Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #23549 üzenetére

    Nyilván a DX12 kód erősen többszálú, így egy 8 magos procin nagyobb előnyt tud biztosítani a DX11 kódhoz, mint egy erősebb négymagoson. Pusztán a skálázás lehetősége miatt. Emiatt az egy szálú teljesítmény kevésbé domináns, mint DX11-ben, amiből minden rendszer képes profitálni. Hasonlóan viselkedhetnek a kevésbé erős négymagosok is.

    Az Intel gyors négymagosával a skálázásból nyert teljesítmény kevésbé domináns, így inkább a hátrányok jönnek elő. A Frostbite alatt ez a GeForce-okat különösen érinti, mert a motor nem tud UAV-t menteni a root signature-be, illetve az NV egy extra másolásra kényszerül, amikor a compute shader adatot ír ki. Az AMD-t bekötési modellje jobban illeszkedik a DX12-höz, így nem zavarja, ha a root signature-ben nincs UAV, illetve a konstans puffer elérése pont ugyanolyan gyors, mint más pufferé, vagyis nem kell másolgatni a compute shader adatkiírását. Emiatt az AMD DX12 alatt gyorsulni tud a DX11-hez képest minden körülmény esetén.

Új hozzászólás Aktív témák