Új hozzászólás Aktív témák

  • JColee

    őstag

    válasz jozsi252 #17290 üzenetére

    Első kérdésedre nem igazán tudok válaszolni, nekem ilyesmi nem tűnt fel. Szerintem egyébként a sebesség növekedésével fokozatosan nehezebb kormányozni (kerekek perdülete nő). Ha kikapcsolnád az FFB-t a játékban, és a logi driverében a centering springet (vagy ehhez hasonló a neve) nem 0%-ra állítanád, talán megszűnne a jelenség.

    A kormány elfordulás szempontjából két érték a döntő. Az egyik a steering lock, a másik, hogy a kormányod hány fokot fordul. A lényeg: a steering lock azt jelenti, hogyha "teljesen" elfordítod a kormányt, akkor mennyit forduljon a kerék. A teljesent azért raktam idézőjelbe, mert ezt tudod beállítani a logi driverében. Vegyük észre, hogyha van egy olyan kormányod, ami 180°-ot tud fordulni, és van egy, ami 360°-ot, akkor ha az utóbbinál kétszer akkora kormányzárat állítasz be, azonos kormányelfordításra ugyanannyira fog kanyarodni a kocsi (persze ameddig mindkettőt tudod forgatni). Tehát még egyszer: driverben azt állítod, hogy a kormányodat hány fokig tudjad forgatni, rFactorban pedig azt, hogy ha elforgatod ütközésig a kormányt, akkor mennyire forduljon a kerék.

    Szerintem a kormánynak nem árt, ha túltekered a beállított értéken. Én néha túltekerem, de nem játékban, hanem csak úgy, és még nem panaszkodott. Egyébként simán lehet érezni, hogy elérted a tartomány végét (olyasmi, mintha egy fizikai korlátozó elem lenne, szóval mintha felütközne valamin), ilyenkor meg hiába tekered tovább, nem fordul jobban a kocsi, szóval megtanulja az ember, hogy hiába tekergeti.

    Remélem minden világos így.

Új hozzászólás Aktív témák