Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LSL1337

    őstag

    válasz Rolly Dy07 #3079 üzenetére

    de, esőben úgy csúszik, csak mert te nem úgy képzeled attól még ott van

    itt meg full gázon kigyorsítasz és betapad, akkor az tetszik mert könnyű, de attól még nem reális
    attól hogy a játék topicjába írunk, attól lehet negatívat is írni, vélemény, kritika.

    az elég rossz kifogás hogy vezettem-e F1es autót, tudom-e hogy milyen
    ismerem a fizikai törvényeit, ha az autó hátulja csúszik a kanyarban, akkor blokkolós satufék nem fogja visszahozni, hanem épphogy csak rontani a helyzeten

    és a klasszikus F1es fékezési mechanizmust sem kell itt hasznélni. féktáv elején 100%ig nyomni kell a féket, és ahogy lassul az autó, úgy csökken a leszorítóerő, úgy kell felengedni a féket folyamatosan hogy ne blokkoljon.
    nah ennek itt nyoma sincs

    amúgy elmondom a gtr2 is az rfactor motorját használja, ergo ugyan az a fizika.

    rfactor meg kb csak mod-oknól áll, leszedtél egy rosszabbat/gyengébbet, és ettől rossz véleményed lett.
    porshe gt3 rsr és norschliefe, évekig elvagyok vele, mindig lehet javítani a köridőn, nagyon feelinges, és az FF is a helyén van
    btw g25-el zúzom

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz Rolly Dy07 #3079 üzenetére

    ok. :)

    mindentől függetlenül nekem is nagyon bejön ez az f1. hiába vagyok sim párti, a hibái ellenére kifejeztetten élvezetesre sikerült az egészből jövő élmény.

    valóban többeket, (időlegesen), elriasztotta a vásárlástól egyesek túlerőltetett, hisztérikus fikázása.... :(( :(((

    egyébként én a legtöbb autós játékban csak időmérőket megyek. az szórakoztat a legjobban. és így még bosszankodni sem kell az ellefelek elrontott inteligenciáján.
    csak én vagyok, a pálya és a köridő....

    fulloff: :)
    g27 jó darab... :K
    én is használom a H váltót, de csak race 07-ben a régebbi m3-as bmv-vel, pilótafülke nézetben. van kis lagg a váltáskor a képben, de mivel lassabban mennek a dolgok, így nem zavar.
    a g27-tel nem érzed gtr2-ben az esős pályán a kanyarban a tapadás elmenését, majd a visszavett gázzal a tapadás visszajövetelét, akkor valami nincs jól beállítva. pont ez az egyik legnagyobb élmény a számomra. sőt ez odáig fajult, hogy gtr2-ben most már inkább csak esőben megyek.

Új hozzászólás Aktív témák