Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Igen, tudom, múltkor beszélgettünk is róla, megnéztem azt a Jazz-t, amit linkeltem, de kb 10 perc után rájöttem, hogy hosszúak a lábaim hozzá sajnos.
Úgyhogy most kell egy B terv, hétvégi kirándulás pont kapóra jött az Imprezával.
2 liter szívóval nézegettem a kocsikat, igazából mivel nincs sok eladó Subaru ezért gyorsan átpörgettem az összes Impreza, Legacy, Forester hirdetést, de kevés olyan van, ami tényleg megfelelő lehetne.
Azt a kék 3-as Imprezát én is néztem, csak nincs 2 millióm rá sajnos, pedig tetszik nagyon.
-
_Smooth
senior tag
Jaja, sok ilyen videót nézegettem, többek között ezért is szerettem bele a márkába. (azon túl, hogy az első és második gen első faceliftes impreza WRX STI-je "gyerekkorom" szerelmei
)
Ezért is lepett meg, hogy itt meg elvérzett ez a Forester. Amiket írsz, azzal nincs gond, hoztam már ki elsőkerekes autókat ajtó feléig érő hóból, és valszeg ezt az SG-t még azoknál is könnyebben tudnám kihintáztatni. De akkor minek adnék érte extra pénzt? Tudom-tudom, nem ennyiből áll a Subaru (imádom a boxer hangját és annak amúgy összes előnyét - egyenletes járás, alacsony súlypont -, stbstb), de akkor már inkább maradok a Legacy/OBK vonalnál. Jobban is tetszenek.
Azért ott komolyabb rendszer van alattuk, nem? Nekem valami 60-40% rémlik azoknál, nem ez a 20-80.
[link] Itt most nem tudom megnézni, de asszem ebben a videoban láttam a 4 különböző verziót.(#2548) Qru
Az elsővel én is nagyon szemezek már.
Azt az imprezát írtam én is... de az nem gázos? És talán nem is gyári.
Az utsó meg nem kombipedig az is dejó lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bad Pritt #2547 üzenetére
Nekem is Jazz a B járgány az Impreza mellett.
A 2 literes turbó egy tartós és jó konstrukció attól pl nem félnék és még arrébb is lehet vele parkolni nem úgy mint az 1.5i-vel.
Ott csak a rozsdára kell figyelni leginkább. pl: [link]
De ha kicsit nagyobb autót is belefér akkor pl ez megér egy megnézést: [link]
De igazából 2M környékén már 3-as Impreza is van: [link]
Ha meg tuti vételt akarsz akkor ez a Lega klubos arcé, itt tuti nem lesz semmi fiaskó: [link]
Jah és ha sok méter nem zavar akkor egy SpecB is kifogható ennyiért: [link]
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy érezni is lehetett a kocsin, hogy masszív.
Amúgy adott keretből (1.5 millió top) melyiket ajánlanátok inkább, Impreza gen2, vagy Legacy gen3/gen4? Ahogy látom az itteni Subaru kontingens inkább Outback-ekből áll mondjuk.
Most nagyon rákattantam amúgy, amióta sajnos rájöttem, hogy a Jazz-be kicsit nehézkesen férek be (kosaras alkat vagyok), keresnem kell valami mást, úgyhogy igyekszem utánaolvasgatni a Subaru-s dolgoknak is.
Szerk.: kombi kell mindenképp.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
_Smooth #2545 üzenetére
A régi az újhoz mérve egy prosztó megoldás, elöl-hátul félig zárt difi van, középen meg egy részlegesen önzáró, ami 20-80% között tudja állítani a nyomatékeloszlást az első és a hátsó tengely között.
Tehát a két oldal között nincs se elöl se hátul önzáró difi, se ezt kiváltó elektronikus kontroll (eds).Ha ilyen helyzetbe kerülsz hogy az autó fél oldala jégen/sárban van akkor ugyanúgy ott ragadsz mint egy első/hátsó kerekessel. Amit lehet ilyenkor: te magad leszel az eds vagyis egy kevés féket is nyomsz a gáz mellé de ha ez sem segít akkor hívnod kell vkit aki kiránt a szószból (Jorus tapasztalt sárból/hóból kirántó pl
). Vagy a nem tapadó keréknek megnöveled a tapadását. Akár vmi speckó spryvel (vész esetén wd40 is jó erre pl), vagy a gumiszőnyeged teszed alá... vagy utólag lecseréled az első/hátsó difit egy önzáróra (sperr).
Gyárilag csak az STi kap hátra teljesen önzárót meg talán az OBK... de abban nem vagyok biztos, majd az obk-sok megírják a tutit róla.
mod:
Azért egy mezei SUV-nál többet tud: [link]
-
_Smooth
senior tag
Igazából nem az lepett meg, hogy az újabb jobb... hanem, hogy a régebbi ennyivel gyengébb. És ott sem az a problémám, hogy a tesójához képest elmarad, hanem, hogy max annyit teljesít, mint kb az összes SUV.
Azért azt vártam volna, hogy még a régebbi is teljesíti a tesztet - ha nehézkesebben, lassabban is, mint az utódja. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bad Pritt #2539 üzenetére
Azok nagyon gyengék és az olajfogyasztásra is hajlamosak ahogy olvastam.
Impreza nehezebb valóban, a biztonság fontos szempont lett (tehát van benne anyag
) mert az előzől Impreza generációt sokat kritizálták a gyenge ütközésvédelme miatt. Nem véletlen, hogy a legbiztonságosabb autók között volt a maga korában az európainál szigorúbb amerikai törésteszteken.
A Lega nem olyan nagy, még élhető méretű szvsz és abból a 2 literes 165 lovas verzió egy jó választás nagyon.Smooth: Nincs túl erős autó.
Megszokod bármilyen erős is legyen de valóban egy 150 ló környéki autó már elég a normális közlekedéshez úgy, hogy pl egy előzés országúton már nem oroszrulett.
A 25% veszteség sztem sok, legalábbis érzésre nincs annyi. Múltkor néztük haverral neki G4 GTI-je van és se állóból se 3-asban gurulóból nem nyomott le pedig az egy 1.8 literes motor turbóval megfújva... De a nagy kunszt ezeknél a Subaruknál úgyis a kanyarodási sebesség.
-
_Smooth
senior tag
válasz
Bad Pritt #2539 üzenetére
Outback-kel nem az a baj, h 2.5, hanem, hogy automata mind :/
Legacy meg ugyanekkora.
2.0 gázos impreza van fent 2milláért. (meg eléggé gányul kinéző WRX-ek 1,5 környékén)Forester (2nd gen) kinézetével én már egészen megbarátkoztam, viszont tegnap láttam egy ruszki videot, ahol a következő generációval mérik össze. Hát leesett az állam, mikor láttam, hogy a görgős teszten az utolsót nem bírta teljesíteni, és az előtte lévővel is küzdött (2 oldalsó kerék a görgőkön, majd 3 kerék görgőn) - miközben az utód vígan vette az akadályt.
-
Bad Pritt
félisten
Ez mondjuk megmagyarázza, miért nem ajánlja senki a gen2 Imprezákat az 1.5R motorral... Előző hétvégén volt szerencsém egy 2 literes Imprezához, szerelem első látásra, felcsattantam hahu-ra és kb nem létező jármű.
Olyan másfél milláig nézegettem, 1.5-ből van csomó.
Forester nem tetszik, Legacy jó lenne, de az már tényleg nagy (bár könnyebb papíron, mint az Impreza, ez lehetséges?), Outback csak 2.5 van, pedig az is tetszene. -
_Smooth
senior tag
Hát, ahogy eddig láttam/olvasgattam, lenne az 35-40lovacska is. (20-25% veszteséget láttam Subarura meg általában 4kerekesekre)
De az így megmaradó 130 környéki teljesítményt tudja egy TSi is.
Ettől függetlenül elhiszem/elfogadom, amit írsz. Meg nyilván szimpatikusabb lenne a 220-260ló egy 2.0 turbóval... csak mire egy Levorgot megengedhetek, addigra már valszeg annyira se fog érdekelni ez a része, mint most. Nem kell, hogy bömösben jaszkarizó kis diszkópatkányokat alázzon. Elég, ha csak viszonylag dinamikusan megmozdul, amúgy pedig fekszik az úton/kanyarban, mintha nem is ismerné a fizika törvényeit.
(miközben rendkívül dögös, jó a hangja és mégsem hivalkodó) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
_Smooth #2534 üzenetére
Magamhoz képest írom. Az awd sokat elvesz, úgy kb 15-20 ló elveszik a ménesből, úgy meg már nem olyan combos az a 170 lovacska. Bár a turbó sokat elken belőle a nyomatékossága miatt. Minden esetre bármikor oda mernék állni egy 1.6 turbo mellé az én öreg vasammal. Rugalmasságban verne de sem állóból sem lendületből nem. Pl a Levorg 0-100-a: 8,9 sec az enyém ezt 8,2 alatt hozza.
-
_Smooth
senior tag
Csak teljesítményre érted? Nekem azért bőven elég lenne
És már legalább turbós ^^)
Én a kis szutyi 1.4 TSi-kkel is remekül elautóztam (igaz, az mind FWD volt).Amúgy ahhoz képest, hogy a többi márka is hasonlóképp szereti emlegetni a tradíciókat, máshol még ennyire se látom ezt igaznak.
BMW-nek is van már FWD járgánya, a nagy szívó motorokat is sorra váltják kisebb turbósokra, Mercinél is huszonéve megy a paletta kiszélesítése (kis gokartok, ronda 4ajtós kupék, buta nagykombi valami izé, kisbuszok, most már pickup is), felhagynak a dieselekkel is (én ugyan nem bánom, de a mercinél nagy hagyománya volt), Fiat is kezd megbízható autókat gyártani (gecitroll), Jaguar kombizik, dieselezik, Ferrari turbós motorkkal - lassan ott is biztos jön majd hibrid vagy elektromos valami.
Úgyhogy ahhoz képest azért nem érzem annyira valótlannak.
És nem kötöszködni akarok, se őket védeni, csak én tényleg azt érzem, hogy azért itt a jól bevált dolgokból amit és amíg csak lehet, igyekeznek megtartani (legalább 1-2 modellben). -
_Smooth
senior tag
Európa 0,2% vs USA+Ausztrália, ahol manuális váltóra úgy néz a tömeg, mint a diesel motorokra, illetve Japánban is erősen dívik ez a CVT.
Európán belül pedig Svájc-ot emelte ki a németek után, ahol szintén előszeretettel veszik az automatát.
Szerintem ezt nem is tekintik tradíciónakA WRX-ekben meg azért csak megvan még a MT és kikapcsolható ESP.
Sajnos (de ezt írja is) a magasabb számok reményében engednie kellett, már nem a WRC őrültekre akar építkezni.
Kíváncsi leszek, a hibrid hajtást meg tudják-e valósítani a boxerekkel, vagy 1:1-ben veszik át a Toyota láncát.
Mondjuk nem tudom, hogy fog megférni egymás mellett ez a kettő XD (zöld vagyok, de hörgök, mint a vadállat).Amúgy, amióta H6 miatt stresszelem az agyam az automatával, azóta egyre jobban kezdek megbarátkozni a CVT-vel is... Bár nyilván Levorgból is jobban örülnék egy manuálisnak, de annyira bejön az a gép, hogy simán jöhetne már így is.
(#2523) Qru
Az említett példány biztos, h behozott autó. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bad Pritt #2528 üzenetére
"A Subaru egy vérbeli japán autó, tradícióihoz és egyedi megoldásaihoz mindig ragaszkodik."
Hahahaha. Annyira tradiconális, hogy már nincs/lesz manuális csak cvt váltó és már nem kikapcsolható az esp.
Amúgy az EF-ről is meg van a véleményem. 3 azaz három munkanap alatt sem sikerült az időpont kérésemre reagálniuk (ezzel szemben a Duna autó 10 percen belül válaszolt). Gratulálok nekik ezúton is.
-
_Smooth
senior tag
Hát nekem elég sok példányhoz volt szerencsém (mondjuk viszonylag kevés japán), de pont Lexusban/Subaruban egyáltalán nem ültem még.
Mondeot ismerem, engem nem fogott meg. A terebélyes fotelokat nem igénylem, azért legyen tartása az ülésnek. Legtöbbször az a bajom, hogy ergonómiailag nem az én magasságomra méretezik őket, így pl. az ülőlap kicsit rövid, a támla alacsony (fejtámla gyakran a tarkómat/vállamat piszkálja, háttámla meg váll alatt ér véget), kormány távolságot ritkán tudom ideálisra beállítani (eddig talán csak a Golf V-ben és a Smartban sikerült).
Prémium márkák közül csak a bevásárlókocsikhoz volt szerencsém (BMW E36/E90/F30, Volvo S40, Audi A4), amik azért szintén nem a kényelmükről/tágasságukról híresek. Mercinek szinte csak az E-osztályát próbáltam, ahol az ülés amúgy kényelmes volt.
Egyébként prémium alatt, ami nem francia, ott (számomra) meglepő módon a Passat egész kellemes csalódás volt (hátul is)... de nem kéne.
Amúgy pedig a kemény, pattogós, shagg- és derékfájós megoldásokkal találkoztam... de már annyira megszoktam ezeket, hogy egy Golfban/Octaviában is levezettem 800km-t kb 2 rövid szünettel.
Ha legalább azt a szintet hozza, sztem jó barátok leszünk.
Aztán, ha kijátszottam magam és/vagy belefér, akkor családinak egy C5 + boltbajárósnak meg egy régebbi kis WRXPróbáltam - amikor időm volt - a környékbeli neppereknél egyet kifogni, hátha ki tudom próbálni, de itt senkinek nincs :/
-
Bad Pritt
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
Bejelentkeztem én is a légzsákpatron cserére.
Smooth: Ha jól tudom eredetileg csak a németeknél volt kapható a gyári benzin-gázos.
-
válasz
_Smooth #2521 üzenetére
fogalmam sincs, hogy milyen a kategóriája, nem ültem sok autóban. a lexushoz képest iszonyú szűk (leszámítva a csomagtartóját
). engem az ülés is nyom minden oldalról, ilyen sportos kagyló helyett jobban szeretnék egy nagyobb fotelt. inkább a tribeca tűnik az ideális guruló nappalinak -- annak viszont a fogyasztása nem az igazi, meg szenved alatta még a h6 is.
de egy mondeo is egy családi ház az outbackemhez képest.
ez az egyik fele. a másik fele, hogy most két sokat fogyasztó kocsink van (outback, xtrail), szeretném, ha csak egy ilyen lenne, de az asszony nem akarja leadni a suv témát. akkor viszont suv-ból kell valami elég jó, és akkor az outbacknek kell mennie.
-
_Smooth
senior tag
Hát kényelemre nekem is franciák jöttek be eddig csak. Már kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy sose lesz kényelmes autóm... hacsak a Citroen C5 kombi alá be nem kúrnak egy Subaru AWD-t meg egy 3.0 H6-ot
Csináljuk meg!
Legyen a neve svájc!Amúgy csak Lexushoz viszonyítva kényelmetlen, vagy a kategóriájában is elmarad az átlagtól?
-
_Smooth
senior tag
Köszi az infókat.
Én azt a példányt gyárinak gondolom (a bi-fuel elnevezés miatt, illetve a karosszérián nem láttam utólagosan felszerelt töltőnyílást se - gyári verzióban azt is a tanksapka alatt vezették ki?).
Ha nem annyira problémás - leszámítva a szelephézag állításokat -, akkor nem zárom ki ezeket, de alapvetően inkább a tisztán benzineseket keresem továbbra is.
Reméljük sikerül egy tuti példányra ráakadni (most nagyon megcsappant a kínálat). Hajtani valóban nem hajt senki... azt leszámítva, hogy magát az autót jó lenne már hajtani -
Qru
MODERÁTOR
válasz
_Smooth #2515 üzenetére
Gázosból csak gyárit (a gyári szett külön is megvehető amúgy, kb 1 millió Ft az ára). Karbantartási igénye nagyobb lesz (gyakoribb szelephézag állítás) amúgy más gond nincs a gyárival.
mod:
Kiszerelni felesleges, max nem használod.
Petester: Gyengébb nem lesz - attól függően, hogy cng vagy lpg-s - a gáz oktánszáma 102-108 közötti tehát egy jó szoftverrel erősebb lesz mint benzinnel. Arra kell figyelni, hogy a gáz égéshője magasabb így be tud égni a szelep ha nincs utánállítva.
-
Petester
senior tag
válasz
_Smooth #2515 üzenetére
Miért szereltetnéd ki, ha már benne van? Használni kell, amíg működik, élvezni az előnyét, aztán ha megkotlik elgondolkodni, mi legyen a sorsa. Rengeteg gázos hirdetés van a mobile-n, mind Subaru szervizben beépített, garanciát nem befolyásoló szett. 3000 €-ért szerelgették kint be őket.
Nem kell félni a gáztól, pláne, ha gyári szett került bele. Nem a gáz teszi tönkre a motort, hanem annak rossz beállítása. Nem mindegy, hogy ki szereli be. Én szerettem volna gázt szereltetni az autóba, rengeteget olvastam utána. Egyelőre még nem léptem meg, de ami késik, nem múlik. H6 esetében nem kell 20e km és behozza az árát. Ha ezt tavaly vásárláskor meglépem, akkor már ez meglenne nekem, de egyelőre fontosabb volt, hogy a műszakilag olyan legyen az autó, amilyenek szeretném.
Nemrég a Totalcar erőmérő sorozatában volt egy gázos Leon, nem szerepelt le a gázos üzemben.
Baráti társaságomban is van pár autó, amik már több 100e km-t mentek el gázos üzemben hiba nélkül. -
outsiders
aktív tag
válasz
_Smooth #2515 üzenetére
A gázosnál az a fontos, hogy ne utólagos legyen, azok elég bajosak a Subarunál, sose lesz jó kb. Szerintem legyél türelmes és gyors, ha jön az ideális vétel, nem kell tökölni sokat és morfondírozni, a jó vételt elviszik nagyon gyorsan. Főleg ha második autónak kell ne engedj a preferenciáidból, ne legyen kényszer szülte a választás.
-
_Smooth
senior tag
Nem rossz
A hangjára viszont én is nagyon kíváncsi lennék. Imádom a Subaruk hangját ^^)
Főleg, ha még turbós is (lefújó szeleppel).
Anyway... most már elkezdtem még jobban kiszélesíteni a lehetőségeket.
Már nézegetem az eggyel korábbi generációt (Legacy/Outback) is, illetve elkezdtem agyalni a 2011 utáni dieseleken is. 2,7milla környékén van hahun Legacy, meg kicsivel 3m fölött Outback.
Persze céges autó mellé ezek teljesen indokolatlanok lennének, ráadásul már erősen keret fölött.Mik a tapasztalatok az elgázosított példányokkal? Találtam egy bi-fuel 2,5 manualt kb 1,6ért.
Nem szeretném gázzal használni, de nem tudom, eddig esetleg okozhatott-e bármi komolyabb elhasználódást/hibát. (hallottam ilyeneket, hogy a gáz szárítja a rendszert, tömítéseket eszi stb)
Van-e értelme, és mennyibe kerülhet kiszereltetni? -
outsiders
aktív tag
Kipuff csere megvolt ebben a csodálatos időben. Sportos hangú, de nagyon szolid dobot rakattam fel. Alapjárat hangja változott, mélyebb morajlás lett belőle a korábbihoz képest, ugyanakkor 2000 és 3000 között teljesen gyári maradt a hangja, a korábbi turbós hang az ezt követő fordulatokon megszűnt, 4000 körül pedig kulturáltan dögös, nem üvöltős hangja lett. Most csak hazahoztam a kocsit, hosszabb útra kíváncsi leszek, rendesen be se tudott melegedni az autó ezen a távon. Krómvéget egy 8 centis átmérőjű kör alakút választottam végül, ovális kétszer annyiba került volna. Összesen 60k volt mindenestül, másfél év garit adnak.
-
na, duna autóban légzsákpatron kicserélve. meg még két izzót cseréltek 2500 ft munkadíjért
amúgy amíg álltam a reggeli dugóban a 10-esen, valaki szépen visszafordult belőle, és egy dübörgő kiflivel feltekergett pilisborosjenő felé a senkiútján. mondanom sem kell, hogy egy kék impreza volt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tankcsabee #2509 üzenetére
Igen, finoman jár azt tudom az adja a kíváncsiságom okát - mivel a tiédben egy újabb motor van mint az enyémben - érezhető-e vmi különbség akár járáskultúrában akár hangban.
-
tankcsabee
csendes tag
Ami azt illeti finomabban jár, mint azt látatlanban gondoltam volna. Ahogy nekem többször is elmondta a srác, akitől vettem, ezek a benzines Subaru boxer motorok, ezek valami zseniálisak. És ezt csak megerősíteni tudom.
_Smooth: én is sokáig szemeztem vele és szerencsémre nem happolták el az orrom elől, amikor gondoltam egyet és hívtam a megadott számot. Szerintem is lesznek még ilyenek, mert egyre népszerűbbek és sokkal jobb választás, mint mondjuk egy Scout Octavia amiből alig van itthon, vagy ami van az szinte mind dízel.
-
outsiders
aktív tag
válasz
_Smooth #2501 üzenetére
Lesz ott még jó vétel, csak gyorsan kell lépni. A szolnoki turbós Fori az jó vétel volt például
Holnap viszem végül kipuffcserére a kocsit, meg rendeltem már egy OBD2 olvasót is, ártani nem árt ha kéznél van mindig az is, a faceliftes SG Foresterben elvileg elég sok mindenre jó már, FL előttiben korlátozott volt az elérhető funkciók köre még. iMars ELM327 olvasót rendeltem, ez nem is olyan noname cég kínaiban
Qru: Én támogatom a talit, bár elég korlátozottak most a lehetőségeim, gyerek meg a szakvizsga leköt rendesen, attól egy órára itt Óbudán valahol talizhatunk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tankcsabee #2497 üzenetére
Majd egy topiktalit összehozunk, kíváncsi vagyok arra a 2.5-ös motorra ami a tiédben van. Az egy korszerűbb verziója az enyémnek. Pl megnézném, hogy finomabban jár-e, hogy a hanga milyen.
-
_Smooth
senior tag
válasz
tankcsabee #2493 üzenetére
Ja egyébként azzal a példánnyal én is szemeztem egy ideje. Reméltem, hogy meglesz még április végén, esetleg még egy 100ast le lehet majd akkor kanyarítani belőle.
Nekem is 2.5i+ szívó benzines (vagy 2.0 turbo - ami ezekben nem annyira fordult elő), manuális, kombi, AWD, lehetőleg tetőablak, ülésfűtés, tempomatlenne a legideálisabb, úgyhogy ezért volt szimpatikus a (most már) Tied is
Használd egészséggel! Remélem, nekem is befut valami jó vétel
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest