Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #23468 üzenetére

    Ehhez még a compute culling is hozzájön, amire láttunk már például a Hitmanben és a Deus Ex Mankind Dividedben. A Frostbite azonban eltérő módot használ NV-n, mert amíg AMD-n és Intelen strukturált pufferbe dolgoznak, addig NV-n konstans pufferbe. Ennek jó oka van, mert a Hitmanben és a Deus Ex Mankind Dividedben látszik, hogy az NV mennyire belassul, ha strukturált puffert kell használni, csak éppen a compute shader hátránya, hogy konstans pufferbe eleve nincs írási joga. Viszont ezt a Frostbite új verziója úgy oldja meg, hogy strukturált pufferbe ment NV-n, majd azonnal átmásolja az adatokat a konstans pufferbe. Az aszinkron DMA miatt ez eléggé olcsón megúszható. Viszont ez is lassít, csak éppen nem annyit, amennyit a Hitman és a Deus Ex Mankind Divided konstrukciója.

Új hozzászólás Aktív témák