabb tud lenni.
-
[CS]Blade2
addikt
Először egy Lotussal kezdtem, és végignyomtam egy szezont, de expert szinten, így nem nagyon teljesítettem a követelményeit, és a végére a 3 kicsapat-tól volt 4-4,5millás ajánlatom.
Aztán restartoltam, és a Williams-el kezdtem Hard-on, és minden versenyt lazán nyertem akár száraz volt, akár esett, kivéve párszor megszívatott a bug, így ahogy teltek a versenyek én ment fel a szintem jöttek az ajánlatok, elöször a kicsiktől, majd jött a Sauber, STR, aztán a Renyo, és kb Singapúrban azt hiszem 20-21-es szinten voltam, és a Ferrari-tól jött egy ajánlat, amit rögtön el is fogadtam, de csak a következő idényben ülhettem át.
Most a Ferrarival megyek, Bahrain-t lenyomtam expert-en, P1-p2-p3, Q1-Q2-Q3, verseny 30%,, de 100%-ot akarok menni, csak a bug-ok miatt nem akarok 40-50kör után restart-olni. -
jozsi252
veterán
Persze ugyanúgy, ráadásul látom a köridőmet hogy 1:22 annál jobban nyomom de annyira a határon autózok hogy egyszerűen nemtudok javítani rajta pályától függ igen most én speciel hungaroringet hoztam fel hogy 1:19 - - - > 1:22 környéke szimulációval szóval ezt nemtudom mire vélni pedig amikor megyek 1 huzamba 20-30 kört és 1:20 alatt vagyok a körök 95%ban és ugyanígy szimulácóval nemakar 1:22 alá menni sehogyse.
Az egy dolog hogy pl 20 kör után nem mert a gumi elhasználódik nem tapad stb stb de hogy az első körbe se tudok 1:20 alá menni ez durva azért. Azthiszem sokmindent kell a köv patchbe javítani
-
-
kircso13
senior tag
ha 20% futammal mész akkor körönként 5 x van az időben! Bug van ebben is! Ha Te vagy az első és mögötted ott van hamilton és egy fél autó hosszal nyersz akkor azt írja ki, hogy +0,025 hamilton, ugye 2. hely. De ha te érsz be így hogy le vagy maradva 1-2 kocsi hosszal akkor a Te neved mellett mint 2. hely +3-6mp ír, hogy annyival késöbb értél be! Pont ezt figyeltem meg ma és tegnap!
-
puttputt
őstag
Nem csak a sóderágy a gond. A kerékvető is...
Persze, ez már túlnő a "bénaság" kategórián.
Amint nekik is írtam, kormánnyal biztos jobban "nyal".
Eleve felfekszel abban a bizonyos két kanyarban, magán az aquaplánon.
Ha meg Button, Vettel, Alonso, Webber ott liheg a nyomodban, akkor...a: Mindig a legújabbat
b: Max. felbontáson (1680x1050)
c: Nem tudom pontosan, itt még nem mértem, de sosem szaggat.
Illetve egyszer, kicsit..., de akkor is v.kártya melegedés miatt.
Kiegészítés:
Win7 x64; sokat dob a dolgon szerintem... -
DigitXT
félisten
Ha tiltáson mész, akkor biztosan nem használod ki "normálisan" a
pályát, szóval először azon állíts, utána kell tanulni a manuál váltót.
Simán másodperceket lehet bukni, hogy egy kisebb végsebességre
beállva mész végig az egyenes szakaszon. Meg úgy általában is.
Persze fordítva sem jó, ha "óriási" lenne a végsebesség, csak éppen
a gyorsulásod szar, így soha nem éred el azt a sebességet.Ezért
kell jól belőni. Persze a dolog az aero-val is összefügg: jó állítgatást! -
Rolly Dy07
senior tag
TT-ban tudnék menni legalább 5 mp-el jobbat is, mert ott nincs szimulálva a gumikopás és nincs üzemanyag és tökély az autó tapadása. Becsapós a TT, ezért inkább a GP a reális. Csak annak az idejével hasonlítom az enyémet, aki ugyanolyan feltételekkel futott mint én.
TT-ben álomszerűen tapad a kocsi, ezért ott nem is szoktam menni.
Tehát a GP nehezebb!!Egyébként THX!
-
AMD_ok
őstag
Grat
Én még ezt nem figyeltem,hogy másképp állna a kerék fékezéskor,de akkor majd megnézem.
MOD: 2 hét múlva majd megnézem a fiúkat az igazi pályán,hogy ténylegesen ők hol fékeznek egy-egy féktávnál.Sztem azért 260-270-ről kell 70-80 méter fékút,és nem elég 30-40.De majd meglátjuk (no meg igaz,hogy aut. váltóval hajtok,de akkor majd kipróbálom,amit mondtál, begyakorlok egy féktávot)
Új hozzászólás Aktív témák
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Samsung Galaxy S22 Plus 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest