Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Đusty

    addikt

    válasz tdna #3087 üzenetére

    Itt van magyarul is:

    http://f1game.hu/

    "Jelenleg még bőven tesztelési fázisban vannak a javítások, de mihelyst kész lesznek, még egy-két hetet igénybe vehet a jóváhagyási procedúra (PS3: Sony, Xbox: Microsoft, PC: Microsoft (GFWL) és Valve (Steam)).

    1. Korrupt mentések: mint kiderült, az anti-cheat rendszer reagálta túl a dolgokat az R&D fejlesztések miatt a szabadedzésen, ez a hiba javítva lesz.
    2. Az AI nem jön ki a boxba száraz versenyen (20% vagy nagyobb versenytávnál): javítva
    3. A játékost sokáig tartják a boxban kerékcserekor: a nyalókásember AI-ja javítva, kevésbé lesz óvatos
    4. Defektek: a defekt esélye jelentősen csökkentve
    5. Lemerevedett szerelők a kerékcsere során: programhibák javítva, amik ezt okozták (csak álldogáltak a szerelőink, és nem csináltak semmit)
    6. A versenystratégia automatikus frissítése: a menet közbeni versenystratégia változásokat (a gyorsmenünk keresztül) most már hibátlanul követi a program (gondok voltak a kemény (prime) keverék választásával)
    7. Az AI első versenykörének ideje most már helyesen kerül kiszámolásra (eddig a rajtvonaltól mért, most már a lámpa kialvásától)

    Ezeken felül a következő változások lesznek:

    1. OSD: a részidők (gap times) most már az előtted lévőtől való távolságot/különbséget mutatja, nem az első helyezettől mértet
    2. Az AI kocsikra jobban fog hatni a sérülés, tehát ha egy AI vezette autó sérül, lassabban fog menni, ki fog jönni a boxba javításra, illetve ha kellően súlyos a sérülés, feladja a versenyt
    3. Időmérő: azon autók, amelyek az időmérőn a pályán vannak és nem mért kört mennek, jobban lehúzódnak a játékos elől
    4. Javított kormányvezérlés a következő modellekre: Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback, Thrustmaster Ferrari GT Experience, Thrustmaster RGT Force Feedback Pro Clutch, Fanatec Porsche 911 Turbo S & GT3 RS2
    5. Nedves pálya: mind vizuális, mind irányíthatósági módosítás a nedves pályákon - egyrészt a nedvességi szint növelve, másrészt a keréknyomok jobban látszanak
    6. Fejlesztett sérülésmodell: a kisebb ütközések is nyomot hagynak az autón
    7. Fejlesztett "érvénytelen kör" szabály: Time Trialban nem érvényteleníti a játék a következő körödet - minden más játékmódban marad a szabály: ha a harmadik szektorban szabálytalankodsz, a következő köröd ideje is érvénytelen
    8. AI viselkedés: javítva (sokszor nagyon furcsa végeredmények születtek a versenyeken)

    Csak PC-re vonatkozó fejlesztések:

    1. Visszajátszás: menthető és visszanézhető lesz
    2. DX11: az F1 2010 támogatni fogja a DirectX 11 megjelenítést
    3. Eyefinity: 3 vagy 6 monitoros rendszerek támogatása
    4. Optimalizációk: a többmagos processzortámogatáson sikerült javítani
    5. További hardvertámogatás: a Sandy Bridge processzorok is támogatva lesznek, valamint a program helyesen fogja felismerni az i7 processzorokat

    Ez a lista még nem teljes, csupán a jelenlegi helyzetet tükrözi. "

  • Enton

    addikt

    válasz tdna #3087 üzenetére

    Reméljük mostmár kitalálnak valamit erre a savegame-re.
    Már a Dirt 1 óta szenvednek ettől a savegame-től.

Új hozzászólás Aktív témák