Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #41411 üzenetére

    Továbbra se látok semmi olyat amit más játékok ne hoztak volna évekkel ezelőtt.
    Vegetáció terén szintén láttuk ezt a szintet évekkel korábban, sőt van olyan játék, ami még ennél is szebb fűszimulációt csinál, csak sokkal gyorsabban és szebben. Wind animation nem nagy cucc, most már ez nagyjából megközelíti azt, amit az AC IV Back Flag és Watch Dogs 1 tudott 2013-ban és 2014-ben.

    "A Horizon tartalmai át lettek tervezve."
    Mégis sikerült az animációkat 30 fps-en tartani, azokat véletlenül elfejették áttervezni 2,5 év alatt.
    Ezen felül egy olyan tök alap feature-t nem tudtak működésre bírni, mint az anizotropikus szűrés

    Szóval csak ismételni tudom önmagam, miszerint ilyen látványt már évekkel ezelőtt kaptunk sokkal jobb sebesség mellett, ez a legfőbb probléma ezzel a PC porttal, továbbá, hogy néhány feature és menü szimplán nem működik. Szerencsére nem csak én gondolom úgy, hogy ez a port el lett baszarintva.

    Kérdés, hogy vajon mennyire érte meg beáldozni ilyen brutális mértékben a sebességet annak érdekében, hogy a játékos talán észreveszi-e a képminőségbeli különbséget a PS4 verzióhoz képest. Szerintem kevesen fogják észrevenni, de inkább azt, hogy egyik AA eljárás sem úgy működik a játékban ahogy kéne, nem stabil a kép. Ha az egész világ szerint ez egy elb*szott PC port, akkor vajon megérte-e beleölni 2,5 évet vagy inkább a PC verzió elkészítése sokkal kevesebb ideig tartott.

    Ha viszont a fűszimuláció viszi el a sebességet, akkor ez a motor borzalmasan rossz hatékonysággal kezeli a növényzetet. Például az Ubi motorjai nagyságrendekkel gyorsabbak miközben nem csak hozzák ezt a szintet, de még szebbet is.

Új hozzászólás Aktív témák