Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #45185024 #10565 üzenetére

    Mert a GCN2-nek sem kell a timewarphoz kontextust váltania, és a preempciós képességei így is nagyon jók, csupán nem tud éppen futó wavefrontot leváltani, ami pár száz nanoszekundumos késést jelenthet. De a PS4 alapvető előnye, hogy a teljes szoftvercsomagot egy fix hardverre optimalizálták igen alacsony szinten.

    Az NV problémája onnan ered, hogy nekik a timewarp nem garantált funkció. A kért kontextusváltás akár 7 ms-mal is késhet, ha előtte beragad egy hosszú rajzolás. Ilyen körülmények között gyakorlatilag biztosan nem lesz timewarp szinkronablakon belül. Ezt valószínűleg úgy fogják kezelni az NV-nél, hogy a látótér szélein keveset számolnak. Kvázi ezért került be a multi-res shading a GameWorks VR-be. Ez sokat ront a minőségen, de drasztikusan növeli a sebességet.

Új hozzászólás Aktív témák