Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • golya87

    őstag

    Sziasztok!

    Ma vásárolni próbáltam Amazon.de-ről. Első próbára, sajnos a vásárlási limit miatt sztornózták a rendelést. Ezután OTP-ben átállítottam a limitet, majd újra bepakoltam a kosára és vásárlás. Ekkor jött egy mail, hogy sikeres a rendelés, majd jött rögtön még egy (német) levél, hogy zárolták a fiókomat. Ha szeretném megoldani, akkor keressem a jobb felső sarokban a sárga "Kontaktieren Sie uns" gombot. Ami igazából nincs sehol, amikor sikerült egy ilyen gombot találnom bal oldalt középen (egy másik aloldalon), arra kattintva be kellene jelentkeznem, ami ugye nem lehetséges, mivel zároltak.

    Járt már így valaki?
    Tudnátok küldeni egy valid Amazon support címet, ahol reklamálhatok?

    Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák