Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz Laja333 #20700 üzenetére
Nem célom, de nem értem, hogy valaki úgy hőbörög a PH ellen, hogy közben 14 éve itt van és lenyomott 12k hozzászólást.
Mindegy, nekem nem kéne fennakadnom az ilyen figurákon.
Erdei88: A PH oldal szerver része a fórum. De persze, nem kell olvasni a cikkeket, ha valaki csak fórumozni akar, megteheti.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
veterán
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Menthirist #20705 üzenetére
Igen, es az AMD kulon fizeti a PH-t mint egesz vilagon ismert es fogyasztokat befolyasolo mediumot, hogy nekik kedvezzenek. Hisz koztudottan a PH a vilagon a vezeto tech site.
Csak a sok megvesztegetesre koltott penz miatt legtobbszor nem jut kartya tesztre.Ne vitatkozz krapulax-al, a sajat kis vilagaban el aminek semmi kapcsolata a valosaggal.
-
Erdei88
veterán
válasz Malibutomi #20706 üzenetére
Így leírni a PH-t
-
veterán
válasz Malibutomi #20706 üzenetére
de ne már, én akarok pénzt az amd-től azért, mert nem ítélem el őket és nem fújok fel pár százaléknyi különbséget "pályáról lemosásra" Jöhetnek az 1-2-5 dollárok a kommentjeim darabjáért
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szeszkazán
senior tag
válasz Menthirist #20708 üzenetére
All Hail to the RED god!
Where is my money? $$
-
scr006
tag
Nem tudom, hogy ez volt-e már de Merlinnél megjöttek az első 470-ek:
http://www.merlinhardver.hu/webaruhaz/pc-alkatreszek/videokartyak-5/radeon-rx-series-776/?q=470
Elég masszív árak, még ha alapvetően drágább bolt is, mint a többi.
-
Dyingsoul
veterán
-
Egon
nagyúr
válasz Yutani #20690 üzenetére
Bizonyára.
Bár ez a fene nagy zöld szemüvegem nem akadályozott meg abban, hogy anno Atit vegyek, míg sok itteni vörös szemüveges tiltakozik ezen titulus ellen úgy, hogy kizárólag piros kártyáik voltak, de hát ha te mondod, ó PH mégnagyobbúr..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz Habugi #20677 üzenetére
Kevésbé legyél átgondolatlanul arrogáns és akkor nem kapsz majd ilyen megjegyzéseket.
Nocsak, már tanácsadó is lettél, mik vannak... Halál hidegen hagy, hogy ki mit gondol: sosem hajtottam a népszerűségre.Egyébiránt onnantól hogy tüntetőleg kijelentetted Te nem fizetsz a PH-nak, közhírré tetted, simán adja magát hogy valaki rákérdezzen az ADBlockra is,
Nem tudom, hogy milyen logikával következik abból, hogy nem fizetek a péhának, az, hogy tutibiztos blokkolom a reklámokat.kvázi a Pócsi szűzmária stílust utólag teljesen feleslegesen erőlteted, hova-tovább nem is áll jól neked
Kérdeztek valamit, én válaszoltam. Hogy ki mit hisz vagy gondol, az továbbra sem érdekel."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz Yutani #20701 üzenetére
Hőbörgök a péhá ellen? Hol?
Max. 1-2 cikkíró (nem csak számomra nyilvánvaló) elfogultságát, és az egyoldalúnak tűnő moderációt kifogásolom időnként, ami tipikusan 1-1 személyhez, és nem a komplett péhához köthető.
Az, hogy nem fizetek az oldalnak, nem a péhának szól, hanem en bloc nem szoktam hasonló oldalaknak hasonló szolgáltatásokért fizetni (mivel az ingyenesen elérhető szolgáltatások általában számomra megfelelőek)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
core i7
addikt
válasz #Morcosmedve #20717 üzenetére
Azért kellett neki 3hsz ,hogy minnél előbb PH! Fél Isten legyen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #20717 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a GCN4 ISA lényegében megegyezik a GCN3 ISA-val. Inkább a körítés változott (PDA, új ROP, új gyorsítótárak, instruction prefetch, stb.). A CodeXL-ben is GFXIP 8.1-ként van jelezve, miközben a GCN3 GFXIP 8. A Vega már GFXIP 9-es. Itt már a GCN4 alap köré építik az új ISA-t. Szóval ez most ilyen kétmenetes átállás lett. A Polaris az eddigi ISA mellett felújított mindent, míg a Vega megújítja a maradékot. Szerintem amiatt nincs nagyobb Polaris lapka sem, mert az ISA memóriamodellje a GFXIP8-ban a Fiji kialakításáig skálázható. Új memóriamodell kell, hogy mondjuk 4096 shadernél többet belerakjanak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pont ezt akartam írni, hogy a GCN4 igazából GCN 3.1 kéne hogy legyen, mivel maradt az ISA. De akkor ezek szerint a GFXIP-ben ez jól van jelezve. A GCN4-nek nagyon kéne egy patch, ami jelentősen javít fogyasztáson, esetleg még javítja a skálázhatóságot. Enélkül nem lesz jó a Vega.
Make Asia Great Again!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz lezso6 #20720 üzenetére
A patch az nem segít rajta. Le kell butítani, hogy ha csökkenteni akarják a fogyasztást. Ki kell venni belőle a GDS-t, a QoS-t, egy rakás konzolon használt utasítást, stb. Ezekkel csökkenthető a fogyasztás. Csak ugye most ez nem célszerű, mert a QoS működtetni az MxGPU-t. A GDS kell az SM6.0-ban a Global Ordered Append függvénycsoporthoz, anélkül ez csak ~ezerszer lassabban működhet, mert a VRAM-ba kell dolgozni. A szintén SM6.0-s Wave Scan/Prefix szintén egy utasítás GCN-en, míg más hardveren sokkal több ciklus lefuttatni. Persze ezeket ki lehet venni, csak sokkal lassabb lesz az SM6.0 implementáció, pont akkor, amikor kelleni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Ez volt már itt?
Ahogy az NVIDIA látja a VR-t.
Úgyhogy készüljetek, hamarosan vennetek kell egy újabb 1080-at. -
do3om
addikt
válasz #45185024 #20726 üzenetére
Lassan olyan drága VGA kell a maxhoz mint AMD-nél. (pro duo)
Csak nem azt hitted hogy jó teljesítmény elérhető bárki számára mert abu azt írta ez lesz az új trend amit mindeni vesz majd. Meg hogy a VR egy olcsó dolog, mindenkinek elérhető.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #20722 üzenetére
Ez bonyolultabb. Nézd úgy, hogy a GDS egy nagyon gyorsan elérhető memória a lapkán belül, gyorsabb bármelyik gyorsítótárnál és a Global Ordered Append csoportból a GlobalOrderedCountIncrement függvénnyel megoldható a wave-ek sorrendben történő futtatása. Ehhez azonban az kell, hogy a multiprocesszorok ne futtassanak egy wave-nél többet egy feldolgozótömbön. Az AMD azért implementálja a hardverben így, mert a sorrend egy belső memória alapján lesz kialakítva, ugyanis mindig lesz egy look-up, hogy melyik wave jön. Ha minden look-up kimegy a memóriába, akkor az akármilyen memória mellett eléggé megöli a sebességet. Emellett járulékos veszteség az is, hogy a mai SIMT architektúrák úgy fedik el a memória késleltetését, hogy több wave-et futtatnak, de most a sorrendbe rendezés miatt csak egyet futtathat minden feldolgozótömb, vagyis itt is buknak egy csomót. Erre vezette be egyébként a GCN4 az utasítás-előbetöltést, hogy a szükséges adat már akkor ott legyen valamelyik a multiprocesszor gyorsítótárában, amikor a kérés megtörténik. Emiatt nem kell a memóriáig menni, amivel visszanyernek egy csomót az elméletben elbukott késleltetésből.
A fogyasztás a mérnökök számára nem egy célparaméter. Amit nekik észben kell tartani az a hatékonyság. Ilyen formában nyilván egy GDS+utasítás-előbetöltés a leghatékonyabb, mert gyakorlatilag GlobalOrderedCountIncrement függvény mellett is a lehető legkisebb lesz a késleltetés. Például van egy programod, ami fut 200 fps-sel, de szeretnéd a wave-eket sorrendben futtatni, akkor a GlobalOrderedCountIncrement függvény ezt GCN1/2/3-on megteszi úgy 150 fps mellett, GCN4-en megteszi 190 fps-sel, míg ha a memóriához kell kimenni, akkor ugyanez 30 fps-re csökkenti a teljesítményt. Így már egészen átalakul a hatékonysági sorrend. Ilyen formában egyébként az adott effektet már érdemes a GlobalOrderedCountIncrement függvény nem hatékonyan kezelő hardvereken tiltani, de nyilván a szabványba érdemes belerakni, mert a Microsoft is tudja, hogy a többi cég is fejlődik, tehát egy-két generáció és támogatni fogják. Valószínű egyébként, hogy több shader modell 6.0-s wave ops intrinsics függvényt maga a Microsoft akar, mert megy a vita arról, hogy a mostani specifikáció mennyire jó-e az Intelnek és az NV-nek. A wave scan és prefix kb. semennyire. Az AMD-nek ezekre direkt utasítása van, míg a többieknek semmi. A WaveBallot sem valami előnyös 64 bites maszkolással. A GCN-re ez illik, míg a többire nem. De áthidalható gondokról van szó. Az igazi probléma a Global Ordered Append csoport lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Erre mennek a hibátlan 3840-es GP102-esek: [link]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
veterán
válasz #45185024 #20726 üzenetére
Az a baj, hogy az az nvidia saját kis physx-es játékáról szól. Egyetlen másik játéknak SEM adtak meg ekkora gépigényt, soha sehol. És nem is fognak évekig. Jah és amúgy az nv által megadott igények is az nv-hez szokott módon hazugságok, minden további nélkül megy 970-esen is, és nem low-ban, hanem mediumban sőt high-on is a youtube-os videókat elnézve. De hát ez az nvidia, mit várunk. Ők mindenre Titan X-et írnának minimális követelménynek, és kettőt az ajánlotthoz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Venyera7
senior tag
OC tekintetében nekem csalódás a 1080.
-
veterán
-
Venyera7
senior tag
Evga gtx 1080 ftw erre még kb.+100mhz jön feszemeléssel... Igazi OC dream.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz Venyera7 #20739 üzenetére
Ja, EVGA 1080 FE-t jaratok +200-al stabilan 24/7, memoria meg +250, teszteken lement 2135/11000 (+215/+500) (GPU/Memoria). Bios nem volt szerkesztve.
Ha most eltekintunk attol hogy a 980Ti ami nalam jart Palit, a gyari 1000-es ertek helyett 1550-en ment 3Dmark-ot es 1525~re boostolt magatol jatekok alatt mindemellett halk volt, akkor lefele kerekitve legyen 50% OC.
Hozzacsapom a Fury X-et, mert ugye ez is volt, 1050 gyarin, memoria 500-on, 1130-on ment stabilan jatekok alatt, 525 felett meg elszallt a memoria jatekok alatt, szamolj %-ot es akkor megkapod kb a 10%-ot felfele kerekitve!. (csak mert rendes vagyok, legyen inkabb 7-8%)
Ezek utan veszem a 1080-at, ami azon kivul hogy 50%-at alatt nem ver a Fury X-re azt a teljesitmeny kulonbseget stabilan hozza 1440p-ben, mindegy melyik jatekot veszem: Witcher 3, The Division, Overwatch, Doom, Star Citizen, Star Wars Battlefront es sorolhatnam) Az 1607-es alap orajelrol felmegy 2050-re stabilan barmelyik fent emlitett jatek alatt!) Rendesen kerekitek 25%, a teljesitmeny tobblet 50%+, az erzes meg
Ha penzben szamolom a tortenetet, Fury X 670£-omban volt FC blokkal, hatlappal, a 1080 735£-omban volt.
Szoval ertek en sok mindent, imadom az AMD-t, de az ilyen hozzaszolasokat mondjuk ugy: nem teljesen tudom ertelmezni
Ajandekkeppen kep-et is csatolok meg a hozzaszolasomat is.
szerk: azzal ne gyere hogy de a 1080 vizezve van, mert a Fury X is es csak a VGA valtozott.
szerk-szerk: ha nem tetszik vidd vissza es vegyel valami mast, otleteket nem adok ismerve a munkassagodat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
#45997568
törölt tag
válasz Menthirist #20741 üzenetére
Mert Te lusta vagy, kiveszed, berakod
gollo: Fury X es 1080 kozott van kulonbseg ugyanabban a gepben, idoben van nemi elteres, a lenyegen nem valtoztat, graphics score a lenyeg.
Ja, feszt meg nem is emeltem ekkor, azzal lehet is meglenne a 8k GS, holnap megnezem.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz #45997568 #20742 üzenetére
Ugyan tökéletesen értem az okfejtésed a fórumtárs irányába de azt had jegyezzem meg az a 14K FuryX oldalról elég mélygyász, valami nagyon nem fekszik neki FS-ben.
Ezt a GS-t egy éppencsak tuningolt 390es is hozza, 390X-en pedig közel 17K, mindezt úgy, hogy játékokban hiába húzom akár meddig, FuryX-et nem érem utol vele, sehogyan.A horribilis difi persze a legtöbb esetben valós az általad említett két kártya esetében, csak annyit akartam mondani hogy a FS/GS viszont nem igazán jó alap egy esetleges összehasonlításhoz.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#45997568
törölt tag
válasz Habugi #20743 üzenetére
Igazad van Habugi mester, mint oly sokszor Nem tokeletes merese a ket kartya tudasbeli kulonbsegenek az FS/GS, de aranyaiban mutat egy nagysagrendbeli elterest a ket kartya kozott. Ezeket lehet jatekokban is merni, par % nem erdekel senkit, mint ahogy par FPS kulonbseg sem szamit szerintem.
A rovid mondandom lenyege hogy ha a VGA-ja hoz egy 20% OC-t, akkor hogy hasonlitja ossze egy olyan kartya OC-jevel ami max 10%-ot tud de hasonlo teljesitmeny novekedes mar nem tamasztja ala, leven nem egyenesen aranyos vele (tapasztalat)
Na mindegy, jatszok kicsit, az meglatszik rajtam
-
veterán
-
Puma K
nagyúr
válasz Venyera7 #20739 üzenetére
Az 1080 GPU gyári órajelei:
alap: 1607MHz és boost 1733MhzAz EVGA az 1080 FTW-re ennyit ad meg:
alap: 1721Mhz és boost 1860MhzNeked meg maximum megy:
boost 1987/2087MhzA gyári maximumhoz viszonyítva azért nem rossz:
1733Mhz vs 2087MhzAzaz +354Mhz
Ennyit tud ez a "Maxwell 3.0" Pascal az Nvidia GPU boost 3.0-valAz előző széria (Maxwell 2.0) meg nagyon szaladt kézi tuninggal, ha megnézzük mit adott meg gyári órajeleknek az Nv:
980Ti: alap 1000MHz és boost 1075Mhz
980: alap 1126MHz és boost 1216Mhz
970: alap 1050MHz és boost 1178Mhz"Igazi OC dream"
Pontosabban az "overclocker's dream"-et meg ne keverjük ide.
Mint tudvalevő a tuning lutri.... egy adott alkatrész nem mindig bírja azt az órajelet amit szeretnénk-elvárunk... Így ilyen kijelentéseket tenni eléggé elhamarkodott-amatőr megnyilvánulás főleg egy az AMD-nél dolgozó fő mérnöktől...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
mlinus
őstag
válasz Venyera7 #20739 üzenetére
Nem igazán értem mit akarsz ezzel mondani. Ki mondta, hogy OC dream? A kártya már 3 hónapja kint van, ugye nem számítottál másra?
Egyébként azt megjegyezném hogy a kártyád reklámozott boostja 1860 mhz, és ehhez képest úgy látom alapból majdnem 2ghz-t megy. Ami teljesen korrekt, látszik mennyire effektív a boost 3.0. Persze ha fix lenne a boost akkor többet lehetne húzni a csúszkán manuális, egyeseknek biztos nagyon tetszene az
-
korcsi
veterán
Szó volt itt az nv boost-ról. Valaki elmagyarázná nekem ez hogy működik, hogy a gyártó által megadott maximális boost fölé emeli az órajelét a kártya, hol a határ, ha meghűtőm és kitolom a tdp limitet mi a garancia, hogy csak addig emeli az órajelet amíg stabil a működés?
referencia és MSI gaming X 5700(XT) plexi ARGB-s blokkok eladóak!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest