Amazon topic
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pontosan! 😃
-Solt-
veterán
Urak!
Mennyire általános az, hogy a pénz levonása után még napokig nem adják fel a csomagot? Ott a soon, aztán ennyi...
www.smart-bus.hu
#04441088
törölt tag
Az ilyet sose ertettem.
Csomo haverom van aki 2-3-4, de nagyon maximum 5k-ért rendelget olyan Bosch, Makita furokat, es egyeb muszaki eszkozoket(Laptop, Telefon, Tablet) ebayrol, amik itthon jobb esetben is 10x annyiert vannak, de inkabb meg dragabban. Nekik hiaba mondok barmit, van erre penzuk es elvezik szerintem, hogy rendeles utan 1,5-2 honappal harcolhatnak a penzukert.
Itt inkább arról van szó, hogy most jelen pillanatban irreális a különbség az itthoni és az ott feltünő ár között, viszont pár hónapja még reális lett volna az a 10-20-30k különbség.
tibcsi0407
félisten
Most vettem GTX 1080-at az áremelés előtt, két nap alatt 30 ezerrel lett drágább, itthon pedig még nagyobb a különbség.
Gyakran vannak jó vételek, vagy csak az ára még a terméknek nem kapta meg az emelést például.
https://utdetailing.hu/
radi8tor
MODERÁTOR
Konkrétan így írták, hogy a szállítási díjat nem adják vissza?
-Solt-: van ilyen még akár 1 hétig is szöszölhetnek vele. Ha írsz nekik üzenetet, akkor megsürgetik a csomagolást.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Gtaati
őstag
Helló!
Első emailben csak a termék és az ára látszott, utána küldtek egy másodikat és abban már a szállítási díjjal együtt tüntették fel, szóval rendben van köszönöm!
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
rlazol
addikt
Sziasztok!
rendeltem egy adag barkácscuccot a német amazonról, ami - kis késéssel de ma megjött. Ugyanakkor pénteken is kaptam egy csomagot, amiben egy egéralátét volt. A címemet tartalmazó vinyettát egy másikra ragasztották rá, amin egy Baden-Würtenbergi német cím volt. Ezen a csomagon hibás érték, de helyes darabszám szerepel.
A ma megkapott csomag rendben van. Hogy tudom visszaküldeni nekik? Nem tudom hol bejelölni, hogy olyan tárgy, amit én nem is rendeltem. :s Innentől kezdve persze se pénz visszatérítést se egyebet nem kérek, de a visszaküldés költségeit nem szeretném állni. Mi a teendő?
köszi a segítséget
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
psanyika
csendes tag
Amazon.de-ről rendeltem január 13-án,de még nem vonták le az összeget a kártyámról valamit rosszul csináltam?
#04441088
törölt tag
Ha nem vagy prime-os akkor vonják le, amikor feladják a csomagot.
De néha vannak kisebb késések. Nekem pl egy karácsony előtti vásárlásom 2,5 hétre rá lett levonva, pedig már örültem, hogy ingyé volt.
psanyika
csendes tag
Köszönöm,még kezdő vagyok.
-Solt-
veterán
No rákérdeztem, azt mondták innentől a csomagomnak élnek, erre ma reggel fel is adták... köszi még egyszer!
www.smart-bus.hu
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Érdeklődni szeretnék, hogy korábban jeleztem az amazonnak, hogy nem kaptam meg a csomagot ami késett majdnem 10 napot, így az amazon csinált visszatérítést számomra és ma meg is érkezett a pénz, de párom otthonról most szólt, hogy megjött a csomag is(5 ezer Ft-os kábel). Ilyenkor mi a teendő, hova írjak az amazonnak, hogy újra vonják le a pénzt?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Nem értem a kérdést.
Ugyanott/ugyanúgy kell írni nekik ahol korábban írtál nekik.
⭐ Stella
alex devil
senior tag
A múlt héten pénteken írtam az Amazonnak, hogy nem jött meg a nov 25.-én rendelt könyvem és azt válaszolták (a google fordító szerint), hogy küldenek még egyet az ő költségükön. Ma megjött a könyv...írok nekik, hogy megjött, akkor majd vissza kell küldenem gondolom. Bár arról még nem írtak, hogy fel is adták már postán. Kicsit türelmesebbnek kellett volna lennem.
S23
csibogar
csendes újonc
Sziasztok!
Egy notebookot néztem ki az Amazon.de-n, ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Műszaki cikkekre hogy működik a garancia? Írok nekik, és visszaküldöm? Valamint a termék áránál kell még emelésre számítani? 1200 eurónak van hirdetve, ha jól tudom erre még rájön az áfa különbözet (*1,27/1,19?). Azért venném itt, mert itthon ez 550000, ez meg 1200euro "csak".
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01LZTWIA5/ref=ox_sc_saved_image_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 róla lenne szó amúgy, de ez a kérdés fentáll későbbre is, ha van kedvező ajánlat
rlazol
addikt
erre valaki?
hol lehet nekik írni egyáltalán, nem találok semmilyen support email címet (bár gondolom kiveri a szemek :s sry)
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
somnia
őstag
Let Us Help You
Track Packages or View Orders
Delivery Rates & Policies
Amazon Prime
Returns & Replacements
Manage Your Content and Devices
Amazon Mobile App
Amazon Assistant
Help
...a lap alján, jobb oldalon...
radi8tor
MODERÁTOR
Ha rendes akarsz lenni akkor írsz nekik megint hogy megjött a Nov25-ös rendelésed.
⭐ Stella
ozono
csendes tag
Sziasztok,
német Amazonon vásároltunk, az Amazon boltjából novemberben egy állítható márkás gyerekkorcsolyát, aminél 3 használat után letört egy műanyag állítócsavar.
Így a termék balesetveszélyes és használhatatlan.
Az Amazon oldala szerint csak cserélik a terméket (pedig nekünk elég lenne egy alkatrész is), viszont ha vissza kell küldeni a terméket, annak nyilván van postaköltsége.
Tudtok abban segíteni, hogy egyáltalán hogyan induljunk neki az ügyintézének?
- lehet-e csak alkatrész-pótlást kérni "garanciában";
- ha nem, akkor visszaveszik-e egyáltalán a terméket;
- ha visszaveszik, akkor cserét adnak vagy csak pénzt küldenek vissza?
- ha visszaveszik, akkor ki állja a visszaküldés postaköltségét? A német oldal szerint Németországon belül ők, de ugye mi Mo.-n vagyunk... :-/
Van valakinek tapasztalata ilyen ügyyben? Minden jótanácsot szívesen veszünk!
S
radi8tor
MODERÁTOR
Mivel nem Amazon a termék gyártója ezért alkatrészt biztos nem fognak küldeni hozzá.
Internetes vásárlásnál az a módja a jótállás érvényesítésének, hogy visszaküldöd a hibás terméket és küldenek újat helyette.
Vedd fel a kapcsolatot velük és írd le a problémádat. Nem tudom megjósolni mit fognak válaszolni (kifizetik a postaköltségedet vagy nem).
Lépj be amazon.de-re. Oldal alján jobbra:
Hilfe / Brauchen Sie weitere Hilfe? / Kontaktieren Sie uns
Itt ki kell választani azt a terméket/rendelést amivel kapcsolatban reklamálni szeretnél. Tegyél mellé pipát.
2. pontban válaszd ki a "Problem mit einen Bestellung oder einem Artikel" -t
Utána: "Artikel defekt/Artikel funktioniert nicht" -t
3. pontban kiválasztani hogy chaten vagy emailben (akár angolul) írnál nekik.
Kb ennyi.
⭐ Stella
rlazol
addikt
A HELP megvan, de ott nincs semmi. Visszavisz a Your Orders oldalra, ha a delivery/refundra megyek akkor is.
Van egy olyan opció, hogy return/replace, de itt be kéne jelölni valamit a rendelésből, hogy tovább tudják lépni, nekem meg ugye olyan extrám van, ami nincs benne a rendelésben.
A visszajelzésnél leírtam, de nem tudom, azt nézi-e valaki.
találtam egy emailküldést végre, köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
alex devil
senior tag
Rendes vagyok és végre angolul válaszoltak.
S23
sharkypeti
aktív tag
Sziasztok! A német Amazonról terveznék venni egy Honor View 10 típusú telefont. Ebay, Aliexpress okés, ismerem, de az Amazonról még soha nem vettem semmit. Mi a vásárlás menete, mire figyeljek, ugyanis azt olvastam valahol, hogy az a jó, ha maga az Amazon az eladó. Ezt nem is találom sehol, hogy hol kell nézni ki az eladó. pl itt van EZ. Vagy van valami Amazon Shop? Nem szeretnék más shopból vásárolni, az angol ebay-en már egyszer majdnem megszívattak egy fényképezőgéppel, hiába hirdették EU modellnek, ázsiai modellt árultak. Itt is résen kell lenni, nehogy az ázsiai modellt (Honor V10) árulják EU-s modellnek (Honor View 10) hirdetve.
OnePlus 12
radi8tor
MODERÁTOR
"10 neu ab EUR 482,50" résznél kattints a 10 neu-ra.
Ott láthatod, hogy Amazon eladó 499-ért árulja. Ha ebben a sorban kattintasz a sárga kosaras gombra, akkor Amazontól veszed meg.
Itt egy régebbi leírás Amazonos vásárlás menetéről.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
sharkypeti
aktív tag
Köszi a segítséget, így már menni fog. Persze, majd ha meglesz a Mastercard kártyám, mert erre az apróságra nem figyeltem. Aliexpresshez jó a Maestro kártyám, Ebayhez meg van PayPalom.
OnePlus 12
qqzs
őstag
Vagy allitsd at az oldal nyelvet angolra ha ugy tudsz
Eladó: GTS450
sharkypeti
aktív tag
What? Ezt nem értem.
OnePlus 12
#04441088
törölt tag
A német amazont is át lehet állítani angol nyelvűre, ha úgy könnyebb a vásárlás menete.
oil120
senior tag
Szerintem a paypalt tudod az Amazonhoz is használni.
radi8tor
MODERÁTOR
Igen? Hogyan?
⭐ Stella
#86564352
törölt tag
Nem lehet Paypalt.
gombii
tag
Sziasztok,
Ma rendeltem egy csomagot német amazon-ról, ingyen szállítás, (standard shipping).
Mik a januári tapasztalatok a szállítással kapcsolatban? Tartják a becsült határidőt?
oil120
senior tag
Bocs, igazatok van megkavart, hogy ugyanúgy az Amex kártyám van hozzárendelve az Amazonhoz, mint a Paypalhoz.
psanyika
csendes tag
Január 21 és 24 között írták a kiszállítást,ma meg is kaptam,eddig elégedett vagyok a szállítással.
Reinkz
senior tag
Sziasztok,
Rendeltem egy órát, az amazon.com-ról
Levontak a pénzt mar tegnap, de a honlapon a track page alatt meg nem shippeltek el.
Nem az amazontol vettem közvetlenül, hanem egy eladotol.
radi8tor
MODERÁTOR
Várj türelemmel. Amazon se adja fel rögtön mindig.
⭐ Stella
.:Kristian:.
addikt
Sziasztok!
Karácsonyi ajándék gyanánt rendeltem egy soundbart, de annyira nem jött be a termék, viszont a dobozát kidobtam. Január 31-ig élhetek a visszaküldés lehetőségével, jól gondolom, hogy ha nincs meg az eredeti csomagolása akkor felejtős? Az összes tartozéka megvan, de a doboz akkora helyet foglalt hogy még a kipróbálása előtt kihajítottam.
Szalóky Lívi
újonc
kérlek írd le részletesen,hogyan lehet visszakérni a pénzünk,a meg nem érkezett csomag árát. A német amazonról rendeltem tavaly december elején. Hiába reklamáltunk, össze-vissza írogatnak, nem hajlandók visszaküldeni, a közel 70 eurónkat! Máskor is jártunk így az ukrán amazonnal.
Köszönet
Reinkz
senior tag
Vártam, ma megint lehúzták az összeget, ugyhogy írtam is nekik hogy 2x vontak de el nem shippelték szóval mi van?
Válaszoltak is 5p-re rá korrekten.
Végülis felvettem a kapcsolatot a bankommal (BP) ahol közölték hogy még semmi nem vont le az amazon csak Foglal de hogy 10nap után feloldódik.
Most úgynéz ki a helyzet hogy eloszor azért vontak hogy megnézzék működik e a kártyám,de ezt a Bp foglalásnak vette/foglalásban tartja.
2. levonás még mindig foglalásban van de reményeim szerint ez lesz a konkrét termék és hamarosan el is shippelik.
Ettől függetlenül jó lenne tudni hogy ez normális-e mert német amazon nem szórakozott velem így.
[ Szerkesztve ]
qqzs
őstag
Es mi az ukran amazon webcime?
Eladó: GTS450
Mr.Pentele
tag
Sziasztok!
Életemben először rendelnék amazon.de-ről, az alit és az ebay-t már ismerem, de az amazont egyáltalán nem.
Ezt a terméket szeretném megrendelni: https://www.amazon.de/dp/B00XDW4ZB2/_encoding=UTF8?coliid=I3LRBSM5Z5PVJ7&colid=1KUKAEHHCYWYW&psc=0
Melyik futárcég szállítaná ki illetve kell-e plusz díjakkal számolnom? Meg ha pár tippet adna valaki azt megköszönném!
Köszi előre is!
pengwin
addikt
Velem ugyanez történt, 2017 július óta zárolva van a fiókom, sehogy se tudtam őket elérni... meg aztán már tárgytalan is lett az egész vásárlás és nem is igazán bátorított az ilyen hozzáállás, hogy Amazonon akarjak vásárolni még egyszer.
Most, hogy írtad: az androidos alkalmazásból minden megy, ott nincs lezárva a fiókom...
Én is írtam nekik ott, ha az lesz a reakció, hogy ott se tudok már hozzáférni semmihez, akkor elmehetnek melegebb éghajlatra.
Egyébként az mégis milyen logika, hogy ha le van zárva a fiókom és emiatt az oldalukon fel akarom venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahhoz be kell jelentkezni...
Értem én, hogy a 22-es csapdája az milyen jó könyv, de ennyire nem kéne utánozni.
Folytatás:
Good day,
You can now use your customer account again without restriction.
If necessary, please check the status of your orders and write to us if you have any further questions.
You can reach us via the contact form on our help pages.
Kb. 5 perc alatt feloldották a fiókot. Igaz ennek automatikusan kellett volna történnie kb. 5 hónapja, meg a "contact form on our help pages" nem elérhető ha zárolták a fiókot, de nem baj.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
joergie
őstag
Sziasztok!
Van itthon olyan szolgáltatás, amivel egyszerre több terméket rendelnek, és így lehet spórolni a postaköltségen amazon.com-ról? csak ott elérhető ez a termék, van meg ebay-en, de még drágább a termék, és a postaköltsége is. 11 dodó a pénztárca amit kinéztem, és 7 dodó hozzá a posta, ebből csippentenék. Nyilván nem vág földhöz pár dollár, de ha van ilyen opció, élnék vele.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
radi8tor
MODERÁTOR
Szia!
Persze van ilyen, google elég sok találatot ad. De ne reménykedj benne, hogy olcsóbban jössz ki vele, mivel azok a cégek/emberek sem ingyen nyújtják ezt a szolgáltatást.
Csak akkor éri meg, ha nem postáz valaki Magyarországra és csak így tudod megkapni a terméket.
Ez a topik foglalkozik postázással: [link]
Kérdezz rá ott, ha nem találtál google-el magadnak szimpatikus megoldást.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
radi8tor
MODERÁTOR
A méret és szín kiválasztása után ha ezt látod az alatta levő sorban: "Verkauf und Versand durch Amazon." akkor Amazon az eladó és 39 EUR felett nem kell extra postaköltséggel számolnod. Arra készülj fel, hogy amit 39.99-nek ír az fizetésnél több lesz valamivel mert Németországban alacsonyabb az ÁFA és eladásnál Amazon magyarországi ÁFÁval számol.
Lehet kérni gyorspostával is, akkor valamelyik futárcég fogja hozni. Sima postával kérve (ingyen szállítás) Magyar Posta hozza nagy valószínűséggel.
De ha rendelés és postázás után látod a nyomkövetési számot abból kiderül ki hozza.
⭐ Stella
Mr.Pentele
tag
Köszönöm szépen a segítséget!
tHUNderMAN
újonc
Üdv!
Ha valaki tudna nyújtani egy kis segítséget, azt nagyon meg tudnám köszönni!
Rendeltem néhány dolgot Amazonról(co.uk), és szeretném őket returnolni. A folyamatot elindítottam, viszont az utasítások nem teljesen tiszták.
Nagy részét értem, még ha kicsit furcsállom is.. Return Authorisation Label megy bele a csomagba; Return Mailing Label nyomtat, kitölt, és ráragasztom a dobozra; van egy Hazmat Label amit nem teljesen értek miért kell(semmi olyan nincs a csomagban amit annyira veszélyesnek gondolnék), de gondolom ezt is csak ráragasztom a dobozra.
És akkor ami a fejtörést okozza nálam és nem tudom mit kezdjek vele, az a Commercial Invoice.. Azt írja hogy a vámoláshoz kell, kettőt nyomtassak ki, az egyiket ragasszam a dobozra, a másikat meg adjam át a csomaggal együtt a futárszolgálatnak amit választok.
Két dolog. Ha én azt a papírt átadom a GLS-nek vagy éppen amit választok futárszolgálat, mondanom kell valamit hogy mit csináljanak vele, vagy számíthatok arra hogy a kedves ügyintéző tudja hogy mit kell vele csinálni?
Na meg a másik.. Nem egy dolog lenne returnolve, ez az invoice meg automatikusan generálódik, ezért egyrészt össze vannak folyva a betűk az oszlopokban, meg több oldalas lenne a dolog mert ugye nem fér ki minden item az elsőre. De csak simán kilóg az alja a papírról, és nincs semmi második oldal, nincs normálisan befejezve, ez így csak nem elfogadható, és szólnom kéne az Amazon customer supportnak hogy kezdjenek vele valamit?
Meg ha már több A4 oldal van, azt csak nem kéne simán ráragasztgatni a csomagra, hiába írja azt az instruction.. Vagy mit kezdjek én azzal?
Ha kicsit értelmetlenül magyaráztam el akkor sorry..
Előre is köszi ha tud valaki segíteni, nagyon megköszönném!