Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Ren Hoek #9311 üzenetére

    Szerintem nem fog ehhez 5 év kelleni. Konzolokon már ki van taposva az út.

    Az AoTS sebességéből pedig kár kiindulni, mivel még béta állapotú sincs.
    Egy ilyen programot NEM SZABAD olyan kész programokhoz hasonlítani, amik a végletekig lettek optimalizálva kiadás előtt.

    (#9313) gbors: Ja, látom. :R Igen, pontosan ez a gond, hogy a játék szimulációjához tartozó dolgokat elég nehézkes skálázni, mint pl. a fizika, vagy AI. Itt persze nem a particle-esőre gondolok amit pl. a GPU-PhysX tud, hanem a valódi, játékmenetre ható fizikára. Ha viszont nem tudod skálázni, akkor a megcélzott leggyengébb procin is futnia kell, amire a kiadó igényt tart, az összes egyéb folyamat mellett is, kiemelve a GPU driverét is. Ugyanez komolyabb gépeken, mivel ugye az is elvárás, hogy az aktuális gamer konfigokon is jól menjen.
    Szval én arra akartam utalni, hogy userként, ha csak a most érdekelt, jobban jártál az Nv-vel, de ennek mindenki más itta a levét. Ami már a DX12-vel nyilván remélhetőleg csak a múlt, de ide tartozik, ha meg akarjuk ítélni az Nv és az AMD driverét.

    (#9321) sayinpety: :R
    Mondjuk nekem a véleményem, hogy egyik gyártót sem kell félteni. :N

    (#9324) gbors: Remélem nem akarod a BSOD-s gumicsontot ismét előszedni... Rendesen megírt programokat kell használni, és nincs gond. Aki meg sz@rt akar majd eladni, annak úgyis híre megy majd.

    (#9335) Abu85: Hát ez a forma hatalmas.... Azóta is ezen röhögök: [link]... :C

    (#9350) gbors: Számtalan gondot vet fel ez a modell is. Pl. a szál nem feltétlen független egy másik száltól. Pl. 4 szál vs 4 szál egészen más egy i3 és egy i5 esetén, vagy egy FX4000-nél.

    Azonkívül gond, hogyha fixen limitálod a driverek szálait, akkor vagy túl sok erőforrást teszel nekik félre, vagy más szituációkban a sok is kevés lehet. Szerintem ez nem lenne kellőképpen rugalmas.

Új hozzászólás Aktív témák