- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #11092 üzenetére
Persze hogy nem
De ha vezetőnek igénye van rá és kiadja, azt akkor meg kell csinálni.Miért lehetne más tulaj, akit érdekelne napi szinten és foglalkozna a dolgokkal, ha már nem érdekli a cége napi dolgai akkor miért csinálja, jó persze míg jön belőle haszon addig megéri neki, de előbb utóbb elfogy a hírnév és a vevők máshoz fognak menni, és nehéz helyzetbe fog kerülni az üzlet, akkor már nem is fog annyit érni
Régen(nagyon régen) azért jelentett valamit ha a aprós hirdetésbe bele lehetett írni hogy ipon-tól származik
Mára inkább meg se említikDe most tényleg, én sajnálom, mert szinte csak innen rendeltem régen, de az utolsó gép alkatrészeimet már nem innen vetem, mert olvasni nem jó történeteket garancia ügyben és az árak se olyanok hogy megérje kockáztatni hogy garanciáztatni kell bármit is
Fáj nézni hogy süllyed
Amúgy mintha az árúkeresőről is eltűnt volna az ipon nincs a boltok listájába, említett ventilátor esetén se volt ott a botlok listáján(bár elég a végére került volna az ár alapján)
[link]
(És lehetne még hozni példákat hogy ipon nincs a listába)Na meg a dolgok nevei is
Aminek névbe nincs ott a pontos típus nem tudni a pontos típusát, nincs egy pontos model szám feltüntetve -
joysefke
veterán
válasz
fricz19 #10942 üzenetére
Tehát ha az van odaírva, hogy "3 év gyártói garanciával" akkor az iPon 3 év kisker garanciát ad nekem?
Tehát az első év után is (ami a törvényi minimális kötelezettség) még kettő éven keresztül az iPon köteles az én garanciaigényemet kezelni és megalapozottság esetén cseréltetni a terméket, ha én nem akarok Tajvanra postázgatni?
Szívesen hallanék az iPontól egy megerősítést/kiigazítást...
Mondjuk nekem az sem kizáró dolog, ha létezik magyar gyártói szervízpartner és nekem csak Budapesten belül kéne postázni.
üdv
J. -
steele80
senior tag
válasz
fricz19 #10486 üzenetére
Azért az Ipon kiemelkedik a pofátlan gátlástalanságban. A PCX-től a szerdai rendelés holnap a kezemben van. Ipon szeptember 20-i rendelés a mai napra ígért kézbesítés helyett ( ami önmagában már vicc a mai világban ) még csak ígérgetés van és az is csak kérdés feltétel után. Ja és nem fából vaskarikát rendeltem, hanem tök hétköznapi cuccot mint pl a ram.. A példa mutatja, hogy lehet a köztes kereskedést tisztességesen és gyorsan is csinálni.
-
WildSeven
tag
válasz
fricz19 #9950 üzenetére
Pontosan! Sajnos nem elég kényelmesek. Felhívtam gyorsan két másik webshopot, kb elrohogtek magukat az ipon hallatán és mondták, hogy nyugodtan menjek békéltetőhöz, kamu ok miatt nem vették vissza, meg fogom kapni a pénzt de időbe fog telni. Jót fogok röhögni majd amikor bizonygatják a békéltetőnél, hogy mennyire használt, meg mintát vesznek róla és nem találnak rajta semmit. Plusz megnézzük a videót, hogy az általuk ki sem bontott fülesről hivatalos iratba belehazudták, hogy túlzsíros. Szerencsére nem kenyérre kell a pénz, a rádióban meg úgyis rég volt ilyen szarrágó cégekről szó, karácsony közeledtével pont aktuális ez a vasárlástól való elállás téma. Sajnos nagyon messze vagyunk még a nyugati országoktól, ahol a vevőt értékként kezelik nem szaros zsebkendőként.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
fricz19 #9789 üzenetére
Termektol fuggo, de lehet, hogy kozvetlen a gyartohoz is tud fordulni a garival. Pl. EVGA.
Ilyen esetben vissza kell kerni a hibas termeket.Amugy szerinted az ilyen termekkel mi lesz? Elkonyvelik vesztesegkent, vagy legariztatjak sok het alatt a vasarlo hata mogot es eladjak a cseredarabot dragabban?
-
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #9709 üzenetére
Rohadtul mind1 mitől lett drágább, olcsóbb, a termék nem lesz meg neki! De neki AZ kell, miért olyan nehéz ezt felfogni? Köze nincs ennek az Ipon-hoz, csak mint minden kereskedőhöz.
Ha én veszek akciósan egy videókártyát, aminek másnap felmegy az ára 20ezerrel, és kiderül hogy szar, másnap visszaviszem, azt mondják itt az ára, de akkor már 20ezerrel drágább a cucc. Akkor ez szerinted nem kár? Vettem egy terméket (akciósan ugyan, de nem én akcióztam le) amit nem tudtam rendeltetésszerűen használni, a termék hibás (szintén nem az én hibámból) erre másnap vegyek 20ezerrel drágábban mert a kereskedőnek így jobban megéri? Komolyan gondolod hogy ez így jól van? -
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #9458 üzenetére
Na ez nekem is új volt
Mióta ennyi a házhoz szállítás díja?
Én amúgy mindig Pick Pack Pontra rendeltem régen, az olcsóbb volt és ahhoz is jár a garancia futár (meg nem fogom egész napomat azzal tölteni hogy várjam a futárt)
Amúgy most hogy néztem az oldalon a házhoz szállítás új árát, sehol nem találom a Pick Pack Pontra az árat
Ti látjátok a Pick Pack Pontra vonatkozó árat?
Amúgy lehetne bővíteni Posta Pontra történő szállítással is a kínálatot sokszor sokkal kényelmesebb
-
#41133696
törölt tag
válasz
fricz19 #9458 üzenetére
Nyilván sűrűn van olyan, hogy 0%-os a haszonkulcs egy webáruházban
Igen ismerjük még azt a modellt is, amikor x hipermarket akár önköltség alatt is árul pl kenyeret, mert miközben a vevő elérkezik a pénztárhoz hátha bedob a vásárlókosárba egy magazint, chipset stb...
Na most ez a modell a céltudatos árorientált keresőknél nem feltétlenül működik. Megveszi ami tetszik, vagy jó áron van, aztán viszont látás... én például így jártam el amikor tőlük vettem a 3 TB-os HDD-t, Megvettem aztán csókolom
Ami meg a szállítást illeti. Általában akik csak részegységeket vesznek, nem feltétlenül többet vásárolnak egyszerre de ha mégis akkor innen ezt onnan meg azt
-
h1mpi
félisten
válasz
fricz19 #9369 üzenetére
Nem a levegőből kaptam jó pár ismerősöm él Németországban, USA-ban, Svájcban és meglepő sztorikat mesélnek. Ott a kereskedők jobban élnek mint itt pedig nem ÁFA-znak és nincs szlovák cégük. Csak megtartják az ügyfeleket, akkor is ha egyszer buknak 6000 Ft-ot. Magyarországon eltekintve pár helytôl szarnak erre. Itt iponnál is leszarják ha már valaki elköltött 1 millát, ugyanolyan senki, mint aki holnap vesz majd egy 20K-s SSD-t... ja és ez nem az iponnak szól csak máshol is tesznek rá.... már én is hagytam itt 1-2 millát az biztos, de biztos vagyok hogy nem lenne semmi előnyöm egy ilyen probléma esetén
-
-
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #9342 üzenetére
Miért ferdítesz? A DELL azt erősítette meg, hogy Ők, mint a gyártó szállították ki a viszonteladónak a terméket újnak. Tehát az Ipon-tól jött ki elvileg ilyen állapotban. Megint más kérdés hogy már lehet az Ipon is így kapta. Az első rész egy levél, ahol leírja hogy nem válaszolnak. Ki tudja a következő bekezdés óta mennyi idő telt el, gondolom azóta válaszoltak, és ezért váltott leveleket...
Legalább Te is megerősítetted, hogy nem az ügyfelek, hanem a saját érdekeiket nézik.A minap a feleségem visszavitt 14 napon belül egy bontatlan terméket (karácsonyra kettőt sikerült venni) és átküldték a Francia útról a Tüzér utcába. Szerencse hogy nem én mentem, mert az biztos hogy én nem mentem volna át, hanem kértem volna ott egy irományt, hogy a jogszabály alapján elállási nyilatkozatomat a termékkel nem voltak hajlandóak ott átvenni. A Francia úton, ami nem mellesleg a társaság székhelye. Aztán még egy panaszkönyv beírása után dobtam volna a fogyasztóvédelemnek is egy levelet. De félő hogy még ezek előtt átvették volna ott is a terméket...
Ennyit az ügyfél központúság hiányáról... -
duronx
senior tag
válasz
fricz19 #9140 üzenetére
Egyetértek veled, valóban könnyű benézni a doboz alapján. Csak azt nem értem hogy nem vette észre hogy rossz doboz van a kezébe hisz a gyári számot le kellett írnia, felette meg jól látszik hogy OCV1.
"Az meg szintén érthető, hogy akkor utalják, ha már ott a termék"
Ebben is egyetértek veled, és nem is azzal volt a gondom hogy mikor utalják, hanem hogy fogalmuk sem volt róla hol jár a csomag és miért jött két különböző nap futár a csomagért.
A pénz pedig már a számlámon van, aminek örülök /gyorsan átutalták/ viszont a tévedésük miatt, örülhetek ha még sikerül kapnom más üzletben sima armor oc kártyát. -
duronx
senior tag
válasz
fricz19 #9137 üzenetére
Azt én is szeretném tudni. Tudod amíg náluk volt a pénzem nem tudtam használni.
Lehet hogy eltúloztam, de tudod amikor kifitzetsz valamit, szeretnél is kapni érte valamit. Én csak idegeskedést kaptam. Lehet hogy valaki félre nézte csomagoláskor a rendelt terméket, de az is lehet hogy megpróbáltak megvezetni. Hátha nem veszem észre hogy OCV1-et kaptam.
De nem ez bosszant igazából a legjobban. Hétfőre megrendeltem a garancifutárt, meg is érkezett elvitte, (egy darab cetlit se kaptam róla) kedden ismét hív egy futár hogy elvinné a kártyátÍrtam nekik hogy mi a helyzet, de senki sem tudott semmit. Vártam egy napot, ma pedig írják hogy nem tudnak olyan kártyával szolgálni, mint amit rendeltem
TommyGun: igen, a jó szó a frusztráló. Köszönöm.
-
trancer
csendes tag
válasz
fricz19 #8759 üzenetére
A fogyasztóvédelmet az évek során kiherélték, alig van már valami jogkörük, nem tudnak rendesen fellépni a jogsértések vagy a szabályokat be nem tartó boltok ellen. Amit Magyarországon fogyasztó védelemnek hívnak ma az szerintem nem az, hanem csak egy sóhivatal. Az impotens jelzőt ezért írtam.
-
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #8674 üzenetére
Mintha lett volna erre is panasz bár nem mostanában
Persze leírom legalább nem csak mendemondák terjednek erről a szolgáltatásukról
Bár ha tényleg lesz a hátán matrica azt nem fogom leszedni, kukucskálni fogok a résekenMeg még arra leszek kíváncsi hogy kezelik azt a problémát hogy a kiválasztott FSB tápegységen csak egy Sata táp csatlakozó van viszont a SSD-nek meg a DVD írónak is kell
Persze raktam a kosárba molex-sata átalakítót, de hogy rájönnek hogy azért mert az kell bele(#8675) Jégkokó
Tudom hogy külön is garanciális, csak mondjuk egy bonyolultabb rejtett hibánál egyszerűbb ez egészet visszaküldeni hogy találják meg ők pontosan a hiba okát, mint én keresgéljem mert én raktam össze
Hát megnézted te közelebbről az alaplapon azokat a kicsi kis lábakat, azok egy rossz szelőtől is másik irányba hajlanak
Konkréten én attól tartottam hogy mikkor rakom be a processzort kicsúszik a kezemből és a sarka összeborzolja azokat a kicsi érintkezőket
Mert ilyen bármikkor megeshetHa láttál AMD foglalatot meg processzort na ott már tényleg nagy balf@sznak kell lenni a kár csináláshoz
Remélem nem gond ez a sok off, na majd jövőhetén ha megjön beszámolok
-
vasi89
őstag
válasz
fricz19 #8224 üzenetére
Igazad van. Én viszont személy szerint tanultam a dolgokból, fizetek kicsit többet de akkor normálisan álljanak hozzám. Sajnos sok negatív tapasztalatom volt már garis ügyintézéssel és sokszor úgy érzem, hogy még én legyek a hálás, hogy egyáltalán csinálnak valamit. Hát nem, valószínűleg azért fizetek többet egy termékért és nem kéz alól vagy külföldről veszem mert szükségem van a garanciára.
-
Reggie0
félisten
válasz
fricz19 #8079 üzenetére
Nem errol beszelsz. Ha letelt es aranytalan a tobbletkoltseg akkor utasithatja el.
1. Onnan, hogy irta a srac, raktaron volt a termek par ezressel dragabban.
2. Parezer forintos termekre jellemzoen nincsen garancia.(#8080) pils00: Haha. Engem meg az zavar, hogy nem fizethetek fenymasolt penzzel, a pult innenso oldalarol biztos ok is igy latnak. A torveny mar megvolt amikor boltot nyitottak, tudtak, hogy ezzel jar. Ha nem kell felelosseg, csak az uzletet akarjak porgetni, akkor menjenek brokernek.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
fricz19 #8064 üzenetére
Tokeletesen. Pl. azt is kiolvashatod belole, hogy 3 nap utan csak aranytalan tobbletkoltseg eseten utasithatjak el. Namarmost par ezer forint nem valoszinu, hogy aranytalan tobbletkoltseg lenne.
(#8066) torma1981: Mindenki annyira ismer, amennyit ideirtal magadrol. Tehat ha csalonak gondolnak, akkor az kinek a hibaja lehet?
-
válasz
fricz19 #7978 üzenetére
nagyjából képben vagyok, ha meg nem, akkor veszem a fáradtságot és ránézek a témára, amennyire lehet.
nem velem kell vitatkozni, ha a jogszabály nincs teljesen tekintettel bizonyos specifikus gyakorlati módozatokra, de eddig ahány illetékesi határozatot, állásfoglalást...stb. olvastam, valahogy mindig a száraz jogszabályokat vették figyelembe a döntéshozók és a gyakorlati megvalósíthatóság kevésbé került előtérbe - jellemzően a kógencia miatt -, már ha a forgalmazó oldaláról próbálom nézni a dolgot.
04ahgy konkrétan meghatározta adott leírásában, hogy a vásárló nem nem teremti meg a rendeltetésszerű működéshez szükséges feltételeket, így nincs szükség vizsgálatra, illetve pont emiatt ellent sem mondok magamnak.
amennyiben nem írta volna le a hibalehetőséget, úgy más lenne a helyzet, de nem így történt, ő konkrét esetleírásra kért választ, amit meg is kapott.
írtam lehetőséget arra is korábban, hogy a cserét követően van lehetőség a kicserélt termék bevizsgálására, és amennyiben bizonyíthatóan a vásárló/ügyfél okozta a hibát/meghibásodást - nem rendeltetésszerű használat okán -, úgy utólag van lehetőség jogi lépések megtételére, ez megoldás a mobiltelefonos felvetésedre is - mert nem mindegy, hogy eleve ismert az, miszerint a vásárló nem teremti meg a rendeltetésszerű használathoz szükséges feltételeket, vagy sem.
sokszor nem kimondottan rugalmasak a jogszabályok, de ha a felek kellően azok, mert gyors és mind a két fél megelégedésére szolgáló megoldást akarnak, akkor nem szokott probléma adódni.
a gyakorlatban sok helyen úgy működik, hogy a fogyasztó kérésére ott és akkor kipróbálják a hardvereket, hogy kiszűrjék a több darabból a hibásat, így mind a két fél jobban jár.
más szempontból viszont összetett dolgok ezek, bizonyos esetekben mindig is lesz ellentét az elmélet és a gyakorlat között, amit nem egyszerű feloldani, néha nem is lehet teljesen, ha ha felek nem úgy állnak hozzá - elég, ha csak az egyik -, ez van...
a boltok problémáját is (meg)értem, vannak az eddig említetteknél sokkal szélsőségesebb esetek is, amikor viszonylag gyorsan bedől egy üzlet, de legalábbis jelentős anyagi teher róható rá - az elállás lehetősége komolyabb problémákat rejt a boltok szempontjából -, de minden kockázattal számolni kell és úgy vállalni valamit. -
StSanya
senior tag
válasz
fricz19 #7955 üzenetére
Nem visszahívod, hanem átveszed garanciába, ha az a hiba az adott terméknél nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, de nyilván gyári hiba eredetű, így arra nem vonatkozik a kiemelt csere lehetőség, javításra is mehet, ha azzal megoldható. Ez a normál, alapeseti történet, a 15 napos.
A 3 napos pedig, akár hogy is csűrjük, csavarjuk, értelmezzük kedves HUN]Repa, ez ez:
"A Legf. Bír. Kfv. III. 37.027/2007. számú ítéleté-
ben kimondta, hogy a Korm. rendelet 7. §-
ának rendelkezése alapján érvényesített há-
rom munkanapon belüli csereigény esetén a
forgalmazó nem választhatja az áru kijavítá-
sát, hanem köteles a meghibásodott árut -
amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál
– előzetes vizsgálat nélkül azonnal
kicserélni, az előzetes vizsgálatot igénylő kijavításra
nem ad a jogszabály lehetőséget, ebből
értelemszerűen következik a meghibásodott
fogyasztási cikk azonnali kicserélésének
kötelezettsége a forgalmazó részéről."PL: http://www.lb.hu/hu/elvhat/17442007-szamu-kozigazgatasi-elvi-hatarozat vagy http://www.nfh.hu/sites/default/files/szavatossag_jotallas_ujszabalyok_140627_1.pdf
Vannak már boltok, ahol ki is írják, pl:
http://aktivsport.hu/garancia/ vagy http://www.fuxtec.hu/index.php/garancia
-
vasi89
őstag
válasz
fricz19 #7932 üzenetére
Ez Te sem gondolod komolyan... Amikor veled seggfej valaki akkor is ezt az elvet vallod? Ha mindenki így állna a dolgokhoz vajon hány embernek lenne munkája az országban, mert akkor ugye egy boltnak sem lenne forgalma... Ha valami nem tetszik el lehet menni? És akkor ez a megoldás? Legyen mindenki bunkó? Ez amúgy tipikus magyar mentalitás... Hálistennek vidéken egy pár fokkal jobb a helyzet mert ott nem vallja mindenki ezt az elvet.
-
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #7758 üzenetére
De még mindig jobb mint 3-4évig bámulni a pixel hibát
Ne is beszéljünk a monitorokról mert az enyém már több mint 4éves nehogy észbe kapjon hogy túl sokáig húzza
Amúgy nekem megvan még az első LCD monitorom is , nem fogom eladni 5000Ft-ért mikkor én 87e Ft-ot (19") fizettem érte , jó tartaléknak
-
válasz
fricz19 #7709 üzenetére
+1
Sajnos azért tartunk - ott ahol -, sok területen, mert divat lett ez a "dobd, ki, vegyél újat" hozzáállás. Szerintem egy nyamvadt tápegységben igenis lehessen már egy csapágyas ventilátort cserélnie egy szakszerviznek, mert ennél sokkal rosszabb lenne a világ ha nem így lenne (és hálisten még nem is így van).
ko-ko82: egyébként te feccölnél pénzt, és energiát tápegység gyártásba (de legyen inkább bármilyen műszaki cikk, ne tápegységet vegyünk alapul) vagy értékesítésébe, ha az lenne az alaphang, hogy gazdaságilag és műszakilag bagatel hibák miatt is törvényi kötelezettséged lenne azonnal egy újat a tisztelt vásárló kezébe adni?
Lehet jönni azzal, hogy XY cég így csinálja (pl. az Apple sok esetben, de nem mindig!), de vegyük észre hogy ez egyéni döntés kérdése, és azok is busásan kifizetik a termék árában ezeket a "smooth" cseréket akik sosem élnek vele. Akarsz kétszer ennyiért ugyanilyen tápot venni? Netán ugyanennyiért fele ilyen jót? Mert ha teljesülnének az igényeid globálisan, akkor ez kb. ide vezetne.
-
BullKoxa
őstag
válasz
fricz19 #7705 üzenetére
Szerintem ez elég sz@r hasonlat! DE Maradjunk a kocsinál : ha mondjuk veszel egy új autót Benzinest és mondjuk a gari felénél Disel hangja lesz az mellett hogy rendeltetés szerűen használtad és cseréltél benne mindent amikor kell. Akkor szerinted ez normális dolog?? mert ha igen akkor neked valami bajod van, szerintem.
-
ACE-
addikt
-
válasz
fricz19 #7346 üzenetére
% -os verzió az nem éppen jó megoldás, mert mondjuk egy vga ára irreálisan csökken, míg a HDD ára meg stagnál. Így nem lehetne levetíteni az összes termékre ezt a fajta megoldást. Más típusra való cserével meg szintén nem értek egyet, mert pl én nem véletlen veszek meg egy adott márkát, pl a hűtése miatt (vagy akár a színe miatt), most ha ti ezt cserélnétek egy másik fajtára, amin ugye teljesen más hűtés van (más színe van), az nekem nagy valószínűséggel nem felelne meg.
-
-
-
lafaty80
addikt
válasz
fricz19 #7301 üzenetére
Ha már így kiemelted a részt, akkor:
"Nem általuk szerelt konfigurációt, vagy nem náluk vásárolt konfiguráció szeretnél leadni, akkor fizess."
légyszíves tedd be azt a sort is ahol azt leírják, hogy az általuk összeszerelt konfiguráció bevizsgálási díjmentes, ha gond lenne valamelyik alkatrészével... -
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #7256 üzenetére
Ja, lehet javított. Vagy vesznek vaterán egy használtat, és azt adják oda.
Azzal tisztában kell lenni, hogy a javítás az arra a kártyára kell vonatkozzon, amit vettél. Ha teljesen másik kártyát adnak oda, az csak és kizárólag új termék lehet, használt nem. Ha esetleg valamilyen fődarabot cserélnek a kártyán (ami szerintem kizárt) akkor arra a fődarabra újra minimum 1 év garanciát kell vállalniuk, és az újonnan beépített fődarab is csak új lehet.
Ezek szerintem kivitelezhetetlenek egy videókártyánál...
Viszont tény, hogy oda kell figyelniük (mármint az ipon-nak), mert biztosan sokan trükköznek ezzel, hogy 4 évente lecserélik az 5 év garis videokártyájukat egy újra... Ilyen szempontból megértem őket, de nehogy már egy csavar állítólagos nyírási nyomaiba kössenek bele... Bár másba nem tudnak... Ezért gondolom hogy ez nem egyedi eset.
Nemrégen volt valami lamellás probléma is egy terméknél, és garanciális szervízben megsérült cuccról is beszéltünk, meg olyanról, ami gyárilag, vagy az Ipon-nál volt megsérülve, és úgy szállították ki... -
Jester01
veterán
válasz
fricz19 #7110 üzenetére
Ami sem a használathoz sem a garanciális javításhoz nem szükséges. Legfeljebb akkor hiányolhatják, ha végül a javítás és a csere sem lehetséges és így pénzvisszafizetésre kerül a sor (amikor ugye vissza kell adni a terméket).
A karcosság (bár kicsit rossz analógia) meg úgy jött ide, hogy esztétikai hiba (LED) miatt lenne gariztatva, ebbe is belekötött 04ahgy.
-
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #7030 üzenetére
A Compker ÁSZF.-jében szépen leírták... érdemes lenne ezt valahova felterjeszteni, de szerintem teljesen jogos...
"IV.6. Az üzletben történő áruk átvétele és a többi termékkel történő összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.
IV.8. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak megrendelésnek minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra került és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész."
Ez inkább csak jogi kérdés, mert elvileg az Interneten megrendelés az szerződés. A boltban átvétel, és kifizetés meg szerintem csak teljesítés... Bár az is igaz, hogy az internetes megrendelés lemondható, akár helyszínen átvételkor is... Úgyhogy lehet ez a jogi érvelés tökéletes a Compker részéről...
Mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy mi lenne ha odamennék, hogy rendeltem egy 120ezres videókártyát, és lesznek szívesek kibontani, berakni egy általam meghatározott konfigurációba, mert abban szeretném kipróbálni, és installáljanak fel gyorsan egy általam meghatározott játékot is, mert AZZAL szeretném kipróbálni. -
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #7028 üzenetére
NFH oldalán:
" Mi az az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére."
-
Brada:D
tag
válasz
fricz19 #7016 üzenetére
Rendben nagyon szépen köszönöm
még annyi kérdésem lenne hogy csak azt a ramot vigyem vissza ami hibas vagy mind2ot(esetlegh ha kompletten cserélik) és hogy intezzem el amikor megyek vissza a ramért mivel nem az én nevemen van?Bocs a hülye kérdésekért csak biztosra akarok menni -
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #6998 üzenetére
Akkor az szopás. Mondjuk én amikor egy EVGA kártyát visszaküldtem közvetlenül a gyártóhoz, az is hasonlóan járt el, küldött megkérdezés nélkül egy új, hasonló sebességű kártyát. Viszont garancia nem kezdődött újra rá, hanem a régi kártyának a meglévő garancia végéig adott rá... És nem kérdezett semmit, csak küldte és kész. Más országban így működik, bár nem tudom hogy ez csak a külföldiekre vonatkozik, vagy helyileg is így intézik. Gondolom a nemzeti jogszabályuk így rendelkezik, de lehet hogy ők is önkényesen tesznek így, mert tudják hogy nem fogok külföldi fogyasztóvédelemmel szarakodni. És mindez EU-n belül történt.
-
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #6996 üzenetére
És tényleg a tiéd volt javítva? Vagy egy teljesen másik volt? Esetleg használt? Mert pl. van olyan szabály is tudtommal, hogy a javítás csak új alkatrészekkel történhet, és azt nem tehetik meg hogy pl. vesznek vateráról egy használtat, és azt adják oda cserébe... Ha csere, akkor csak újra cserélhetnek.
-
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #6891 üzenetére
Az fb
(fb nem mérvadó, minden hülye gyerek szavazhat), sokan nem használják a fb és attól rengeteget látogatják az ipon oldalát
Én se használom a fb és még ipon játékai miatt se csináltam profilt, nem látom értelmétAmúgy az hogy tetszik nem jelenti azt hogy használható is , PC-n még csak csak használható, de mobil eszközökről használhatatlanul rossz
Felső menüsor nem látszik kicsúszik nagyításnál , keresés szinte lehetetlen, és még lehetne sorolni -
DNReNTi
őstag
válasz
fricz19 #6891 üzenetére
Az arculaton szerintem még túl tudná magát tenni mindenki, de az csak egy dolog hogy néz ki...
-
ACE-
addikt
válasz
fricz19 #6830 üzenetére
1. Utólag mégis kiderült hogy jár hozzá... tehát akkor mégis járt hozzá... gondolom nem azért adtak hozzá mégis mert nekik volt talonba pár darab játék... Lenne ötletem mit csinálnék a helyükben a sok100 db. megmaradt kuponnal...
2. Ezt (már csak a PTK. hatályos törvényei szerint sem) nem tehetik meg. Én viszont megtehetem hogy visszaküldöm. Ennyi... -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest