Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
Létezik, hogy nincs még Subaru topik. Legyen!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hmmm, naprakész vagy
igen, egy olyat találtam a subaru fórumon, öröm és boldogság. baromira tetszik. szűk belül, érdemes belepróbálni egy gyerekülést és beülni elé, mert meglepően szűk... más baja nincs
de kérdezz, szívesen írok róla részleteket, ami érdekel.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hűha, akkor ez már szerelem és be is teljesült
215/55/r17 nekem a téli és a nyári is. a váltómérete 215/60/r16, ha jól rémlik, én jobban is örülnék ez utóbbinak, ballonos gumi-párti vagyok, meg olcsóbb méret is. de nincs mit tenni, így jött, ráadásul mindkét szett alufelni.
a kevés helyet inkább a hátsó traktusra értettem. az első ülésre tökéletesen stimmel, amit írtál (szerencsére az enyémben a kormányoszlop magassága is állítható )
ez a géped? egyébként az enyém is fekete. alapvetően az ezüst és az arany után a legundorítóbb szín és 10 év fekete autózás után újra ezzel vert meg a sors , de ennek a formának legalább nagyon jól áll, szép.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
most veszett el egy hosszú kommentem, kretén böngésző
gratula!
az ordítását sport+ módban én is szeretem, csak azért nyomni kell néha, hogy aztán meglegyen a vigyor még pár napig.
szép gépet vettél, nekem is szembejött a hahun párszor. alkudtál keményen remélem!
szerviz: inkább a hace-carba vidd majd, három őssubis javaslata
az enyém jövő héten megy "bőrös viktorhoz és polír lacihoz" (totalcar cikk), mert bár 158 ezret futott csak, de nagyon mocskos, mindene, az utolsó gombig, büdös (kutya...), valamint lelakták picit a vezetőülést.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
igazából csak azt sajnálom, hogy a szintén 2003-ban debütált avensisben mennyivel több a hely hátul. de az is elég lenne, ha lehetne tologatni a hátsó ülést, mert a csomagtartó meg hatalmas (ebből is látszik, hogy ezek a liter adatok mennyire nem érnek semmit, ez "csak" 460 liter, miközben az új x-trailé 550 liter, oszt nem kérdés, hogy melyiket választanám, a subarué pazar szélességű és mélységű, fölötte még végtelen tér van, az x-trailé kicsi és magas).
no mindegy, sajnos a következő generáció volt csak az, ahol ezt kipipálták, de ott meg egy csomó minden más is változott, például nincs 3.0R (a 3.6R meg nem is létezik), a többi benyás cvt váltót kapott, amitől jobban fáznék (és amúgy sem ilyen erősek), ugrott az egész sportcoupé karakter stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nálunk ez a nagy autó most, szóval ebbe kell elférni akár két gyerekkel és az összes cuccal is. és 10 évre vettem, szóval remélem, hogy használat közben "tágul" majd, mint a bőrcipő
egyébként sokáig félkomolyan egy tribecán is gondolkodtam, de aztán győzött az "az nem igazi subaru" sovinizmus, no meg a városi 20 literes fogyasztás, amit vizionáltam, elrettentett.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
én sima 95-öst tettem a lexusba is 10 éven át, ebbe sem tervezem másképp. ha nagyon-nagyon aggódnék a fogyasztás miatt, akkor talán megkeresném a subaruklubos fórumról a gázos gyereket, gymkhana vagy hogyishíjják. de leginkább nem bántom a kocsit és kész.
ilyen menüből állítható szarságokat itt nem fogsz találni, ez egy igazi autó, nem kvarcjáték, mint a fólsvágen
a 7 literes fogyi amúgy tényleg marha jól hangzik, én mondjuk városozom, de inkább 15 körül érzem
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nekem is megvolt a manual.
qrva jó gép ez, na, pedig én tényleg a világ legjobb szedánjából ültem át. nem is hozza azt mindenben, de saját jogán remekmű ez a kocsi, egy élmény használni. sosem volt német autóm, ha rajtam múlik, nem is lesz, de valahogy az az érzésem, hogy egészen más világ.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
örököltem mindent:
- profi kutyarács a hátsó üléssor felett
- gyári térelválasztó hálók. ebből van oldalzsebet csináló (tök jó) és van a csomagteret rekeszekre osztó (ezt szerintem ritkábban fogom tudni értelmesen bevetni)
úgyhogy "sajnos" (szóval szerencsére ) nem tudom, hogy mit és hol érdemes vennidicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hehe, ez az outback igazi birodalma, a nevét is innen kapta (ausztrália senkiföldje). de nem is az a durva, hogy ennyire jól hasít itt, hanem az, hogy aztán beviszed az aszfaltra és padlógázzal mész a körforgalomban. piszkosul összerakták a hajtását, működését ennek a cuccnak.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
próbálj meg ebből a topikból majd nem kimoderálni
amúgy meg üdv, éljenek a subaruk.
ahogy Jorus írja, nekem is konkrétan az outback 3.0r-re szűkült a keresés, igaz, én egy lexus ls400-ról váltottam, így eleve kukacoskodó voltam. haverom régi outback h6-osával már egyszer voltam síelni, azt tudtam, hogy az a négysebességes automata nem a kedvencem, ötöst viszont nagyon kevés kocsijához rakott a subaru. na mindegy, ma adtam le hardcore tisztításra, ha kész, rakok fel már én is képeket.
kicsit azért ma is ordíttattam s# módban , néztek is az előttem-mögöttem jövők, hogy mi a répa van
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
azt a 3.0r lega kombit én is láttam (már nincs fent), de nálunk csak automata játszik. most van jó ára ezeknek a gépeknek, pontosabban most lehet még nem csak 250e+ km-t futott, levedlett dögökből választani. sajnos az utódnál a 3,6r motor már fehér holló, a 2,5-ös meg cvt váltót kapott
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
urak, felnigumi téma: az outback 215/55 r17-tel jött. a mai divattal ellentétben nekem halálom a peres gumi, részemről minél ballonosabb, annál jobb, nagy kár, hogy nem 215/60 r16-tal adták. láttam viszont a subaruklubon hirdetve 205/70 r15 felnigumit.
mennyire gáz a keskenyebb gumi, van ilyesmivel tapasztalatotok? anno az ls400-hoz keskenyebb volt a téli, még szerettem is, de igazából fingom sincs, hogy mi a jó.
(igazából a peresség a kisebbik fele a dolognak, az csa nem az esetem, de eléggé bosszant, hogy sokkal drágább méret a 215/55 r17 a másik kettőnél)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a 15-ös felni igazából túlzás, a 215/60 volna jobb a 215/55 helyett. na mindegy, majd szitkozódom akkor, amikor cserélni kell a gumikat.
sokáig hirdetve volt az a spec.b 3.0r, hónapokig. jó gépnek tűnt. amit jorus vett, azon is látszott a képek alapján, hogy feltehetően jó vétel, az enyém meg el sem jutott a hahuig
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
hát ez van. most hibátlan a téli alu szett is, conti gumi van rajta, kb. új. eladni nyilván értelmetlen, mert nem fizetnék meg, ha viszont használom, akkor 4-5 év alatt szétmennek télen a felnik is. na mindegy, majd lesz valahogy, ezeket örököltem, ezekkel főzök.
tényleg, Jorus: nálad mennyire megbízható a termosztát? nálam 16-17 fokra állítva is meleget fúj a klíma is, gondolom ideje újat tenni bele. erre hivatkozva viszem majd el a Hacéhoz szerintem, nézzék csak át.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
érdekes, hogy mindkettő gyári méretnek tűnik. nekem is kvázi újak a 215/55/r17-esek, szóval hiába tetszene jobban a 16-os felni, nem éri meg variálni, csak ha elfogytak a gumik. akkor is inkább a télinél váltanék 16-osra, elsősorban.
a 225/55/r17 egyébként a legdrágább méret az összes közül, a váltómérete ismerős, mert az volt a lexus alá is: 225/60/r16. 40e ft egy normálisabb gumi.
ezzel szemben az x-trailünk (az a másik gép) 215/65/r16-osa jóval olcsóbb, ott 30e ft-ból megvagy.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
mennyi volt ebben a vezetés? én voltam egy ilyenen, kb. 8 autó volt egy csapat, egyenként csináltuk az egyes feladatokat, mindent háromszor lehetett próbálni. érdekes volt nagyon, de a fő tanulság az volt számomra, hogy ebből kéne egy nap úgy, hogy folyamatosan gyakorolhatok (a 8 autóval így az idő 7/8-ában csak a többieket néztem).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na fasza, most látom, hogy a tavaly vaterázott thule k-summit k44 luxushóláncom természetesen nem jó ehhez az elb.szott 17"-os mérethez. 215/70 r15-höz jó, meg 215/65 r16-hoz (de az most nem világos már nekem, hogy akkor végül alkalmas méret-e vagy sem a géphez).
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nem hiszem, hogy most tényleg kelleni fog, de persze azért vettem a thulét, hogy letudjam a témát egy életre. féláron is horror volt, 50e ft emlékeim szerint. mondjuk a rendőr tuti nem fogja a csomagtartóból kiszedetni és a méreteket nézegetni, tehát bünti ellen így is jó lesz. de azért néha tényleg kellhet.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
visszakaptam a gépet bőrös viktoréktól (kapott azért egy lámpa polírt is), most már bele lehet ülni huzamosabb ideig is, nem lesz hányingered (hogy hogyan lehet egy kocsit egyetlen és első tulajdonosként ilyen mértékű dzsuvába taszítani az beyond me)
gyerek lázas (szolid 40,3 fok), esélyem sincs autómosóba menni, aztán megint jön a hideg, szóval... majd csinálok mocskos képeket róla
hazafelé levittem a tank átlagfogyiját 14,4-ről 13,8-ra (csak hogy némi valódi számok is legyenek a topikban, ne csak ilyen m0-n 90-nel vitorlázós kamuságok )
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ez nettó város. időnként emelkedőkkel, időnként pöszmörgéssel a dugóban, időnként lámpák között haladósan. lehetne rosszabb is, ha tényleg dugóban állok. kb. 13-14 literre számítok ilyen agglomerációs ingázós városi közlekedésben.
sajnos ez ennyi, 3 liter + boxer + régi automata, meg 1600+ kg. cserébe azt gondolom, hogy országúton, 110-zel 7 liter körül lesz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na, mindjárt indul a hóteszt, van egy köröm a gyógyszertárba, kell a nehéztüzérség a gyerekhez (40+ fok...)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a jó válasz a hace-car...
anyhow, ma kimentem picit pörögni egy helyi placcra, így este szerencsére üres volt kb. hát, elég barátságos a kocsi, nem gond azért megindítani a seggét, de pici ellenkormányzásra már egyenesbe áll. persze a régi autómmal már nem tudom összemérni, de aztán egy full havas földúton hazaverettem 60-nal, zéró csúszás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ez oké, ha amúgy pörgetni kell a kereket, hogy elinduljon (tényleg hó, sár lehet ilyen), akkor nem jó, ha a vdc megfogja. de menet közben én ki nem kapcsolom, kifejezetten szempont volt a drivingcampes pályázás tapasztalatai birtokában, hogy menetstabis kocsink legyen. meg sok légzsák, aktív fejtámla, isofix stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a ct200h-t ne bánd, az egy auris... mondjuk biztos keveset fogyaszt, meg vannak benne ülések, kormány, de a subarunak kb. az ellentéte. az ufó civic meg engem ma már untat, annyi van. és a hondának is van egy felára a neve miatt, akkor viszont azt a pénzt inkább a subaruba tenném én is.
a lexus számomra = az ls, a többi játék
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hajrá, én ma is pörögtem egyet a környékbeli jeges parkolóban
a szervó hibája miben nyilvánult meg? az enyém érzésre tökéletes, nagyon szépen viselkedik az egész autóval együtt, de picit "dumál", elsősorban a végállások felé. más kocsijaimnál nem hallom a szervómotort (szivattyút? mittomén) egyáltalán.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest