Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
válasz KAMELOT #75779 üzenetére
Hú, na arról majd egy beszámoló jöhet!
Ami különösen érdekel:
- nagyobb sebességnél a zajszint
- ülések mennyire kényelmesek? Tényleg annyira jók ezek a masszírozós cuccok, mint amennyire a tesztek mondják?
- zene, szoftver (önevezetés) milyen.Én is gondolkodtam rajta, hogy elviszem tesztvezetni, de ugye
1) általában az egy 20 perces gyors kör, zéró eséllyel tudsz vele szar úton meg pályán is menni, hogy milyen
2) itt kb 110 a limit, ott meg lószar se derül ki úgyse[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
herrká
senior tag
válasz KAMELOT #75771 üzenetére
Tudom, igen. De amiket látok és max költeni akarok erre a projektre, azok ennyit futottak.
Superb és főleg a kombi, kilove az asszonykam miatt. Csak tegnap véletlenül láttam meg ezeket a 330e-ket, és azt hittem ezekben már újabb motor van. De így akkor igen, a BMW vonal elengedve szerintem... Köszönöm -
opr
nagyúr
válasz KAMELOT #75771 üzenetére
Ha már felmerült... innen a topikból ült már valaki az új SuperB-ben? Hogy viszonyul egy hasonlóan új 5-öshöz kb? Különösen autópályán, milyen a zajszint meg a komfort?
Papíron annyira cefet jól hangzik az az autó, kb minden igényemet kipipálja (kivéve hogy elől kapar), csakhát itt jön be az, hogy az elmélet és a gyakorlat sokszor köszönő viszonyban sincs egymással.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Chris0321
addikt
válasz KAMELOT #75730 üzenetére
Nem, ez lustaság. Ezek már nem olyan autók ahol pl. duplán kellett kuplungolni és szervó rásegítés is van. Egyáltalán nem fárasztó kuplungolni, csak az emberek kezdenek nagyon ellustulni. Lásd még, mindenhova kocsival mennek, még a szomszéd utcába is, mert úgy kényelmesebb a helyett, hogy átsétálna. Még akár dízellel is, aminek aztán nagyon jót is tesz a sok nagyon rövid járatás.
-
opr
nagyúr
válasz KAMELOT #75650 üzenetére
Az volt a terv a mostani kocsira is, csak aztan jott egy arcatlanul jo ajanlat ismeros 2013-as 520d-jenek a kepeben: gyonyoru, nagyon rendben van tartva, nincs is benne sok km (~160k) es ismerem is az eloeletet, volt koltve ra, mindezt 6500 fontert (~3.2MHUF).
Eddig soha nem volt BMW-m, japan vonalon mozogtam, ugyhogy ugy voltam vele, hogy ennel jobb lehetosegem kb soha nem lesz ra, hogy kiprobaljam, milyen egy BMW.Eddig szeretem. Ha nem Lexusbol ulok at, akkor nem is lenne semmi panaszom, de igazabol igy sincs sok, leginkabb a bor minosege bassza az agyam, az minimum harom polccal van a Lexus szintje alatt. Lehet, hogy a nagyon sokkal dragabb nappa bornel mas lenne a helyzet, de Lexusnal is az alap borhoz hasonlitom kategorian belul.
Viszont osszessegeben a BMW szerintem jobb. Mikor a kovetkezot veszem, vegig fogom rakosgatni a seggem minden opcioba (ok, Mercit nem, annak valami katasztrofalis a minosege az utobbi ~5 evben), aztan meglatjuk."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz KAMELOT #75432 üzenetére
Felig-meddig en is. Sot, tovabb megyek: Ha van olyan szaki, aki a konkret markara/tipikus hajtaslancokra van raallva, akkor plane megeri. Anno mikor haverok vettek par eves lexus hybridet, basztattam oket, hogy mindenkepp szanjak ra ezt a penzt egy normalis szakira, ne szemre tippeljenek, nem eri meg. Meg is mentette oket egy zsebbenyulos mutatvanytol.
Masik havernal mar en is ott voltam, lattam, hogy megy ez, erdeklodo amatorkent eselyed sincs olyan szinten atfogo, megfontolt, tajekozott dontest hozni, mint ha viszel magaddal egy ilyen arcot. Plusz meg az alkuban is tud segiteni a dolog.Szoval nem szarkasztikus volt a valaszom, tenyleg 100%-ban egyetertek. Ilyen par szaz ezer forintos fosnal ok, hogy szemre vasarol az ember, de komolyabb osszegeknel mar hatalmas butasag ezen sporolni. A "hozzaerto" havernak valoszinu se a tudasa, se a tapasztalata, se az eszkozparkja nincs olyan szinten, hogy ki tudjon valtani valakit, aki tenyleg ezzel foglalkozik es rendesen, szivvel csinalja.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
herrká
senior tag
válasz KAMELOT #75419 üzenetére
Szia! Igazából ahhoz tartom magam, hogy állapotot veszünk nem kilométert. Tehát, ha nincs nagy jelentősége, akkor mindegy. Persze ha 200000 alatt van, az nyerobb. Ha meg felette és elvégezték a nagyszervizt, akkor meg azért mindegy. Laikuskent így gondolom. Ha nem jól, akkor köszönöm a tanácsokat!
Ja és benzin vagy dízel, mindegy. A vásárlás tavasz környékén lenne esedékes, de szeretek előre tájékozódni. Köszi -
nagyúr
válasz KAMELOT #75407 üzenetére
"Erre a táblás cuccra reagáltam, hogy nekem ne lassítson, ha érzékeli a táblát."
Erre írtam, és a többiek is, hogy többféle lehetőséged van ennek a rendszernek a beállítására, olyan is van, amikor csak jelzi ikonnal, hogy korlát van, nem csinál semmi mást.
Bocs tényleg, de rosszul vagyok pl. a face-en (törekszem a kommentek nem olvasására egészségügyi okokból is) miket írnak egy-egy autós cikkhez, hogy ennyire szar annyira fos az összes vezetéstámogató meg így-úgy akarta megölni őket stb-stb és nem értem mit baszhatnak el ennyire... Az enyém sem épp a legjobb sávtartós, de megbocsájtom neki, mert 2017-es autó, még nem kiforrott technika, és a hazai felfestések amúgy is fosok. De minden más közel pazarul működik benne, persze ésszel kell használni mindegyiket.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #75407 üzenetére
"Erre a táblás cuccra reagáltam, hogy nekem ne lassítson, ha érzékeli a táblát." - régebben ezt mondtam volna én is, de manapság amikor még egy Szentendrei úton is míg bejövök négyszer szól a Waze, hogy automata mérő van akkor azért jobb ha nem nézem be még véletlenül sem, főleg külföldön. Az más kérdés mennyire megbízható ez a tábla felismerés.
Azért csak te is belövöd azt a tempomatot annyi, hogy egy generációval hátrébb vagy a fícsörök használatában, majd lesz ebből még Driving Assistant Professional is , ha lesz a következő autódban.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #75404 üzenetére
A legjobb dolog, a Driving Assistant Professionalt felírtam a Carplay, az Adaptív lámpa mellé a harmadik "is a must feature"-nek.
Tegnap megtettem egy Bled-Skocjan-Budapest (előbbi 126 km, utóbbi 552) távot. Úgy szálltam ki az 552 kilométer után este 9-kor, hogy egyáltalán nincs fáradság érzésem pedig előtte letoltam félezer lépcsőfokot a barlangban, meg utána még egy kisebb séta, sok lépcsővel (és egyáltalán nem vagyok az a túrázós fajta). Bekapcsolod, megy, tartja a sávot, gyorsít lassít, kormányoz. Szerintem ez kb. 95%-al csökkenti az agyad terhelését mivel kikapcsolja azt a loopot, hogy figyeled az utat, picit korrigálsz a kormányon, figyeled az utat.... és ezt teszed órákon keresztül. Amikor sávot kell váltani akkor index, kormánymozdulat addig kikapcsol az aktív kormányzás, ahogy visszatért a sávba egyből visszaveszi. Amikor necces szituáció van akkor nyilván neked kell vezetned, pl sávelhúzás, terelés, azokat nem szereti.
Az már csak plusz, hogy régebben mindig bosszantott, hogy megyünk valami szép tájon keresztül az autópályán és az asszony meg a gyerek beszélgetnek, hogy nézd milyen szép a táj, vagy itt meg ott ez van én meg bámulom az utat mert 2-3 másodperc félrenézés mellett simán kikólincálsz a sávodból és meg is van a baj. Most meg nyugodtan oldalra nézek és nem kell azon idegelni, hogy akkor elhagyod-e a sávot vagy sem, vagy épp előtted satuzott valaki vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KAMELOT #75404 üzenetére
Ezt a hülyeséget el kéne engedni. 21 május óta vezetem ezt a szekeret, egyszer sem akart megölni vagy hülye mód bele szólni valamibe. A sáv elhagyás figyelmeztető diszkrét a vészfék jelző tök hasznos, a távolság tartó radar atom. A tolatásvédelem néha parázik és fékez de szintén hasznos és kibírható. Mi a probléma? Mindegyik asszisztens kikapcsolható illetve szabályozható mennyire legyen erős.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zaskar
senior tag
-
zaskar
senior tag
válasz KAMELOT #75373 üzenetére
Ettől se zárkózom el, de a BMW 10 év körüli benzineseit nem ismerem. Attól tartok, hogy a dízelhez képest lomha lesz. Még a jelenlegi autómmal se kell a pályán mindenki elől fejvesztve a külsőbe menekülni a kamionok közé. Félek, hogy egy benzines csak zabálni fog, de menni nem. De lehet, hogy bennem még a régi szívó benzines BMW-k élnek, amik a haveroknak voltak. 1.6,1,8, 2.0 hát ezek látványosan nem mentek sehogy. Cserébe fogyasztották rendesen. Persze azóta biztosan történt némi fejlődés ezen a fronton is.
-
kardkovacsi
senior tag
-
opr
nagyúr
válasz KAMELOT #75361 üzenetére
Rá kellett keresnem, totál sötét vagyok amcsi autó témában, pláne ha modern. Aztaq ez mekkora egy dög már.
Mondjuk gondolom ott nem lóg ki annyira, mint ha itt kéne ugyan azt vezetni. De egy jó nagy, kényelmes tanknak tűnik. Sok balesetmentest vele!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Mauzes
addikt
válasz KAMELOT #75104 üzenetére
Én 20 éve járok pótkerék nélkül és (eddig) még egyszer sem maradtam az út szélén defekt miatt. Ha egyszer mégis előfordulna, akkor majd hívok valami külső segítséget. Bevállalom ezt a kockázatot azért cserébe, hogy éveken át ne hordozgassak pótkereket. Számomra ez megéri.
-
windlord
őstag
válasz KAMELOT #75104 üzenetére
Pl.: mobil gumis.
Engedd el a témát.
Nekem sincs az e91 -ben helye, tele is van a tököm miatta.
Volt időszak, hogy elég nagy távokat mentünk (Észak - Németország, Hollandia...), de sosem vittem magammal tartalék kereket.
Mint írva lett defektjavító és kompresszor volt nálam és bíztam a jószerencsébe.Nincs e91 -ben sem kialakított helye, de, hogy ezért hurcibáljam magammal a tartalák kereket, főleg, ha kétszéles...
-
brumi1024
veterán
válasz KAMELOT #75100 üzenetére
Nem, én üres csomagtartóval járok, mert ki nem állhatom ha valami feleslegesen csúszkál ide-oda a csomagtartóban.
És a 10 perces csere után a 3 darab 275-ös és egy 285-ös gumival mész tovább? BMW topikban vagyunk, a gyári kombinációk jó része tengelyenként eltérő méretű. Egy alapvetően ritka kellemetlenségért cserébe az állandó kényelmetlenséget választod. Jó dealnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolti75
senior tag
válasz KAMELOT #75051 üzenetére
Nem kell kalibrálni, tudja a műszeregység, hogy hány jeladó impulzus milyen sebességnek felel meg.
A régi műszeregységekre ez rá is volt írva alul e28-nál K=4545, E34-nél K=4675. Ha gyári kerékkel mentél ezek nagyon pontosak voltak.
Europai sztenderd, hogy gyárilag +3 csalásra állítják a tacho-t, ezt ki lehet szoftveresen kódolni nullára, illetve ha nem gyári a kerék, akkor lehet korrekciózni diag szoftverekkel. -
zsolti75
senior tag
válasz KAMELOT #75047 üzenetére
Gumimérettől és kopástól is függ. Gyárilag +3kmh-ra van állítva, kivétel ha japán piacos mert akkor 0kmh.
Át lehet kódolni. Én a sajátomat nullára kódoltam, illetve be lehet még kapcsolni a gps korrekciót is. Az új gépeknél szerintem ezek már alapból be vannak kapcsolva. -
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #75016 üzenetére
vannak bajnokságok, de pl Ámon is azért hagyta abba, mert pénzégető. Kisebb szinten hobbiként oké, de komoly szinten nehéz fenntartani, szponzorokból meg nem éri meg itthon és majdhogynem európában sem
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #75011 üzenetére
Végülis, csak 2x vastagabb, mint 1 mezei utcai Csak ugye bejön az is az ilyen autóknál, hogy a hűtést sem lehet végtelen ideig növelni, mert légellenállás, bár ez ha drift, akkor ott annyira nem lényeg ez
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #74909 üzenetére
A BMW vásárlók töredéke tartja meg az autóját 200e kilométerig, ami egyébként nem téma, annyit röhögve elmegy a többségük.
Ez akkor is így lenne ha egymillió mérföldre lennének méretezve, ami egy óriási pazarlás lenne, tök felesleges.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
brumi1024
veterán
válasz KAMELOT #74906 üzenetére
Amcsiban van sok ilyen!
Egy ideig nézve a térképet azért látható, hogy némileg eltér USA és tetszőleges európia ország mérete, földrajzi adottságai, és tömegközlekedési hálózata. A “sok” 1 millió mérföldes autó sem jókedvből fut annyit, hanem mert szükség van rá, és drága az új. Európában felülsz a vonatra és a legtöbb helyre eljutsz. -
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
-
kenwood
veterán
válasz KAMELOT #74314 üzenetére
Ezek a te preferenciaid. Masoknak fontos a gyari android auto, 360 kamera, alacsony eletkor. Naluk ez nem opcio akkor sem, ha 5 ev alatt csak az ertekvesztes 10 millio. Ha uj autot szeretnel szivomotorral, nulla kozelebe esnek a lehetosegeid.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #74291 üzenetére
Mondjuk azert eleg hosszu a lista, durva, hogy ezek ugymond mind kopo alkatresz, motor meg turbok erintetlenul maradtak...
De nagyon szeretem, 3 ev alatt cigire pont ennyi ment volna el 😀
kb 400 km-t mentem eddig minden szuper, kb 5000 es megint olajcsere, koszi ezredesworkworkwork...
-
kenwood
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest