Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    E61 530XD M57 D3 30D

    Nagy szervizre kaptuk az autót ahol vezérlés csapágy csere váltó javítás volt a fő csapás irány. A váltóban a wandler volt olyan rossz állapotban volt,hogy nem csak a szokásos fordulatszám ingadozás volt tapasztalható hanem még rángatott is mellé. Kapott egy felújított wandlert mellé a váltó is kapott egy javítást. Teljes persely készlet csere teljes E kuplung csere tömítések szeparátor lemez / Hidroakkumulátor / csavarok O gyűrűk stb. Minden kipucolva minden kuplung hézagolva. A motor csapágyainak cseréjekor látszódott,hogy a hajtókar csapágyból lepattant egy darab és a főtengelyen már látszódott felkenődés nyoma. Gyakorlatilag az utolsó pillanatba kaptuk el. Főtengelyt gépműhelybe bevizsgáltattuk. A főtengelyben 7 százados görbület volt. Ki lett egyengetve.A főtengely egyengetés után 3 század volt benne ( gyári új főtengelyekben is ennyi van ) repedésvizsgálat és egy teljes polírozást kapott még. Olajpumpát szétszedtük látszódott,hogy sérült / kopott az olajpumpa így abból is kapott újat.Csapágy hézagokat megmértük mindent rendbe találtunk így a motort összeraktuk. A tulaj ismét élvezheti az autót. A motor hibátlan a váltó vajpuhán vált :)

    Elvégzett munkák:
    Teljes vezérlés csere összes lánckerékkel csavarokkal
    Összes csapágy csere csavarokkal / csapágyhézag mérés
    Főtengely egyengetés / polírozás / repedésvizsgálat
    Váltó javítása / turbina felújítása + váltó olajszerviz
    Olajpumpa csere
    Hűtőkazetta takarítás
    Olajszűrő ház tömítések cseréje
    Egyéb tömítések szívósor / intercooler csövek / szimeringek cseréje
    Első diffi olaj csere
    Osztómű olaj csere
    Hátsó diffi olaj csere
    DPF takarítás

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés