Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz w.miki #36590 üzenetére

    Nem azért csinálják, hiába vásárolunk ha a "nagykerek" üresek ezt jól tudják ők is. A másik az hogy látva a konkurenciák kuponos dolgait nagyobb teret szentelnek neki.
    Jobban örülnék
    - ha a 3 platformjuk normálisan működne,
    - mindenhol jönnének az üzenetek, nem nekünk kellene megjósolni hogy most az app-os vagy a böngészős üzenetet olvassa az eladó,
    - vezessék vissza az Alipay védelem elérését, mert azok a vásárlások amelyek nem kerülnek át arra védelem sem lehet,
    - szigorúbban foglalkozzanak a csaló eladókkal, már ott tartunk hogy igazán jelenteni sem lehet azokat,
    - tegyék lehetővé ha már van ez a Meest csomag szállítás, hogy mi válasszunk kézbesítési helyet és ne kérjenek érte annyit mint amikor címre kézbesítenek.
    -ha kérjük a vásárlás törlését, akkor arra legyen kötelező reagálni az eladónak, ne pedig rögtön eszébe juthasson hogy már fel is adta. Benyögi hogy bocsi szállítva, pedig az kamu.
    - csak mi kérhessük és/vagy engedélyezzük a szállítási védelmi idő emelését.
    - normálisan működjön a kupon felhasználás és ha hibázik a rendszerük, akkor szó nélkül adják vissza a kupont

    Szóval egyáltalán nem ez a kuponjáték a lényeges, több javítanivaló lenne, de ilyen hülyeségekre van idejük.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés