Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz KAMELOT #26849 üzenetére
Hat ha nem akarsz rengeteg penzt autora elb@szni, akkor nem.
Ha mindenkeppen BMW kell akkor valami megbizhatobb motorral szerelt (hathenger benzin/diesel), folosleges extraktol mentes 3, vagy 5-os modellel jobban jarsz szerintem.
Mo-n ezekbol is nagyon ritka jot talalni, atlalaban csak megvenni van penzuk az embereknek.
-
KINKY_007
aktív tag
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KAMELOT #33908 üzenetére
Hát érdekes hogy V8 de azért lpg, ha már lúd legyen kövér alapon 7es bmw-t választottál akkor miért gázosat ?
Nem lett volna jobb akkor dieselbe ha a fogyi a lényeg, úgy legalább erő is marad benne.
Spec a legnagyobb hibafaktoros autó az e65 tudtommal, meg az az öreganyó szemek az elején.
De üdv a klubban.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34073 üzenetére
Ezzel nagyon rosszat teszel a motornak, én a legnagyobb hidegben is maximum annyit járatom, míg lekaparom a jeget róla. Hidegindítás után a lehető leghamarabb indulj el, és finoman vezesd. Ne túl magas, de ne is túl alacsony fordulaton, a hirtelen gyorsításokat elkerülve.
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #34087 üzenetére
A lenyeg, hogy max 1-2 percig kellen jaratni. Ez ido alatt fel epul rendesen az olaj nyomas es el is jut mindenhova. Ez utan viszont a cel a minnel hamarabb uzem meleg motor. Szoval ha jaratod 15 percig alapjaraton azzal csak azt ered el hogy tobb ideig megy hidegen es ekkor kopik a motor a legjobban mert ennyi ido alatt -10 fokban alapjarton messze nem eri el az uzemi homersekletet a motor illetve az olaj de a hutokozeg se... Visszaterve tehat 1-2 perc utan nem padloza, alacson fordulatokat tartva melegitjuk be ahogy haladunk. Igy kimeled a legjobban a motort.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kalmanchris
tag
válasz KAMELOT #34158 üzenetére
Milyen adalékot teszel bele? Én a spurit kezdtem nem olyan rég benzineshez.
Az oktánszám tudtommal kevéssé határozza meg az üzemanyagminőséget. 100-as talán a versenymotorokhoz kell, melyeknél olyan a kompresszióviszony. Egyszer tankoltam omv-nél 100-ast. Többet evett, de nem ment jobban.BMW001: kisebb koromképződést miben veszed észre? Kevésbé füstöl hirtelen padlógáznál vagy a kipufogóvégről?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #34160 üzenetére
Kinek mi jön be. A skodám anno szerette a prémium ÖMV-t, de annak 13 éve már.
8 éve a 323i-m nem ment jobban egyik prémiumtól sem.
A e46 18d csak a MaxxMotiont szerette jobban, a Shell-t nem.Most megszokásból tankolok MaxxMotiont a Hondába.
Egy tuti, egy tankolás nem csinál nyarat 3-4 után érezhető igazán és abból legalább egyszer ki kell menni megkergetni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz KAMELOT #34175 üzenetére
Sajnos fogalmam sincs, egyébként, ha az egyik henger nem megy, akkor azt nem kéne a műszerfalon visszajelezze? Beszéltem a szerelőmmel(nem bmw-s) és azt mondta van néhány autófajta, aminél a kuplunggal lehet állítani a motoron dolgokat. Lehet ennél is van, ezért is kérném a segítségeteket. Nem tudom mit állított el, de nagyon mérges vagyok, mert ennek az autónak semmi baja nem volt, amíg hozzá nem nyúlt! Nem mertem mondani sem, hogy jó akkor most szépen ki is fizeted, mert ketten voltak és nem a "jópolgár" típusból.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz KAMELOT #34199 üzenetére
E60-bol, az a mondas legalabbis sok helyen olvastam sot itt is, hogy LCI ala nem szabad adni az meg 2008-tol van es boven kereten kivul adjak.
Mpeter87: Igen, azok a hajtokar csapagyasok, de a nagyobb gond a ritkan fellelheto nem szetnyuzott peldany itthon... Benzineseket is neztem, de amire mar aldasat adjak a nepeke azok nem az 1. generacios 1.8-2.0TFSI-k, ezek elegge olajevos motorok elvileg, es a motor general draga nagyon...
Kollegam akinek E90-e van pont, o mondta az E87-et mennyire tetszett neki, amugy E90-bol mar tuti, hogy valami sor6-ot szeretnek ha talalnek...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #34203 üzenetére
Ezt az approved BMW service vallalta, mikor vettem az autot. 6 honap teljeskoru, es 6 honap reszleges garancia. Szoval ez nem a hivatalos gyari garancia... Csak erdekelne, ilyenkor mit csinalnak. Nekem health check alatt az jon le, hogy megnezik, mit kellhet majd az elkovetkezendo idoben cserelni. Vegulis ingyen volt, tehat nem faj miatta a fejem. De attol meg lehet elviszem az autot egy MOT jellegu checkre, az megmondja, ha van valami gond a fekekkel, futomuvel, stb...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KAMELOT #34205 üzenetére
Akkor nem erted... Biztos akarok benne lenni, hogy nincs gond, mert azokra a garancia hamarosan lejar. Ez egy 4 eves hasznalt auto, amit egy BMW szerviztol vettem, akik vallaltak ra 6+6 honap garanciat.
Igaz, tarcsak es a betetek is cserelve voltak a vetel elott, egyutt a bal hatso feknyereggel, ettol meg lehet bennuk kezdeti hullamosodas. Vagy valami a futomuben, ami meg nem erezheto. Barmi, mert minden garancia alatt van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
válasz KAMELOT #34216 üzenetére
Igazából EVO-hoz nem tennék csak mikor sima Slovnaftos dízel tennék bele. Csak a sima + adalék.
crissprivat - Uh abba a Shellesbe csúnyán kicsapódott a paraffin, OMV meg Slovnaftos EVO szépen teljesített.
10k cserélem én is olajat mindig, csak Slovnafton tankolok nem pancsolok volt majomra van banánra is.
Néha néha kap EVO-t, azért kérdeztem érdemes e megtoldani egy kis adalékkal
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34225 üzenetére
Ha nincs benne "E" jel, úgy megkúrnak, hogy utána fingani sem mersz majd...
Az adblue sem a korom ellen kell.
Srácok, kicsit több szakmaiságot, hozzáértést a topicban légyszi, mert az elmúlt hetekben istentelen baromságok hangzottak el rendkívüli magabiztossággal.
[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz KAMELOT #34225 üzenetére
1. avval tudtommal kibocsátást szabályoznak... ez meg színtiszta korom.
2. a xenonra is ugranak pl. ha nincs fényszóró mosód, mert akkor valószínűleg nem gyári és nincs benne az emelő motor meg semmi... kivéve pl. Ez a xenarc az A4 B7-nél, mert ennek a teljesítménye a max izzó teljesítményt üti és még nem esik xenon kategóriába, hogy kelljenek hozzá az előbb említett alkatrészek. (tudtommal)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
Ok, nincs több kérdésem Lámpákról sincs
Ahogy a motormelegítésről sem volt, hogy a többi megingathatatlan kijelentésed ne is soroljam.
-
aero.
veterán
válasz KAMELOT #34228 üzenetére
A fehér füst az pedig a kipufogórendszerben leült párakicsapódás távozása bemelegedés közben. A többivel már helyreigazítottak.
(#34200) MPeter87: A hajtókarcsapágy az már a végkifejlete a dolgoknak. Az olajpumpa hatszögletű tengelyével kezdődik, ami leforgácsolódik a helyén és így elégtelenné válik a kenés, eredményeként besül a csapágy. Van még mellé kezdeti szériáknál vízpumpa betegség, meg a PD elemek sincsenek a helyzet magaslatán a 2 literesnél.
Tök jó autók lennének, de a 2.0 pdtdi egy fos, a benzinesek úgyszintén a közvetlen befecskendezésükkel, konkrétan egy normális motor nincs bennük.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest