- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A szovjet és orosz űrhajózás múltja XXIV. rész
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- R.I.P. Aláírások
- Nem adták oda a kisgyermeket a szülőknek, mert az anyja bicegett
- Használj te is európai terméket! 🇪🇺
- Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
- Lamzu MAYA X gamer egér! Az egerek Lamborghinije.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mezei kártya pont azért nem alkalmas rá, mert az fix képkockaszámot rögzít, míg az a valós frame buffer tartalmat menti le. Ezért kell a gyors tárolórendszer, mert egy frame buffer mérete Full HD-ben 6 MB, és ebből kell másodpercenként annyit kiírni, amennyi a capture szint. Persze a felbontás növelésével nő a tárolókra a teher is. 600 MB/s-os ajánlott konfig nagyjából 100 fps-ig működik Full HD felbontáson. Ha többet és/vagy nagyobb felbontásút akarsz rögzíteni gyorsabb tároló kell.
Ez nem capture kártya, hogy bárhol működhet, itt minden képkockáról egyedi kép van. Még ha meg is kapnád az NV-től a kiírást biztosító kártyát, akkor sincs meg a tárolórendszered alá.
A képminőség összehasonlítása felesleges, mert két mérés mellett sem lesz ugyanolyan az eredmény még azonos hardverrel sem. A képminőségre egyszerűbb a print screen.Otthonra a GPUView-et használjátok. Az képes elkülöníteni a folyamatokat, így abból kellő tapasztalattal minden leolvasható. Még az is, amiről a FRAPS nem ad információt, vagyis a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.