Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #10362 üzenetére

    Az AMD mindig úgy kommunikálta, hogy nagy hatása van a piacra, és tulajdonképpen az volt. Ha nem jött volna ki, akkor jelentősen csúsztak volna a DX12 fejlesztések is, mert nem tudták volna előre felkészíteni a motorokat a fejlesztők a low-level irányra. Ez azt eredményezte volna, hogy 2016 közepéig nem jött volna DX12-es játék. De mivel rengeteg motort előre átírtak az AMD API-jára, így ezeknél a motoroknál már csak a render back-endet kell lecserélni. Hozzávetőleg 120 fejlesztőről van szó, aki ezt megcsinálta az elmúlt másfél évben. Emiatt gyakorlatilag előkészült egy olyan terep, amelyre az elkövetkező egy évben több tucat DX12 és már Vulkan játék is jöhet, mert a render back-endet hetek alatt ki lehet cserélni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés