Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #33987 üzenetére

    Természetesen, ha
    - nem a DCC (szívószál memória is elég az nvidiának, a GCN meg sávszéligényes)
    - nem a tile based rendering (kevésbé terheli a memória alrendszert, mert beelfér a cache-be, de több ROP kell hozzá)
    - nem a geometria
    - nem a szuperskalár izé
    - és nem is a legújabb technológia, a Super-SIMD
    a magyarázat az AMD lemaradására, akkor csak a szoftver.
    De ha az AMD hardverben minden jó és az a baj, hogy a szoftver nem alkalmazza hatékonyan a rendelkezésre álló erőforrásokat, akkor miért nem írnak szoftvert?
    Vagy ha ők nem tudnak szoftvert írni erre, mert mások írják a szofvert (a játékfejlesztők) az alapján, hogy mi a legelterjedtebb architektúra, amire érdemes optimalizálni, akkor miért nem akarnak piaci részesedést szerezni?

    Ez miért nem sikerül? Vagy miért nem is cél? (amikor látható, hogy az nvidia negyedévente lassan 2mrd dollárt keres ezen a piacon)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés