Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:43:27

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23551) BeastMode válasza F_Gergely (#23549) üzenetére


BeastMode
őstag

Ő reklamál, hogy vedd vissza, de csak 1 hét múlva?! Nem semmi...
Amúgy ilyenkor én már biztos nem venném vissza, ki tudja ennyi idő alatt mit csinál vele.

(#23552) F_Gergely válasza BeastMode (#23551) üzenetére


F_Gergely
őstag

személyesen találkoztunk, megnézte kipróbálta.
Majd este szólt hogy hibás, mert a kijelző egy részen nem érzékeli az érintést.
Irtam neki hogy ok, akkor találkozzunk és visszaveszem. Erre irta hogy elutazott, majd hétvégén fog ráérni.
Én meg fogalmam nincs mit csináljak... Őszintén szólva pontosan ezért utálok itt bármit is eladni... Ha meg nem veszem vissza én vagyok a szemét, meg a hazug stb... :F

(#23553) S e t h válasza F_Gergely (#23552) üzenetére


S e t h
nagyúr

Nem leszel okosabb amit írni fogok, de ezért nem adom én fel a garanciát, aztán buherálhatja akárki a rendszert mindenféle szedett-vedett főzelékekkel, meg vehet noname gsm szaküzletekből telefont.
Nincs javaslatom, ha tudtál a hibáról akkor sáros vagy, ha nem, akkor sorry, kipróbálta és vitte, azóta jelentkezett a probléma.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#23554) BeastMode válasza S e t h (#23553) üzenetére


BeastMode
őstag

+1
Nem hiába van ez a nyamvadt Samsung garancia.
Ha esetleg még garis, akkor szervíz.
Ha nem és te tényleg nem tudtál a hibáról, akkor ennyi, kipróbálta személyesen és úgy vette meg, szóval onnantól az ő baja.

(#23555) Moralespg


Moralespg
tag

Egy sikeres vissza állitás után recovery-ből nem ismeri fel az ujjlenyomatomat!A tartalék jelszóval be tudok lépni a menübe,de a biztonsági beállításokhoz kér egy helyre állitási jelszót!De én azt nem adtam meg.Mi lehet az?

Samsung Galaxy s8 +Samsung gear s3

(#23556) kazanka válasza F_Gergely (#23552) üzenetére


kazanka
őstag

Egy hét után én sem venném vissza.Milyen garancia van a telefonon?Esetleg ha mégis úgy döntassz hogy visszaveszed jól nézz meg mindent,különösen a Knoxot és olyan dolgokat ami garanciavesztéssel jár, utána irány a szervíz.

(#23557) sanyijedi


sanyijedi
őstag

nem valami remek a készenléte a telefonomnak.. :D
arról nem is beszélve, hogy 15%-nál kb elszáll és kikapcsol.. 2 akksival is ezt csinálja :( de mind a kettő több mint 1 éves, lehet az a baj. kb 1 hónapja cserélték a telefont és kaptam "újat" nem emlékszem előtte volt e, dee eez... ááh. néztem de nem találtam, mi okozhatja

Samsung Galaxy S25 + Apple iPhone 16

(#23558) BeastMode válasza sanyijedi (#23557) üzenetére


BeastMode
őstag

Ez valamelyik applikáció hibája lesz, ami veszettül ébren tartja a telefont.

(#23559) Grawens válasza BeastMode (#23558) üzenetére


Grawens
senior tag

Látszik is a staton, hogy kb. 08h-9:30h között volt egy tiszta idő, viszont előtte és utána is valami rendesen bityoktatta a rendszert rendesen. :U

(#23560) epakla


epakla
tag

Kedves szaktársak! A házhozjövős szerviz továbbra is cserekeszüléket hoz?
Ha igen, ez a dolgok jelen állása szerint új, vagy felújított?

Nem szenvedek elmebetegségben, minden percét élvezem! :-) Samsung Galaxy S10

(#23561) dancsuri


dancsuri
veterán

öngyógyító kijelzővédő fólia

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23562) F_Gergely válasza kazanka (#23556) üzenetére


F_Gergely
őstag

Nem note, ez meg az em elozo telefonom 2,5 eves. Gyartoi garancia juniusban lejart. Mondtam a sracnak ma esetleg meg holnap visszaveszem a telefont erre en vagyok a paraszt hogy nem tudok varni egy hetet amikor o radog erni hogy vissza a telefont....

(#23563) SX Wave válasza F_Gergely (#23562) üzenetére


SX Wave
aktív tag

Ne lelkiz ezen annyit, te felajánlottad a lehetőséget. Benne van a pakliban az is, hogy ő ejtette el, és most gyorsan szabadulna. Így vagy úgy, ebben a storyban valaki pórul fog járni.

Nem azért nem játszol, mert megöregedtél. Azért öregedtél meg, mert elfelejtettél játszani. 5110 > 3210 > 3310 > 3330 > ME45 > 3100 > SX1 > 6233 > E51 > Wave II > XPERIA mini pro > SIII > Note 3 > Note 4 > S7 > Note 8 [Gear S3 Frontier] > Note 9 8/512GB [GW4 esim] / Tab S7+ 5G > S22 Ultra 12/512GB

(#23564) F_Gergely válasza SX Wave (#23563) üzenetére


F_Gergely
őstag

Na igen csak azert piszkalja a csorom...

Na de mas hogy ne offoljam szet a topikot.
Ma vettem eszre hogy a hangero gombokkal a hangerot teljesen lenemitva nincs olyan opcio hogy csak nema, hanem olyan opcio van hogy nema de rezeg.
A kerdesem az hogy van e olyan lehetoseg hogy a telefon nema de nem is rezeg? Vagy kulon ki kell kapcsoljam a rezgo funkciot a beallitasokban? A ne zavarj modon van erre csak?

(#23565) SX Wave válasza F_Gergely (#23564) üzenetére


SX Wave
aktív tag

Notification: hang > rezgő > némaból lehet választani.

Nem azért nem játszol, mert megöregedtél. Azért öregedtél meg, mert elfelejtettél játszani. 5110 > 3210 > 3310 > 3330 > ME45 > 3100 > SX1 > 6233 > E51 > Wave II > XPERIA mini pro > SIII > Note 3 > Note 4 > S7 > Note 8 [Gear S3 Frontier] > Note 9 8/512GB [GW4 esim] / Tab S7+ 5G > S22 Ultra 12/512GB

(#23566) F_Gergely


F_Gergely
őstag

Sracok tud valaki itt valami moderatort vagy adminsztratort? A srac 1 het utan akarja csak vissza adni a telefont elotte o nem er ra, viszont mivel 1 het utan nem akarom visszavenni feljelent a rendorsegen. Van erre valami jogorvoslat hogy mi a szart csinaljak?

(#23567) migabi24 válasza F_Gergely (#23566) üzenetére


migabi24
nagyúr

A moderátor ettől nem ment meg, ezt nektek kell elrendezni

(#23568) F_Gergely válasza migabi24 (#23567) üzenetére


F_Gergely
őstag

Jobbat nem tudok visszaveszem, bar szivem szerint azt mondanam jelentsen fel engem semmifele garancia nem kotelez es en tobbszor is irtam visszaveszem de 3 napon belul.
Csak jo lett volna infot kernem hogy ilyenkor mi van... de hogy en sem fogok itt arulni semmit tobbet az is biztos... ennyire szemetnek lenni a masikkal :(

(#23569) dancsuri válasza F_Gergely (#23568) üzenetére


dancsuri
veterán

ez teljesen független attól, hogy hol árulod

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23570) kali válasza F_Gergely (#23566) üzenetére


kali
legenda

ezek a hivatott témák; link, link, link
a rendőrségi feljelentéssel csak azt lehet megijeszteni, aki nem ismeri az eljárás rendjét, a vonatkozó jogszabályokat...stb. (én csak mosolyognék rajta, ha valaki ezzel fenyegetőzne.)
a kapcsolódó témában leírod a teljes történetet, minden részletesen, aztán segítenek majd.

[ Szerkesztve ]

(#23571) kazanka válasza F_Gergely (#23568) üzenetére


kazanka
őstag

Szerintem ne vedd vissza,kipróbált és elfogadott állapotban adtad át neki.a telefon az eladáskor hibátlan volt.jelentsen fel na és akkor mi van? Ez nem csalás,nem rosszhiszemű eladás.

[ Szerkesztve ]

(#23572) F_Gergely válasza kali (#23570) üzenetére


F_Gergely
őstag

köszönöm, irtam a topicba. Soha életemben nem kerültem ilyen helyzetbe, én is mosolyognék, de nem szeretnék ezért rendőrségre járni, olyan munkahelyem van ahol az ilyen rossz színben tüntetne fel, függetlenül attól ki a hibás. Remélem a topicban kapok tanácsot mit csináljak.
Szívem szerint nem venném vissza, és jelentsen fel, de nem akarok rendőrségre járkálni munkaidőben.

(#23573) dancsuri


dancsuri
veterán

előrendelhető a Gear S2

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23574) Száguldo válasza F_Gergely (#23572) üzenetére


Száguldo
aktív tag

Adás vételit írtatok?
Mióta meg vette le ejthette beáztathatta stb.
Találhatott olcsóbbat.
Én nem venném vissza csak márkaszerviz által kiállított szakvéleménnyel indokolva amit természetesen ebben az esetben mivel gusztustalan amit csinál neki kell beszereznie. stb.

(#23575) epakla válasza epakla (#23560) üzenetére


epakla
tag

Kedves szaktársak! A házhozjövős szerviz továbbra is cserekeszüléket hoz?
Ha igen, ez a dolgok jelen állása szerint új, vagy felújított?
Erre valaki? Sürgős lenne, köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Nem szenvedek elmebetegségben, minden percét élvezem! :-) Samsung Galaxy S10

(#23576) S e t h válasza F_Gergely (#23568) üzenetére


S e t h
nagyúr

Üres fenyegetés, a rendőrség szóba sem állna vele, nem az ő hatáskörük.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#23577) dancsuri


dancsuri
veterán

ujabb N5 port Emotion Revolution

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23578) Bélaaaa válasza dancsuri (#23577) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ne csigázzatok, én meg nem tudom a nyamvadt 5.1.1-et root-olni se. :W

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#23579) evooo válasza F_Gergely (#23572) üzenetére


evooo
aktív tag

Te tudtál a hibáról?
Amennyiben nem, hajtsd el.
Amennyiben igen, kártalanítsd.

[ Szerkesztve ]

(#23580) Száguldo válasza evooo (#23579) üzenetére


Száguldo
aktív tag

+1

(#23581) #18001664 válasza dancsuri (#23577) üzenetére


#18001664
törölt tag

Egyelőre marad a Kyubi...amíg valamelyik portoltban benne nem lesz a kamera gyorsindítás :)

(#23582) S e t h válasza Bélaaaa (#23578) üzenetére


S e t h
nagyúr

Gondolj arra, hogy így nem kell hetente cserélgetned a bugok miatt.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#23583) S e t h


S e t h
nagyúr

Új változat elérhető a google playen.
Screen off note

[ Szerkesztve ]

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#23584) proper válasza Bélaaaa (#23578) üzenetére


proper
őstag

tessék

most csináltam meg ezzel az enyémet

(#23585) Jolet válasza epakla (#23575) üzenetére


Jolet
őstag

Cserél és felújítottat ad, de az enyém hibátlan nem bántam meg

WOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo

(#23586) MaCS_70 válasza F_Gergely (#23568) üzenetére


MaCS_70
félisten

Ha az adásvételi szerződésben nem rendelkeztetek másképp, akkor bizony szavatossággal tartozol az eladott termékre. Az egy hetes csúszás a bejelentés után (ha a hiba valós) teljesen rendben van.
A kérdés annyi, hogy a hiba valóban a szavatosság körébe esik-e.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#23587) epakla válasza Jolet (#23585) üzenetére


epakla
tag

Nagyon köszönöm!

Nem szenvedek elmebetegségben, minden percét élvezem! :-) Samsung Galaxy S10

(#23588) Szakiii válasza MaCS_70 (#23586) üzenetére


Szakiii
addikt

Szerintem pont hogy semmivel sem tartozik így hogy nincs adásvételi,személyes átvétel volt megnézte és leokézta a vásárlást, így csalásról se lehet beszélni, nem tartozik neki semmivel.

(#23589) dancsuri válasza Bélaaaa (#23578) üzenetére


dancsuri
veterán

5 fájlos, repart és menni fog (zűrös a fájlrendszered)

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23590) theBigFace


theBigFace
tag

Még mindig ugrik a Knox ha Root-olod ezt a csodát?

A50 (A505FN)

(#23591) dancsuri válasza theBigFace (#23590) üzenetére


dancsuri
veterán

igen

költekezz, hogy más is költekezhessen!

(#23592) F_Gergely


F_Gergely
őstag

Srácok, köszönöm a sok hozzászólást és segítséget, most felajánlottam a vevőnek, hogy leadjuk a gyártói szervizbe a készüléket az általa jelzett hibával, a szervizben bevizsgálják és ha hibásnak ítélik javítják ennek költségét én állom. De a készüléket nem szeretném 1 hét után visszavenni. Ha ezt nem fogadja el akkor jelentsen fel, járasson le a PH-n vagy csináljon amit akar. Szerintem messze a legkorrektebb vagyok...
De továbbra sem értem, személyes átvétel után én miért tartoznék bármiféle garanciával, vagy visszavásárlással... Vásárlástól számított 3 munkanapon belül a készüléket nem tudta visszaszolgáltatni, innentől kezdve én nem akarom azt visszavenni.

(#23593) handrash válasza F_Gergely (#23592) üzenetére


handrash
őstag

Eddig nem akartam beleszolni, de sajnos úgy van ahogy MaCS írta. A szavatosság intézménye az ilyen ügyletekre is kiterjed. Ez azt jelenti, hogy hiába a kipróbálás, ha bizonyítható a rejtett hiba, az eladó felel érte.

Szerintem korrekt amit vállaltál.

Biztonságot? ---> http://www.athsecurity.hu/

(#23594) darkarthur


darkarthur
senior tag

Toll érzékenység javítására van valami app, vagy esetleg előhívható, de rejtett beállítás?

Samsung S23 Ultra 5G

(#23595) S e t h


S e t h
nagyúr

Van aki esetleg használja ezt az alkalmazást?
Mert oké, hogy azt írják vannak korlátozások akár régiónként is és nem érhető el minden toggle, de nálam annyira nem érhető el, hogy nem is látható egy sem, konkrétan semmi.
QuickPanel Manager

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#23596) MaCS_70 válasza Szakiii (#23588) üzenetére


MaCS_70
félisten

Csatlakozva handrashhoz:

Ha csak kézbe adom, írott adásvételi szerződés nélkül az eladott használt cuccomat, az egy szóbeli adásvételi szerződés megkötését jelenti. A szabályai megegyeznek az írásos szerződésével, a nagy különbség a bizonyíthatóság -- innentől tehát különbség nélkül írok a szóbeli és az írásbeli szerződésekről:

A szavatosság biztosítása törvényes kötelezettség, a Ptk. tartalmazza. Nem újdonság, már a tavaly leváltott, 1959-es Ptk. is tartalmazta, a feltételei viszont sokat módosultak, pontosodtak, főleg az utóbbi időkben. A lényege az, hogy egy "szolgáltatás" minőségéért az azt nyújtó köteles felelősséget vállalni -- és egy használt termék eladása különösen ebbe a körbe esik. Egy dolog, pl. mobiltelefon eladásánál ez azt jelenti, hogy az átadásnál meglevő hibákra szól a felelősség, amely hibák viszont, különösen egy bonyolult műszaki terméknél lehetnek olyanok, hogy csak később mutatják meg magukat, azaz rejtett hibák. A vevőnek ezért (szemben a jótállással, aka garancia) azt kell bizonyítania, hogy a hiba az átvételkor már megvolt, nem ő okozta. Az általános gyakorlat szerint ha nincs valamilyen, a hibát okozható változás a készüléken, akkor a rejtett hiba megléte vélelmezett, ami persze függ a hiba jellegétől, de egy érzéketlen érintőkijelző, amin nincs sérülés, szerintem jó eséllyel ilyen.

A Ptk. viszont egy alapvetően diszpozitív jogszabálygyűjtemény, azaz a felek a benne foglaltaktól általában eltérhetnek. Így magánszemélyek használt termék esetén szerződésben kiköthetik, hogy nincs vállalt szavatosság, a jelenleg tapasztalt állapotra vonatkozik az ügylet, annak minden esetleges rejtett hibájával. Na,többek között ezért fontos két sorban leírnia feltételeket, különösen egy drágább cucc esetén.

A klasszikus helytállási sorrend egyébként valóban az, hogy először kijavítás, ennek sikertelensége esetén árleszállítás vagy elállás a szerződéstől.

MaCS

UI: Ja, és ha az eladó tudott a rejtett hibáról, onnantól beszélünk bűncselekményről, ami a Csalás tényállást meríti ki. Rendőrségi közreműködésre innentől van lehetőség, ha csak sima szavatossági igényről van szó, akkor bíróság, okos módon közjegyző az előzetes bizonyításhoz.

[ Szerkesztve ]

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#23597) Geryson


Geryson
addikt

Mesterek! Nemrégiben Vodás lettem és közben elhunyt a garis Note 4-em, erre most szoftverfrissítés után visszakapom és megtudom, hogy baromi sok bejövőm lenne, amikor a hívónak foglaltat jelez, nekem meg semmit. Hívtam a szolgáltatót és mondják, hogy bizony ezt a telefonomon kellene beállítani, de mire gondolt és hol állítom be? Én azt szeretném, hogy becsörögjön, mint régen VAGY legalább kapjak valami buzi üzenetet. :R

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#23598) Geryson válasza epakla (#23575) üzenetére


Geryson
addikt

Nekem hozott cserekészüléket a Samsung, de mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy egy ultranevetséges Ace-t vagy mi a hulladékot. Telefonra jó volt, de kb. ennyi volt az egész. Kicsi, hulladék, lassú. Ami korrekt volt még, hogy csak a telefont hozta és egy kártyaadaptert. Töltő, leírás, egyéb semmi...

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#23599) F_Gergely válasza MaCS_70 (#23596) üzenetére


F_Gergely
őstag

Ha a vevő elutasítja a gyártó szervizt és nem akarja javíttatni a készüléket melynek költségét én állnám akkor mi van? 3 napon belül nem tudta visszahozni a készüléket, javítást nem hajlandó elfogadni minden áron vissza akarja kapni a pénzét.
Én úgy gondolom ezeket után nem tud feljelenteni semmi indokkal sem. Szerintem szimplán rájött hogy nem jön be neki a telefon és ennyi. Velem meg szarakodik...

(#23600) kali válasza F_Gergely (#23599) üzenetére


kali
legenda

ez így teljesen rendben lesz, ha a javítást intézed és az eredményre is vezet, akkor nem vagy köteles foglalkozni az elállási szándékával.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.