Jó a Marso.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
TayRol
veterán
Lassú Víz
őstag
Már csak a sebességmérő van lemaradva. Az is mutathatna 288-at.
Necro: Amikor kihozzák a gumit meg kell nézni, ha nem egyforma gyártású, sérült vagy régi, át se kell venni. Mi más kockázata lehet?
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
rbalint88
addikt
akkor biztos izgalmas lenne fotózni de ha lenne pénzem olyan autóra, ami tud menni 288-at és lenne módon ($$$) belerakni 288ezer km-t, akkor már futná egy 4K-s goprora is és jól képkivágnám
Real_Necro
veterán
Ma reggel volt egy kis bevásárló körutam. Hazafele beugrottam Aldiba, majd mikor jöttem kifele, megakadt a szemem egy ott parkoló Porsche Panamera 4S-en... magyar rendszámmal... egy kb 45-50-es fickóé volt... aztán pár utcával odébb mikor haza gurultam, előttem parkolt le egy Porsche terepjáró... gondoltam magamban, mekkora sz@r lehet egyeseknek...
Lassú víz:
Ja, ez alap, régi gumit nem veszünk, meg legyen egy gyártásból.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
(#50155) Real_Necro válasza Real_Necro (#50150) üzenetére
Real_Necro
veterán
Benéztem 195/65-ös ami 18-ba kerül, nekem meg 195/60 kell... az meg automaxnál olcsóbb.
Szerk.:
Tesco Onlineból rendel még valaki? Jó nénikéjüket, mennyire megdrágították a szállítást... így már inkább megyek és megoldom kocsival... természetesen máshol, nem tecsóban...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Freddy76
addikt
Látszik, hogy gyereked van, annyit pörögsz a gumin, mintha Ferrarival vinnéd a nagyihoz, és fontos lenne, hogy a gumik úttartása 250 km/h-val végrehajtott kanyarban is tökéletes legyen... Amennyit te mész, ahogy, és amilyen autóval (nem leszólni akarom, ne értsd félre, de nem fogsz vele 200-zal pályázni, vagy a Mátrában kanyart vadászni), bármelyik előbb említett gumi megfelelő.
De kérlek, ígérd meg, hogy nem fogod megversenyeztetni a gumikat, mint anno tetted a d5100-at és a d90-et...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Real_Necro
veterán
Van egy 16 éves autóm, ami nincs tele rakva okos herkentyűkkel. Behallatszik motorzaj, úthibáknál zörögnek a dolgok, egyesek szerint kényelmetlenek az ülések is. Kis benzines 1.4-es, aminél talán azzal tudom növelni a biztonságot, hogy nem ócska szar gumit veszek rá. Ezzel tulajdonképpen nem csak a saját biztonságomat védem, hanem pl ha egy részeg jogász elém esik az úton, rajta sem megyek keresztül. Továbbá talán a fogyasztás sem lesz kocsinak 9 lityó fölötti.
Egyébként hogy ne fusson le már a hét milf milc nélkül, lehet hamarosan felszámolom a fotós felszerelést...
Jóccaka...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Freddy76
addikt
Hűha, de besértődtünk.
Azt írtam, olvasd el még egyszer, hogy a céljaidra bármelyik általad lőtt gumi megfelel, tök mindegy, hogy Michelin, vagy Continental. Szerintem ebben megerősít bármelyik hozzáértő akár itt a fórumon, akár azon kívül. Az általad írt "ócska szar" abroncsokat valóban kerülni kell, de azért az ócska szar szint bőven a Michelin és a Conti alatt van...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
rbalint88
addikt
sőt, még ha csak középkategóriás gumit vesz, akkor is bőven jobb lesz a közlekedő nagyátlagnál. az a helyzet, hogy még a németeknél is a kínai gumi a menő (legalábbis mobile.de képeket nézegetve ők se vesznek prémium gumit), itthon meg a tükörradiál vagy egész évben téli még az A6-on is. ehhez képest egy bármilyen új gumi óriási plusz. ha tényleg nem a legalját veszi az ember, akkor már nagy baj nem lesz. nekem volt már (autóhoz adott) használt continentalom, új kumho, új hankook, új és használt pirelli, dunlop, kléber. no ez utóbbi -kétféle téli- egy utolsó fos volt, egy forintot nem ért, de a középkategóriás gumikkal nem volt problémám, bár az is igaz, hogy a tesztekben tapadósnak ítélteket vettem, nem is kellett csalódnom. ja hozzáteszem, hogy az egyik kumho az 18"-os volt és az üresen 1700 kilós passat úgy tapadt vele, hogy a guminörd ismerősöm is csak elismerően hümmögött rá.
azt viszont megértem, hogy necro miért rugózik ennyire a gumikérdésen, valamivel kompenzálni kell a phos futóművet. ugyanaz a hankook w442 gumi unokatesóm szintén g astráján nem remekel, míg a passaton és golf4-en tök jó volt...
Freddy76
addikt
Nekem eddig valami méregdrága Contintental volt a Passaton, most Kumho (el akarom adni az autót, nem veszek marha drága gumit), és meglepően qrva jó. Semmiben nem marad el a Continentaltól.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Real_Necro
veterán
Nem igy latom, en meg szeretnek tenni mindent a biztonsagunkert, max ha eladom kocsit az uj gumikat oda ajandekozom szuleimnek vagy batyameknak, nekik is g astrajuk van. Az uj nyari michelint sem bantam meg. Erezhetoen csondesebb lett a kocsi utana, pedig a regi is michelin volt csak betonkemennye valt 8 ev alatt. A mostani teli nokian meg 2000ben lett gyartva... regen le kellett volna cserelni csak nem figyeltunk ra...
De ha mutatsz nekem megbizhato forrast hasznalt continental gumikra, lehet megfontolom...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
t_a_m_a_s
őstag
azt viszont megértem, hogy necro miért rugózik ennyire a gumikérdésen, valamivel kompenzálni kell a phos futóművet.
A G astrának nagyjából mindegy szvsz, hogy milyen gumi van rajta... Nem arra találták ki, hogy autózz vele... Az egy közlekedőedény. Beülsz, elindítod, odamész. Erre kitűnő, de vezetési élményt várni tőle... Semmilyen a kormányzása, szar a váltója, szar a futóműve, az 1,4 benyás (asszem Andrásnak is ez van), kuvára nem megy, sehol, semmilyen körülmények között. Szar a gumi hangja ha behallatszik, ha meg nem hallatszik be, akkor a szar motorhangot hallod. Vezetési élményben a kis fos fiestám ezerszer jobb. Igaza van Freddynek, kb bármelyik András által nézett gumi jó rá, pláne a jelenlegi 15 éves helyett...
Ettől még szerethető autó a G astra, nekünk is van egy június óta haszonállatnak, de kicsit túlmisztifikáltnak, túltárgyaltnak érzem már ezt a gumi kérdést.
[ Szerkesztve ]
Holnap majd jól beletépünk...
TayRol
veterán
nekem is nagyon jó a Fulda a Mazdán. Pedig az sem TOP3-as gumma.
Ear001
addikt
Na a Conti az a márka, amit sose vennék. A tesztgumijaik mérnökei szerintem egy helyen söröztek a VW dízelmotor fejlrsztőkkel.
zool1
őstag
Mivel nekem G-s asztrám van, talán nekem hiszel... Ilyen szinten "tökmindegy" hogy Michelin vs Continentál, akkora különbségek nincsenek. Ne az alját vedd! Ezek közül bármelyik tökéletesen megfelel neked. Ezt mondom úgy hogy volt mindkét gyártótól gumim téli, igaz nem azok amelyiket te nézted. De ha itt egerben a parton fel le, meg a bükkben jók voltak havas úton, téged is ki fognak szolgálni. hidd el. Ne pörgesd túl. Amelyik jobb árban van, azt vegyed, ennyi.
u.i.: Firestonet téliben nem javaslom, sík úton jól tapad, emelkedőn k@ki.
[ Szerkesztve ]
Mercutio_
félisten
Vidékre járj vonattal
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
TayRol
veterán
Nekem meg G Astrám volt, Vredestein gummával, hibátlan, nagyon jó gumi volt. Pedig teszteken az említett nagy márkák rommá verték. A legjobb 5-6-7 típussal nem tud mellé nyúlni, kiszolgálja a GAstrát.
rbalint88
addikt
Nem is élményautózási szempontból írtam, hanem hogy nettó nem tapad. M0-n keresztbordákon táncol a kormány a kezedben, elpattog az eleje, a háta. Kicsit tempósabbat kanyarodnál vele, biztos eltolja az orrát. És a tempós kanyar se az, aminél az autó határait akarod feszegetni, hanem mondjuk egy besárguló lámpa miatt kicsit tempósabban érkezel a kereszteződésbe és a szokásos 30 helyett 40-nel próbálnál meg kanyarodni. Ott lesz az, hogy az Astra csúszik, egyenesíti a kanyart, míg az Alfával téligumin elfordulok ugyanott 50-nel rezzenéstelenül. De még az Avensis-szel is. Unokatesómnak egy 1.2-es kombi G asztma van, újonnan vette, 91ezer km van benne és nekem egész egyszerűen silány autó benyomását kelti.
madgie
titán
#afeneasznobpicsátokat
Mercutio_
félisten
#csakaduster
#csakapana
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Real_Necro
veterán
G Astrák között van kis eltérés. Pl az én 99-es verziómban még a motorzaj jobban behallatszik utastérbe, nincs jól hangszigetelve. Anyámék kombija pár évvel fiatalabb, ott már sokkal csöndesebb.
Vezetési élmény... kinek mi. Én ezt vezetem 8 éve, előtte vezettem családi G Astrákat, F Astrákat, régi Vitarát, 1 és 2 Golfot...
Nekem a vezetési élmény az a Panda volt görögben, fasza kis váltója volt a műszerfalon, élvezet volt használni. Élmény volt a Jimny, de csak terepen, mert aszfalton brutál hangos volt és nem ment kb 80-nál többel. Itthon egyikkel sem közlekednék melóba.
A kormányzással nekem nincs bajom, lehet csak hozzá szoktam, biztosan van jobb. A váltónál nekem 1-be berakni néha döcögősebb, de ez kb népbetegség Opeléknál. Vagánykodni lehet amúgy 1,4-es motorral is, persze ha meg van pakolva a teljesítménye lényegesen csökken. Nekem 1 személyes járatban melóba elég szépen megy, igaz nem rakom az ujjam az 1500-as fordulathoz, nehogy fölé menjen...
A következő kocsim meg benyás hatchback Mondeo lesz, ott majd átértékelem ezeket a dolgokat...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
rbalint88
addikt
ha átülnél egy 99-es corollába és utána vissza az astrába, már sírnál. beltérben az avensis se volt egy reveláció, az alap astrához képest egy használható ülés -de a jótól azért messze volt-, 4 villanyablak és a más dizájn különbözteti meg, nem az, hogy rájabőrrücsis habosított műszerfala van, meg duplán varrott steppelt bálnafitymabőrből van az üléshuzat, hanem a műszaki igényesség. egy indexelkapcsoló billentésben benne van a két autó közötti különbség esszenciája, miszerint a toyota egy tökéletes működésre csiszolt, mechanikailag igényesen megvalósított termék, addig az astra egy "jó lesz a', eee'működik az úgy is" alapon gyártott közlekedési eszköz.
#sznobvagyokvállalom
TayRol
veterán
#sznobvagy
[ Szerkesztve ]
Real_Necro
veterán
Még jó, hogy a két autó gyártóhelye között van pár km különbség...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Balinov
félisten
Plane hogy a Toyota gyárt pl ukban is
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
rbalint88
addikt
és a németek gyárthatnak szart, a japánok meg nem? nem értem...
Real_Necro
veterán
Neked a német meg a japán egy kutya? Én sem értem...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
rbalint88
addikt
a minőség szerintem egy viszonylag objektív és a termék származási helyétől független fogalom.
vagy szerinted a német, de objektíve szar termék az minőségi?
érdekes, hogy a lassan 290ezret futott olasz autómban nem akar letörni az indexkar, míg az épphogy 90ezret futott astrában midig olyan érzésem van, hogy a kezemben fog maradni...
[ Szerkesztve ]
Mercutio_
félisten
Letört?
Nem!
Az érzéseid meg senkit nem érdekelnek
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Studi
addikt
Az érzés az objektív?
Mercutio_
félisten
Sokkal lényegesebb kérdés: whisky.net-ről rendel valaki mostanság? Ha igen egy hankey bannistert hozzá csapna?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
zool1
őstag
Tevedni emberi dolog, de isteni erzes...
rbalint88
addikt
Merci, Studi: kösz bmeg! az objektív, hogy az astrában nagy erővel mozgatható és határozatlanul mozog a kar, míg normálisan kis erővel kellene ugrálnia az állásai között
zool1: ???
látom magamra haragítottam az opel-fetisisztákat
whisky: van egy felbontott 0,7-es famous grouse-om, amiben még legalább fél liter van. arányos áron igényt tart rá valaki? mondjuk 3000-ért?
[ Szerkesztve ]
Studi
addikt
Ha egy Mercivel, vagy BMW-vel, vagy ilyesmivel hasonlítanád össze a G Astrát még megértenélek, de azért egy indexkar miatt fikázod itt az amúgy tisztességesen összerakott autót, és egy Corollát mutatsz be úgy, mintha az fényévekkel jobb lenne, az azért erős túlzás. Nincs semmi baj a G Astrával, jó az. Csak az ülése kényelmetlen. De az nagyon.
Real_Necro
veterán
Te így érzed, volt egy rossz élményed vele. Én nem az első Astrában ülök egyik irányjelzője sem maradt a kezemben. Működik.
Szerintem amivel te találkozták ott fétisiszta volt a tulaj és állandóan azt rángatta (vagy te voltál túl jó erőben és rángattad ezért is volt bizonytalan)... egyébként nem is értem miért molyolsz ezen, 21. században ki használ már irányjelzőt? Nézz meg egy mai sok, akár több tízmillás autót, egyiknél sem működik, főleg körforgalmakban nem...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
zool1
őstag
Ez olyan mintha én általánosítanék az Alfákkal kapcsolatban, ami rám nézve hozzá nem értésre vallona. písz meg ilyenek... Inkább iszok valamit, valahol van még egy kis szilvapálesz.
rbalint88
addikt
lassan 13 éve találkozom vele, merthogy egy házban lakunk. nem fetisiszta a tulaj, egész gyakran vezetem az autót és ezalapján mondom. lehet a lengyel gyártás miatt, de egész egyszerűen nem jó az autó. vezettem másik G-t is, az 1.6 benzines volt, magasabb felszereltség, de abban is azt éreztem, hogy az alapok rosszak. a kategóriatársaival összehasonlítva (focus 1, golf4, békalámpás corolla) sok tekintetben elmarad tőlük, amik szinte mind a mechanikai dolgokat érintik. ettől még az emberek nagy részének, akik az autóra csak mint közlekedési eszköz tekintenek és a mosógéppel tartják fejben egy polcon, teljesen jó. megbízható, használható dolog, de nagyon erősen kell koncentrálni az excel-táblára, hogy valaki ilyen autót vegyen, mert azzal kapcsolatban vannak kétségeim, hogy egymás mellé állítva a kor- és kategóriatársaival bárki a szíve/lelke szavára hallgatva az astrát venné. bár ugye vannak mazochisták, de kétlem, hogy ennyien.
de hogy jót is mondjak rá, kívülről tetszik, jó forma. de tényleg!
Real_Necro
veterán
Nem vagyunk egy véleményen, mert szerintem nincs igazad, de kár boncolgatni...
Szerk.: pedig nem vagyok Opel megszállott... a következő autóm sem Opel lesz, de nem azért mert csalódtam volna benne. Nem hiába adtak el G astrából nem kis mennyiséget...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
jjeahh
nagyúr
No te vagy a szaki, ezért kérdezek még, ha nem gond, mert azóta is monyón és kalibrátoron rágódok... sRGB színteret tudó, S-PVA paneles-re tudnál írni pár olcsó példát? Ez nagyon meggyőző Amúgy tényleg nem érdemes absz tn paneles kijelzőt kalibrálni? A lényeg kb. annyi lenne, hogy valamennyire egyforma legyen az összes kijelzőm színhőmérséklete és később ha meglátom a hobbista fotóimat meg videóimat egy kalibrált ips monyón, ne kapjak frászt az elkúszott színektől... jelenleg egy ilyenem van amúgy, + egy ilyen monyó
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
t_a_m_a_s
őstag
ettől még az emberek nagy részének, akik az autóra csak mint közlekedési eszköz tekintenek és a mosógéppel tartják fejben egy polcon, teljesen jó.
Ittenvan a lényeg, kéremalássan!
Holnap majd jól beletépünk...
Utka
tag
Astra:
Az a helyzet, hogy 1.2 Škoda Fobia helyett kaptam csareautónak G Astrát..... Hááát.... Sem motorikusan - 1.4 az AStra - sem kényelem, sem vezetési élményben nem győzött meg. Írom ezt úgy hogy jelenleg a 'családi ' autó egy 1.7 td F Astra
Volt jó darabig nem fiatal 2.0 Nissan Primera automatic. Nekem az adta. De nagyon.
szerk:
(#50191) t_a_m_a_s: +1
[ Szerkesztve ]
Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
#40935168
törölt tag
Hejj ! Ez a ph kedvence dolog automatán jön, vagy köszönhetem valami rajtam kívülálló személynek ?
TayRol
veterán
Automata, ha eleget írogatsz.
[ Szerkesztve ]
#40935168
törölt tag
A Golf4 és a G Astra nem is említhető egy lapon, pedig pont a Golf 4 nem egy túl jól sikerült szériája a VW-nak. De még így is egy tank feeling az Opelhez képest. (Mondom ezt Opelesként, igaz, ez a fénykorban készült, '95-ben).
Ma én amúgy Kia-t vennék (Rio, Ceed) vagy Hyundai-t. Aztán mióta kollégám egy hónapja vett egy Prius-t 3M körül és volt alkalmam autókázni vele, valahogy totál ki vagyok gyógyulva az összes nyugati autóból
Ear001
addikt
Pedig tök igaza van. Valakik 1978-ban tökéletesre gyúrták az indexkart, azóta az van a Toyotákban. Tényleg ilyenekből áll össze, hogy miért lehet szeretni őket.
Mercutio_
félisten
Hány autót és mennyi ideig vezettél a Bálint által felsorolt kategóriatársak közül?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Real_Necro
veterán
Ki vagy te, hogy ezt számon kérd tőlem?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
TayRol
veterán
Nagyon belegyalogoltak itt egyesek lelkébe.
Szerintem relax, peace, és témaváltás.
Balinov
félisten
+1, nézzétek inkább az ír franciat cardiffbol,
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/