Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16130 üzenetére
Áh, 750il ilyenkor gyilkos, minden szempontból nézve.
Gebriel:
Én már kinéztem. E60 535D, mert takarékos és piszok erős. Jobb lenne a 3-as, de az nagyon drága. Egy 335D -nek elég akár 4.5l is százon, 535D-nek meg 4.8l. Az a nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
-
Davidof92
senior tag
válasz H.Ezredes #16202 üzenetére
Azért az alacsonyabb fogyasztással szembe lehetne szállni. Ha van egy 4-es automatád, amivel 100-nál 2000-et forog a motor meg van egy 8-asod, amivel 100-nál szintén 2000-et forog a motor akkor egyformán fogyasztanak. nem a fokozatmennyiség számít hanem az áttételezés. Lásd régi amerikai autók, eleinte csak 2! aztán a 3 sebességesek voltak (th400 és társai). ha volt szived leforgatni a motort, 90 felett volt vége az 1-esnek, 2-esnek 160 körül, 3-assal 200 felett ment. Persze száznál forgott vagy 2300-at csak Mondjuk azokat a motorokat nem lehet az európaiakkal összehasonlítani. ha egy 20i motor után volna kötve a váltó, akkor azt a kocsit mindennek lehetne nevezni csak gyorsnak nem. Még a legújabb 20d-vel se lenne virgonc. De attól se kéne félni hogy nembírja a váltó a nyomatékot, nagyobb benzinesek 900 Nm körül tudtak. Bocs az offért a fórumba .
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16239 üzenetére
Benzinben. Inkább a V8-as full-full extrás modellekre jellemző a gyári távirányítós állófűtés.
Gebriel: Ezért kértem írd le, mid is van. Már nem emléxem én rá. Akkor neked van kályhád, tudnál utólagosan beszereltetni. Akkor viszont a hőmérsékleti adatok is kétségesek, diesel -hez nem tudom fejből őket.
E39.hu -ra menj fel, van ennek egy külön topic szentelve. Ott kérdezz utána, van több diesel szaki is, aki segít.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz H.Ezredes #16241 üzenetére
45ezer juróért te nem kapsz CSL-t. Itten van pár darab vas tájékoztató jelleggel.
1265db 3.0CSL-t gyártottak összesen és csak a versenyeken használtak a 3.5-ösöket szóval ebben a gépben van valami fondorlat. Ára valahol 100-150 000euro környékén landolhat, szerintem.
Nem vagyok mohó egy ilyesmivel kiegyeznék. Ez "csak" ca 2millió kjmf.BMW001: Én sem emlékeztem pontosan de nekem egy E60 25 kályha ugrott be elsőként. <--- igen, én is rosszul tudtam.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16262 üzenetére
Nem vagyok szervizes, de a szerelőmtől sokat tudok, és a különböző klubbok oldalain nap mint nap ezekről beszélünk, ahol konkrétan BMW szakiktól lehet kérdezni. Akihez én járok szerelő, 25 évet kint dolgozott a BMW gyári szervizében, Münchenben. Ő is tud mindent. Egyébként a tulajdonosok véleménye is egy pillér, mivel klubszinten is több száz ismerősöm van. Ők is nap mint nap írják a gondjaikat, annak megoldását, és ez alapján a tapasztalataikat.
Az már más kérdés, hogy a saját autómat is magam próbálom egy ideje szerelni, amihez nem kell spéci szerszám, azt megcsinálom. Igaz 3x annyi időbe telik, de fórumon leírják a menetét, és az alapján csinálom.
Egyébként E38-E39 terén már elég jártas vagyok. Mondjuk tudom azt, hogy az E39 már OBS-s, nem chippes.
De igen, magánember vagyok... Sőt, közgazdásznak tanulok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16323 üzenetére
Van aknám is, meg tartóm is, amire a váltót rá tudom ereszteni. Kupoff csavarokat mondjuk beáztatom WD40-be. Szerszám is van dögivel, na meg sógorjelöltem autószerelő.
Majd meglátom, ez lehet már túl bonyolult lenne mindenféle tapasztalat nélkül. Benéztem az autó alá, burkolatok leszedése nem nagy valami, és a kupuff csavarok is láthatóak. Utána a kardánnal már gondom lenne. Csak azt nem értem, miért kell az egész tengelyt leszedni ehhez a művelethez?! Autóval ilyenkor mennyire kockázatos járni?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16440 üzenetére
Igen, chippeld csak a diesel-t. Ismerősöm most faragott rá, E90 320D. Chippelve 234 lóerő, meg isten tudja mennyi nyomaték. Kormos hátsó csomagtértető, szóval gyönyörű volt. 1 hónapja 230 padlónál jött a füst is, meg a tréler is. Jelenleg motorcserére vár a kicsike, jó eséllyel megkapja az új 184 lovas 20D-t kéz alól. Na persze már chippelné azt is.
A füstről meg annyit, hogy az új is csak addig nem csinálja, amíg nincs felhúzva. Egy komolyabb tuning nem 100k, illene bele egy verseny computer is, csak azt nem találsz fél milla alatt.De akkor mondok jobbat. 35i LPG. Agyonüti a 35D-t, és még gazdaságosabb is lesz.
Hangról meg annyit, hogy a hétvégén vezettem F10 535D-t, és valami szörnyű a hangja egy kívülállónak. Belülről nem érzékelhető, ez igaz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16442 üzenetére
Igen, az pont láttam. Már váltottunk pár privátot, de még az se jött le a 20 év alatt, hogy a BMW már 95 óta OBD -t használ. Még forrasztgatni akartál, és próbáltál hülyének nézni. Hozzátok sem vinném egyik autónkat sem, az fix. Tipikus magyar szerelő műhely, mindenhez ért, csak ahhoz nem, amihez kellene. Nem véletlen az sem, hogy a többség Ausztriába viszi az autóját chippelni, túl sok a magyar kontár.
Ráadásban még teljesítménymérő padotok sincs, anélkül meg nem igazán lehet autót chippelni. Csak az általam említett kontár módon.Mer Te értesz mi? Apucinak van egy műhelye, és ezért Te is autószerelő lettél. Hány éves vagy? 20 éves tapasztalatról beszéltél, tehát minimum 38 vagy.
Szerencsére az itthoni BMW-s társadalomban, és a különböző összetartó klubokban megvannak a jól bevált szakemberek minden eshetőségre. Így távol tudjuk magunkat tartani a hozzátok hasonló műhelyektől.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16444 üzenetére
Nincsenek változások, csak a ráncfelvarrások között. 23 évesen aztán tényleg piszok tapasztalt lehetsz... Akihez én járok, legalább 20 évet kint dolgozott Münchenben, és BMW-t szerelt, a gyári szervizben. Neki hiszek, a kontároknak nem. LOL, na én befejeztem.
Megsúgom, kint Ausztriában úgy chippelik az autókat, hogy ráállnak vele a padra, csinálnak egy alap mérést. Ugyanis csak így lehet felmérni a motor állapotát. Aztán minden autóra egyedi értékeket tesztelnek ki, mert hiába ugyan az a motor, mindegyikhez más a jó. Nem beszélve a tulajdonos igényeiről. És a végén kapsz egy papírt, ami görbékkel bizonyítja, hogy bizony erősebb az autó. Itt kezdődik a chiptuning, nem annál, amit Ti csináltok.
Mo.-n is van ilyen műhely, de ők kompresszorral és turbosítással is foglalkoznak. Hozzájuk elmernék bármit vinni.Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz H.Ezredes #16472 üzenetére
Elég rendesen szétnyomta a csapágyakat. Gondlom főtengely kuka lett, vagy legalábbis köszörülés (már ha ezeknél lehet). Egyszer láttam ilyet, egy régi fordnál, mondjuk ott volt olyan csapágy amelyik teljesen hiányzott! és magába a blokkba is belemart a főtengely. Motor kuka lett.
-
-
-
dragonfx
veterán
válasz H.Ezredes #16620 üzenetére
mennyi ott egy m5?
vagy mennyi a bmw beugro ár alja?
én ugy láttam átszámolva 6milláért már van 1es.
ehez viszonyitsd a 3000euro fizut.
akkor mennyire luxus kinn a bmw?
semennyire.!fél éves fizudbol itthon veszel uj bmw.t?
soha."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz H.Ezredes #16624 üzenetére
szegény bmw de ahogy látom olcosn meguszta ahhoz képest totál kivitte a betont is alatta.
a 2 lámpa épp maradt igy képek alapján tána géptető is menthető.
első löki komplett meg tána futóműbe valami?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz H.Ezredes #18528 üzenetére
A legújabbakban már nem mutató van, hanem digitális. Mutató kb. minden autóban van, nem sok embernek újdonság...
Gurul már az 1m, hogy abroncs kell rá?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Pixel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- iPhone topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest