- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Notepad++
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14965 üzenetére
Az enyémben nem, már egyszer kenve volt úgy 3-4 éve de megint kéri, mert nyiszog ahogy mozgatom a kuplungpedált.
Közben kigúgliztam, hogy szilikonolajjal kenjem meg. Sajnos amikor a szerelő megkente anno nem kérdeztem meg mivel fújta be.
-
Qru
MODERÁTOR
Elkezdett nyiszogni a kuplungbovden. Azt mivel kéne megkennem?
Megvan. Szilikon olaj lesz a befutó.
-
Qru
MODERÁTOR
A kuplungfolyadék az sima DOT4-es fékfolyadék. Arra mi a javasolt csereintervallum?
3-4 év mint a féknél?A szervóban ATF olaj van, annál mi a javasolt periódus?
Ezekről a manual egy mukkot sem ír.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14142 üzenetére
Jah ezt nem tudom írtam-e de jó ha megvan: az akksi csere után azonnal megszűnt az ékszíj/hosszbordás csúszása hidegen. Ezek szerint már tényleg nagyon gatya volt a régi akksi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14945 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14943 üzenetére
Ez a Boxer Crew ugye?!
Seibiko.... Ott is erősen hullámzik a minőség azt már több helyről hallottam/olvastam.Az az enyémben is volt olyan pár éve. Igaz csak 5k km-ig mert aztán rájöttem, hogy nem belevaló. Az csak API SL nekem meg legalább SM kell.
Vörösvárra járok Viktorhoz a nagyobb dolgokkal (pl vezérléscsere), a kicsikkel meg van egy nagyon precíz autószerelő fórumtársunk aki Érden rendel. Most pl lengőkarokat meg a féket is ő cserélte. A fékkel mondjuk szívott szegény, mert nagyon rá volt gyógyulva a tárcsa. Még a gyári volt fent... Pedig nem azért cseréltettem mert elkopott, hanem mert hullámosra fékeztem és már nagyon zavart. Autópályán ha fékeztél, rendesen érezted, hogy szitál a kormány.
Egy chipszen én is gondolkozom, lehet szülinapra meglepem magam vele.
A mérés/írás hol lenne? Csepel? Eddig az LA-t néztem Oroszlányban...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14940 üzenetére
Hol voltál vele szervizben? Milyen olajat kapott?
Háriék engem jól megszívattak. Váltóolajcserekor bepasztázták a csavart. Alig tudtuk most leszedni mikor megint csere volt. Hátul muszáj volt lerobbantani de a váltón már nem szarakodtunk, a nívón keresztül lett cserélve az olaj.
Ó azt hittem, kapott egy kis szíverősítést is. Engem vitt chippelés után, nagyon baba lett csak bátorítani tudlak, hogy meglépd te is.
-
Qru
MODERÁTOR
Brutális összegért kelhet el a legkeményebb Subaru Impreza
Azért a 2,8 sec-es 0-100 még egy villanyautótól is szép lenne...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14933 üzenetére
Az igen, gyertek haza itt hawaii van ehhez kepest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14930 üzenetére
Itt 10 ev alatt esett ennyi ho kb.
Kivancsi lennek manualissal mennyire lenne kuplungszag.
Be kene rakni az uj stabpalcakat, de sztwm megvarom vele az olajcseret.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14928 üzenetére
Remek!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14926 üzenetére
Bim-bammol is jó hangosan legalább mellé?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14924 üzenetére
Huh azt így fejből passzolom... Valószínűleg igen de ha más nem lehúzod a csatlakozóját akkor tuti nem nyílik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14922 üzenetére
A FL belseje az nekem is nagyon bejön, abban már a Levorg féle belső van. Az 1,6-os nagyon gyenge, azt ne sajnáld.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14920 üzenetére
0-60 az nálam 8.2 sec, nem világverő de itthonra elég ez is.
Nálam a gázpedál érzékenység csak a folytószelep pucolás után jött elő. Igaz még sztem soha nem volt pucolva (ehhez képest nem is volt annyira retkes).
A kormányzás is direkt mint nálad, jó vezetni összeségében. Sok céges német lom után öröm beülni és menni vele. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14916 üzenetére
Euro 6-on belül több lépcső van azért.
Passat-al játszottuk el az Euro4 és Euro5 között semmi különbség nincs. De az amelyiket az szabvány életbelépése előtt gyártottak az a régi besorolást kapta. Nekem kellett volna bizonyítani, hogy tudja az EU5-öt is, így annyiban hagytam a dolgot.
Igen alacsony tempónál jól gyorsul z enyém is, az awd miatt még az enyémnél erősebb fronthajtásos autóakt is simán lenyomom. Főleg, hogy manuális. Fordulatot 4400-re belövöm álló helyzetben (ott van nyomatékcsúcson) aztán csak leugrasz a kuplungról és go. Havernak volt egy 1.8 turbós Golfja ami még meg is volt írva aztán mégsem bírt el velem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14917 üzenetére
Akkor sima ügy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14912 üzenetére
A tiéden van gyárilag nem? Az enyémen sincs csak a WRX-ek kaptak gyárilag szép véget.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14908 üzenetére
Igen. Rozsdara az feigyelj. Ha nem volt torve a lengokarok akkor is hajlamosak a rohadasra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14906 üzenetére
Levorg nekem is tetszik! Itthon sajnos azok is dragak (inkabb csak szarul keresunk). Nincs infom az 1.6T-rol nem sokiag futott gyartasban es csak itt az EU-ban arultak (tengerentulon nem). Azert eroben az se tepi fel a flasztert, nem annyira kihegyezett es a Levorg eleg nehez. 170 lora van egy 1600+ kg-os boded egy cvt-vel ami amugy is elkeni az erot. De kellemesen megy azert.
A 2.0i az a FL-el jott mert az 1.6T-vel nem tudtak tartani a szigorubb Euro normakat. Olcsobb is gyartani es hiaba a divatos downsized motor nem fogyott jol a kocsi.
Ha lehetne legozni akkor egy Levorgot kernek egy WRX-es technikaval.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14904 üzenetére
Nem volt nehéz dolgom, mert az a sajátja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14902 üzenetére
Az egy Outback.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14900 üzenetére
Itt egy jo osszefoglalo a tipusrol:
Az alkatresz eleg draga tud lenni (hatso felfuggesztes pl), bontottan van hozza eleg sokminden ha kasznielem kell mondjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14898 üzenetére
Annyit meger!
A feher olyan mint az enyem.
Kozben kitapasztaltam, hogy csak hidegben szol. A kenoanyag megdermed gondolom a hidegben. Ha bemelegszik akkor megint elhallgat es ha melegebb van kint akkor sincs hangja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14896 üzenetére
Nekem most a kuplung kinyomoja szolalt meg. Nem orulok, mert kuplunggal egyutt erdemes cserelni, igy meg nem olcso mutatvany. Es igazabol felesleges is, mert a kuplungom kb 50%-os meg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14894 üzenetére
Borsos ara van. Passat-on nekem 2x is kellett cserelni ha ez vigasztal.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14892 üzenetére
Itt is soznak cserebe se hideg se ho nincs. Pont ma verettem le a gedvat a geprol.
Latod keves extra, keves hibalehetoseg.
-
Qru
MODERÁTOR
Megjott az olajcserehez a cucc . A Kamoka antibaci pollenszuroje meglepoen minosegi. Remeljuk meretpontos is.
Parci ez neked is erdekes lehet, mert ugyanaz a szuro kell az SH Foriba is mint az enyembe is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14886 üzenetére
Ami el is romlik arra nem szoktak...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14880 üzenetére
3 liternel meg szivokent is van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14865 üzenetére
Ez igaz.
Most egy 4x4-es Skoda van, sajnos hó hiányában nem tudom tesztelni pedig megnézném mennyire ügyes Bubi-hoz képest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14863 üzenetére
VW-ek szoktak ilyet produkalni.
Hatha megjavul ha nem akkor januarban szerviz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14861 üzenetére
Mosas utan jott elo vagy random?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14859 üzenetére
Franko! Nekem a gyari TPMS-t felesegem baratnoje hozta ugyanigy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Acheron #14854 üzenetére
Király! Közben én is kutakodtam, mert sztem az enyém is kifúj valahol. Legalábbis hidegen mintha más hangja lenne mint eddig... Szerencsére a dob az jó, csőből meg olyat hajlítanak amilyet akar az ember.
Kaptam ajándékba egy WRX gyári kipu-t (katitól hátramenő részt csak), az nem tudom felmegy-e az enyémre de ha összereszelhető akkor az fog majd felkerülni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lacerta #14852 üzenetére
Köszi, akkor A3/A5 is jó (tippem nekem is ez lett volna). Bár mivel ACEA-t nem ír sosem néztem csak a API-t meg a viszkozitást. Bár egyszer véletlen SL ment bele az SM helyett (webshopban szarul vt feltüntetve Motul Eco-Nergy besorolása) de azt tudta az A5-öt is. Azért inkább 5k km után ledobtam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14845 üzenetére
Ezzel is olyan 8-9 liter körül lesztek városi fogyiban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14843 üzenetére
Ennyiért jó vétel. Nyilván a városi fogyija nem lesz bajnok cserébe bárhol elmész vele kb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14841 üzenetére
Igen szigorúan 0W20 és csak az! Ha márkakerbe hordták akkor a motorral nem lehet nagy gond. A CVT a kérdés még akkor.
Ha M+S akkor vagy 3* vagy 4 évszakos esetleg AT gumi.
*: 3 évszakos az amelyiknek nincs teljes értékű téli minősítése.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14836 üzenetére
Teljesen jó!
Bp-Debrecen-Bp oda 120-130 haza fix 130 (2 ember kevés csomag): 9,35
Jah és toltam most egy full városit is: 11,44
Ezek valós/mért adatok nem BC adatok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14837 üzenetére
Jó az a 2 literes motor. Ha az olajcsere el volt nagyolva és/vagy nem velevalót kapott akkor felléphet olajevés de amúgy nincs semmi különös nyűgje. A CVT-ben ha nem cserélték az olajat akkor az is le tud térdelni. De igazából semmi extra nincs benne ami miatt dobni kéne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14832 üzenetére
Ez mar döfi!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14820 üzenetére
Nem jartok at? Mi amikor kint voltunk meg nagybevasarolni is atmentunk.
Az annyira nem esett volna jol neki. EFB-t olcsobb lesz potolni legalabb. Inkabb orulj neki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14818 üzenetére
Hat passz... vmi kinti forumon kerdezd meg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14815 üzenetére
Jo ar! De ott nincs vilagbajnok afa meg kulonado a mindenre is.
Road test, pont egy ilyen kereteben vertek oda egy uj M5-ot. -
Qru
MODERÁTOR
Kb ugyanzok a szűrők neked is mint nekem, olaj 15k (5 liter 5W40 Motul), olajszűrő 3120 (MANN), levegő 7300 (MANN), kabinfilter 8260 (MANN) csavar alátét 320. Ez kerek 34k. Tehát minden másra cca. 50k az tényleg kicsit soknak hangzik de diaggal meg rendes átnézéssel ez kb reális manapság.
Sőt, a céges Skoda most volt kis revízión márkakerben, csak az 5,5 liter Castrol olaj volt 75k. Innen nézve olcsón megúsztad.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14800 üzenetére
Havernak ugyanezért nem gariztatták a hullámos EBC tárcsát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14794 üzenetére
Akkor vegyel regit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14792 üzenetére
Akkor OBK XT-t vegyel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14770 üzenetére
Fokkoláson amúgy filóztam én is, mert gyakran zavaróan tud tükröződni a műszerfal nálam (is).
De egyelőre nincs erre felesleges lóvé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14768 üzenetére
Szerencsére az enyémben kopogós műanyag, az örök mint a nyomorúság.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lacerta #14757 üzenetére
Igen egyelőre marad így. Elég hamar bemelegszik és utána csöndben van de nyilván a kenés hiánya miatt zajos, már pedig ha nincs rendes kenés akkor azért eléggé véges lesz az élettartama. Még kb fél év az olajcseréig, addig tuti nem foglalkozok vele.
Gyorsan ránéztem:
LUK kinyomócsapágy: 8,5k
vagy
SACHS komplett kuplung szett: 57,8k -
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14753 üzenetére
Jah a gyári városi adat az 11,5 ha jól emlékszem. Azt kb tudja is. Igaz 1-2 km-es út nincs, azért ha kiállok a garázsból (ahol most kb 14 fok van) akkor is megyek 10 km-t legalább egyhuzamban.
Inkább ez a kinyomócsapágy ami zavar.
Niagara király. Ott voltunk mi is. Maradjatok a Kanadai oldalon az USA oldalról nem olyan szép a látvány, szvsz felesleges átmenni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14749 üzenetére
Varos keves M0 es tobbnyire a 14 fokos garazsbol indulva: 11.44.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14749 üzenetére
Most nekem is lesz egy tiszta varosi fogyi. 14 nem is de 12 biztos lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lacerta #14747 üzenetére
Köszönöm! Akkor így marad amíg elviselhető szinten marad a dolog. Ez is nagypapa autó volt, csak még viszonylag időben kimentettem, nem annyira lelakott a váltó mint Parcié. Meg nyilván egy manuális váltót gatyába rázni sokkal-sokkal olcsóbb egy egyszerűbb mutatvány...
Görgőkre külön ránézek/fülelek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 480 SSD + 1 TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R7 3700X / RTX 2070S / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest