Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #12099 üzenetére
ahh sorry gyorsan regeltél, küldtem még1 pm-et hogy melyik kocsi szabad írd meg pm-ben hogy melyik kocsiba akarsz ülni a BMW helyett, amiket felsoroltam
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #12097 üzenetére
Na beszéltem Szabesszel, mert én magamtól már nem tudtam hogy mit is lehet csinálni ilyenkor. Szóval regelj a honlapunkon! A jelszót megkapod mindjárt tőlem privibe, ami jövő hét szombatig érvényes (mert szoktunk jelszót változtatni).
-
proof88
addikt
válasz Dragbajnok #12093 üzenetére
Dragbajnok: Farkas vagy Szabesz tud segíteni.
-
cila1
aktív tag
A kiccsillag.hu-rol nem lehet a gépre letölteni a futamot?
-
Dragbajnok
tag
válasz Kleroo #12092 üzenetére
Hi!
Hát én még csak most próbálgatom ezt az fsone09-et de egész jó.Tegnap mentem pár kört Albertparkban 1:23:638 lett a vége de még elég kezdetleges beállításokkal.Igazából már vagy másfél éve hogy nem nagyon mentem forma autókkal főleg nem F1-sel.Ezért még vissza kellene rázódnom a setupolásba mert itt picit bonyolultabb mint a kasznis autóknál.
-
Kleroo
veterán
válasz Dragbajnok #12091 üzenetére
Szia!
Én is még csak féltag vagyokKérdezted hogy mi volt a pole idő.
neked milyen köridejeid vannak ? Leginkább itt ausztráliára gondolok.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Dragbajnok
tag
Sziasztok!
Kipróbálnám én is magam a ligában ha lehet.Olvastam hogy itt kell jelentkezni.
További teendőkről kérem valaki világosítson fel. -
cila1
aktív tag
válasz Farkas23 #12083 üzenetére
Nem azt mondom,hogy nem legyen essős futam csak nekem nem jön be.Kínlódni rá érek majd télen a hóba mert az kb így csúszik mint ez.Szerintem ki kell kérni más véleményét is az essős futamokról,hogy nekik tetszik e.Amikor szavaztunk arról,hogy legyen e essős futam akkor még senki nem próbálta ki az ilyen fajta versenyzést és nem volt tapasztalat.Hát most már van valami rálátás erre a műfajra.Gondoljatok bele,hogy száraz pályán is csúszkálunk rendesen.Hát akkor itt mi lesz?Én biztos,hogy nem fogok ezen menni de nektek sok sikert hozzá.
-
proof88
addikt
Na találtam a fordulatszámra egy sokkal jobb számolást. A hőmérsékleti része sztem nagyjából pontos ahogy számoltam, de a fordulatszámé nem, mert pl van mikor Farkas 18000 fölé vitte a motort, pl féktávokon visszaváltogatásoknál, dehát én ugye hogy számoljam azt, amikor 1 mp-ig se tart, csak a pillanat erejéig, meg nem fogom összeadogatni 22 körben hányszor hány századmp-ig volt ennyi meg annyi a fordulatszám, viszont ebben a Motec cuccban van olyan, hogy megmutatja a fordulatszámok eloszlását, szal ha kijelölöm az egész versenyét Farkasnak, nagyon szépen látom hogy milyen fordulatszámokon összesen meddig üzemelt a motor, pontosabban hány %-ban vagy mp-ig. Ebből már igen pontosan tudok számolni. Most megpróbálom, talán most jobb lesz:
szóval nyilván a fordulatszámok 0-17100-ig többségben voltak, mint 17100 felett. De nézzük ezek hogy is voltak:
17200: 101.27 mp
17300: 93.36 mp
17400: 80.36 mp
--- eddig feleződött az élettartam
17500: 76.17 mp
17600: 73.34 mp
17700: 64.16 mp
--- eddig negyedelődött
17800: 58.30 mp
17900: 33.89 mp
18000: 17.09 mp
--- nyolcadolódott
18100: 2.73 mp
18200: 1.17 mp
18300: 1.37 mp
--- tizenhatodolódott
18400: 0.49 mp
18500: 0.78 mp
18600: 0.20 mp
--- 32-edelődött
18700: 0.39 mp
18800: 0.0 mp
18900: 0.1 mp
--- 64-edelődöttÍgy kell számolni: (101.27 + 93.36 + 80.36) / 2850 + (76.17 + 73.34 + 64.16) / 1425 + (58.30 + 33.89 + 17.09) / 712 + (2.73 + 1.17 + 1.37) / 356 + (0.49 + 0.78 + 0.20) / 178 + (0.39 + 0.0 + 0.1) / 89 = (274,99 + 427,34 + 437,12 + 42,16 + 23,52 + 15,68) / 2850 = 1220,81 / 2850 = 0,4283 hoppá kijött azért szépen 42.8%-a az élettartamnak elment a fordulatszámok miatt!
Na akkor Farkas telemetriáját kielemezve: túlmelegedések miatt 19% ment el, a 17100 feletti fordulatszámok miatt pedig összesen 43%-a ment el, tehát ezek miatt összesen a motor élettartamának 62%-a ment el, azaz a 95 perces alap élettartamot ezek a kártékony dolgok 36 percre csökkentették. Nos lehet, hogy kicsit a hőmérsékleteknél csaltam, mert nem mindenhol volt meg az egész mp, volt ahol tizedmásodpercekkel kevesebbel kellett volna számolnom, és akkor kb ki is jön az a 40 perc, amíg Farkas motorja bírta.
A tanulság az, hogy ugyanaz van mint tavaly, csak tavaly a 20 körös versenyeken kevésbé tudott kijönni, de most a 35 körös versenyen jobban kijött a motor élettartamának romlása. Tehát felvezetőn igyekezzünk magas váltó fokozatokat használni, és a rajtrácsra sorakozáskor kíméljük már nagyon a motort a felesleges felpörgetésektől! Féktávokon pedig úgy váltogassunk vissza, hogy bikafék és szép finoman, egyenletesen, nem sietve váltogassunk vissza!Megoldódott a motor-mizéria!
És figyeljetek oda, hogy futamon az olaj hőmérséklet rendes körözgetés közben ne menjen nagyon 110 fok fölé mert itt már bizony számolnunk kell az élettartammal is! Az olaj hőmérséklete a fontos, nem a vízé, és LCD-n tudjátok nézni vezetés közben is, illetve motec-en visszanézhető, bár ezt én még nem üzemeltem be csak Farkas telemetriáját töltöttem be.[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #12086 üzenetére
Hát az én kocsim elég sokat kapott a futam elején.
Aztán szinte tök utolsó voltam,így nem tehettem mást,minthogy agyon-forgattam,kinyomtam a szemét,egyáltalán nem óvtam.
Azért egész jól bírta
De követekző futamon már jobban fogom óvninem tudom mit lehetne még belekalkulálni.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #12078 üzenetére
Ákoska ezt eddig mi is tudtuk legalábbis én tudtam, de úgy látszik Farkasnak sem esett le, pedig nyáron is szó volt róla hogy ezeknél a pilótáknál van gond ahol a kocsi fejlesztésnél kell pilótát választani, de nem foglalkoztam vele mert egyszer mintha vki megoldotta volna vagy megjavult nyáron, aztán megint előjött de ha most meg lesz oldva akkor jó.
cila: pedig prúfnak kell kimondani a nevem, aki proof-nak ejti arra rá szoktam szólni, főleg ha simán profnak írja vagy ejti, mivel egyáltalán nem prof vagyok, hanem prúúúf
ace: az hogy ausztráliát tölti be az valszeg azért van mert vki átrakta oda vagy restartolva lett a szerver, de ne ess kétségbe, már nem az van mint tavaly hogy időnként csak 1 pálya van, mert most akármelyik pálya lehet a szerveren éppen akármikor, ha nem tetszik akkor simán át tudsz váltani másik pályára, ezek szerint te sem kellő odafigyeléssel olvasod a weblapot pedig ott le van írva hogy kell pályát váltani.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz proof88 #12084 üzenetére
szerk.: a telemetria kép amiről beszéltem
Kleroo: a gond csak az h a Brawn-ban nem rinó van meg mondjuk most kicsit veszélyes h bárkinek elfüstölhet a motorja ... de nem tudtam kihozni hogy emiatt mentek el a motorok úgyhogy ez talány ... kihagytam volna valamit? Nem tudom máshogy számolni.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
LifetimeEngineRPM=(17100, 300) // (base engine speed for lifetime, range where lifetime is halved)
LifetimeOilTemp=(110.50, 4.5000) // (base oil temp for lifetime, range where lifetime is halved)
LifetimeAvg=5700 // average lifetime in secondsSzóval ... 5700 mp a motor élettartama. Ez 110.5°C-nál érvényes (olaj), és 4.5°C-onként feleződik az élettartam.
Tehát az élettartam így alakul kb:110.5°C 5700 mp
115.0°C 2850 mp
119.5°C 1425 mp
124.0°C 712 mp
128.5°C 356 mp
133.0°C 178 mpNem csak a hőmérséklet befolyásolja az élettartamot, hanem a fordulatszám is. Az 5700 mp alap élettartam 17100 rpm-re van megadva. A motorokat 18000-ig lehet pörgetni normális esetben, a setupommal ez a gyakorlatban a hosszú egyenesek végén 7. fokozatban 17900-ig megy max. De a lényeg az, hogy vannak olyan részek, ahol fordulatszám szempontjából sincs kímélve a motor.
ez mondjuk nem újdonság annak aki elolvasta a segédletem Motor fejezetét ...
Azt nem tudom, hogy folyamatosan változik-e az élettartam a határok között vagy ugrásszerűen, de mindegy ez közelítő számítás lesz. Az jól látható, hogy alapból a motor 95 percig működik 110.5°C-on, de 115-nél már csak 47 percig. Ez fontos info, mivel a 35 körös futam tegnap 50 perc és 23 mp alatt ért véget. Tehát folyamatosan 115 fokos motorral (ami kb 2-es hűtőt jelent) már biztosan nem lehet végig csinálni ezt a futamot. De az én setupjaim, a 3-as hűtővel, képesek a futam teljesítésére, mert 115 fok alatt tartják a motort, 105-110 °C környékén.
A kérdés csak az, hogy mennyire megy el a motor élettartama a felvezető körön, illetve a rajtrácsra felálláskor, amikor nulla a menetszél és a hűtővíz hőmérséklete is vészesen emelkedik.Farkas motorja eléggé felforrt a felvezető körön, ezen a telemetria képen jól látható, pirossal behúztam 2 függőleges vonalat, ott a 2 vonal között 130°C felett volt már a motor, 135°C volt a max. Mivel csak kb-ra számolok ezért azt az intervallumot 133°C-nak veszem. 178 mp élettartamból ott elment 15 mp, tehát az élettartam 8%-a.
A kék függőleges vonal alapból a programban volt ott, és én még behúztam egy piros vízszintes vonalat, ami a 120°C-ot jelöli. Az általam berajzolt kacskaringós grafikon csúcs nem teljesen pontos, azt ne nézzétek. A lényeg az, hogy zöld vonalakat is behúztam még, azok kb elkülönítik a 130°C feletti időket a többi időtől 120 és 125°C-onként. Ez azt jelenti, hogy a max hőmérsékletes rész előtt előtt van 2 zöld vonal kb 4-4-mp-re egymástól, tehát 130°C fok elérése előtt a motor 4 mp-ig volt a 712-es és 4 mp-ig a 356mp-es tartományban, tehát ezeken a részeken az élettartamból rendre elment 5 ezrelék, aztán 11 ezrelék, ami így 16 ezrelék, ezt hozzáadva az előbb kiszámolt 8%-hoz, ez már 9,6%-a az élettartamnak.
Aztán a 130°C-os részek után is van 2 zöld függőleges vonal hasonlóan mint előbb, ott az olvasható le, hogy 10 mp telik el a 356mp-es tartományban, aztán 15 mp a 712 mp-es tartományban. Ezeken a részeken az élettartamból elment 2,8%, aztán 2,1%, ezeket hozzáadva a korábban számolt 9,6%-hoz, ez eddig összesen 14,5%-a az élettartamnak. Tehát most ott tartunk, hogy a felvezető kör végén, a rajtrácsra állás környékén és várakozás közben, aztán rajtolás után, amíg a motor 120°C felett volt elment élettartamának 14,5%-a.
Aztán behúztam fehér függőleges vonalakat is, melyek a 110-115 és 115-120°C-os intervallumokat különítik el egymástól a zöldek előtt. Aztán a zöldek után is vannak fehér vonalak, de ott több van mert volt mikor visszament a motor 110 alól 110 fölé. Tehát leolvasható, hogy a motor a 115-120°C-os intervallumban, azaz az 1425 mp-esben összesen 30 mp-et töltött, elment 2.1%. A 110-115-ös intervallumban 35 mp-et, ami 1.2%-ot jelent.
Úgyhogy összességében az élettartam 18%-a veszett el a motornak csak azzal, hogy a felvezető kör végén és rajtnál túl volt melegedve.
Ha hozzáveszem, hogy a boxolások alatt kb 7 mp-ig volt 2x 115 fok felett az is kb 1%.
Úgyhogy túlmelegedésből max 19% élettartam mehetett el.Futam közben normális esetben a motor 105-110 fok környékén van, tehát az 5700 mp érvényes rá, ebből most leveszünk 18%-ot, akkor futamra maradt 4674 mp. Ami még mindig 77 perc.
Most nézzük meg, a fordulatszámok hogyan ölték a motort: tegyük fel, hogy Farkas szépen váltogat vissza féktávokon, azaz nem megy 1700 rpm fölé a motor féktávokon sosem. Ekkor csak a gyorsításokkal kell foglalkoznunk. A gyorsítások addig nem érdekesek, amíg alacsony fokozatokról beszélünk, mert csak pillanat erejéig megy 17100 rpm fölé a motor, már egyből vagy korábban váltunk nagyobb fokozatba. Az érdekesség a 6-7. fokozatokban jön elő, mert ezekben a fokozatokban már mp-eket tölt el a motor 17100 rpm felett.
17400-nál feleződik, 17700-nál negyedelődik a motor élettartama, 18000-nél meg nyolcada lesz, de ezt a fordulatszámot az én setupommal már nem lehet elérni, max szélárnyékban, azt hiszem.
Farkas 27 kört ment a futamon. Az 1. kör és a boxolós körök nem teljes értékűek, egyszerűség kedvéért ezekkel nem számolok, tehát 5 kör kimarad és csak 22 körrel számolok, ezekben a hosszú egyenesek a lényegek ahol 6-7. fokozatokat használunk (rajtnál és a boxolós bemenő meg kimenő körökben a célegyenes kimarad teljesen).
Célegyenesben 7. fokozat 17100-17600: 2mp, itt legyen a fele az élettartamnak, aztán egy másik egyenesben 6. fokozat 17100-17600 1mp itt is feleződik, egy másik egyenesben 17100-17800 6. fokozat 1 mp itt legyen negyede, aztán a gyors S-kanyarkombináció előtt 6. fokozatban 17100-17800 1mp ismét negyedelődik, utána 7.-ben 17100-17400 1mp feleződjön, aztán S utáni egyenesben: 6.-ban 17100-17800 1mp negyedelődik. Átlagolva próbálok számolni, ez azt jelenti, hogy 1 kör alatt ezek a fordulatszámok így ölik a motort: 2/2850 + 1/2850 + 1/1425 + 1/1425 + 1+2850 + 1/1425 = 10/2850 = 1/285 -> 22 kör alatt 8% élettartam megy el a 17100 feletti fordulatok miatt 6. és 7. fokozatokban.Hát mondjuk még így is marad 4218 mp a motornak, ami még mindig több mint 1 óra. Nem tudom akkor mi a baja a motornak.
-
Farkas23
aktív tag
válasz akoska07 #12078 üzenetére
Elsősorban nem nekem kell köszönni, hanem Horcsának, mer ő segített nekem, én már csak elvégeztem a munkát vele! A megoldás valszeg már megszületett, már csak Proofnak kell feltenni a szerverre a patchet, meg mindenkinek odadni, és elv rendesen fog működni!
Cila: Nem sértödök meg, tudom h csak viccelsz!
De gyere a következő futamra, módositva lesz 1-2 dolog, és ha nem jön be a pálya, akkor nem lesz esős futam! -
nagyúr
válasz Speedg #12081 üzenetére
a futamon én finomabban váltogattam vissza és feltoltam 4-esre a hütést.
velem erőszakos voltál de teljesen jó volt. jó kis harc ment csapaton belül is.
az én fékeim is sz@rok voltak. féktávon mindenki esett rám.
igaz topspeed-em sem volt,de attól még kell másnak is fékeznie.
gyorsabban jött és mégis rövidebbet fékezett.sztem amugy nekem rossz setup volt betöltve.
a gépem alig akart elindulni,azt hittem oda se érek időmérőre,kicsit ideges lettem és sztem nem töltöttem be semmit vagy vmi kezdetleges setupot.
arra tuti elékszem,hogy a gumit átlőttem lágy-ra. a többit nem tudom.
a kommentátor simán ráhibázott közvetités közben,hogy akoska nagyon tesztel vmit. na az meg a kormány volt egy rakás sz@r ez már,be kellene szereznem vmit a következő futamra. sokszor küzdöttem az önálló életet élő kormányommal az egyenesekben is,hogy a pályán maradjak. biztos láttátok,hogy sokszor nemtem keresztbe a pályán,az nem direkt volt.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Speedg
csendes tag
Nagyon jó verseny volt, bejött a taktikám én szerintem, mert be tudtam volna kocogni a negyedik helyre szépen. Ez a motordöglés nem volt beleszámolva. Még Ákoskával meg is beszéltük, hogy emelni kell a hűtő méreten, mert neki kétszer is megdöglött a motorja. Meg is tettem. Ezért is kérdeztem futam után, hogy kinek milyen hűtője volt, és ezért nem értem a dolgot hogy az enyém akkor mért döglött meg pedig nekem is 4 volt a hütő. Mondjuk hajtottam végig, egyszer-kétszer a fékek is elmelegedtek sztem, mert hiába nyomtam nem fogott, ezért kerültem néha pályán kívül. Most bocsi, akivel esetleg túl erőszakos voltam.
Remélem legközelebb szerencsésebb leszek.Proof incs telemetriám, de majd most beállítom ,tavaly egész végig használtam de most a franc tudja miért nem hiányzott
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
cila1
aktív tag
Hát gyerekek én ezt a vizes pályát kihagyom.Nem fogok idulni a következő futamon.Jó szórakozást hozzá.Találkozunk Shanghaiba.csaó
-
nagyúr
Farkas23-al rájöttünk miért ir egyes pilótákat torro rosso-nak
vannak olyan csapatok ahol a "2." pilóta neve chose driver update.
Renault, Ferrari és a Torro Rosso( de ott nincs gond hogy annak irja )Laceen is torro rosso-s gondolom akkor JColee van kimi néven.
Nálunk Speedg az alonso.
Laceen-t és engem is vmiért a torro rosso-hoz sorol.
akár mit csinálunk beállitást.
amint átváltok alonsora vagy grozsanra egyből renault-s leszek.nahh erre kellene hogy vki megoldást találjon.
ne keverje össze a vmi a dolgokatgrat farkasnak a nagyszerü rajthoz.
én is elég jó rajtot vettem amugy,10. ---> 5.
asszem 3-as kanyar után[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
ace100
csendes tag
Ausztráliát tölti be a server!
-
HorCsa
csendes tag
Nem hiszem, hogy PRUF-nak kellene írnia. Szerintem helyesen írja Proof a nevét
Írd bele, hogy Proof és play''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
cila1
aktív tag
Nagyon jó futam volt szerintem is.A közvetítés meglepi volt.Köszi szépen a közreműködőknek le a kalappal elöttük.Ervin véleményét osztom,hogy keveset lehetett látni a középső illetve a hátsó szektorból.Nem értem mi a francnak kellett Farkast mutogatni amikor úgy is kiesett.
Remélem ha lesz ilyen közvetítés akkor többet lehet látni másokat is mert a Philips fő szponzorom már bejelentette a távozását. Na jó a viccet félretéve tuti volt a közvetítés.Nekem a PRUF név nagyon bejött. Változtasd meg a neved PRUF.A Proof név már uncsi.Lehetne Horcsa a keresztapád.Mert tudod "ÉN VAGYOK AZ APÁD"
Farkas csak vicc volt.Nehogy megsértődj.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
nem örökké kapcsoltam ki a mech meghibásodást egyébként Farkas mutatott telemetriát, mindjárt elemzem
Kleroo: van web oldalunk
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz Dragbajnok #12068 üzenetére
Szia!
1:23.8 körül volt.
A közép-átlag mezőny pedig 1.26os időket ment.Miért a száraz sepang van a szerón? hogy hozhatom elő az esős versenyváltozatot? gyakorolnom kéne
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Dragbajnok
tag
Sziasztok!
Megtudnátok mondani mi volt itt Australiában a pol idő?
-
ervin33
tag
válasz proof88 #12050 üzenetére
énis amondo vagyok hogy vissza kellene kapcsolni mert igy izgi,ez benne van a pakliban hogy ha szétthajtod elfüstölhet.de mondjuk elég fura hogy mind 2 renault volt!
anno nekem monacoban az egyik gyakorlon 19és 1/3 körnél gyuladt ki a motorom.jo volt a közvetités visszanéztem az egészet,csak azért kicsit sokat mutaták az elsöket,ugy érzempedig hátul is volt akcio böven.de legköz majd bizti mi is többet leszünk képernyön
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #12061 üzenetére
Szerintem a mechanikai meghibásodásokat nyugodtan kapcsold vissza, mer a-nélkül nem lenne jó Am majd én is utána fogok nézni h miért füstöltem el, elemezni fogom a motec fájlt,h az mit látott!
Horcsa: Télleg fantasztikus volt a közvetités, és nagyon köszönjük, hogy közvetítettétek a futamunkat!
Egyéb: Gratulálok mindenkinek, nagyon szépen ment mindenki, és le a kalappal mindenki előtt, mivel nem volt 1 baleset se! Sajnálom akik nem tudtak részt venni, reméljük a következő futamon már részt tudnak venni!
Akinek elfüstölt a motorja, v nem ért célba, azok se keseredjenek el, legközelebb sikerülni fog! Elemezzétek a csapattal a versenyt (ha van akkor telemetryát), ha nincs csapattársa vkinek, akkor bárkit megkérhet a ligából, szerintem szívesen segít pár dologban!További jó tesztelést, és sikeres futamot kívánok mindenkinek!
Farkas23
Találkozunk a következő futamon, Sepangon (2010.09.19.) -
Kleroo
veterán
válasz HorCsa #12063 üzenetére
Tényleg remek volt a közvetítés
Annyit fűznék hozzá,hogy számomra több rögzített kamerás elférne
vagyis párszor a futam alatt végignézni,hogy akkor most hogy is van mindenki a pályán, egy jó,rögzített állásból.
De tényleg nagyon profi volt az egész,nagyon tetszik.Ha az árnyékok bekapcsolva maradnának akkor már nagyon akadna a gépeteken a játék?
A nicknevem a normál nevemből jön ki(vezeték+keresztnév)
És a vége ezért lett roo ami a Róbertből jön csak így nekem jobban tetszett.
Szóval a nevem ejtése kleróHodor. Hodor? Hodooor!
-
HorCsa
csendes tag
Örülünk, hogy tetszett, köszönjük a dícséret(ek)et, igyekszünk. Mi is élveztük , izgalmas futam volt. Teljesen kiszáradt a torkom a végére. Nem nagyon volt szünet, ahol nem lehetett volna valamiről beszélni. (A női kommentátor tartalék mikrofonnal volt, azért volt csendesebb, de majd legközelebb egyforma hangerővel leszünk, ha minden jól megy).
Megpróbáljuk mindig közvetíteni a futamokat, ahogy időnk és energiánk engedi . Egyelőre úgy néz ki, hogy menni fog így kéthetente vasárnaponként.
Amúgy rendesen megterheltétek a "vasat" nem számítottunk ekkora érdeklődésre, reméljük folyamatos volt a kép azoknak akik nézték élőben, illetve közvetlenül a futam után (a kTCC közvetítéseket nem követik ennyien), de hát az F1 "varázsa" ugye. Az időmérőn sajnos technikai probléma miatt maga a felvétel szaggat, az a letölthető videóban is úgy lesz.Utólagos elnézést kérünk pár pilótától a nevük kiejtéséért :
Ace100 ezentúl "észszáz" helyett csak "ész" lesz.
JColee pedig "dzsókól" helyett "dzsékól", ha jól vettem a közvetítés után Farkas üzenetét (JColee amúgy ezt Farkasnak köszönheted, ő javasolta a "dzsókól"-t, direkt rákérdeztem a közvetítés előtt, mert éreztem, hogy probléma lesz vele )
Kleroo-val voltunk még gondban, hogy "klerú", vagy "kleró", kb egyformán használtuk mindkettőt.
Cila:
A Firefox 3.x a legújabb frissítések óta sajnos eléggé hajlamos az összeomlásra, flash és egyéb alkalmazások futtatásakor . Ennek okát nem nagyon tudom sajnos. Általában a video nézésnél az lehet a probléma, hogy valamelyik más pluginnal összeakad a vlc kiegészítője (pl wmplayer, xvid, silverlight). Amúgy megy más böngészőkben is (ie, chrome, opera, ff4 béta), ie-hez az active-x vezérlő kell, ami ha jól emlékszem be is van pipálva alapból vlc telepítéskor.
Akinek nem sikerülne néznie, az se keseredjen el, másnap délutánra minden közvetítésünk letölthető, a TV archív menüpontból, vagy nem tudom a holnapotokra is ki kerül-e majd a tiétek .Az offline lejátszáshoz (mert úgy is felmerül majd a kérdés): Nem kötelező már VLC (bár azzal tuti menni fog). Más lejátszóval való lejátszáshoz kell egy olyan codec(-pack), ami tud h264 formátumot lejátszani (jellemzően az ffdshow ami a legelterjedtebb, és képes ezt kezelni). Ellenben a windows media player valószinű hogy nem fogja szeretni a videofájlt. Én vlc-vel, vagy media player classic+ffdshow-al teszteltem, azokkal megy.
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
-
proof88
addikt
Jó lenne, ha a tegnap elfüstölt pilóták elküldenék nekem a versenyen használt setupot (feltételezem elmentették).
-
proof88
addikt
ugye elolvastad ezt? Nem ajánlja fel a kiegészítő letöltését a firefox?
Az eredményre pedig: van web oldalunk, ahová automatikusan felkerülnek az eredmények, a Szerver menüpontban, rákattintasz az Eredményekre. És ott kinyitod a plusz jelre kattintva a legfelső versenyt.
Kleroo: én úgy láttam a fájlok alapján, hogy az oldallemez sérülése nem befolyásolja a hűtést, csak az aerodinamikát. Egyébként is fura lenne, hogy a futam elején sérülsz, és csak ~ 30 kör múlva jönne elő a hűtésprobléma. De majd ha szerveren leszek, akkor ránézek erre a dologra.
Bonyolítja a helyzetet, hogy rájöttem, külön-külön vannak motorfájlok az egyes autók könyvtáraiban is, FS08 alatt ez nem így volt. Mindenesetre ezek eltérnek a fő motor fájltól tartalmilag 1-2 helyen, és nem tudom, a program vajon melyik fájlt veszi alapul. Viszont az összes autó motor fájlja ugyanúgy tér el a fő motor fájltól, ezért mindenkit megnyugtatok, továbbra sincs egyik motor / autó sem előnyben a másikhoz képest.
Szabesz: amúgy igen igazad van, gondolom féknél is most nem kopik ugye? Ebbe nem gondoltam bele. Na mindegy. Majd visszarakom. FS08 alatt is normálon volt a mechanikai meghibásodás, csak gondoltam most kikapcsolom egy tesztelés erejéig. A replay-ek alapján egyébként nem nagyon hallok csúnya visszaváltogatásokat senkinél sem. A fordulatszámok amiket kijelez, azok sem kiugróak. Tavaly ervinnél volt olyan gond, hogy úgy váltogatott vissza, hogy féktávokon a motor 19000 fölé is ment és emiatt könnyen elcsúszott az autó háta, pl Monacoban is ezért törte meg egyszer a kocsit, ez hosszú távon nem tesz jót a motornak, de itt úgy látom senkinél nincs ilyen probléma, a hűtés probléma meg nem így jön elő, úgyhogy tényleg nem tudom mi a gond, mert a motorra vonatkozó élettartam adatok is teljesen azonosak az FS08-cal.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #12049 üzenetére
Nekem az autóm a legelső körben igencsak megsérült.
A bal oldali lemezem full sárga lett. Ez nem tudom érinti-e a hűtőt,de gyanítom hogy igen.
Így mentem végig. Én személy szerint pontosan úgy váltok,ahogy a gép teszi(betanultam a az automata váltás "koreográfiáját" ) Az utolsó 5 körben mivel hallottam hogy sokan elfüstöltek,sokkal hamarabb váltottam.
És azért tudtam még befejezni a versenyt,mert ahogy megláttam hogy füstölök rögtön fel 7-be és gurulgászás.Aztán ahogy leintettek,továbbpadlóztam neki hogy mennyit bírt volna még. És meglepően sokáig eljutottam(6os kanyarig asszem),ezért kcisit szomorú is vagyok,hogy átadtam a 6. helyem, de így is szerencsés vagyok,hogy beértemHodor. Hodor? Hodooor!
-
cila1
aktív tag
Nekem nem megy ez a kiccsillag tv.Nektek?
-
proof88
addikt
belenéztem a motor fájlokba, összehasonlítottam FS08-asat a 09-essel de semmi extra különbség nincs, hő disszipáció meg mittomén milyen dolgok mind ugyanazok ..
Szabesz mesélt nekem valami arról, hogy ha a motoerőt 1-re leveszi, akkore felvezető végén nem füstöl az autó, de ha 12-esen van, akkor felvezető kör végén füstölt neki mindig. Mondjuk nekem nem füstölt eddig sosem felvezetőn, asszem, pedig 12-esen van.
Érdekes, hogy amíg Farkas és Speedg esetében a füstölés hirtelen jött és egyből megállt a motor, addig Kleroonál másfél körön keresztül füstölt, mire megadta magát.szerk.: mindenesetre a szerveren kikapcsoltam a mechanikai meghibásodást, ill. 50%-ra emeltem a sérülést
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #12046 üzenetére
ezt a motor hibát majd még vizsgálom, de telemetriát mentettél?
Speedg esetleg Neked van telemetriád?
Farkasnak van de Moteces azom meg még nincs csak ha beszerzemfura nekem ez az elfüstölés, mondjuk nekem még nem volt gondom pedig rengeteg kört mentem, hosszabb etapokat is, ezért első körben valami váltási stílusra gondolok, hogy féktávon nem tisztelitek eléggé a váltóval a motort, az meg nem tolerálja sokáig ha 18000 fölé megy az rpm ... melegedés csak nem lehet, a hűtő elég, hacsak a hűtés nem romlik ha sérül az autó?
Lehet jobban belenézek a motor fájlba összevetve az fs08-cal. -
Kleroo
veterán
Nagyon tetszett a verseny, küzdős volt,és tetszett,hogy zöldfülű létemre partiban voltam tempóban.Az első körökben szinte letoltam a pályáról egy renaultot(nagyon rossz setupja lehetett) végül picit hozzáértem és elrontottam a versenyem.(remélem az övét nem zúztam szét ezzel)
Cilától bocsánatot kérek,úgy érzem én voltam a vétkes,de majd vissza akarom nézni pontosan mi történt. De azért velem is történtek kalandok,amikről nem én tehettem
De azt hiszem a lgfőbb ok az volt,hogy mind a 2 első felfüggesztésem(és a bal oldala) a rajtnál megsérült,és nem úgy viselkedett a kocsi mint amihez szoktam.
Ennek fényében is örülök hog végig tudtam tartani a tempót a középmezőnyben.
A motorhibám miatt vesztettem két pozíciót az utolsó 3 kanyarban, de én legalább célba értemNagyon durva volt 35kört végig koncentrálni. ez volt talán a legnehezebb
Nagyon élveztem, benevezek majd, ha befogadtok
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
Az ismétlése az időmérőnek és a futamnak itt nézhető, holnap délutánig ismétlődik, utána letölthető lesz!
Ahhoz hogy lehessen néz ki, VLC player kell. Ezt a firefox fel is ajánlja, mármint a kézi telepítést. Miután letöltöttétek a telepítőt, a telepítésnél be kell pipálni a Mozilla plugint! Szóval felrakja firefoxhoz a plugint. Gondolom más böngészőhöz is van vagy nem tudom. Akinek gondja van vele, szóljon!Jó verseny volt, ezt a motor problémát elemezni kell mert fura hogy Ákoskának most nem volt gondja, most másnak volt gondja a motorral.
Örülök, hogy akinek nem volt motor gondja, az be tudta fejezni a versenyt!
-
proof88
addikt
Frenky gyere vissza várunk bemelegítőn
-
proof88
addikt
Figyelem!
Az rFactor jelen pillanatban nem listáz szervereket! Ezért manuálisan kell csatlakozni a szerverünkhöz, tehát a szerverek listájánál felül a kis gomb + jellel, meg kell nyomni és be kell írni a szerverünk IP-címét és a portot. IP-cím kettőspont port formában. Ez az oldalunk Szerver menüpontja alatt, az Adatok gombra kattintásával megtekinthető. Tehát a 84-gyel kezdődő cím az IP-cím, ezután kettőspont, és a port, ami 34300. Jelszó a szokásos.
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
-
proof88
addikt
most értem haza
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz Kleroo #12036 üzenetére
Én úgy tudom igen élő közvetítés..elég jó kommentátorokkal
Szerk Légyszi szóljatok ha van gyak.futam köszi[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Kleroo
veterán
Korábban volt szó arról hogy lehet élőben nézni a futamot.
Lesz ilyen?Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
ok. Akinek kedve van jöjjön. 2en vagyunk ákossal
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok, lehetséges hogy átüljek a Scuderia Torro Rosso autóba? (Buemi)
Átutalási megbízást már elküldtem a banknak hétfőn utalják majd.(Fix pilótára)
Erről print Screen-t küldöm Szabesznak.Üdv
Szerk Én benne vagyok
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Kleroo
veterán
Mit szólnátok ma mondjuk Du 4kor egy kis gyakorláshoz?
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #12024 üzenetére
Ervin még sztem megfutja a limitet, mert volt asszem gyakorlon! De Brix nem volt 1x-se gyakorlon, reset meg alapbol nem tud jönni! Ugy h ha ugy nézzük akkor kb 1 hiányzóra kell számitanunk! Bár én kértem h priviben jelezze aki nem tud jönni, de senki nem irt!
Tévedtem, Ervin csak RFT-vel volt gyakorlon. Nemtom mivan vele:S[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
ervin, reset, brixx? Ők holnap nem indulnak?
-
nagyúr
most néztem.
a hotlaps-on számolja a köröket mint rönós,gyakfutamon pedig torro rosso.
pedig minden jól van beállitva.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #12021 üzenetére
az is igaz ... akkor hagyjuk egyébként ha reggel sikerül korán ébrednem, lehet összedobok valami csapatok menüpontot... egyelőre úgy képzeltem el, hogy ugye 10 csapat van, tehát 2 oszlopban lennének egymás alatt 5 sorban a csapatok de úgy, hogy hasonlóan mint a versenynaptárnál, csak kattintható gombok lennének, és kattintásra az adott csapat oldalára lehetne ugrani, és csapatokról is lenne 1-2 statisztika, pl győzelmek, pole pozíciók, versenyzők (exeket is beleértve) ... a csapat lista gombjain pedig azonos szögben beállított autók lennének, mármint 1-1 autó 1-1 csapattól ... rFactorból ... és a csapat logója is ... a bal oszlop kocsijai jobbra, a jobb oszlop kocsijai balra néznének ...
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #12018 üzenetére
akkor már értem, hogy miért annyi idő alatt futottam meg a 32 kört, mint a múltkori 35 kört viszont holnapra resetelni kellett volna a pontszámlálóját a resultsnak, meg hogy hányadik hely hány pontot ér ... meg részletesebbre kellene állítani hogy a kontaktokat is jelezze ... ehhez viszont már tényleg a szolgáltatás leállítása kell, ugye? Szerinted vasárnap van support?
-
Farkas23
aktív tag
válasz Szabesz #12016 üzenetére
Érdekes, mer én is 9v setupot használtam, 3-as hűtőjével és 100 fok fölé nem ment a viz, az olaj meg 108 fok körül volt!
Igen én is engedélyeztem az indulásást! Körözésnél szépen férre húzodott! Rajtgyakoknál nem volt vele probléma!
Proof: én nem fejeztem be a futamot, 3 kör még hátra volt!
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #12016 üzenetére
nehéz megítélni a dolgot, mert egy replay alapján nem lehet ezt így megmondani, hogy ki hogy kezelte a motort, mert ha nem elég jó a net akkor nem lehet, esetleg ha valamelyiküknek van telemetriája a versenyről akkor abból tisztán látszik hogy mikor milyen fordulatszámokon üzemelt a motor ... a hűtés gond ki van zárva, bár a 9V setuppal nem figyeltem meg a motor melegedését, de normális esetben egy pilótának azért feltűnik, hogy füstöt húz a kocsi márpedig azt nem 130 foknál kezdi el hanem jóval korábban, éppen ezért arra gondolok hogy sokszor lett féktávokon megrángatva a motor ...
szerk.: a resultsban pedig a mai versenyen farkas intervalja uannyi mint az előző versenyen az én intervalom ... ez akkor bug lehet talán ...
[ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
Ma csak ketten füstöltek el gyakorlón, az egyik 9v setupot használta.
¯\_(ツ)_/¯
-
Szabesz
őstag
Beírom ide is, mert most körvonalazódik a végleges szabályrész:
"Mivel idő közben alkottuk a szabályokat, még adminokon belül is homályos néhány pont
Szóval vázolnám.
Rendes pilótai státusz: 2500/6hó 5000/12hó, mindent használhatTesztpilóta, önkéntes támogatás: rábízzuk mennyivel támogat, egy hónap türelmi idő van (mert most döntöttük csak el, hogy lesz ilyen lehetőség), ha utána sem jön semmi támogatás, át lesz minősítve támogatás nélkülivé. Támogatás esetén, amikor ráér, és teljesíti a kritériumokat, indulhat nagyfutamon ( adminok figyelik, ebben a státuszban eléggé gyanús, ha mindig indul, kevésbé ha a támogatás arányos az indulásokkal )
Tesztpilóta, nem támogat: Fő futamon NEM indulhat, szerver menüponthoz szombat 13:59kor megvonódik a megtekintési joga, ami vasárnap 23:59-kor áll vissza."
Remélem így mindenkinek megfelel, azoknak is akik csak néha jönnénak, de komolyan jönni szeretnének. Mindenki arányosan ki tudja számolni, egyrész mennyit szán rá, ill mennyin tud indulni.
Azért persze, bármi rendbontás, szabályszegés esetén a tesztpilóták is ki lesznek penderítve.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
cila1
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #12008 üzenetére
Látom érted,hogy mire gondoltam.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Nekem egyébként Proof azt mondta teszt pilótától nem kéritek annyira szigorúan saját döntés de szerintem is úgy a korrekt ha az ember úgy mondva "bevásárolja" magát és ezzel a szerver költségeit is támogatja..
manapság semmi sincs igyen
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ja még annyit hogy a Force Indiába jelentkeztem mint teszt pilóta és csak néha mint beugró jönnék ha kapok driver licenc-et Tehát csak 1-2 futamra jönnék aztán meglátom.Van egy másik liga amit csinálok azért nem tudom biztosra.Igen anno Proof tol megkaptam a Renault aminek örültem nagyon de sajna nem tudtam jönni munka miatt
Egyébiránt 28 éves vagyok és Budapesti.Még ennyit hozzá
Szerk Én utalok majd egy bizonyos összeget a szerver támogatására részemről.De a fenti kolléga véleményére annyit ha én pl csak beugró vagyok meg teszt pilóta akkor minek fizessem ki a teljes szezont? Ez nem kötekedés csak mondom hogy van másik oldala is
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Farkas23
aktív tag
19:40-től lenne Gyakorló futam, akit érdekel! Ha tudtok gyertek, h tudjunk gyakorolni!
19:40 időmérő
20:00-tol futam, amiben rajtgyakok is lesznek!!!Remélem h jöttök páran!!!!
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok, asszem kb olyan 50 kört mentem már.Régen versenyeztem igy F1 ben aktivan utoljára 2007 Sompir ligája F1RFT csak ott más nick néven.Sajnos itt PH-n regelte más a nevem ezért voltam kénytelen másikat választani de most már mindegy
Én sem érzem valami gyorsnak magam a pályán viszont "autóbiztosnak" igen tehát nem csúszkálok jobbra balra meg nem mandinerből veszem be a kanyarokat
Ha úgy látjátok nem indulhatok akkor elfogadom, de egyébként bemutatkozom Gábor vagyok bővebb info adatlaponÜdv minden PH F1 pilótának
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Szabesz
őstag
válasz akoska07 #12001 üzenetére
Ők tesztpilóták, rendes nevezés nélkül (többnyire azért, mert idő hiányában nem tudnak jönni az esetek túlnyomó részében), és nagyrészük önkéntesen támogatja a teamet (ez majd kikerül az adatlapjukra). Perszer nyílván ezt is ki lehetne használni, de azért próbálunk odafigyelni, hogy ne legyenek kihasználva ezek a kiskapuk.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
nagyúr
egy kérdés:
akkor én is ráértem volna a következő verseny előtt befizetni a lóvét ?Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest