Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mostani kedvencem, a háborgás ami megy, emiatt: “Pécsen megszűnik az ingyen parkolás a zöld rendszámos hibridek számára, csak a tisztán elektromos parkolhat díjmentesen”
Temérdek látszat “zöld” autó van a kvóták miatt, én értem miért húztak ilyet. -
szabi325
tag
válasz
vedini #62997 üzenetére
Jól gondolod mert itt az oldalfal annyira erős hogy nem ül le a felnire. Nekem defekt tűrővel már volt durrdefekt (nem nagy sebességnél) de nem ült le a felnire a gumi, úgy nézett ki 0 barral mint amikor sima gumi van rajta kb 70%-ra felfújva. Szerencsére sokat nem kellett mennem hogy hazaérjek.
-
vedini
őstag
en azt hittem azert kell defekturo, mert erositett oldalfalu jobban vedi a "peres" gumit plussz ha mondjuk dongetsz 200-al autopalyan kapsz egy defektet legalabb le tudsz allni gond nelkul a leallosavba anelkul, hogy a felnid seruljon
ui.: nem volt meg soha defektem
-
válasz
Tsebacsi #62971 üzenetére
Azért egy 530, meg egy Focus ST futóművét ne hasonlítsuk össze, még szép, hogy nem vészes a defekttűrő gumi rajta.
St-re tetted volna fel.
Persze ha gáz van a defekttűrő jó ha van, de igazából ha valaki időben cserél gumit és nem megy mindenféle retek helyen, akkor elég kicsi az esély defektre.
6 évig jártam Csepelre a gyártelepre Focussal, Z4-el, épp ahogy... kettő fémdarab állt a gumiba, egyszer se volt defektem, csak szépen lassan eresztettek.Biztos nem tennék semmi tartalék kereket én se, lpg-t se, ma is ment előttem, alig láttam tőle...
[ Szerkesztve ]
-
szabi325
tag
válasz
kardkovacsi #62990 üzenetére
Egy gyors olajcsere bárhol beleférjen!
-
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #62990 üzenetére
Már nincs az, leadtam a bontóba.
-
válasz
KAMELOT #62984 üzenetére
Ilyenre, amit te javasolsz, nekem nincs gyomrom, nem erre van a csomagtartó
Én oda napi szinten teszek be olyan dolgokat, amikhez nagyon nem akarom, hogy olajosflakon, autógumi vagy akármi érjen. Én elfogadom, hogy ez neked tök Oké, sokunknak meg tökre nem.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz
Tsebacsi #62982 üzenetére
Igen a pótkerék helyén a 85L LPG tank volt. Amit fent írtam az mind a kufferban volt spanival lefogatva. Kerék patyolat tiszta volt és volt alatta egy gumiszőnyeg.
Miért te egész nap a nyitott kuffert bámulod, hogy gond ott egy kerék? Én inkább cserélek kereket, minthogy trélert hívjak. Ilyenre nekem nincs időmkardkovacsi: itt még van hely
[ Szerkesztve ]
-
válasz
KAMELOT #62981 üzenetére
De neked volt rendes hely benne kialakítva, ugye?! Ebben nincs, és ez lapos csomagtartó, egy négyzetbe beteszel egy kerek valamit, ami kvázi kitölti, akkor max kesztyűt tehetsz be mellé, de érdemi csomagot nem. Plusz valami gyönyörűen néz ki és igen tiszta, mikor egy felnizett gumi pislog a csomagtartódban szvsz
Ezt engedjük el, e sorozat esetében nem életszerű.[ Szerkesztve ]
-
válasz
kardkovacsi #62979 üzenetére
Nemhiszem, mankókerék van, vagy defektjavító, azt szevasz. Sajnos tarsolyban kell tartani kis pénzt meg egy linket az adott gumihoz, hogy ha baj van, hamar jöjjön a segítség.
Plusz az e autókhoz azt hiszem van a BMW-nek egyszeri ingyenes trélerezése, de ez annyira fél hallomásból van, hogy nem tudom biztosra venni. -
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #62976 üzenetére
Mekkora annak a kufferja, hogy nem marad hely? Van olyan fontos és sok dolog amit állandóan visszel magaddal a kufferban?
Szerk: 375 liter a kuffer az zéonem nagy
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz
kardkovacsi #62974 üzenetére
Megválaszoltad magadnak, hogy rendeset kell venni + legyen a kufferban ugyan olyan kerék. Kicserélni meg 15p. Aztán lehet haladni tovább.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
Tsebacsi #62971 üzenetére
Kipróbálom a nem defekttűrőt mivel Bridgestoneban nem lehet már kapni LM005-öt defekttűrőt 18-ast
Télivel úgyis alig szoktam járni, belefér.
Azért tudd, hogy ez a defekttűrő is olyan, hogy tudsz vele menni, papíron 80-al, de azért már 60-nál érzed, hogy nyeklik, nyaklik az autó (M0-án leálló sávban vészvillogóval mentem az 4 kilométert míg átértem a hídon). Brutál hangja van és melegszik a gumi mint állat. 20 kilométer után rendesen meleg volt a kerék mikor beálltam a garázsba. Elvileg egy (két) ilyen móka után kuka a gumi, mert a szerkezete nem viseli jól ezt az igénybevételt. Szóval lehet olcsóbb kihívni a mobil gumist, hogy egy 20-asért hogy javítsa meg helyben és mész tovább.[ Szerkesztve ]
-
#48584626
törölt tag
válasz
CharlieDrop #62972 üzenetére
Szerintem az iX3 is belefer a 25be 130nal.
Itt egy teszt pl:
110nel 17,5KWh/100km, 130nal 24KWh, 150nel meg 26-30 kozott.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
kardkovacsi #62968 üzenetére
Nekem az van, én azt vettem rá télinek is, mert nincs kedvem szívni, plusz az 530e-ben sincs pótkerékhely. A defektjavítóban nem hiszek.
Nem hiszem, hogy akkora trágya ezzel a gumival, de majd 1x talán simával is kipróbálom, milyen a menetkomfort, ezzel sem érzem halálosnak egy Focus ST line után, sőt. -
#48584626
törölt tag
Driftelni vegul is lehet vele
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #62966 üzenetére
130nal tuti bele fog ferni 20ba. A legellenallasuk kozott nincs jelentos gyakorlati kulonbseg, az i4 nehezebb, es tobb extra van benne, amik tobbet fogyasztanak.
-
kardkovacsi
senior tag
Amikor évi egy garnitúrát elhasználtam a sok pernahajderkedés miatt akkor kihajtottam
Most meg így adta ki, téli gumiból is hiány volt, van most is mint mindenből aztán nem volt kedvem keresgetni. Gondoltam azt a 3e kilométert amit telente vezetek még elmegy. Hát nem.
De köszi, valahogy senki sem mondja, hogy defekttűrő legyen újra és az az érzésem, hogy az autógyártók is kezdenek újra leszokni erről valamiért -
válasz
kardkovacsi #62964 üzenetére
Sose hajtom ki a végéig a gumikat, gyári kit van az I3-ba másikba nincs semmi.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #62961 üzenetére
A Model 3-ak olyan 18-19 körül tudnak 130-as tempónál. Annak jobb a légellenállása, így számoljunk picit rá az i4-re. 20-ba talán befér, de lehet 21 is.
Persze a legjobb lenne már egy teszt. Nemsokára érkeznek a szalonokba az autók szóval biztos lesz pár héten belül. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #62962 üzenetére
340 lóerő a sima i4. Azzal azért eléggé nagyon kéne mennie
340i kategória.
-
kardkovacsi
senior tag
Na, az enyém most nem volt ilyen. Felhajtok M0-ra Budakalásznál, felgyorsítok, hallok egy csilingelést, mintha elhagytam volna valamit (gondolom az volt a szög/csavar) és már szól is rendszer, hogy csökken a guminyomás és öt másodpercenként 2 tizedet esik. Mire a fóti Auchanhoz értem már közel nulla volt a nyomás. Szépen hazacammogtam vele Ürömre ami kifejezetten pozitív volt, szemben azzal ha ott el kell kezdenem varázsolni. Felraktam a nyári gumikat (van otthon emelő meg minden) és tudtam addig is használni az autót.
Mondjuk tény, nekem is eddig mindig akkor voltak defektjeim amikor már a végét járta a gumi ahogy ez a garnitúra is. Idén akartam kidobni a szezon végén, hát megelőzött
Milyen defekt javító kittet használsz? Gyárit vagy valami mást?
-
válasz
kardkovacsi #62960 üzenetére
Sima, meg egy defekt javító.
Egyik autómba sincs pótkerék, megyek évi 25e+-t, teljesen elegendő ez így, mondjuk 22 éve vezetek, nem volt defektem, csak olyan amivel lábon bementem gumishoz és megcsinálta, szóval optimista vagyok.Az könyvelő piac, a fotós piac így is szélsőséges árazású, idén télen is volt aki 16 ezer Ft-ért fotózott, a normál ár az olyan 50-70 között van.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Sima i4-et alig tesztelnek. Pár angol teszt van az idióta tájszólással és csak a twisty road-ot erőltetik,ami úgy hullámzik,mint a hullámvasút. Kíváncsi lennék azzal hogyan lehet előzni pl130-ról. Húz e,mint 100-ig.
Kb 2,2 tonna és mennyi is? 300 le? Elvileg menni kellene nagyobb sebességnél is. -
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #62959 üzenetére
szar példa.
vagy szarul áraz a könyvelő, de hagyjuk ez nem az a fórum...ON:
I4 nem tudom mennyire férne bele a 20-ba pályán... -
kardkovacsi
senior tag
Defekttűrő vagy nem defekttűrő abroncs? Megkérdem itt is
Defekttűrő előnye, hogy tényleg el tudsz vele menni még jó pár 10 km-et, nem maradsz az út szélén. Hétvégén pont teszteltem
ellene szól, hogy nehéz, jobban üt, drágább. De elvileg ez való az autómra. Ja és nem lehet kapni egy csomó modellben, mert elfogyott és idénre nem rendelnek már.Kinek mi a véleménye.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #62904 üzenetére
Egyértelműen i4 (én is azt tervezem a 330e után). Eleve az i4-ben nagyobb akkumulátor van, az iX3 autópályán simán 30 közelében lesz, de 25-26-al simán számolhatsz. 74-es akkumulátorral az bizony 300 km se, de ugye a második töltésnél nem mész 80% fölé és 10% alá így kb. 200 kilométerenként töltögetned kell. Szemben az i4-al ami olyan 20 körül fog enni és 81-es akkumulátora van.
-
windlord
őstag
Nyilvan, tul van tolva de nem veletlenul.
Toltod, neadj'Isten kigyullad, van (jelzoberendezes nem olto).
Kigyullad a masik auto, ket retikul meg 4 ember fustmergezest kap.Instant perel mindenki.
Ezert irnak hazirendet.Nem azert, mert az elektromos autozas a hiba.
Csak egyszeruen sokkal veszelyesebb mint a parkolas.
Nyilvan lep mar minden komolyabb parkolohaz ahogy latom, vannak kutak... De azert a konnektorbol ilyen proszto modon, ne mar! -
válasz
windlord #62947 üzenetére
A kijelölt helyen is pont ugyanilyen a töltés veszélyessége. Gyári töltőkábel, pont olyan ellenőrzött szabályszerű kör, mint egy kijelölt hely, egy előre elkészített töltőberendezéssel.
Ez olyan, mintha a kávéfőzőt nem lehetne bárhova bedugni, miközben gyárilag úgy érkezik, hogy rajta van a szabvány dugvilla.Ha kigyullad egy autó nincs extra berendezés, hogy eloltsa a tüzet, legalább is sehol egy plázába se láttam (pl Etele pláza).
-
windlord
őstag
Nem a villanyos halozat a kerdes, mert egy ilyen intezmenyben mindenrol meresi jegyzokonyv van.
Itt az akksitoltes a nem oda illo veszelyforras.
Vagyis az elektromos auto toltese a nem arra kijelolt helyen es aramkorrol.
De amugy valjuk be, ez siman ertheto.Gondolom a hazirendben ez szabalyozva is van egyertelmuen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
windlord #62945 üzenetére
Egy közepesebb ipari porszívó is ugyanúgy lehet veszélyes egy ilyen aljzatban, tény az nem folyamatosan veszi fel a kakaót, pl órákon át, de nem vesz fel kevesebbet…
Igen, ha nem üzembiztos - vagy nem használható, ne legyen elérhető.
Amúgy a hírben töltés közben kiégett auto egy Jaguar volt, kíváncsi lennék mi volt a tűz oka.Sajnos szerintem se lesz egyszerű ez az év…
[ Szerkesztve ]
-
válasz
KAMELOT #62940 üzenetére
Ez a hype is vicc ami e-körül a hír körül van…
ezen röhögök már mióta kikerült, 1 óra alatt 2kw max amit be tud termelni, az max 150Ft (ipari díjjal számolva), az aztán acélos “lopás”. Legyen rajta naponta 3 auto összesen 2-2 órát. Csődbe mennek. Meg a veszélyes… 10A a legtöbb gyári töltő, még csak nem is 16A, ne mondja nekem senki, hogy bárhol bárki húz be villanyt, úgy, hogy a kábel nem bírja el ezt… az első tömör kábel 1,5-es, ami 15A-ig simán jó. Megint megy a parasztvakítás a valójában semmin. Zavarja őket zárják le, vagy írjak ki, hogy tilos, vagy szerelje le. Amúgy meg ha 20kw-os átlagot veszünk 100km-re, akkor 1 óra alatt nyer valaki ezzel 10km-t, ami lepkefing, aki ennyire kicsinyes az töltse így, bőven elég az agybaja… eszembe nem jutna óránként 75Ft-ért (lakossági költség) idiótát csinálni magamból.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
windlord #62936 üzenetére
Ma én csak elugrottam az ikeába, a múlt héten készlet hiány miatt rendelt 4 db gardrób fiók potom 33%-al kerül többe mint a múlt héten. Amit ki kellett
fizetnem, de majd jóvá írták. Ez egy 150-es kommersz szekrény esetén kb egyik hétről a másikra 70 ezres áremelés, ennyivel lett volna több ha nem a múlt héten veszem. Nem normális ami itt megy. Kellene még egy a házba, de így ezt el is engedtük. Egyedi bútor pedig megfizethetetlen. Holnaptól ráteszek 30%-ot a fotózásaimra, senki nem fog jönni… ezt is csak olyan helyen lehet megtenni, ami nélkülözhetetlen, vagy már a félbehagyás nagyobb veszteség mint a befejezés. -
KAMELOT
titán
Tessék parancsolni
[link]
Nincs pénze villanyra!windlord: Azért látom jól átlátod a dolgokat!
[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz
FIREBLADE78 #62937 üzenetére
Te bele kalkulálnád a 300% -os áremelkedést?
Hogyan áraznád?
Mindenre ráteszel + 100-300% -ot, hátha drágul a réz meg a vas, fa---stb. Inflálódik a pénz..stb.
Ezek útközben adódnak hozzá.A kereslet határozza meg a kínálatot. Ha veszik a 30 millás 50 éves panelt x3 árért, akkor miért ne? Te is eladnád a sajátod x3 áron
450khuf / nm -ben lakosságiban már patikát lehet csináltatni.
Nyílván kell egy jó terv, egy jó kivitelező és 100 műszaki ellenőr akiket felbérelsz ha nem értesz hozzá, hogy képviseljenek.Nyilván ebben az árban a telek nincs benne, vagy hatalmas mákod van.
Lakáskérdés, városban az már szitu.
Nagyváros, plusz egyetem a közelben és már horror.De mint a kocsinál. Ha nem mész utána, akkor nagy eséllyel
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
windlord
őstag
válasz
KAMELOT #62931 üzenetére
Most itt két küldön dologról beszélünk.
Megrendeled és kifizeted az autót.
Vársz másfél évet. Közben elugrik valaminek az ára, az a kivitelező költsége.Megrendeled, adsz előleget, nem a vételárat kifiezed ki.
Itt más a dolog.Építőipar ugyanez.
Mi generálként nyomjuk, kb 20 milliárdos cég vagyunk.
Mi kiemelt városi létesítményeket nyomatunk, itt azért nem ritka egy 3-4 milliárdos munkánál a 600-800 milliós ráemelés az árváltozások miatt.
A felgyülemlett balanszot a Megrendelő és a Kivitelező osztja szét. Állam zéró.Én hallok olyanokat, hogy lassan átterhetődik a lakossági szektorra.
Nah, az lesz igazán kemény. -
#48584626
törölt tag
No, akkor már ilyen is van.
-
KAMELOT
titán
válasz
vedini #62930 üzenetére
Majd csak most fog kezdődni az egész. Ott állnak a félkész kocsik vagy majd 1-1.5 év múlva megkapod, ha most adtad le a rendelést. Nem beszélve a kimaradt hónapokról, amikor is ált az egész gyártás.
Alumínium mennyi is most? Ja 3x áron megy. Ez is drágábbá teszi az autót.[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
Ugy tunik nincs is akkora gond
[link] -
KAMELOT
titán
Szerintem meg Ezredes leírt mindent.
Összességében egy olyan kocsit kell választani 2022-ben, ami nem rohad, megbízható, jól felszerelt és árban legyen jó. Ha kell kicsit fizessen többet. Sajnos ez van egy használt kocsinál, hogy nehéz jót kifogni.
Legjobb, ha mindjárt egy komplett motor generállal kezdi és akkor tuti 1-200k km-ig nyugalom van. Ezt is a vételárhoz kell kalkulálni. 10 éves kocsiban simán benne van 200k+. Senki ne várjon kevés km.
Most néztem hirdetést SK. (csak példaként említem)
2018 mondeo combi 2.0 benzin, automata, ST line, 56.000km---22.000€. Közvetlenül a Fordtól. Akár már 0% elhozható, 200€/hó.
Természetesen azért valami önrészt jó ilyenkor letenni. -
Sziasztok!
A Kormány középállàsom el van mászva. Hol lenne érdemes beállíttatni? G30 530e és van részleges önvezetés is, nem tudom ez számít-e?!
Előre is köszönöm! -
CharlieDrop
veterán
Hát.
Én e36-e46-e91-f20 sort tudhatom magaménak. Szerettem az e46-ot, de a 4. Közül az az utolsó a sorban. Az e91 akkora ugrás volt utána, hogy össze se hasonlíthatatlan. Igazából egy dologban “jobb” az e46, hogy az e9x széria már egy fokkal közelebb van ahhoz az ötös szinthez, amit az e39 állít fel. -
H.Ezredes
őstag
Mi is E46 / E39-ről váltottunk és nagyon nem bántuk meg sőt rengeteg ügyfél váltott Akár E46 coupe 30i ről egy E92 335i-re és ő szerinte is jobb az E92... De még rengeteg ügyfélnek volt E46 vagy éppen E39. Senki nem váltott nálunk vissza és ügyfeleknél se ezt tapasztalom. Inkább felfelé váltanak de vissza nem... Természetesen nem azt mondom,hogy nincs ilyen én nem ezt tapasztalom pedig nem 1-2 embert ismerek.... Szóval én felhasználó oldalról is ezt mondom és szerelői szemmel....
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Ez nagyon f@szság. E46-ot is lehet venni pár százezerért..... Ahogy E39-et is.... Ami jó az mindegyikbe drága legyen az E46 / E39 / E90. Egy E46 minőségben ?!?!?! Sajnos E46 / E39 attól elrohad ha rá nézek.... E90 / E60-nál ilyen nincs..... Egyedül az E90 hátsó hídja szeret rohadni az E46-okból meg még a karosszéria is szétszakad.... A tornyok E46 / E39-nél egy nagyobb kátyú-ba púposra szétverődnek... E90 / E60-ba ilyen nincsen..... Minőségben minden is szétkopik az E46-ba.... Benzines motoroknál minden lehullik a motortérbe gondolok itt a kiegyenlítő tartályra ( szétdurrannak rendszeresen ) a vízcsövek a vízhűtők szétdagadnak tönkremennek ilyen E90-be nem igazán van.... Sorolhatnám napestig.... Egy E90 megbízhatóságra egyáltalán nem rosszabb mint egy E46. Az,hogy bizonyos motorokra jobban oda kell figyelni az igaz lehet pl egy N47 / N57 / M57 az igaz lehet de nem megbízhatatlanabb..... Biztos a saját autóinkban is azért van N47 / M57 D3-D5 és még tuningolva is vannak gazdagon mert megbízhatatlanok..... E90-nél vannak műanyagok ( belső burkolatok ) aminek a minősége nem megfelelő szerintem sem de egyébként akinek a pl középbox a perverzitása az valóban sírni fog miatta. Nézz meg egy E46-nak mennyire szét vannak kopva a műanyag elemei nem véletlen álltak rá ezeknek a felújításaira / vagy épp a híd befogató pontok megerősítésre , a hidak felújítására mert szétporladnak... Ott van egyik ügyfelemnek 2005-ös E46 coupe-ja alulról sírva fakadnál olyan rozsdák vannak rajta.... Egy 2005-ös E90 nem néz úgy ki.... Mindegyik típusnak megvannak a típushibái... De ha azt akarod mondani,hogy bizonyos motoroknál többet kell költeni az újabb szériáknál vagy 1-1 szórakoztató elektronika drágább vagy épp az alkatrész árak magasabbak az igaz. 4 hengeres benzin motoknál ugyan az a fos mindkettő széria a 6 hengeres motorok összességében hasonlóak de az N52B30 a legjobb szívó motorja a BMW-nek ugye az N53 már a nagynyomású rendszer miatt valóban nyűgösebb lehet de az is egy jó motor.. Dízelnél a M47 dízel ugyan olyan gyarkorlatilag.... M57-nél újabb generáció van az E90-ba ami egy részről jobb más részről valóban ~250-300E Km megtétele után illendő rendbe rakni.... Szóval egy jó E46 / 39 az drága ahogyan egy jó E90 / E60 is.. Az,hogy lehet olyan áron venni E90-et mint E46-ot az nem azt jelenti,hogy jobb másrészt lehet venni 200-300 ezres Suzuki árban is E46-E39-et akkor most az mit jelent ? Semmit.... Egy E39 / E46 youngtimer korszakba lépnek / léptek ezért is lehet venni már a jót drágán meg alapból minden használt autó ára is feljebb ment . pár éve szarért hugyért lehetett E46-okat is venni a mostani árakhoz képest
-
KAMELOT
titán
válasz
sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Inkább egy E90 nézzél magadnak és ne ilyen 20 éves 300k+ km kocsikat.
-
98bja
senior tag
válasz
urban racer #62906 üzenetére
Én kb 1 hónap alatt 7-800km-t mentem szintén M54B25. Ezidő alatt mindig néztem, egy cseppet sem csökkent az olajszint.
-
válasz
urban racer #62906 üzenetére
Biztosan kapsz, hiszen rengeteg Z4-ben van ilyen blokk és ami normális állapotú, normális olajjal, sehol sincs ilyen olajfogyasztás, elvetve szól erről bármi is a specifikus csoportban (Fb-on). Kifejezetten M54-et vesznek, a konstrukciója miatt. N52-m van, az se eszi… a gyári olajat mondjuk jobban, de nekem pl Motul van benne abból kb fél max 1 litert csipeget, 8 ezer alatt - olajcsere periódus.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
FIREBLADE78 #62904 üzenetére
Nem akarsz magasan ülni, akkor I4.
-
#48584626
törölt tag
válasz
FIREBLADE78 #62904 üzenetére
Attól függ mire.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
szőröscica #62909 üzenetére
amúgy 20 éves autóból eleve keveset futottat...
300 ezer minimum van bennük, még 30i-ben is.
Amúgy e46 +30i jó kombó, csak tényleg ne legyen szétrohadva... -
szőröscica
addikt
válasz
urban racer #62906 üzenetére
+1, nekem is 200k km-nel az E61-ben megette az M54B25 a liter olajat 1000km-en. PCV volt cserelve, nem segitett. Nem vennek ilyen motorral autot, annyira nem megy jol, sokat eszik es azert van vele baj. Inkabb egy 25d vagy 30d, de azokbol meg keveset futottat mar nem kapsz.
-
Chris0321
veterán
válasz
sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Hello.
Nekem egy fl 320i (2.200 ccm) touring van, amit én még hozzátennék az a futómű mert az eléggé kényes a rossz utakra. Mikor megvettem a kocsit, akkor az összes szilentet cserélni kellett, idén volt egy hátsó felfüggesztés felújítás lengéscsillapító cserével összekötve. A Vízrendszer részeiről annyit, hogy nekem egy éve ment szét a kiegyenlítő tartályom, cseréltük kupakkal együtt utángyártottra. Ha jövő januárig tönkremegy akkor kap gyárit. Két és fél éve van meg az autó, most lesz cserélve majd a vízpumpa ami kitudja mikori. Gond nincs vele még, de szíj és görgő csere lesz így az sem marad ki. A fh-et vásárlás előtt az előző tulaj megcsináltatta, a gyűrűk jók voltak így azt nem cserélték. Volt a motortérben egy olajcső amit cserélni kellett mert gyöngyözött, most pedig gumicserekor vette észre sógorom, hogy a karter tömitésénél szivárog az olaj, az is meg lesz csinálva. -
CharlieDrop
veterán
válasz
FIREBLADE78 #62904 üzenetére
én i4-et vennék, de csak mert nekem nem jönnek be a telekjárók (kivéve a Macant)
-
urban racer
senior tag
válasz
sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Szia!
Ugyan biztos kapok hideget, amiért leírom, de nekem volt 330i-m ahogy volt 320d filatáskám is.
Nem megyek bele abba, hogy a karosszéria teljesen random helyeken képes iszonyatosan rohadni, a motorról kérdeztél, megkapod:
Az én B30-am: cabrio volt, de mindennapos használatban. Iszonyat sokat evett, autópályán 9 liter volt az átlag. Olajfogyasztás még egész emészthető: ~2000km/liter
Barátom B30 touringja: kevés km-es, de szerintem városi autó volt, de nagyon szép állapotban, végig szervizkönyves. 600-800 km/liter
Barátom B22 cabrioja: nah ez egy igazi 2 ütemű szemétdomb volt. 3-400 km/liter. Az érdekessége, hogy semennyi kéket nem dobott és CO, CH érték is normális határok között volt. CCV és társai teljes mértékben cserélve lettek.
Barátom B25 sedanja: normál fogyasztását nem tudom, de egyik reggel asszony ment vele munkába, és megette majdnem az összes olajat. CCV hiba volt, 5 km-en 4,5 liter ment el. Nem lett csapágyas, azóta is használja.Ebből arra kéne, hogy következtess, hogy ne vegyél M54-et. De az újabb se jobb. Sőt. Inkább vegyél M54-et, az a kisebbik rossz. Ha hobbiautó lenne és hasonló felújításba kezdenél, mint én, akkor azt mondanám, hogy vidd el egy bmw-re szakosodott szerelőhöz, és ccv rendszer csere, dugattyúgyűrűzés, csapágycsere. Ezek után ismét-használattól függően 150-200 ezer km-re stabil-kvázi problémamentes motor lesz az autódban.
-
KAMELOT
titán
válasz
sToOrm01umbb #62903 üzenetére
Mennyi km-el szeretnéd venni?
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintetek ix3 vagy i4 (40)? Mindkettő M pakkal.
-
sToOrm01umbb
csendes tag
Sziasztok!
Tervezgetem ,hogy következő autónak átülnék egy FL E46 30i-be.
Szeretném a mindennapokban is használni: városban budapesten kisebb távokon - hétvégente nagyobb túrákra.Amiről tudok:
Hűtőrendszer elemeit érdemes pár évente cserélni. (vízpumpa, kiegyenlítő tartály, csövek)
Hajlamos nagy olajfogyasztásra.
Hátsó alváztörés. (sedan, coupe)Amik lennének a kérdéseim:
VANOS mikor szorul felújításra és nagyjábból mekkora összeget takar?
Olajfogyasztásnál olvastam ,hogy ez lehet az öreg pvc rendszertől, és olvastam olyat is ,hogy a gyűrűk fáradnak el hamar a motorban, ebből melyik inkább a jellemző?Illetve ha bárkinek van tapasztalata, volt már/ van ilyen autója , az is érdekelne.
Előre is köszönöm a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nők, nőügyek (18+)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- iPad topik
- Lost Records: Bloom & Rage – Tape 1 teszt
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest