Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-03-18 13:02:18

LOGOUT.hu

Windows 10 Mobile (Windows Phone) felhasználók szakmai topikja. Off és warez tilos!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74601) DeathAdder


DeathAdder
veterán

Hali.

Teljesen laikus vagyok WP téren, ma vettünk ki apunak szolgáltatótól egy lumia 550 -et, és gmail címtár névjegyeivel olyan probléma van, hogy látja a telefonkönyv, számok, képek, nevek, mailcímek, egyéb adatok minden rendben, de amikor hívni akarja az egyik gmail címtárban szereplő személyt, vagy valaki olyan szmély hívja aki már a telefonkönyvben szerepel a gmail által azok nevét egyáltalán nem írja ki, csak a telefonszámot :F

Ez valami hiba, vagy csak én nem találtam rá megoldást? :)

(#74602) egykori válasza DeathAdder (#74601) üzenetére


egykori
őstag

Az nem lehet, hogy a gmail címtárában és a telefonban nem pontosan ugyanaz a név szerepel?

(#74603) DeathAdder válasza egykori (#74602) üzenetére


DeathAdder
veterán

gmail címtáron kívül egyetlen szám se nincs a telefonban sem a sim kártyán, mivel ezelőtt is csak gmailből szinkronizálva jöttek le a névjegyzékek (androidos telefonra).
A számok jól vannak beírva, a telefonkönyvben szépen látszik is minden részletesen, de kimenő vagy bejövő híváskor se a nevet sem pedig a hívó képét nem mutatja, csak egy telefonszámot :F

(#74604) chipesz válasza DeathAdder (#74603) üzenetére


chipesz
őstag

Másnak is volt ilyen problémája ha Google-ből szinkronizált. Nem emlékszem pontosan, valami olyasmi volt, hogy nem a megfelelő rubrikában volt a telefonszám (talán vállalatiként volt megadva), s így nem jelezte a kontakt nevét. Butatelefonon az volt a megoldás, hogy minden számnak +36-tal kellett kezdődnie. Esetleg ezt is kipróbálhatod.
(Jézusom mennyi "volt". :D)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB

(#74605) flesh válasza DeathAdder (#74601) üzenetére


flesh
aktív tag