Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #22097 üzenetére
Igen szinte csak ott megyek. Napi 120km ez a minimum es 96% 80-110 km/h út. Amugy pont azon gondolkoztam hogy ilyen havi 3x tele tank mellet milyen sűrűn kene a benzin szurot cserelnem?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na a fogyasztásom kezd beállni ahogy látom és a nyár még csak most jön majd. Viszont mintha a szélvédöfolyadák moso tartályom lyukas lenne, vagy valamelyik illesztés, csö. Mert nem is használtam egyáltalán és már el is fogyott.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
addikt
válasz KINKY_007 #22093 üzenetére
Mert van benne egy ellenállás valószínűleg. Ha jó minőségű a cucc, akkor teljesítményellenállás legalább, és nem porlad el szép lassan a hőtől pár év alatt. Ha nem, akkor viszont csúnya dolgokat művelhet egy idő után.
Amúgy sokan dicsérik az mtec-et, nem hiszem hogy valaha bajod lesz vele, de azért nem árt tudni hogy milyen trükkök árán működik (van pár miniatűr fűtőest az autódban, amik csak fűtenek bele a vakvilágba értelem nélkül, csak azért, hogy téged ne zargasson a számítógép ).
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
-
addikt
válasz FET-MEN #22089 üzenetére
Egy másik BMW topicban parázs vita folyt erről jó 1 héten át, nagyjából a következő végeredménnyel:
Az autó alapvetően nem eszi meg a ledet (már ha van benne ellenőrzőrendszer!), hiszen teljesen más áram folyik rajta, így riasztani fog.
Ezzel három dolgot lehet tenni:
- nem foglalkozol vele
- átkódolod (kódoltatod) a szoftverben a riasztási szinten a led áramához
- teszel be ellenállást (vagy gyárilag benne van a ledes megoldásban), ezáltal "emulálsz" egy normál izzótA legutolsó a legjobban kerülendő, mert felesleges plusz terhelés, ami melegszik és ezáltal problémákat okozhat, + eleve egy gány módszer, nekem is sértené a szépérzekem.
De tényleg nem saját tapasztalat, csak egy nagyobb vita eredményét foglaltam össze
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #22089 üzenetére
Erre nézz körbe:
Ilyen, itt is lehet venni.
Ez a legdurvább, eddig csak 6w-eseket láttam.
A hagyományos izzó sokkal olcsóbb, de azt tényleg cserélgetni kell, úgyhogy a led akár be is hozhatja az árát...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FET-MEN
veterán
válasz KINKY_007 #22088 üzenetére
Lefotóztam faternak,hogy milyen izzó megy bele. Szerintem sem lesz megoldható. A led meg igen,drága de hatásos,tartós. Megeszi akkor a system a ledet?
Apropó rückhaltessystem még mindíg világít. Jobb alul lóg egy müanyag izé amibe összefut pár kábel (ülés alatt)
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #22087 üzenetére
Nem fog kiütni, kicsi a teljesítménye, csak a legfrissebb szériákban 'üt'.
A ledes világít fehéren, a rendes minőség (világít és nem jelez a kocsi hibát) 20e felett van.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22083 üzenetére
Nálam izzós, kb. 2 évente ki is ég mindig vmelyik oldal, hálistennek 3 perc alatt cserélhető az izzó.
Érdemes külföldi oldalakon utánaolvasni, hogyan oldható meg a téma, általában képek is vannak.
Egy ideig én is keresgéltem jégfényt, de sokkal kontrasztosabb a sárga fény+xenon, meg maga a sárga fény is jobban passzol sztem. Vannak színezett üvegű izzók, azzal a legfilléresebb megoldani, de akár komplett lámpacserével is lehet. De tuti van más megoldás is, google-t ajánlom -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22078 üzenetére
2003-ig elvileg az M57D30 184 lovas motor volt bennuk, de 390NM-el. 2004-tol kezdtek el a TU motorral szerelni, az mar 204 lovas, es 410NM-t tud. Ahogy nezem, a katalogus is mind azzal irja, de csak a 2004-eseket. Szoval ez valszeg pont a rancfelvarras elott jott le a gyartosorrol. Kar erte....
En biztosan azzal keresnem, sokkal kevesebb problema van vele, kevesebbet is fogyaszt, es joval fickosabb is vele az auto.(ami csak kicsinek latszik, de igy is ~1700kg, ami akkoriban rettento sok volt. Ez ugye betudhato a 4x4-nek.)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
Srácok angel eye izzós vagy ledes? Mert sárga izzósan világít szeretnénk jégfehérre cserélni benne az izzókat.
Iphone 7
-
rabtibus
tag
válasz Dr. Gonzο #22081 üzenetére
szerintem, mindenképp vigyél magaddal olyan embert aki rendelkezik autószerelő-autófényező ismeretekkel, esetleg van computere amit rá tud dugni a kocsira, bele tud nézni ...
Én is így vettem az én autómat, VIN kódot mindenképpen kérd el, esetleg kérjél más képeket is mielőtt elmész megnézni, mond el mik érdekelnek a képeken, ha lefotózza akkor már nincs titkolni valója.külsőre egyébként szépnek néz ki, de az űlésekről beltérről csomagtérről nincs kép, - nekem - az is fontos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Dr. Gonzο #22072 üzenetére
Km óra állásban már nem hiszek, így ez annyira nem alap kérdés. De egy 3000-es dieselnek 500.000-ig nem szabad semmi motor problémát produkálni. Leszámítva a lendkereket. Nekem egy kis kombi kell, ami lehetőleg 4 kerekes és megbízható. Régebben volt BMW-m és szerettem azt az autót, ezért néztem ki ezt a példányt. Kérdésem azért merült fel, hátha tudtok valami csúnya típushibát mondani róla ami miatt ne vegye meg az ember fia. Megpróbálok ráugrani, meglátjuk mi lesz belőle.
-
aero.
veterán
válasz CharlieDrop #22075 üzenetére
330d/xd/cd M57D30 1999–2003 2926 I6, 24v 184 PS (135 kW; 181 bhp)
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #22073 üzenetére
Ennyiért korrekt főleg 3 ezres diesel durva lehet erre a,,kisautóra"
Iphone 7
-
Dr. Gonzο
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek ez mennyire jó vétel? -
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22068 üzenetére
Mert kikötötték,hogy ezt nem tehetem fel. De nem kamu ne aggódj
Iphone 7
-
ignorant
senior tag
En is nagy manual fanatikus voltam, addig amig meg nem lett az elso automata kocsim.
Szemely szerint nem fogok manualt venni soha tobbet, mert lassu es kenyelmetlen/folosleges lab/keztorna.
Arrol nem beszelve hogy kezi valto mukodteteset egyik csaladtagomra se biznam ra szivesen.
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #22065 üzenetére
Persze. Igazatok van 1-1 csak innentől mi tudjuk hogy vigyázunk rá. Fater elmegy vele hétfőn 10km-et pénteken meg haza jön. Ezen sose fog elromlani
Iphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22063 üzenetére
Így van. De itt vannak a papírok,hogy ezek ki lettek cserélve frissen
Iphone 7
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22060 üzenetére
Hiba oldalról sem egyszerű a megközelítése a váltó témának.
Manuálisnál ott a kuplung,kinyomó,kuplungmunkahenger,kéttömegű lendkerék. Ezek azért szeretnek elhasalni.
Ha ezt kiszámolod nem jön ki olcsóbbra mint egy automata javítás.Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
-
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22057 üzenetére
Hogy mit? Egy vadállat, 2ezertől beprésel, és mint a star trekbe fènysebességre kapcsoláskor, összefolynak a dolgok odakinnt és nem, sokkal jobb. Ott vált az ember ahol akar, akkor kapcsol vissza amikor akar, meg itt nincs a rizikó h mikor fosik be.
Iphone 7
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
rabtibus
tag
Ahogy a monacói herceg (ha jól emlékszem és jól idézem) mondta :
"...Születni tudni kell..."Szerintem minden családnak, embernek más és más az értékrendje, ezt megszabni senki nem tudja a másiknak hogy mit is kövessen.
Mindenki azt ad meg a szeretteinek amit gondol és amit szeretne, van akit érdekel a gyermek személyiségfejlődése, van aki csak " .. megveszem neked és ne halljam a hangod egy ideig..." nevelést folytat ...Én biztos hogy minden autómat megbecsültem eddig (Trabant, Fiat Uno, Opel Corsa, E46 318i ) mindegyikért megdolgoztam, megküzdöttem.
Van aki ezt megkapja alapból ... ezért én nem haragszom, kinek mi adatik meg.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Hikvision #22048 üzenetére
nem.
Erettsegire egy olyan aranylancot kaptam a szuleimtol, amit a regi szakadt aranylancaikbol csinaltattak, filleres tetel volt 94ben is. Az elso automat 25 evesen 2001-ben vettem a sajat megtakaritott penzembol, addig buszberletem volt.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Hikvision
senior tag
-
Shadowbull
addikt
válasz NyalokAA #22045 üzenetére
lehet hogy annak a csaladnak ez az auto akkora anyagi megterheles, mint mashol egy olcso belepo szintu okostelefon. Nem szamit, nem nagysagrend, akkor miert ne?
Gondolod hogy ennek a lanynak aki ilyen korulmenyek kozott no fel, majd pont ugyanolyan ertekrendje lesz mint egy olyannak akinek apja ketkezi melos, anyja munkanelkuli, es naprol napra elnek?
Nyilvan nem lesz ugyanolyan es ez igy termeszetes. De miert is kene ugyanolyannak lenni?
whitezo88
es gondolod hogy az koveteli az 1er BMWt, aki 17 evesen Mercit kapott a szulinapjara? Dehogy. Az koveteli aki szar anyagi korulmenyek kozul jon, es nem birja feldolgozni hogy vannak korulotte olyanok akik nem. Lehet neki sokkal nagyobb lelki gondjai vannak mint a Mercis kiscsajnak.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
whitezo88
nagyúr
válasz Shadowbull #22044 üzenetére
panaszkodik a fene, nekem is van minden amire szükségem van, adósság nélkül. csak el van kurvulva a világ.
na jó, a munkahelyem fizethetne többet azért
volt évf. társam mesélte, hogy volt barátnőjét akkor rakta ki, mikor szinte követelte, hogy vegyen neki egy 1er BMW-t...
ja és lehetne most jönni hogy a most 94 éves nagyapám megjárta az orosz frontot, évekig rabságba volt, hazajött nulla pénzzel, szó szerint két kezével felépített egy családi házat (addig egy fészerbe laktak) és aztán családot alapított, de hát az más ugye. de hát aki sikeres vállalkozó az is maga építette fel. vagy nem, ismerve Abszurdisztánt.
[ Szerkesztve ]
-
NyalokAA
aktív tag
válasz whitezo88 #22043 üzenetére
Ebbe a témába sohasem jó belemelegedni , de ha már benne vagyunk .
Nálunk se ment rosszul az elmúlt 10-20 évben ennek ellenére 19 évesen , hogy meglett a jogsim egy 1.3 as 1997 es Ford fiestát kaptam , majd rá 3 évre tudtam cserélni 1.4 es Cordobára. Igaz most már f30 van , de sok mindent nem értek manapság . Pár kilométerre laknak tőlem [link] 17. születésnap??? ( Nővére 20 éves X1 van neki )
Rég nem az irigység , de miért van szüksége egy 17 éves kislánynak egy ilyen kocsira ? Egyáltalán mit kezd vele ? Ilyet odadobnak neki csak úgy később mit fog megbecsülni az életben ?? -
Shadowbull
addikt
válasz whitezo88 #22043 üzenetére
" ilyenek után semmit se becsülnek meg és mindent könnyen akarnak"
Nekik lesz bajuk tole ha igy lesz. Semmi kozunk hozza.
Ha az ember nem elegedett a helyzetevel, akkor lasson neki es valtoztasson rajta. Az elet nem igazsagos, felnott fejjel illene mar tudomasul venni.
Nehogy mar ne lehessen leirni egy forumra hogy valaki szereti az autojat, mert tortenetesen ajandekba kapta. Es? Inkabb oruljunk hogy neki jol megy. Tipikus magyar vonas, hogy csak az allando panaszkodas az elfogadott.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
whitezo88
nagyúr
válasz Hikvision #22042 üzenetére
akkor nem csak szerintem túlzás érettségire többmilliós autót kapni, jól van barátnőm volt o. társa anno E90-est kapott úgy, hogy éppen meglett neki a kettes. motiváció, jutalmazás? á.... én az 5-s érettségire kb egy kézfogást kaptam pedig mi sem éltünk rosszul szerencsére. bár ez inkább a lányoknál látom, hogy ilyenek után semmit se becsülnek meg és mindent könnyen akarnak. legyen ez 14-5 évesen kapott iphone 5s, autó, lakás akármi. utóbbira friss példa a környezetemből: leányzó, kb 23 éves nem volt hajlandó lejjebb adni egy újépítésű, Lurdy közelében lévő lakóparki lakásnál, 47 nm, 18M ft. egyedül él ott, és nincs komoly szakmája se, se képesítése. mert neki nem jó első lakásra egy feleannyiba kerülő jó állapotú panellakás. de hát neki "jár", mert bátyó (aki 5-sre diplomázott mérnöki szakon és jól fizető állása van) is kapott egy lakást. nem az irigység beszél sokunkból csak a nemértés.
-
Hikvision
senior tag
Nem azzal van a bajom, hogy valaki autót kap, hanem azzal, amikor nyíltan dicsekszik vele, és közben fikázza a kisebbeket. Egyáltalán nem születtem rossz helyre, sőt, csak sikerült megtanulnom, hogy mindenért meg kell dolgozzak. Nyilván ezért van még csak egy 99-es 318-as Touringom amit a saját vállalkozásomhoz használok, hogy hátha egyszer sikerül majd feljebb jutni. De itt le is zártam, mindenki legyen boldog azzal amije van.
20 éve a PH-n.
-
Xmodule
őstag
Hello. Ma az a furcsa es egyben idegesítő jelenség jött elő reggel 5kor hogy a touring(e46,2000 évjárat) hátsó ablaka magátol nyílik totál random. Becsukom ülnek be az autóba megint kinyílik es igy tovabb. Ha éppen szerencsém van akkor zárva marad amíg elindulok mert menet közben szerencsére nem nyílik ki de ha a kocsi álló helyzetben van akkor kinyílik de mondom teljesen véletlen szeruen es amikor mar nyitva is van lehet hallani hogy meg akkor is kattog nyitogatna. Ez valami kontakt hiba lehet szerintem de hol? Valami kábel lehet megtörve? Ötlete valakinek? Koszi (most csak abban renenykedek hogy parkoló lezárt állapotban nem nyílik ki mármint amikor be van riaszzozva. Nem azert mert ellopnák hanem mert a világítás leszivna az aksit.)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
Inkabb ne melegedjetek bele...
Saycz: Mai vilagban, koztuk Mo.-n is egyre gyakoribb, hogy valaki autot kap, akar szulinapra, akar Karacsonyra, erettsegire, diplomaosztora. Nekem az osztalyombol volt olyan, aki a 18. szulinapjara 3. gimi vegen egy Volvo S60 -at kapott, szalonbol. Erettsegire a 32 fos osztalybol 10-en kaptak autot. Volt csoportombol diplomahoz 10-bol 6-an. No nem egy 10+millios verdat, de nah...
Barmennyire is keseregnek otthon az emberek, azert van penz. Es akik megengedhetik...miert ne?!Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
-
FET-MEN
veterán
Hát igen. Bár nekem nincs gondom. Az octavia nagyon szépen megy. Visszakapcsol az ember már el is húzott. Ahol fater előzött a bömössel, már kapcsoltam is vissza és mentem utána. Annyi hogy a futómű 1000x jobban ott van az úton a bmw esetében. Tehát mindegy hol mennyivel megy. Ahol ő 150-el vissza tudott húzódni a nyomvájun át engem ott visszalökött szembe
Iphone 7
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #22030 üzenetére
Elmondom neked, hogy én is még 17 évesen letettem a jogsit, 2 évig vezettem egy Honda Jazz-t 1.2-es motorral, és utána kaptam a 330D-t, és lehet hihetetlenül hangzik, de sokkal könnyebb vezetni, ezerszer bolondbiztosabb.
Édesapám ment egyszer a Jazz-zel, előzött egy passatost, a rohadéknak nem tetszett, hogy egy kisautó előzi, és rágyorsított, közben jött a kanyar és szemből is jöttek, és utolsó pillanatban tudott visszafékezve bebújni a passatos mögé, de így is megcsúszott az autó és kicsit lement a padkára vele és majdnem baleset lett.
Én is tudnék nem 1-2 helyzetet említeni, ahol a kis hondával már rég balesetet szenvedtem volna, mert kis könnyű virsligumis erőtlen vakarék minimál elektronikával a bmw-hez képest, és még köcsögök is veled az autósok, mert csak kisautóval vagy. Igenis vannak helyzetek, amikor jól jön az erőtartalék.
Múltkor húgom Toyota Yarisával mentem, chipelt 115 lovas 1.4-es diesel, nagyon megy ha kell, még 140ről is gyorsul rendesen, viszont annyira nincs respectje utakon, hogy mindenki köcsögül, bejön eléd, nem enged ki, nem udvariasak, semmi. Fel is idegesített, és egyben emlékeztetett, hogy a hondával is ez volt anno, és x tempó felett igenis balesetveszélyes szitukba kerül az ember mások miatt. -
FET-MEN
veterán
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #22027 üzenetére
Köszi. Imádjuk nagyon. Más világ mint a Skodák de nem nekem való, 18 leszek májusban, fél éves múlt a jogsim, szerintem második autómnak már nagyon baba egy 2006-os Octavia aminek első tulaja vagyunk, van benne 87 ezer km
Iphone 7
-
Z0mbi
senior tag
válasz lorcsi #22025 üzenetére
egyes beemvek tok jol mennek
Viccet felreteve 116i m van es azt tutdom elmondani amit en tapasztalok ill mas forumokon irnak az 1es ekrol.En nagyon szeretem, 2008 asom van advantage csomag nagyon franko dolog ha van. (mar csak a hifi vegett is)
Ha van egy obd szkennered nem art rarakni. Sajnos az egyesek (ill e90 ek) gyujtotekercsei eleg gazok. 2008 as gepembe egy hengeren 3x volt cserelve, most lesz mind a 4 en. (es mindegy hogy bosch vagy delphi tipusu) sajnos ez az egyik tipus nyugje. (az obd ki kellene ezesetben dobni a gyujtas hiba kodot)
egyebkent jol megy szerintem. 1.6 szivo benin 122 paci nem egy autobahn jargany de azert 210 ig ki lehet huzni egyebkent 160 al teljesen normalisan lehet vele kozlekedni.
Ha a fogyi szamit: 7.2l/100km. ez nagyon vegyes. nekem kb 15000 el ezelott lett nullazva es ennek 70% a autobahn 160 al. ami nem rossz. Ha ovatosan orszaguton kozlekedsz 6 ala is lehet menni.Az ulesek talan kicsit szukek, az uttartasa szerintem brutal jo. Foleg mivel kialakitasabol adodoan a sulyelosztasa is franko. (a ket tengelye kozott van a teljes suly 80% szerintem)
hat roviden ennyi. en imadom.
-
lorcsi
veterán
az egyes bmw-ről miylen tapasztalatok vannak?
használ iylet valaki ?eladó: vadi új soundcore motion+
-
FET-MEN
veterán
-
MPowerPH
félisten
Szerintem sem eri meg tobb anyagi raforditas erre. Na meg mivel a ket motor/hajtas hasonlo teherbirasu, igy azert a biztonsagos nyomatek hatar veges. Persze, tudna joval tobbet is, de az mar stage 2, amihez mindenkeppen DPF levetelt ajanlanak, mert elkezd iszonyat mertekkel kormolni.(mondjuk itt mar nem gyari a csiga)
A kis M szarnyat ma en is felraktam volna, ha vegre meghozta volna a postas az alkoholt, amivel letudom oldani a waxot. Szoval addig ez varat magara.
Kozben meg irtam egy sracnak, aki wrappingal foglalkozik. 3 ora az egesz, es a belso trim -eket lefoliazza. Maig nem tudom eldonteni, hogy ez a fekete bor+karpit+muanyag okes e a zongoralakkal. Ezek a mintak. Talan ezustben kicsit emeszthetobb a full fekete belso.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
E60 in da house. Gyerekek ez állat. Szavam elállt.
Iphone 7
-
CharlieDrop
veterán
Valakinek van e46 bluetooth-szal tapasztalata?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22018 üzenetére
Nyomatékra pakolhatnál még, mert csak 10%-kal több mint a 30d-mben, a lóerőd viszont 27%-kal több.
231 le --> 269 le = +16,45% ; 286 le --> 341 le = +19,23%
Ez teljesen korrekt érték, mégiscsak 2 turbo van a tiedben, és mindkettőnknek alap tuning van, nem az extrém, viszont:
500 nm --> 609 nm = +21,8% ; 580 nm --> 670 nm = +15,51%
Nem tudom a hajtás mennyit bír még, de a helyedben ha már annyira akarsz módosítgatni, akkor nyomatékon pofoztatnék még, a lóerőkkel ritkán érvényesülhetsz. Szerintem felesleges a nagyobb végsebesség, a nagyobb nyomatékot ezerszer gyakrabban használnád ki, kérdés persze, hogy +37 nm ér-e bármi nemű további költekezést, mert szerintem totál felesleges, hagyd így a kocsit ahogy van, így is lenyomsz vele 99%-ban mindenkit ha kell. Kellemes autókázástui.: korábbi kérdésedre válaszolva, gyári M-paketom van, és egy utólagos pici hátsó szárnyacska, ami megszünteti az enyhe jobbra-balra szitálást 230 felett , cserébe 263 helyett 261 a vége Persze csak mutató alapján, tehát valóságban kitudja, 255? Gyárilag 243 vagy 245 volt megadva. Ilyenkor 4400-on pörög, kéne egy hetedik fokozat
-
MPowerPH
félisten
Tegnap elmentem bemeretni az autot... Vittem magammal az elozo meres eredmenyet, legyen mibol kiindulni. Itt 341 Le-t(@4000RPM) es 670NM-t(@3200RPM) kapott. NM gorbe nagyon erdekes. 2100-nal eri el a 600NM-t, es egeszen 4000-ig a folott is marad. A maximum(660-670) kisebb elteressel 2400-tol 3500-ig tart. (mondjuk ahogy neztem, a gorbe egyezett az elozo meressel) E-mailben remelhetoleg megkapom ezt is.
Csavo mutatott tobb 35D grafot is. Enyem az alapkat teteje. A legerosebb egy 635D volt, 404Le, 762NM. DPF out, nagyobb cooler -el persze, de az barati.
Beszeltuk, hogy ha gondolom akkor alakit rajta, hogy a maximalis Le 4500RPM kozeleben jelentkezzen, £150-ert megcsinalja. Ez csak vegseb miatt lenne jo... Ertelmet nem latom, maximum nemetben lehetne kihasznalni.
Szoval a lenyeg, hogy valamiert a nyari meresen nem ugy ment az auto, ahogy kell mar gyari beallitason is. Most ugye hideg van, akkor 35 fok volt. Biztos van erre is magyarazat, majd egy szaki talan megmondja.A tartossagrol... Itteni E90 forumon a tobbseg chippeltette, mind hasonlo erteken van. Van aki a chip ota beletett 100k merfoldet, es teljesen hibamentes. Se turbo, se valto gond. Lancrol senki sem ir, pillangokrol sem. Szoval ugy nez ki en is meguszom ezeket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
válasz Stukker1987 #22014 üzenetére
Köszi. Azért ezt vesszük mert frissen szervizelt, kettős tömegű is cserélve lett. Sedan persze bmw-ből csakaz és manuális
Iphone 7
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22011 üzenetére
Köszi, így el tudom képzelni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #22013 üzenetére
Diagnosztika mindenek felett,olyan szerelőnél aki ismeri a típushibákat.
Leömlő,Szívósor,Főtengely szíjtárcsa tipikus BMW betegség.
Porlasztókat diaggal megnézni. Turbóhoz aránylag könnyen hozzá lehet férni és a kotyogásából azért pár dolgot már le lehet szűrni.
Izzítók és relé cseréjére is rá lehet kérdezni.Ha touring akkor a csomagtér ajtóba futó kábelköteggel szokott szakadás hiba lenni.
Sokat azt mondják,hogy az automata váltó nem bírja olyan jól 30d-be. Esetleg meg lehet kérdezni,hogy volt-e új korától kezdve benne olaj cserélve.
Én a motorolaj csere periódusra szoktam még rákérdezni.
IDrive-ot is végig kell nyomkodni. A haldokló példányok sokszor újraindulnak,ha terheli őket az ember(gyors menüváltások stb...). PDC-t is ki kell próbálni ha van,mert zárlatos tud lenni 1-1 szenzor.(nekem most pont ez van ) Ülésfűtés,állófűtés,kanyarkövető mind próbás.
Egyébként pedig tipikus használt dízel,tehát jobb ha marad pár 100k a zsebedben javításra,vagy megelőzésre.
Ja és ami a legfontosabb: KÉPEKET KÉRÜNK
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
FET-MEN
veterán
Sziasztok. Szombaton mennénk egy 530d-ért, 2004-es 245 ezer km, vezetett szervízkönyves, tényleg patika a vas. Mire érdemes odafigyelni? Első komoly autó leszna családban, én egy octaviat öröklök.
Iphone 7
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #22011 üzenetére
Mennyi az ossztomege manualis valtoval?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #22010 üzenetére
annyira nem akarom fenykepezgetni, majd talan maskor. Meg aztan vagy vezetek, vagy videozgatok. Egy masik topikba ezt irtam:
egy allat. fasza lett, sokkal jobb mint amire szamitottam. nehez kimondani, mert nekem nagy kedvencem, ill. A Kedvencem az S65, de ez jobb. Nyomatekosabb, agresszivabb, es lehet hogy kimerve rosszabb a gazreakcioja, de en nem vettem eszre ebbol semmit. 200-nal olyat lep hogy csak lesel. Es kanyarodni is tud, sokkal konnyebb mint az E92.
Horog, fujtat, mindenfele mechanikus zajokat ad ki, gazelvetelnel visszadurrog a kipufogoba, hangos, nagyon gepszeru. Nincs az a szintetikus mellekize, mint az M5-nek. Persze nem is lehet vele 200-zal csendesen utazgatni. Ez egy sportkocsi, es odabasz.
Kivancsi leszek az elso tesztekre.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #22009 üzenetére
áh, legalább egy videot vártam volna hanggal
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
na ezzel is megvolnank
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
hdman
őstag
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
Benzin es diesel nyomatek karakterisztika kozott van kulonbseg. Meg az 500 az nem 740. Nekem csak 100NM tobbletem van a remap utan, megis brutalis a kulonbseg.
4er nalam a 35D-vel jatszik ismetelten, 630NM ott is megvan.(de ugye ez meg nincs, es minimum 3 evesen vennem meg, addig jelentos az ertekvesztes) Nezegettem a 6er-t is, akar nyaron at is tudnek ulni egy 2010 kornyekibe, ugyan ugy 35D-be. Ez nagyon bejovos...
Majd meglatom, most mas a prioritas. Az biztos, hogy maximum 2 evig tervezek meg ezzel az autoval, utana mindenkeppen cserelem.Errol jut eszembe...ha minden igaz, holnap viszem meretni a kocsit, az emlitett hiba miatt. Majd beszamolok, mi lett a vege. Remelem tenyleg csak az ottani pad, es a DPF kevert bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz CharlieDrop #22003 üzenetére
Jókat tudsz kérdezni.= D Emlékezetből Snoop-y -nál láttam tán' először az ferdeszemű topityban?!
ps.: Hello neked is.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #22001 üzenetére
M4 3 literes turnyó motorja is gyárilag 500 nm felett van, ami azért már finoman elnyögi az a bódét. Tuning itt is ugyanúgy játszik. Nem fer egy M-es összehasonlítani egy 50d-vel de az áruk már igen csak közel lennének egymáshoz. 4er bodéba a stock 35i is 400 nyúlmókus, bár a fiktív 50d ára közelében inkább az Alpina D3 lenne ami 350nyihával és dupla ekkora nyomatékkal tépi ki maga alól az aszfaltot.
Alternatívák bőven vannak bár az is tény hogy belülről már közel nem az a kerregés hallatszik ezeknél a csúcs dízeleknél mint egy SDI esetén. (A5 3.0TDi-vel van csak tapasztalatom, de moovieról az 50d is igen finom)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Komoly, de nem kizarolag a fogyasztas miatt.(bar teny, hogy azonos, avagy jobb menetteljesitmeny meglehet majd fele annyi anyagbol, de ez most mellekes...) Sokkal inkabb az, hogy 2000-3000RPM kozott ott van az a 740NM.(remap utan ez akar 880NM ) 381 lo nem is erdekel ebben az esetben, nem porgetnem 3500 fole.
Szoval ahogy irtam, nem a £, hanem a nyomatek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OTP Bank topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest