Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-30 19:36:34

LOGOUT.hu

Amazon topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5601) radi8tor válasza petertoth10 (#5600) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Igen onnan. Amazon az eladó.

Sima postával kb Január 20-ig ideérne. Gyorspostával legkésőbb Január 12.
Sima postával: USD 930.40
Gyorspostával: USD 1,021.78

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#5602) Predator2 válasza qqzs (#5510) üzenetére


Predator2
addikt

Be lehet valahol állítani, hogy szállításnál Magyarországgal kalkuláljon? Mert ez így eléggé félrevezető.
Mármint amikor megadja egy termék szállítási költségét, akkor automatán számolja ki, hogy Magyarországra mennyibe kerülne.
Mert ha jól értem hiába ír egy termékhez ingyenes szállítást, az csak a Németekre vonatkozik.
Magyarországra csak a Német Amazon szállít ingyenesen. (ami szomorú)

THX

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#5603) radi8tor válasza Predator2 (#5602) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nincs erre lehetőség. Majd ha lesz amazon.hu akkor így fog működni. Amazon.de az németeknek készült elsősorban, ezért írja hogy ingyen szállítanak oda.

⭐ Stella

(#5604) oil120


oil120
senior tag

Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni.
Amazon.co.uk-ról rendeletem egy farmert, amit december 28-ra ígértek, de helyette a track ezt dobta:

We're sorry your parcel is late. Please contact Amazon for the next steps.
A következő lépéssel a return requistmentre jutottam el, más lehetőség híján ezt kértem is, amire ezt a üzenetet kaptam:
We've accepted your return request. Once we receive the item, we'll issue your refund.

Így minden rendben van? Mi van ha ha nem kerül vissza az értékesítőhöz, soha nem fizetik vissza a pénzt?

Előre is köszönöm,
oil

(#5605) K1nG HuNp válasza oil120 (#5604) üzenetére


K1nG HuNp
őstag

Miért nem vártál simán? Most úgy inditottál el egy visszaküldési folyamatot hogy sosem kaptad meg a csomagod :Y

(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

(#5606) oil120 válasza K1nG HuNp (#5605) üzenetére


oil120
senior tag

Nem volt arról információm 1 hét elteltével, hogy egyáltalán valamikor megérkezik-e a csomag.
Úgy voltam vele, ha mégis megjön ennek ellenére akkor úgy is törlődik a visszatérítés.

(#5607) radi8tor válasza oil120 (#5606) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem ez nem így működik. Mivel nincs rajta nyomkövetés nem tudják megérkezett-e a csomagod.
Vedd fel Amazonnal a kapcsolatot, írd meg nekik hogy tévesen kattintottál a return requestre és kérd hogy töröljék mert még meg sem kaptad.

Angol amazonon itt találod a kapcsolatfelvételi lehetőséget:
Oldal alján: Help / Need more help - Contact us
Ki kell választani melyik rendeléssel kapcsolatban írsz. Utána válaszd az email vagy chat opciót amelyik neked szimpatikusabb.

⭐ Stella

(#5608) oil120 válasza radi8tor (#5607) üzenetére


oil120
senior tag

Köszönöm a választ, írtam emailt. Meglátjuk mi lesz.

(#5609) K1nG HuNp válasza oil120 (#5608) üzenetére


K1nG HuNp
őstag

2018ban nem szabad a nyomkövetésen spórolni ha drágább a cucc 5 dollárnál

(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

(#5610) #04441088 válasza K1nG HuNp (#5609) üzenetére


#04441088
törölt tag

Én sose fizetek a regisztrált postáért. Olcsóbb dolgokkal úgy vagyok, hogy minek...úgyis megjön, sőt gyakran előbb megjönnek, mint a regisztráltak. Drágább mellé meg úgyis adnak, mert ők is féltik a cuccot + simán mondhatom, hogy nem kaptam semmit, kérem vissza a lóvét.

(#5611) oil120 válasza radi8tor (#5607) üzenetére


oil120
senior tag

Le vagyok nyűgözve!
Vasárnap ellenére egyből válaszoltak, valamint intézkedtek a szállítási költség visszatérítéséről.
Remélem a farmerem is megjön! :)

(#5612) djnice válasza oil120 (#5611) üzenetére


djnice
veterán

Ezen én is mindig meglepődök, teljesen más a hozzáállásuk az ügyfelekhez mint a magyar boltoknak, pedig gondolom nem kevés reklamációra kell válaszolniuk.

(#5613) radi8tor válasza djnice (#5612) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Azért "picit" nagyobb volumenű forgalma van Amazonnak, mint bármely magyar webshopnak. Ebbe már bele fér a szállítási költség elengedése meg a 24 órás support.

⭐ Stella

(#5614) Mercutio_ válasza djnice (#5612) üzenetére


Mercutio_
félisten

Más kultúrkörbe tartoztak a vásárlók is, na de majd kk-eu vevők és postások megtanítják nekik , hogy ne küldjenek tracking nélkül 5k-nál drágább terméket:DDD

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#5615) qqzs


qqzs
őstag

Az amazon support minden support apja/anyja. Ok talaltak ki a custumer supportot. :)

Eladó: GTS450

(#5616) Honzi


Honzi
senior tag

Sziasztok!

Amazon.de-röl rendeltem egy billentyűzetet de nem működik megfelelően.
Írtam a supportnak azt mondta hogy küldjem vissza és vagy visszakapom az összeget vagy küldenek egy újat.
Na most hogyan is kéne pontosan visszaküldenem?
DPD-vel küldeném az a legolcsóbb.
Ódáig jutottam hogy kinyomtattam 3 oldalt az elsőt felragasztom a dobozra majd azt írja a másodikat adjam oda a futárnak és ebből tudja majd hova kell szállítani de nekem ezt előre meg kéne adnom hiszen addig meg se tudom rendelni.
Illetve van még egy vonalkód ha jól értem ezt csak bedobom a dobozba és kész.
Valaki aki küldött már vissza leírná hogy kéne csinálnom?

Ryzen 3600 & GTX 1080

(#5617) radi8tor válasza Honzi (#5616) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Zanzásítva.
Címzett papírt kell felragasztani a borítékra/dobozra. A másik kettőre nincs szükség.

⭐ Stella

(#5618) gorje


gorje
senior tag

Sziasztok!
amazon.de oldalról rendeltem 1 terméket. Standard shipping (valahol láttam még dp vagy pd jelölést a szállításra vonatkozóan), amazon nyomkövetés szerint (nem látok TN-t) tegnapra volt várható. Nem tudjátok, hogy melyik cégtől várhatom a szállítást? Utánaérdeklődnék.

[ Szerkesztve ]

(#5619) andrisbandi válasza gorje (#5618) üzenetére


andrisbandi
őstag

Nekem eddig mindíg a Magyar Postával jött. Ott élt is a nyomonkövetés.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#5620) radi8tor válasza gorje (#5618) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

" amazon nyomkövetés szerint (nem látok TN-t) tegnapra volt várható"
Ha nem látsz ott nyomkövetési számot akkor nincs is hozzá.
Az a tegnapra várható pedig egy becslés, ami vagy bejön vagy nem. Postával fog jönni, ott meg elismerten munkaerőhiány van.

⭐ Stella

(#5621) Honzi válasza radi8tor (#5617) üzenetére


Honzi
senior tag

Akkor csak felragasztom az elsőt a dobozra és kész.
Viszont DPD-vel olcsóbb mint postával és bár a support azt mondta ha a feladói visszaigazolást elküldöm mailben akkor visszaterítek a teljes árát a szállításnak de ettől még nem húzom le őket ha nem muszáj.
A papíron ez szerepel mint visszaküldési cím (delivery to):
Rücksendezentrum
Amazon
Amazon-Str.1
Bad Hersfeld
DE-36251
Adjam meg ezt a címet és kész?

Ryzen 3600 & GTX 1080

(#5622) gorje válasza andrisbandi (#5619) üzenetére


gorje
senior tag

Köszönöm az infót és Neked is radi8tor!

(#5623) radi8tor válasza Honzi (#5621) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Igen ez a címük. :K

⭐ Stella

(#5624) oil120 válasza radi8tor (#5607) üzenetére


oil120
senior tag

Sziasztok,

Köszönöm a segítségeket, megjött az árú és a késedelem miatt a szállítási költséget is visszatérítették.

Üdv,
oil

(#5625) alex devil válasza radi8tor (#5598) üzenetére


alex devil
senior tag

Ha ezen a héten sem érkezik meg a könyvem akkor azon kívül, hogy nem érkezett meg mit írjak az Amazonnak? Ha egyáltalán kell még valamit:)

S23

(#5626) radi8tor válasza alex devil (#5625) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ennyi elég nekik.

⭐ Stella

(#5627) Gtaati


Gtaati
őstag

Helló Mindenki!

Érdeklődni szeretnék, hogy rendeltem egy terméket az amazon.de-ről és január 8.-át adták meg szállítási időpontnak. Az eladó nem maga az amazon volt hanem egy másik eladó, írtam közvetlen az eladónak és ma kaptam választ, hogy a megrendelést az amazon fogja teljesíteni és náluk érdeklődjek és tőlük kérjek nyomkövetési számot.... A fiókomban a megrendelésnél a terméknél nincs semmilyen követési szám. Ilyen esetben hova forduljak a kérdésemmel, hol lehet az amazonak közvetlenül írni?

Korábbi rendeléseim mind időben, hamarabb megjöttek.

Köszönöm! :R

(#5628) radi8tor válasza Gtaati (#5627) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

[link]
Szerintem várj még hét elejéig a reklamációval.

⭐ Stella

(#5629) Gtaati válasza radi8tor (#5628) üzenetére


Gtaati
őstag

Rendben, köszönöm! :R

(#5630) bPatrik0521


bPatrik0521
csendes tag

Sziasztok!

Nézegettem már máskor is az amazont de még nem vettem semmit ott. Ezen viszont fent akadt a szemem most. Szerintetek lehet komoly hogy ennyibe kerül a Surface Book, vagy hol a trükk? Alza.hu-n pl 558.690HUF a 256gigás i5-ös (ettől csak drágábbat láttam, még 800e fölöttit is), míg itt 1347USD ami mai árfolyammal 342.000HUF amiben azt írja hogy az import is benne van.

https://www.amazon.com/Microsoft-Surface-NVIDIA-GeForce-graphics/dp/B0163GS05Q/ref=sm_n_se_dkp_RO_pr_sea_1_0?adId=B0163GS05Q&creativeASIN=B0163GS05Q&linkId=33843c002de9423c74d8cfdccccfb6a9&tag=ff0d01-20&linkCode=w42&ref-refURL=http%3A%2F%2Fwww.surfaceforums.net%2Fthreads%2Fany-way-to-keep-the-taskbar-hidden.23052%2F&slotNum=0&imprToken=XB992WfgA1ybevg-aUXv2Q&adType=smart&adMode=search&adFormat=grid&impressionTimestamp=1515763711941

Még ha cégre veszem, áfa nélkül akkor se jövök úgy ki mint ezzel az amazonossal.

[ Szerkesztve ]

(#5631) radi8tor válasza bPatrik0521 (#5630) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nincs benne trükk. Vásárlás előtt érdemes tájékozódnod, hogy USA-ban vásárolt notebookot tudsz-e itthon (Európában) gariztatni.

⭐ Stella

(#5632) bPatrik0521 válasza radi8tor (#5631) üzenetére


bPatrik0521
csendes tag

Köszönöm!

(#5633) golya87


golya87
őstag

Sziasztok!

Ma vásárolni próbáltam Amazon.de-ről. Első próbára, sajnos a vásárlási limit miatt sztornózták a rendelést. Ezután OTP-ben átállítottam a limitet, majd újra bepakoltam a kosára és vásárlás. Ekkor jött egy mail, hogy sikeres a rendelés, majd jött rögtön még egy (német) levél, hogy zárolták a fiókomat. Ha szeretném megoldani, akkor keressem a jobb felső sarokban a sárga "Kontaktieren Sie uns" gombot. Ami igazából nincs sehol, amikor sikerült egy ilyen gombot találnom bal oldalt középen (egy másik aloldalon), arra kattintva be kellene jelentkeznem, ami ugye nem lehetséges, mivel zároltak.

Járt már így valaki?
Tudnátok küldeni egy valid Amazon support címet, ahol reklamálhatok?

Előre is köszönöm a segítséget!

(#5634) qqzs válasza bPatrik0521 (#5630) üzenetére


qqzs
őstag

Nalam csak 960usd es ez valami regi modelmerthogy irja az ujabb 1500usd. Itt nem az amazon az elado es van nekik egy ev alatt 10%negativ ertekelesuk plusz thai tanis dealz a neve hat en megondolnam hogy adok e nekik 1000usd-t. Usaba kuldeni vissza ha problema van stb.
Nemet amazonon cegesen tudsz afa nelkul vasarolni.

Eladó: GTS450

(#5635) golya87 válasza golya87 (#5633) üzenetére


golya87
őstag

Végül az Amazon applikacióban tudtam írni a support-nak, remélem ez megoldja.

(#5636) zsoltip


zsoltip
őstag

Sparheltben melegítettem, majd mélyhűtőben fagyasztott a Voyage-om. Képzeljétek, kiírta, hogy a frissítés nem sikerült... Persze angolul, kísérő szöveggel...
Most a startup screen jelenik meg, tehát az a fa alatt ülő emberke...
Számítógép nem érzékeli (egy rövid kivétellel), valamint nem akar továbblépni s startup screenről...
Mi s túrót lehet tenni?

(#5637) radi8tor válasza zsoltip (#5636) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Kindle-es témával a másik topik foglalkozik.

⭐ Stella

(#5638) qqzs válasza zsoltip (#5636) üzenetére


qqzs
őstag

Ez most komoly? Olajsutoben nem.probaltad esetleg kirantva prezlivel? :)

Eladó: GTS450

(#5639) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Ha Amazon.de-ről rendelek/rendelnék mindegy ki az eladó, csak 39 eurót haladja meg a vételár és akkor ingyenes a szállítás?
Mind1, hogy használt vagy új termékről legyen szó, vagy az ingyenes szállítás (39 euró felett) csak Amazon által forgalmazott termékekre vonatkozik?

THX

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#5640) radi8tor válasza Predator2 (#5639) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hű ez a két kérdésed üti egymást. :)
Amazon eladótól vásárolt termék legyen 39 EUR-nál drágább.
Használt is lehet szerintem.

⭐ Stella

(#5641) zsoltip válasza radi8tor (#5637) üzenetére


zsoltip
őstag

Jogos. Bocsi.

[ Szerkesztve ]

(#5642) Predator2 válasza radi8tor (#5640) üzenetére


Predator2
addikt

Egyszerűbben: Kell bármi másra figyelni, ha az ember ingyenes szállítást szeretne mint hogy a termék ára nagyobb legyen mint 39 euró? (forgalmazó, használt/új termék ) stb......

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#5643) radi8tor válasza Predator2 (#5642) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Erre már válaszoltam. ;) De fizetésnél úgyis kiderül, mert levonja a szállítási költséget.

⭐ Stella

(#5644) golya87 válasza golya87 (#5635) üzenetére


golya87
őstag

Annyit haladt most az ügyem, hogy egy ilyet kér tőlem az Amazon:
"aktuellen Kontoauszug für Ihre master mit den Endziffern 63"
Ez valami olyan bankszámla kivonat akar lenni, amin a bankkártyaszámom is rajta van. Havi kivonatot tudok lekérni az OTP-től, de ilyen Amazon-nak megfelelőt hogy kérjek?
Találkozott már ilyennel valaki?

(#5645) Gtaati


Gtaati
őstag

Helló Mindenki!

Korábban már írtam ide, hogy az amazon.de-n rendeltem egy csomagot és tervezett szállításhoz képest már egy héttel is túl vagyok, de nem jött semmi...., pedig korábban minden megérkezett és bőven időn belül. Az eladónak írtam, hogy tudna-e tájékoztatást adni, de Ő az amazonhoz irányított tovább, hogy az Amazon teljesíti a rendelést és velük beszéljek, tőlük kérjek nyomkövetési számot, ami egyébként az amazon rendszerében nincs.

Szóval abban kérnék segítséget, hogy a Német amazon-on hol találom meg azt a felületet ahol az amazon-tól kérhetnék segítséget?

Köszönöm! :R

(#5646) radi8tor válasza Gtaati (#5645) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Lépj be amazon.de-re. Oldal alján jobbra:
Hilfe / Brauchen Sie weitere Hilfe? / Kontaktieren Sie uns

Itt ki kell választani azt a terméket/rendelést amivel kapcsolatban reklamálni szeretnél. Tegyél mellé pipát.
2. pontban válaszd ki a "Ich habe meine Sendung nicht erhalten" -t
3. pontban kiválasztani hogy chaten vagy emailben (akár angolul) írnál nekik.

Kb ennyi.

⭐ Stella

(#5647) Gtaati válasza radi8tor (#5646) üzenetére


Gtaati
őstag

Nagyon szépen köszönöm a részletes mindenre kiterjedő választ!! :R :R :R :R :R :R

(#5648) Gtaati válasza radi8tor (#5646) üzenetére


Gtaati
őstag

Helló!

Jött is válasz és pénz visszafizetést ajánlottak, a bajom csak annyi, hogy csak a termék árát akarjak visszafizetni, de a szállítást nem, ez így szokás amazon-nál?

Köszönöm! :R

(#5649) golya87


golya87
őstag

Amikor Amazonon megjelennek egyes termékek hihetetlenül alacsony áron külső eladótól, ilyenkor ha megveszem tőlük, akkor a pénzem nem tudom elbukni ugye?

(#5650) qqzs válasza golya87 (#5649) üzenetére


qqzs
őstag

Szoval akkor erzed hogy tul szep hogy igaz legyen de azert hatha erzest? :)

Eladó: GTS450

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.