- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Puma K #62799 üzenetére
Részben, de részben túl is van tolva, árfolyam kockázat miatt is, meg a volumen miatt is, sokkal kisebb egy hazai kereskedő forgalma, mint egy nagyobb országban pl Hollandia (kb kétszer ennyien vannak mint mi). Nekem picit került többe behozatni céggel az I3-at, mintha béreltem volna egy szállító autót és kimentem volna (persze így nem ment rá bő 2 napom), miközben tudom, hogy 8 autós körfuvarral jött (bevárva, hogy megteljen az trailer), ergo az egy autóra jutó költség biztosan jóval kevesebb.
Na meg ott van, hogy kint magasabb az új autó támogatás, ergo nem lehet bármit letolni a használt vásárlók torkán, itthon meg le lehet. -
KAMELOT
titán
Nálunk van pár oldal, akik autóbehozatallal foglalkoznak.
650€ összes papírt + behozzák neked. Odamész és átveszed. Kötelező biztosítást te fizeted 100€ tétel.
Sőt a vírus végett még házhoz is viszik neked.
Online kamerás vásárlás is már van.
Meg lehet mindent oldani.A kocsi amiről szó volt MO-i. Sehonnan nem kell behozni, így mire fel a +2000€. Erre reagáltam! Szomszédban lakom, de nálunk még a behozott kocsi is olcsó, ugyanis itt nem raknak rá annyit. MO-n rendessen elszállt az agy.
2007 az a kocsi. 8000€ sehogy sem ér. -
KAMELOT
titán
válasz
Anaren91 #62792 üzenetére
Szép az a fólia, de saját mászkálós kocsi nem tenném
cOxeR: Szoktam figyelni a német kereskedőket. 1000-1500€ szoktak rátenni. Mo-i viszonylatban 2000€ kicsit sok szerintem.
Fél éve a kinézett kocsim 20k indult. Jelenleg még mindig ott van 18k adja
Vírus végett inkább várok a vásárlással. -
válasz
KAMELOT #62791 üzenetére
Élből ott kezdődik, ha valaki komolyan akarja, 3 körüli árat mond, már csökken a mozgástér. (ebből jön le a telephely, ember, rezsi, mosás/tisztítás) Elvileg a kereskedő tartja a hátát ha a kocsi szar, persze nem kell sajnálni őket, mert nem csinálná ha nem érné meg, pénzt parkoltatni autókba. Használt import esetén is lehúznak ~4-7%-al miközben a te előre befizetett pénzedből finanszírozza meg. (ebbe benne van persze a szállitás is) Szóval könnyen összejön az a pénz amit rátesznek, szerintem teljesen “tisztán” nem lehet veszteség nélkül csinálni.
-
Anaren91
senior tag
válasz
KAMELOT #62791 üzenetére
A fólia 800k lett volna, de 550-ért csinálták, mert az AMTS-en ő képviselte a 3M-et (vagy csak képviselte volna már nem tudom, ugye volt csúszás a covid miatt). Ízlésen fölösleges vitatkozni, szereti ezeket amiket rárakott. Ez előtt is fólia volt rajta, valamilyen kék, de am ezüst a kocsi. Megnézve a felhozatalt, 3 misi kb reális lenne, nem egy lefingott darab, minden időben cserélve volt. Nem rég cserélt kettőstömegűt, munka+anyag 550k.
-
válasz
szőröscica #62785 üzenetére
Elektromos táv, elég gyenge a régebbibe 20-30km (7kw), az újabb már 35-60km (12kw), a benzin meg egy B48B20, szerintem jó széria. Van itt a csoportba is, majd ők írnak még talán részleteket.
Azt nem tudom benzines esetén van-e változás, sose olvastam utána.
-
Anaren91
senior tag
[E92 330d] Rokonom kocsija, ha valaki esetleg ilyet keresne. Rendbe van az autó, végig a HEPA Motorsnál volt szervizelve. Nem régen lett felújítva rajta a turbó és kapott új gyári kettőstömegűt. Komplett felfüggesztés tavaly lett alatta cserélve. Asszem 280 LE körül van. Folyamatosan foglalkozva volt vele, építkezés miatt adta el áron alul (2.4 misi), de úgy látom a kereskedő rátette a hasznát :/
-
szőröscica
addikt
Sziasztok!
F30 330e-vel mik a tapasztalatok? Mennyire megbizhato a nagyfeszultsegu rendszere, illetve a benzinmotorja? Vannak jellemzo tipushibak esetleg? -
Anaren91
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #62780 üzenetére
Persze, majd veszek fel előtte-utánna videókat, aztán felteszem, ha berakjuk haverral
Hangon valamellyest változtat, elvileg a turbó hangja jobban hallatszik majd. Meg ahogy Ezredes írta, hamarabb felpörög a turbó, így alsóbb tartományban rugalmasabb lesz az autó. Talán kis fogysztás csökkenés is lesz, nem lesz akkora ellenállás kipufogó oldalon, könyebben dolgozik a turbó is meg a motor is.
Szervízben meg nem nagyon bízok. Az van megcsinálva biztosra, amit látok. Vagy ha mondjuk képekkel, videókkal dokumentálva van, mint ahogy Ezredes teszi, de ez ritka.
Egyik haverom tartja karban a kocsit, van, hogy be is segítek neki, vagy csak elmegyek hozzá, mittom én legutóbb vákum csöveket cseréltem, aztán ha elakadok segít, addig csinálja a többi kocsit.
Azt rakja be amit én viszek, ott vagyok végig, tudom, hogy ki lett cserélve.
Itt Szikszón is lehet nézni kamerán ahogy dolgoznak a kocsin, de ha nem kell mondjuk gyári programmal semmit se csinálni futómű beállítás közben, akkor minek állítsák be megint x összegért, ha már egyszer be van. Tény, hogy nem a semmiért fizetek, mert dolgoznak a beállítással, csak fölöslegesen, mert be lett már állítva. -
Chris0321
veterán
válasz
FIREBLADE78 #62780 üzenetére
Az én e46-omat az előző tulaj házaspár valamilyen szervízbe hordta. Jelenleg autószerelő sógorom tartja karban, mert benne megbízok, hogy meg is csinálja amit mond és nem aranyárban. Mikor megvettük az autót, természetesen olajok és szűrők cseréje is megtörtént, a pollenszűrő elég vacak állapotban volt. Mikor vettük az autót a tulaj említette, hogy nemrég levélrácsot cseréltek rajta, örültünk is neki mert +20.000 ft egy olyan. Egy komoly vuhéban elkezdtett az A oszlopnál beszivárogni a szélvédő mellett a víz, amit természetesen azonnal jeleztem sógornak aki meg is csinálta és közben észrevette, hogy az új levélrácsot úgy szerelték be, hogy valami rögzítő pöcköt vagy mit letörtek rajta így vehettem másikat. Szóval nem csodálom, hogy nem mindenki bízik a szervizekben.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Anaren91 #62779 üzenetére
Nem hinné,hogy semmit sem csinálnak. Múltkor kaptam emailt az átvizsgálásról és lehet ez az új protokoll,hogy lefogják videózni a javítást is. Érzik,hogy megrengett az emberek bizalmi a gyári szervizekben?!
Hangot,videót rakhatsz fel beépítés után. A pipa csak hangon változtat vagy egyéb jelentősége is van? -
Anaren91
senior tag
Sziasztok,
Aktív kormányművel van szerelve a kocsim, nem rég voltam futómű állításon, mert cseréltem az axiál csuklókat. Most néztem, hogy Ista+-ba aktív kormányos autóknál van olyan procedúra, hogy futómű beállítás. A helyen ahol csinálták a beállítást, nem dugtak rá gépet, sima lézeres beállítóval beállították. Okozhat ez valamilyen problémát? Gondolkozok rajta, hogy elmegyek a helyi BMW szalonba, de gondoltam előtte megkérdezem itt, mert ha oda bemegyek, van egy érzésem, hogy ha kell ha nem, azt mondják, hogy kell és jó drágán lehet semmit nem csinálnak. Hibaüzenetem nincs, de ki tudja milyen procedúrán vinne végig az Istás funkció.Jah és Köszönöm Ezredes, megjött a Downpipe
-
stangli
senior tag
Sziasztok,
Tudom, amatőr kérdés, a középső lámpa mit jelent? Milyen hibát jelez?
Előre is köszi a választ! -
Bengio
tag
Sziasztok!
Egy hivatalos szerviz javítási munkalapja (megrendelője) bizonyítja azt, hogy az adott javítások el lettek végezve, vagy mindenképpen számla kellene róla? Mondjuk ha el akarnám adni az autómat, és ezt lobogtatnám a potenciális vásárló jelölt előtt? -
H.Ezredes
őstag
válasz
hellomi #62763 üzenetére
Nem igazán költött az ember rá előzőleg. Most jött el a pillanat,hogy akart rá költeni,hogy minden legyen rendbe rakva a motor / váltó környékén. Lehet pár dolgot cserélgetni de a vezérlés / csapágy soha nem lesz pár százezres munka egy ilyen autón egy váltó javítás is súlyos összegek. A váltó egy olyan dolog,hogy rengeteg autóban jól üzemel pedig már kopottak a perselyek is lamellák se újak stb stb. De a váltó szoftver rengeteg ideig kompenzálja a kopottságot 6HP-8HP-nál így nem veszed úgy észre a váltón normál használat mellett. De az nem azt jelenti,hogy ha szétszeded az jó.... Mint ahogy a motornál se vett észre semmit csak már folyt az olaj stb szétszedtük és lehetett látni,hogy itt vannak bajok. De eleve így készült,hogy legyen megcsinálva nem csapágyasodás után mondta,hogy na akkor álljunk neki. Amit az óra mutat 245E nem akarom elhinni,hogy reális minimum 300-at mondanék. Lánc eléggé meg volt nyúlva és a csapágyak kopottsága is ezt mutatta vagy valaki nagyon tartotta a csodálatos gyári olajcsere periódusokat mert akkor szokott ilyen gatya retek fos a motor belseje lenni.... Megnéztem itthon 2DB E60 van 160E Km alatt ezeknek az ára 4 illetve 5M Ft..... Nem tartom reálisnak,hogy 150E Km alatti futásteljesítményű E60 / E61-et veszel 3-3,5-ért.... ( Ugye dízelről beszéltünk egész végig nyilván azokat is néztem ) G30-on 180E Km-nél biztosan illett volna váltó olajat cserélni / szívósort takarítani / hengerfej szívócsatornát koksztalanítani stb stb ezek önmagukban sem 10-20 ezres költségek. Ha valaki ezt nem csinálja meg folyamatában hanem egyszerre akkor nem kell csodálkozni ,hogy elkölt jó pár 100 ezret. Amúgy összességében ezeken a motorokon lehet PONOTSAN tudni mik azok amiket cserélni / takarítani kell és még a Km-t is lehet tudni nagyjából .Igazából semmilyen meglepő összeg nincs. A nálad lévő 20D-n 200E Km környékén szokott elfáradni a turbó is vezérlés B47-nél a vezérlés ~250E Km környékén szóval jönnének ott is a költségek biztos vagyok benne... Az,hogy te megteheted,hogy alacsony futásteljesítményű autóba ülj az más tészta. Te veszel egy kevés Km-es autót amiben nincs sok Km és eladod úgy,hogy már sok van benne és jönnének a nagy ráköltések.... De ne mond azt,hogy amikor megveszel egy G30-at teszem azt 80E Km-el és eladod 180E Km-el ott nem nem buksz az áron eleve alsó hangon 1-2milliót már csak a futásteljesítmény miatt... A g30 20D-n vékonyabb a fék mint az E60 30D-n illetve egy G30-on nem a brembo fék a legrelevánsabb.... Ilyen értékű autóra azért gyári féket szoktunk feltenni mivel a legkevesebb probléma azzal van. Erről mondjuk pont nem akarok vitatkozni,hogy brembo / gyári vagy bármi más. Biztos ha minden alkatrészből az olcsóbbat keresném akkor lehetne faragni de hosszútávon ha több embernél probléma van ezekkel nem éri meg ilyet felrakni mert több a nyűg mint a nyereség. Én pedig nem kínlódni akarok az ügyféllel,hogy miért ráz a tárcsa a 10-15 milliós G30-án meg miért nyikorog stb. De elhiszem,hogy neked jó ezt zárjuk is le ennyibe illetve egy 20D-nél még akár tényleg jó is lehet ez. Minél nagyobb a motor / erősebb / nehezebb ,a fék annál inkább fontosabb.... Nyilván te azt a felárat fizeted meg,hogy beleülsz a kevés km-es fiatal autóba amibe bele raksz rengeteg km-t de azt el fogod bukni eladáskor mert eleve öregebb is lett és a Km is jelentősen megnő. Bukni fogsz rajta...
De ezt te írtad:
"Amugy nekem BMW Park Lane(London) szinten nem adott courtesy cart, mikor 2 napra otthagytam 1000£-ot nekik...2017 G30" Azért csak költöttél akkor ~430K-t egy 2017-es autóra is egyetlen alkalommal.... De tényleg mindenki vegye azt amit akar és költse arra a pénzt amire akarja. Nem akarok hit vitát,hogy mire éri meg költeni mire nem. Más szerint az a f@szság,hogy te veszel egy G30-at más szerint eleve BMW-t venni f@szság a harmadik embert azt mondja Teslát kell venni a negyedik azt mondja biciklivel kell járni stb stb stb stb
#62765
Anaren91Óra szerint 245E de szerintem inkább 300 vagy akár több. Dízelen alap esetben a nyugvó csapágyak szoktak hamarabb szétmenni a hajtókar csapágyak ritkábban.
-
d@minator
addikt
válasz
szimi57 #62330 üzenetére
Az indításkori három hengerezés megszűnt. Először mentem két hosszú utat (100+Km) Protec-kel, sokat javult az autó (Protec vagy gyenge akku töltődött?) de továbbra is volt 4-es henger misfire hibakód. Utána négyes Injektor megcserélve a hármassal. Azóta indul az autó hiba(kód) nem ment át. Nincs.
A 10 éves akkut lecseréltem, mert 11.6-11.8V feszültsége volt beindítás előtt. Mérés és a rejtett menüben is ezt mutatta.
A három éve fennálló NOx hibakódom is eltűnt és még nem jött vissza csak az O2 2C31 hibakód van. Check engine nem világít.
Féktisztítóval is körbe fújtuk a járó motort. Semmi rossz.
Rail nyomás folyamatos
Kollégám megolvasta az autót itt a 3. hengernél teljesen más érték van, mint a többinél.Sajnos én nem értek hozzá de ez ugye nem jó? Szóval eddig ennyire jutottam.
(PF31, 1.6 LCI Benzin N43B16A) -
Anaren91
senior tag
válasz
H.Ezredes #62756 üzenetére
Mennyi km volt a kocsiba? Lassan elérkezek a 300k-hoz, érdemes lenne nekem is cserélni a hajtókar csapágyakat? Vagy a vas blokkos 35d-re mennyire jellemző, hogy megeszi a csapágyat? Olaj 9-10k km-enként cserélve van.
hellomi:
Én is inkább költök a 15 éves e60-ra. Tudom mi volt rajta cserélve, van benne minden amire szükségem van, és egy újabb autó amibe 3.0 biturbó motor van, az többszöröse annak, amit szervízre kell költenem. Szép a csili-vili új belső, de azt az élményt amit nyújt vezetés közben... Nehéz vissza ülni egy kisebb motorral szerelt kocsiba. -
hellomi
tag
válasz
H.Ezredes #62762 üzenetére
Ertem abszolut amit mondasz, ne ertsd felre, nem ellened beszeltem, csak megleptek ezek a koltsegek, szerencsere nekem nem volt ilyenhez szerencsem, nem sok olyan autom volt, amire ilyen javitasi koltsegek jottek szoba szerencsere.
Ertheto vegulis ez is, ha valaki megcsinalja, csak nagyon durva, hogy kozel 2M rendberakni egy E61-et. Volt nekem is anno egy E61 525d-m, kozel 200k km-el adtam el, de nem volt semmi baja, talan a pillangoszelepekkel volt egyszer egy nagyobb javitasom, de mar nem igazan emlekszem, az sem volt 2-300nal tobb egyszerre.
Inkabb az a fura, hogy egyszerre kell ezt kiadni. Eddig nem volt karban tartva? Ha aprankent, par ev alatt jon ossze ennyi, az oke, mert akkor tudod, hogy folyamatosan karban tartod, hol vezerles, hol turbo, hol ez-az, de inkabb ugy tunik nekem, hogy egy leharcolt auto az, amin egyszerre ennyi mindent kell csinalni. Lehet, hogy nincs igazam, de en valahogy igy latom.Faternak eddig egy W211-es E220cdi-je volt, lassan 400k km van benne, evente 100-200nal tobbet nem kellett kolteni ra, egyszeruen nincs baja. Olajcsere 10-12k km-nel JO minosegu olajra lecserelve, fekek, futomu, lengescsillapitok idoben cserelve, motornak, valtonak, turbonak meg nem volt baja, 16 eves az auto, o tette bele a km 3/4-et, valami 80k korul vette.
Soha nem voltak ehhez hasonlo javitasi osszegek, pedig nem egy fapados darab, raadasul ugye az is legrugos hatul, mint minden kombi E osztaly, azok kb 5 eve voltak cserelve, 300k volt a ketto egyutt, uj alkatresszel, az volt a legdragabb javitasa valaha. De az se romlott el, csak mar idoszeru volt cserelni, ha nagyon sokat allt az auto(ertsd, 2-3hetet), leengedett a hatulja, inkabb kicserelte.
Ezert gondoltam, hogy egy utolso szerias E61-re csereljuk, keves km-el, lehetoleg valos 150k alatti futassal. Az 3-3.5 korul megall szerintem es remelhetoleg nem kell megint kolteni jo sokaig ra semmit.
Viszont lehet jobban jar, ha a Mercit megtartja, ha ezekre hasonloan nagy a rakoltes keveset futottnal is. Se rozsda, se mechanikai baja nincs, csak azert mar 400k-nal, hiaba szep allapotu, azert megiscsak 16 eves auto, amibe van par meter.
Nekem evente 40-50k belefut az autokba, G30 csereerett mar, 180 korul jarok vele, de perpill nem tudom mire csereljem le. Van mellette egy A3 1.6TDI, 2014-es, 150k korul jarok vele, most volt rajta nemreg full fek csere es szilentek, gombcsuklok, kormanyosszekotok csereje, munkadijjal egyutt nem volt 300k osszesen, gyari alkatresszel, es egyik se volt veszesen surgos, fel ev mulva is raert volna. Mivel ezek nekem penzt termelnek, rendesen karban tartom oket, gyari alkatresszel, idoben cserelve mindent, nem fordulhat elo, hogy valami lehal rajtuk es kiesnek 1-2 hetre, mert azzal bevetel esik ki, tehat emiatt gondolkozok igy veluk.
G30 20d helyett nem is tudom mit vegyek, FL-es G30 nem tud annyival tobbet, hogy megerje arra cserelni, 7-es nem johet szoba, annak a megjelenese mar "too much", uj E merci annyira nem gyerebe, A6 szinten tul technokrata, viszont kitudja mikor jon az uj 5er, nem tudok varni ra, ugyhogy ezzel bajban vagyok.BTW, nekem G30ra most volt nemreg komplett elso fektarcsa+betet csere, illetve hatul csak betet, cakk-pakk volt 200k kb, brembo alkatresszel. Szerintem nem veszes ar egyaltalan.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
hellomi #62761 üzenetére
Esetleg mert szereti ? Mert nem akarja eladni ? Mert szeretné még évekig nyugodt szívvel használni ? Mert úgy,hogy rángat az autó a váltó miatt meg nincs kicserélve a vezérlés csapágy stb szarért hugyért tudná csak eladni ??????? Eladná váltóhibásan úgy,hogy kell költeni a motorra is mondjuk 1-1,5-ért ? Hozzárak még 2-őt milyen BMW-t vesz 3-3,5-ből ami touring 5-ös méret 3L-es motor van benne ????? Ja és amire nem kell költeni !!!!! Mert az is fontos... Meg ugye megveszed az autót akkor át is kell írni arra is még külön fizetsz. Egy F10-et G30-at ugyan úgy karban kell tartani.... Egy G30-on ha körbe csak 4 tárcsa betét hozzá tartozó sallangokat ki kell cserélni az egy szemmel jól látható összeg.... De egy F10-en is ha nem bicikli fék van rajta.... Tök mind1,hogy mit veszel mindegyiket karban kell tartani... Mindegyiken megveszed cserélsz olajakat motorolaj / váltó olaj / szívósor takarítás / hűtőkazetta takarítás / vezérlés csapágy ez az amaz.... Repkednek a 100 ezrek / milliók...... Persze ha veszel egy új autót arra nem fog kelleni annyit költeni. Másrészt a legolcsóbb G30 is 7,5-8M-tól indul amikben ~200E Km van és kellene költeni rájuk.... Már a vételár is eleve több mint a duplája a 3,5-nek amit írtam jó esetben ha eladja és még mellé rak egy kettest. Egy normális F10-et ennyiért nem kapsz de még 4-ért se nagyon.... Olyan meg amire nem kellene költeni még inkább nem... Ő meg akarta csináltatni nem akart másikat venni.... Ezt akarta használni. Nem akar Suzukit se Kiat-se Audit se bármilyen más autót. Ezt akarja használni. A másik dolog ha nem érdekli a szerviz meg az olcsóbb alkatrészárak ? Ezt most rászánta eddig nem költött rá most rákölti amit kell és használja ezért probléma ???? Ha van egy lelakott házad akkor eladod és veszel újat? Egy lakás felújítás már szóba se jöhet ??? Ilyen állapotban csak elkótyavetyélni lehet akkor már inkább legyen megcsinálva ő így volt vele.... De a te G30 20D-d nem is 3-3,5M hanem minimum ~8M. A 2 autó között van 5M Ft... Mi van ha nincs annyi pénze de arra van,hogy ezt rendesen karban tartsa ??? Felesleges ezekről beszélni. Azt veszem észre,hogy akiknek fiatalabb autóik vannak kevesebb Km-el azok rosszul vannak,hogy költeni kell akár milliókat egy 10-15-éves autóra ami BMW nem Lada meg Suzuki és még Km is van bennük... Ugyan ezeket a munkákat szoktuk elvégezni egy F10-en vagy egy F30-on csak ott nagyobb az autó értéke.... Ott lehet nem fáj ennyire. Nyilvánvalóan nem eladásra lett csinálva hanem arra,hogy használja. Ezt is meg lehet érteni valakinek jobb ülni egy 15 éves 5-ös BMW-be mint egy 5-éves KIA vagy tököm tudja miben. Ha ő ebben érzi jól magát miért őt nem lehet megérteni ????????? Vagy mit gondolsz vesztek esetleg egy E61-et ami ~2M Ft környékén van ahogy írtad ( az inkább a kínálat közepének az alja ) arra majd nem kell költeni ??????? A jobb E60-ak 3-4M Ft-ba mennek vagy akár több egy jó F10-sem 4M Ft..... És ahogy egy jó G30-se 8..... Meg ütni vágni egy légrugós ~15 éves 5-ös touring a legideálisabb amikben van ~300E Km vagy több ???? Vagy úgy gondoltad,hogy megveszitek és 200K-ból rendbe van rakva egy BMW amibe egy olajpumpa is 150 ezer ???? Az érdekelne,hogy te ,hogy gondolkodsz ezzel kapcsolatban. Ha jön egy turbó hiba eladod mert kell költeni rá mondjuk 2-300K-t ? És extra dolgot nem írtam. Megveszed ne legyen sok baja legyen csak pár kopó alkatrész.... Mondjuk első / tárcsa betét / hátul egy betét elöl 2 lengéscsillapító esetleg motorolaj csere összes szűrővel. Abszolút olyan dolgokat írtam amik simán hétköznapi esetek ellenben ezek is már sok százezres tételek összesen.... Ha kell venni rá 4 gumit 150-300K-ért akkor az nem sok ?????? Azért egy 17-18" alap szokott lenni rajtuk... Egy E39-re is szép összegeket rá lehet költeni pedig azok is öregek...
#62760
herdsman12Én a műanyagot javaslom de én megcsinálom úgy,hogy külön dugó készlet se kell...
-
hellomi
tag
válasz
H.Ezredes #62759 üzenetére
Jezusom.
Az egesz auto er annyit kb. Miert eri meg ezt valakinek megcsinalnia?
Ha egy F10-re, G30-ra kolt ennyit valaki, oke, bar F10-bol se egy fapad, legoregebb verziora, de egy E61 3M-nal sehogy se er tobbet, nem egy nagy szam az auto, nem ertem valaki miert kolt ra ennyit. Nem egy M5, illetve ilyen javitas alapjan nem is valami ritkasag, ami gyujtoi garazsba all, 2000km-el az orajaban, teljes mertekben nem tudom ezt megerteni.Edesapamnak gondolkozok, hogy vegyek valami kombit, ami kenyelmes, van benne hely, lehet utni-vagni, hatulra be tudja dobalni a dolgokat, amiket visz vele, arra gondolkozok egy E61-en, de ha ilyen 2M-s javitasok vannak rajta, akkor biztos nem veszek ilyet, 2M korul...
Nekem a G30 20d-n ha elojonne egy ekkora osszegu javitas, se orulnek neki, de nem egy tizeneves oreg auton.
Ne ertsd felre, nem a munkaval van bajom, azt latom, hogy professzionalis munka, meg tenyleg alapos felujitas, amivel gondolom, hogy az auto elete megduplazodott most, csak nem tudom a tulaj fejebe elkepzelni, hogy miert lepte ezt meg.
Ha valaki ilyen javitasra szanta el magat, ekkora osszeget kiadott ra, biztos nem ezek voltak az utolso forintok a zsebebe, miert nem valasztott egy fiatalabb, jobb autot? Vagy olyat, ami kevesbe szervizigenyes, olcsobb alkatreszarakkal? -
H.Ezredes
őstag
Nagy szervizre kaptuk az autót ahol vezérlés csapágy csere váltó javítás volt a fő csapás irány. A váltóban a wandler volt olyan rossz állapotban volt,hogy nem csak a szokásos fordulatszám ingadozás volt tapasztalható hanem még rángatott is mellé. Kapott egy felújított wandlert mellé a váltó is kapott egy javítást. Teljes persely készlet csere teljes E kuplung csere tömítések szeparátor lemez / Hidroakkumulátor / csavarok O gyűrűk stb. Minden kipucolva minden kuplung hézagolva. A motor csapágyainak cseréjekor látszódott,hogy a hajtókar csapágyból lepattant egy darab és a főtengelyen már látszódott felkenődés nyoma. Gyakorlatilag az utolsó pillanatba kaptuk el. Főtengelyt gépműhelybe bevizsgáltattuk. A főtengelyben 7 százados görbület volt. Ki lett egyengetve.A főtengely egyengetés után 3 század volt benne ( gyári új főtengelyekben is ennyi van ) repedésvizsgálat és egy teljes polírozást kapott még. Olajpumpát szétszedtük látszódott,hogy sérült / kopott az olajpumpa így abból is kapott újat.Csapágy hézagokat megmértük mindent rendbe találtunk így a motort összeraktuk. A tulaj ismét élvezheti az autót. A motor hibátlan a váltó vajpuhán vált
Elvégzett munkák:
Teljes vezérlés csere összes lánckerékkel csavarokkal
Összes csapágy csere csavarokkal / csapágyhézag mérés
Főtengely egyengetés / polírozás / repedésvizsgálat
Váltó javítása / turbina felújítása + váltó olajszerviz
Olajpumpa csere
Hűtőkazetta takarítás
Olajszűrő ház tömítések cseréje
Egyéb tömítések szívósor / intercooler csövek / szimeringek cseréje
Első diffi olaj csere
Osztómű olaj csere
Hátsó diffi olaj csere
DPF takarítás -
KAMELOT
titán
EV hírek!
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- iPhone 15 Pro 128GB, Szép állapot, Független, 100%, Garanciával!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest