Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz H.Ezredes #75544 üzenetére
Örülök amikor felnyitom az elejét és pár kábel meg cső van ott, nem ilyen kábeldzsungel.
Le kalappal előtted, mert ügyes szerelő vagy. Szeretek ilyen viedókat nézni!
Azért rendesen retkes volt a belseje a motornak!
Jó is, hogy 100 Racinget tankolokTayRol: Szerintem itt nagyon semmi. Motor és váltó olaj csere, lehet gurulni. Szép állapot, kevés km és jó ár. Ezredes megmondja a tutit!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz H.Ezredes #75544 üzenetére
Kerdesem lenne az ATF csere ugyben: mennyire garancia a valto atmosas arra, hogy nem doglik le a valto, ha ismeretlen km van a valtoban? Ezt nem feltetlen a ZF valtora ertem, hanem minden automatara.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
opr
nagyúr
válasz H.Ezredes #75434 üzenetére
Bonusz, hogy most igy belegondolva eddig mindket esetben igaz volt az, hogy nem extra koltseg volt az atvizsgalas, annak ellenere - illetve pont azert, mert - tobb esetben is masik autot kellett vegul valasztani (tehat tobbszor kellett atvizsgalasi dijat fizetni), hanem konkretan mindennel egyutt erosen pluszra jottek ki vele.
Az elso esetnel el volt hallgatva, hogy a kocsi tengerparti varosbol erkezik, es mint ilyen, gyakorlatilag uj kora ota az osszes kivulrol elerheto alkatresz a nedves, sos levesben furdik, es ennek megfeleloen hiaba csak 4 eves a kocsi, szana szejjel van rohadva alul. A rohadekok persze lekapartak/rafestettek ott, ahol csak ugy korbenezve/alahajolgatva lathatod. Bevizsgalos csavo meg ezt siman egy rudra erositett tukorrel kb 10mp alatt latta, fordulhattak is kifele. A masodik kinezett kocsi viszont olyan volt, hogy azt mondta nekik a bevizsgalo arc, hogy ha ok nem veszik meg, akkor o fogja, mert ez egy uj auto, csak jol titkolja. Ez mar ~4 eve volt, tipikus uton tartasi koltsegeket kiveve nem is kellett egy centet se kolteni ra. De minket ugy atbasztak volna a szetrohadt geppel, ahogy elo van irva, annak a javitasi koltsege (ha lehetseges egyaltalan) meg a sokszorosa lett volna a bevizsgalas koltsegenek.
Masodik esetnel meg eszrevett par hibat a bevizsgalo, amit mi biztos nem vettunk volna eszre. Egyik se volt sulyos hiba, de ismet - a javitasi koltsegek a sokszorosa lettek volna a bevizsgalasi koltsegnek. Igy meg siman bele lett alkudva a vetelarba (plusz egy kicsi), szoval itt is erosen pozitivra jott ki a matek.
Nyilvan ha elsore olyan kocsihoz mennek/megyunk mindket esetben, ami hibatlan, akkor felfoghato extra koltsegkent a dolog, de a biztonsag akkor is megeri szerintem. Marmint, atvizsgalas se garantalja, hogy nem leszunk atbaccintva, csak az eselyeinket javitja erosen, meg az aljas kereskedoet csokkenti, de akkor is nagyon megeri.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Chereiose
addikt
válasz H.Ezredes #75250 üzenetére
Ó basszus na ez el is kerülte a figyelmemet, hogy ebben is már volt 3 hengeres motor. Mondjuk hirdetés alapján ki sem derül, én is most csak ott jobboldalt az autókatalógus oldalán néztem meg.
Egyébként már a képekből is azért relatíve sok minden lejön, néhány "kevés" km-es már képről is sántít, annyira szét van kopva meg le van élve az egész beltér. -
nagyúr
-
kpepe111
csendes tag
válasz H.Ezredes #75124 üzenetére
Bizony, köszönöm szépen.
#75128 Newlachka
Én kb 2 éve jártam egy visszahíváson a 15-16 éves E91-el, akkor ha jól emlékszem egy hűtőventi csatlakozó volt potenciálisan tűzveszélyes.
Költsége nem volt, szerintem a visszahívásoknak nem kéne, hogy legyen, csak idő... Kérdeztem, hogy megvárhatom-e, mondták, hogy nem érdemes, mert sokáig tart. Hát jó...
Délután mehettem érte, és a végén kaptam egy linket egy videóhoz, amiben végigmutogatták a kocsim minden kis sérülését, kavicsfelverődést így 310e+ km után, kívül/belül/felmelve. Na, szerintem ezért tartott sokáig az akció. -
zsolti75
senior tag
válasz H.Ezredes #74880 üzenetére
Kiszámolták, a gariidőt ki fogja bírni.
De a tömeg visz magával mindent, fék, futómű, kasztni, feeling...
És ennek a "fejlődésnek" még nincs vége.
Egy 3-er is már alulról súrolja a 2tonnát.
Szerelő vagy tudod, mennyi túltervezés és felesleg van ezekben.
A vásárlókat ez úgysem érdekli, elég csak belelapozni akármelyik fórumba, az infotainment meg az elektronika a lényeg, hogy egyébként milyen egy autó az már édes mindegy. -
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #74830 üzenetére
Ha elviszem majd hozzátok szűrő cserére,akkor ugathatnak,ha gond lesz a kocsival? F15 egyszer volt gari idő után félegyházi ersténél,online könyvbe beírtak stb. Amikor vettem az i4-et, megjegyezte az eladó hogy hozzá vigyem már szervizre az autót. Öcsém mintha utcai cigókhoz vittem volna....
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Mauzes
addikt
válasz H.Ezredes #74823 üzenetére
Ez általánosságban teljesen jogos, gondolkodtam is rajta, még itt a topikba is bedobtam, ki hogy vélekedik róla.
Én egyedül azért nem mertem máshová vinni, mert az akksi még garanciás, és ne legyen semmilyen esélye b*szakodni a márkaszerviznek, ha esetleg a későbbiekben baja lenne (pármilliós tétel is lehet).
#74824kardkovacsi: ez az áprilisi szervized hol történt? Én a Wallisnál voltam és minden tétel jelentősen drágább volt (igaz, hogy G vs. F széria, de akkor is...). A 3 vagy 4 évet amúgy nem is tudom, nem is így számolja a BMW, hanem vagy km alapon vagy időintervalum alapon. 60 ezer km-nél voltam én.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #74477 üzenetére
"Tudod ki a nem tömeggyártó ? Bugatti"
Valóban. A Bugatti luxusgyártó, annak is a teteje. A BMW prémiumgyártó.
" De abszolút tömeggyártó lett akik mindenkit ki akarnak szolgálni."
Hülyeség.
"Torz a világ. "
(ásít) aha.
" Tudom csak az eladási számok a profit a lényeg ahogy itt is hangoztatod mekkora a profit."
Bizony. Ezért gyártunk autót. Amúgy hány ÙJ BMWt is vettél eddig szalonból?
" Ott a Bugatti Tourbillon "
Remek példa. Ja, nem is, ostoba példa. A Bugatti Tourbillon egy 4 millió eurós, pár tucat példányban gyártott egyedi müalkotás. Megint fogalmad sincs miröl beszélsz.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #74466 üzenetére
"Az a baj,hogy folyamatosan híznak az autók"
Nézőpont kérdése. Az E60 4 felnőtt embernek elég szűkös. A G90 tisztességes méretű. Plusz tele van olyan extrákkal amik az E60ban nem léteztek. Ilyen a fejlődés. Akinek nem tetszik az nem veszi aztán kész.
Az E60 M5 2004ben jött ki, 20 éve. A BMW Group akkor eladott évi 1,2 millió autót, és termelt ezzel olyan 3 milliárd euró profitot.
Tavaly meg 2,5 milliót adott el, 12 milliárd euró profit mellet.Úgy hogy közben minden szar lett, világító vesék meg minden. Érted.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
-
tasiadam
veterán
válasz H.Ezredes #74432 üzenetére
Ilyen a mercinel is megy, hogy 1.8t az elozo C kombi, most meg 2.2t, es papiron alig erosebb, meg 4 henger, es elorefele menet gyorsabb, de kanyarban mar szar. Valszeg itt is ez lesz, hogy elorefele jo, kanyarban szar. De zôdrendcám
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
windlord
őstag
válasz H.Ezredes #74370 üzenetére
Más a profilunk, de egy a problémánk.
Az én profilom olyan, ha hozzányúlsz onnan javítani kell mindent.
Jogszabály köt.
Hozzányúlok valamihez, vagy újat építsék, addig nem tudom átadni amíg nem hibamentes.
Itt nem a költségvonzaton van a szó ( lehet + / - - felmérés pontossága ), hanem a hibamentességen.
Nem veszi át hatóság. Basz6om -
kardkovacsi
senior tag
válasz H.Ezredes #74370 üzenetére
Bizony, meg tudom erősíteni, hogy néha nagyon csúnyán félre tud vinni a gyári diagnosztika. Nekem a 330e-ben amikor épp halálozott el a nagyfesz akkumulátor simán bedobott egy durva váltó hibát (ami egyszerűen bug volt, nem gondoltak arra a tervezők, hogy épp betolatva a garázsba, gurulva egyszer csak elhajítja magát a nagyfesz aksi, amire indítani kéne a motort, csak épp rossz irányba megy az autó) és a BMW simán adott is árajánlatot, hogy akkor cseréljük ki 6,2M.
-
windlord
őstag
válasz H.Ezredes #74365 üzenetére
Igazad van! De!
Fel kell hívni a user figyelmét, hogy van egyéb hiba is. Javítsam, vagy ne?
a, mindenki boldog - köszi, hogy szóltál - rendes vagy, hogy jelezted és megoldottad. Dokumentálunk.
b, köszi, de nem kell a többi hiba javítás, végezzük el kérlek, csak az ide vonatkozó feladatokat.
Szerinted nem lesz jó, user meg kéri. Papír, árajánlat kb. munkaóra és anyag. Elfogadja, de le van írva, hogy nincs garancia a boldogságra.sok helyen tök jól működik a munkalap és beárazás.
de az autószerelést kb egy szinten látom az orvoslással - egymásra mutogatásra gondolok. User meg csak néz , mint a moziban, győz pislogni ÉS fizetni.tisztelet a kivételnek!
[ Szerkesztve ]
-
abrtom87
tag
válasz H.Ezredes #74365 üzenetére
Az a baj, hogy amiket csereltek, az egyik azt mondta teljesen jo, a masik hogy amiatt van a check engine. Pl a klimahutot 3-an is ellenoriztek, hogy jo, majd a 4. 100%-ra mondta, hogy az a hiba, mert spayvel befujt es azzal megallapitotta. Csere, hiaba! Elozo szereloknek mondtam, fogtak a fejuket. Egr es egr huto visszahivasos akcio volt, markaszervizben. Aztan az egyik szerelo kitalalta, hogy engem biztos atbsztak a markaszervizben es nem is kaptam uj alkatreszt. Mivel egr-es a hibakod, azt kell cserelni ujra megint. Maf szenzor ugyanez, a kiszerelt darab haver autojaban hibatlan. Ugye a BMW szerint teljesen rossz volt. Minden kiszerelt alkatreszrol kiderult utolag, hogy nem is volt semmi bajuk! Ezert erzem lehuzasnak. 1 szerelo volt aki mondta, hogy o ezt a hibat nem talalja, nincs erre tobb ideje, maximum mindent kicserelgetve tudna megoldani, igy inkabb vigyem el, nem kell fizetni semmit. Ez kulfoldon volt, mar ott is volt az auto, hatha.
-
kenwood
veterán
válasz H.Ezredes #74365 üzenetére
Ok, csak ha olyan dolgot kell megjavitani,ami nem oldja meg a bejelentett hibat, akkor azt eloszor meg kell kerdezni az ugyfeltol, hogy keri-e ?
Ha hosszutavon szamol a kocsival,es megengedhet maganak egy BMW-t, akkor igent fog mondani.
Itt viszont masrol van szo.
A kocsi el lesz adva, minden olyan beavatkozas, kiadas ami nem oldja meg a check engine lampa problemat, ablakon kidobott penz, mivel a kocsi eladasi arat egy forinttal sem noveli.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
abrtom87
tag
válasz H.Ezredes #74358 üzenetére
Igen, az a baj, hogy ezek biztos diagnózisok voltak, alkatrész cserével. Klímahűtő, turbócső, tömítések, szelepfedél, egr, egr hűtő, szelepvezérlő, pakolás, maf szenzor. Aztán egyik se sikerült, kb mindet feleslegesen cseréltettem ki egy vagyonért, mert ugyanott tartok. Nagyon elment a kedvem a BMW-től, már csak meg akarok szabadulni tőle. Másrészt csalódott is vagyok, hogy tényleg olyanoknál volt az autó, akik nagyon megbízhatóak, ehhez képest fizettem pl 50 ezret szoftverezésre is, mert tutibiztosfix, hogy azzal van a baj mert minden alkatrész jól működik.
kenwood a munkát szívesen megfizetem, ahogy látszik is mennyit elköltöttem, de nem a legjobb érzés amikor a frissen cserélt 200 ezres alkatrésszel hazafelé menet újra kivillan a hibajelzés. Persze mivel beépítésre került, visszatérítés nincs.
-
kenwood
veterán
válasz H.Ezredes #74312 üzenetére
Az egyik BMW-s csapat videoit kovetem. Ok az 50D-re azt mondjak, hogy akinek keves a 30D, az vegyen benzinest. Olcsobb az se lesz, csak ha mar bika a gep, akkor ne dizel legyen
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #74300 üzenetére
Megint egy remek munka
@#74301FIREBLADE78
Attól függ. Egy 3 literes dízel, azoknak sok cuccai megegyeznek VV Tuareg és Q7 hasonló évjáratú példányaival, annyira nem ritka.
De mondjuk egy 4.2 V8 TDi, ami csak a Porsche használt, nos ott már pörögnek a százezrek simán. És nem véletlenül a 911 a legdrágább...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
-
kenwood
veterán
válasz H.Ezredes #74275 üzenetére
Kicsit fura a 20 centis csik a 1.5 meter atmeroju tv kozepen, de amugy jo a video. Megneztem meg parat, a haromhengeres N47 zsenialis
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
oliwire
őstag
válasz H.Ezredes #73859 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert nekem már csak a csapágy hiányzik a nagyszervízhez. A vezérlésszett már megvan. Ha meglenne a csapágy, csak ki kéne venni a motort és elvégezni rajta a csapágy és vezérléscserét, és új olaj/ szűrők stb. N57-es motor, lassan 201k km benne van, de az olajcsere friss, mert olyan régóta várom a csapágyat
egyéb:
Kicseréltem a rácsot krómról feketére, nekem így jobban tetszik
-
bb0t
senior tag
válasz H.Ezredes #73359 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, az a helyzet, hogy jócskán a minimum alatt van. Pár deci mondjuk megoldaná...
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
-
Harcipocok84
tag
válasz H.Ezredes #72949 üzenetére
Köszönöm!
Ami még szintén aggaszt a kinézett autóval kapcsolatban, hogy "sajnos" Pajzs védelem van benne... Személyes meglátásom, hogy masszív szívásra jó csak. Minden nyitáskor, minden indításkor, minden motorház kinyitáskor nekem nyomogatni kell azt a távirányítót... Neten még olyat is olvasni, hogy rakás galibát okozhat, esetleg még az autót is leállíthatja. Hát ez nekem nem hiányzik.
Felhívtam a Pajzs céget, és kb. 100e Ft-ért veszik ki belőle
Elvileg új bowdent kis kell bele venni, mert az eredetit ilyenkor elvágják.
De ezt gondolom egy random autovillamosságis is el tudja távolítani, nem? -
Harcipocok84
tag
válasz H.Ezredes #72703 üzenetére
Írtad, hogy a V8 Benzines nagyon nem ajánlott.
Ez vonatkozik egy 2008-as X5-re is? Nem értek hozzá, de azokban talán még N62 van.
Az elfogadhatóbb, vagy még mindig jobb választás nála egy 30d?
Csak halkan megjegyzem, nemigen vágom ezeket a motorkódokat, szériákat, stb.. próbálom összerakni a neten található infókból. De jól sejtem, hogy az E70 szériás X5-nél a 4.8benzines az N62, a 3.0 diezel pedig az M57 motorkódú? -
Speeedfire
félisten
válasz H.Ezredes #72663 üzenetére
Amúgy ez a NBT EVO jól hangzik, de gondolom ez se tudna 2 kimemetet. Lehet el kell engedni az első szett erősítőjét. Aztán olyan lesz amilyen a hang
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
windlord
őstag
válasz H.Ezredes #72591 üzenetére
Nem érted?
Mit nem értesz baszki?Azért, mert valaki épít egy ilyen gépet, még meg kellene érteni, hogy szegénynek a közúton kell, éjszaka tolni neki, mert a gép erre való?
1600 érvet tudnék hozni, hogy ez miért gáz. Bárki tudna hozni.Olcsóbb mint kimenni a pályára.
Van pénz majomra, de banánra nem futja?Gondolom, amikor megszalad a szerkezet és anyagi kár történik (szerencsére nem személyi), akkor reggel bejelentés terhe mellett rendezve van a történet.
Mert ezeket a mutatványokat csak közúton lehet művelni.Én kamerák alapján a halálba bírságolnám ezeket a történeteket, mint ahogy engem is bírságolnak ha olyat teszek.
Ne már, hogy ez autósport, mert a tököm tudja milyen idióta érvek jönnek.Itt élek a Mecsekben, de senki sem rallyzik velem szemben, hogy ő csak próbálja a futóművet....
Mielőtt még megkérdezed, elég sok ismerősöm van az autósportból, sőt 2x abszolút bajnok a volt főnököm és személyes jó ismerősöm még a mai napig is.
Kicsit másképp edzenek és próbálgatják a technikát.De tudom, ez a menő, meg a vezetési kultúra része...
Hát nem az.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz H.Ezredes #72597 üzenetére
A többi autóst viszont lehet hogy érdekli, pláne amikor megy a titánok harca a szembesávban. El lehet menni pályára, de valahogy nem ott lehet találkozni velük. Tapsikolás legalább ne menjen már nekik, nem hiszem hogy magyarázni kellene, hogy miért nem jó ötlet közúton csinálni ezt. Gyanítom ha az elején nem adja ki és kidöntésre kerül a tábla, önként jelentkeztek volna rendezni a kárt.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #72588 üzenetére
Bár elírtam a görbületet mert 1 tized volt benne majd 1 század lett. A gyári új főtengelykben szokott átlagban 3-5 század lenni van ami ennél is szarabb de a legjobb az volt mikor a gyári új főtengelyt hozták és már rozsdás volt a szar tárolás miatt volt is balhé belőle... Most már jobb a tárolás eleve fóliában van nem lesz rajta rozsda de görbének még mindig görbe... Közben meg ezredre adnak csapágyat 3 szín jelölés az nagyon nagyon fontos de az,hogy a főtengelyekben van 5 század vagy akár több az már nem fontos... Szóval az összes kivett főtengely a motorból görbe szokott lenni és az összes új is amit veszel a BMW-től ez a lényeg. Mindig amikor új főtengelyt vesz valaki az az első dolog gépműhelybe el bevizsgálás és utána egyengetés.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest