Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #38254 üzenetére
Ez nagyon beteg Gyerekek időjárástól függően fél perc - 1-2 per alpjáraton való járatás után illik elindulni a hideg járatás koptatja a legjobban a motort !!!!!!! Szépen terhelésen egyrészt könnyebben és gyorsabban bemelegszik másrészt nem kopik úgy a motor. Nem is kell ezt a témát tovább beszéli.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #38261 üzenetére
Ezt pedig az olajokrol. Van azokban mar adalek, miert rakni bele meg tobbet?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #38263 üzenetére
Biztos az, en megertem. De azt vedd figyelembe, hogy a bemutaton asvanyi olajba toltottek, nem felszintetikusba, es meg csak nem is szintetikusba. Itt a csavar a dologban. Ha melle raktak volna egy premium full szintetikusat, meglepodtel volna, es a bemutato sem lett volna olyan latvanyos.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz szimi57 #38263 üzenetére
az ilyen adalék dolgoknál ippeg hogy nem "szórnak" a motorba nukleárils hulladékot és bizonygatják,hogy adalék előtt/után milyen szép az alapjárata, és a kopást is megelőztük....
carbon cleaner ugyan ez, végignéztük ahogy nyúzzák a szervező kocsiját 2 órán keresztül álló helyzetben, majd kijeletik,hogy nem volt megfelelően elég Amper a művelethez a műszereknek........... peeersze
mosom kezeimet, egy generál inkább -
malacka87
senior tag
válasz szimi57 #42275 üzenetére
Az a baj hogy az elso100k kilométernél 5 olajcseréje volt a faszikamnak. Most szépen lelett takaritva meg a teknőt is elvittek lepucolni. Annyi hogy most hamarabb cserélünk olajat 5000-6000km. Talán kijön a maradék.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szimi57 #43528 üzenetére
Mi történt, biztosító fizet? Tetőív is meg van nyomva, küszöb, oszlop, ajtó, komplett sárvédő is hegesztős móka... Ha bontasz magadnak pl egy jobbkormányos donort, úgy talán kijön normális keretből, de akkor is fényezni az oldalát nem két fillér, és a hegesztés sem lesz olyan erős, mint a gyári esetleges későbbi baleset során. Bontás lenne az anyagilag legjózanabb döntés szvsz
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #44258 üzenetére
BMW -be 1-10-ig kb 2-es....
1. Nyúlnak a láncok és a láncvezetők eltörnek...
2. Valvetronic állandóan nyűglődik mivel a szelepvezetők kikopnak hengerfej felújítása szükséges
3. szelepszár szimering mindegyiken fos amin nem cseréltek eszi az olajat rendesen
4. Valvetronic motor meghibásodás
5. Szelepfedél / vákuumpumpa / Olajszűrő / hőcserélő olajfolyások
6. Gyenge motor / sokat fogyaszt ha haladni akarsz....Az a baj nagyrészük elhanyagolt halálmadár..... Ahhoz,hogy jó legyen stabilan egy motorjavítás ráfér azokra amiken nem volt... Dugattyú gyűrűk elkokszolódnak... Nem működik megfelelően az olajlehúzó gyűrű és az olajáteresztő gyűrű sem... Ezeknek szükséges a cseréje vagy pucolása. Egyébként kb 10 ilyen nagy motorjavítást csináltam N42-N46-on és teljesen más lett utána visszajött az elveszett erő ( erős sose lett persze ) a fogyasztás is helyreállt és újra stabil motor lett. Egyébként Kb 150-200E Km amit úgy elmegy nagyobb nyűg nélkül De a V8-as N62 is ugyan ez...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
dellfanboy
őstag
válasz szimi57 #44306 üzenetére
Nem szórakozásból dobálják ki szerinted miert rakjak bele a
nagyon okosmernokok?nevetseges ez a x eves premiumautot veszunk a szuper magyar utakra mert villandtani kell, de a megfelelo karbantartasra mar nincs della
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #44306 üzenetére
Azert dobaljak ki, mert nincs penzuk venni bele masikat... Bezzeg a kivenhett premiumra volt penz, lehet vele menozni a haveri korben, meg Te leszel a majer a kornyeken, ahol elsz. Nekem ez a velemenyem. Azonnal lemondanek egy olyan autorol, amiben ilyen takolast/barmolast csinaltak. Mert pont ezen van a hangsuly, hogy ha nincs penz egy EGR hutore es szelepre, akkor masra sem lesz penz. Inkabb megveszik a vackot bele, vagy leragasztjak a hibalampat.
Ez pont olyan, mint szar kinai gumit rakni a hasznaltan is 10 millios premium autodra.... Ha a rendes gumibol nem tudod megfizetni az autora valo garniturat, akkor vegyel Swiftet, ott meguszod markas gumibol is hatod annyiert.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #44311 üzenetére
Ez sem igaz.... Semmi koze az egyiknek a masikhoz. Miert ne lehetne intelligens ember az, aki egy szep, karbantartott, megbecsult BMW -vel jarkal? Azert ne csusszunk mar at a masik oldalra...
Foleg, hogy mostanaban fordult a kocka, es a sok fiatal, ujgazdag suttyu inkabb az Audit veszi, mivel a BMW elpapasodott, inkabb a Mercihez van most kozel, az Audi meg eleg dogos. Erre fol, akkor a Mercit meg csak a romak veszik? Nem...Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #44737 üzenetére
Nem a termosztátot kell cserélni hanem az öreg szar hűtőt tágulási tartályt elérett műanyag vízcsőcsonkokat és vízcsöveket kell cserélni. Ezekbe a motorokba van már 15év és a többi alkatrészbe is..... Megérettek a cserére. Rengeteg hűtőt csövet csonkot és társait cseréltünk mert elöregszenek... Mindegy milyen motoros benzinesről beszélünk...Stupekolással sose lesz jó...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #44986 üzenetére
Én csak 2001 óta vezetek, Ladákat (mindkettő hátsókerékhajtású volt) amiben nincs annyi erő mint a BMW-kben és semmi vezetést segítő elektronika. Volt már nem egy vacak téli gumim, szenvedés volt velük közlekedni. Nagy fékút, állandóan ki akart törni a hátulja, nehéz volt elindulni. De azt hittem ez ezzel jár. Aztán vettem Kleber Kristal HP gumit, ami csak középkategóriájúnak számít és annak ellenére, hogy most is ésszel vezetek télen főleg havas jeges úton sokkal biztonságosabbnak érzem az autó viselkedését. Nincs gondom ha több centi hóban kell elindulnom, jelenleg csak a kapu és a garázs előtt takarítom a havat régen végig kellett a ház mellett is, hogy biztos kijussak. Használhatom az egyes sebesség fokozatot is, régen abban a fokozatban állandóan el akart kaparni. Most sem száguldozok, 50-60-al megyek csak hóban mert inkább biztos érjek oda mint, hogy bevágódjak az út melletti fák közzé de sokkal stabilabbnak érzem az autót. Régen én tartottam fel a sort most én várom, hogy végre oda jussak, hogy meg tudom előzni a nyári gumival küszködőt.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #44994 üzenetére
Szep lenne ha meg neked lenne barmilyen szavad ezzel szemben!
Ennyi idosen ilyen felelotlen ember hogy lehetsz? Es ha fektavon belul kilep eled valaki ahol a teli gumival siman megallnal?Tudatlansagodat inkabb titkold ne itt reklamozd.
Nyarigumi ami telen is megallja a helyet es jo tapadasi tulajdonsagokkal bir?
Broton: Jaaa Bejemve van meg Empakett gumira meg nincs penz az azert ciki!
Komolyan buntetnem az ilyet.
Normalis orszagokban kotelezo a teli gumi!Ahol most en vagyok a komoly szabalyserteseket es a motor vagy auto komolyabb muszaki hianyossagait azonnali elkobzassal dijjazzak!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #45008 üzenetére
Persze, ha 4 evszakosat veszel...
cOxeR: Semmi. A mellett, hogy egy f@sza auto volt, egy idozitett bomba ketyeg benne, ahogy kozeledik a 200k km fele. Ha en hasznaltam volna tovabb, akkor az kicsit tobb mint 1 ev alatt meg is lett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #45008 üzenetére
A furgonomra en is all season gumit raktam, mert nem megy annyit. A kisteherauto gumi pedig ebbol inkabb teli minta. De konyorgom, van egy 200 x lovas autod, amire felteszed nyaron a sportosabb gumikat, amik mar vizes aszfalton is eleg lazan elgyengulnek. Szerinted telen mit kezdenek ugyan ezek a latyakkal? A nyari gumi anyaganal fogva teli korulmenyek kozott megkemenyedik, es nincsenek lamellak, amik a teli tapadast elosegitik. Es meg csak nem is az, hogy elveszited az autod hatuljat, de a fektav. Ha nem tapad, akkor a vezetoi tudas is nullazodik... Ha van annyi lelekjelenleted, akkor max annyit tudsz csinalni, hogy az arokba rantod az autod, ami meg mindig jobb, mint egy frontalis utkozes (persze ha nincsen fa elotted, mert az ciki).
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen