Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43351) lafaty80 válasza V/ (#43349) üzenetére


lafaty80
őstag

+ ElektrikusDE
:R
Ez volt a gond, köszönöm.

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#43352) storm3


storm3
senior tag

Sziasztok!

OTP-nél vagyok,korábban sokszor használtam már paypal-t, MasterCard kártyával. Most lejárt a kártyám,kaptam helyette egy VISA-t. Hozzáadom a kártyát,megtörténik a terhelés (0USD-el), viszont amikor fizetnék (banggood megrendelést) ezt a hibát kapom. Check your account at your card issuer before retrying this card. Az OTP-vel már beszéltem, szerintük minden rendben a számlámmal,ők látják is a terhelést(a 0FT-ot),én nem,de nem is fogom mert ez egy technikai tranzakció,nem listázzák. Korábban valami kódot kellett kiírkálni a terhelés kommentjéből, ez már nem él? Mit tudok tenni, egyáltalán mi a probléma? Köszi a türelmed, hogy elolvastad. :)

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8

(#43353) V/ válasza storm3 (#43352) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor elmented a kártya adatokat akkor az erős hitelesítési OTP felület előkerült?
Az továbbra is van hogy 400 Ft-os tétellel "megerősíted" a kártyát a pénz kiküldési limitek eltörlése miatt.
Az amit te 0FT terhelésnek látsz az bankkártyaszám ellenőrzése az elején. A folyamat az Összefoglaló 3. pontjában leírva.

[ Szerkesztve ]

(#43354) storm3 válasza V/ (#43353) üzenetére


storm3
senior tag

[kép] Hozzáadom a kártyát, ilyenkor mondja hogy terhelni fogja €0.00-el. Mondom neki,hogy ok,ott vár arra,hogy az app-ban jóváhagyjam. Jóváhagytam,és így ennyi,betölti és nem tudok mást csinálni vele. Hogyan tudom rábírni,hogy vigye azt a 400 FT-nyi tételt, hogy megerősítsem a kártyámat? Itt kellene lenni annak a "confirmation" üzenetnek valahol a leírás alapján.

[ Szerkesztve ]

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8

(#43355) V/ válasza storm3 (#43354) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kezdem az elején. A kártya aktivált és van elérhető 500-1000 Ft rajta.
Akkor az erős hitelesítés az megtörtént amikor az adatokat beírtad, megjelent a VISA adatbekérő ablaka az OTP felületről.
Menj a főoldalra és ott jobbra a Banks and cards-nál a kártyánál lenne jelezve a hitelesítés. Vagy felső menüsorban a Wallet és balra a kártyánál. Angol nyelven kell állni a fiókodnak.
A Banggood-os fizetésnél látható hibánál viszont ellenőrizned kell hogy milyen vásárlási limitek az alapértelmezettek a banki felületen ehhez a kártyához és a devizaváltást a fizetésnél a PayPal váltásról átállítani OTP-re.
Ja még egy a régi kártyát akkor törölted? Nehogy azt szedje elő fizetésre.

[ Szerkesztve ]

(#43356) storm3 válasza V/ (#43355) üzenetére


storm3
senior tag

A régi kártya törölve.
A kártya aktivált,van rajta bőven elég pénz.
A vásárlási limitem 150k,szóval bőven elég az is.
A BG-s fizetésnél adtál egy tippet,és úgy tűnik be is jött...
A címnél a legördülő címsorban volt vagy 25 név és cím kombó(ebből kettő a kollégámé,korábban rendeltem az ő címére,a többi az enyém. Kiválasztottam egy másikat(ami ugyanúgy az én címem,csak ékezet nélkül) és továbbment,kifizette. Nem értem a problémát igazából. Mindenesetre köszönöm a türelmed.

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8

(#43357) V/ válasza storm3 (#43356) üzenetére


V/
Topikgazda

A címek jó ha egyeznek, némelyik webshop nyűglődni szokott rajta. De annak is egyszerű a megoldása, mert lehet plusz címeket felvenni és épp azt aktuálisra állítani mindkét helyen

(#43358) Bacusuz


Bacusuz
őstag

Sziasztok! Szerbiába szeretnék a legolcsóbban pénzt küldeni.
Hallottam a revolut és társairól, de mivel olyan ritkán teszek így, inkább megnézném a PayPalos lehetőségeket.
Kint RSD szerb dinár a pénznem.
Rögtön az elején elakadtam az összefoglaló olvasásakor ahol is linkelve van egy oldal , meg lehetne nézni az adott országban milyen kártyák, pénznemek adhatók hozzá. Én ilyet nem találtam a kiválasztott országnál. Első segítség.

Van egy váltás kalkulátoruk
ahol kiszámolja nekem mindez mennyibe kerül és ha jól értem ezen felül felszámol még további 2$-t?

A legnagyobb buli, hogy akinek küldöm nincsen bankkártyája. Na ilyenkor mivan?

[ Szerkesztve ]

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#43359) V/ válasza Bacusuz (#43358) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha küldeni akarsz kifelé akkor neked teljesen mindegy hogy milyen kártya stb adható hozzá az ottani fiókhoz, majd tudja az aki abban az országban regisztrált.
Neked csak a PayPal azonosító e-mail címe kell hogy meg legyen és küldheted a pénzt.
Elküldöd és ott lesz a PayPal egyenlegén azt csinál vele amit akar. Nem igazán kell nekünk az ő dolgaikkal foglalkozni.Csak tudja hogy milyen feltételekkel szerződött.
De én nem látom hogy ők milyen devizában használják a PayPal fiókot, megint tőle kell megkérdezned és annak függvényében tudok tanácsot adni hogy miként célszerű küldeni.
De mi dinárban nem tudunk küldeni.
Az a számoló nem jó neked, az a jó ha elkezded a küldési folyamatot aztán látod a konkrét díjazást mielőtt elküldenéd.

(#43360) Bacusuz válasza V/ (#43359) üzenetére


Bacusuz
őstag

Nekem kellene regisztrálnom a nevében, mert már idős.
Akkor ezt csak így lehet kikalkulálni. Köszi

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#43361) Frozen


Frozen
őstag

ÜDv
vásárolni szeretnék hitelre egyik nap az egészet elküldtem meg is jött a hitelező mail. Viszont tranzakicó nem történt meg a supportban érdeklödtem és ott is mondták se hitel se tranzakció.
Azóta ha újra probálom egyszerűen már a fizetés résznél a bankártyám is eltünt. Kér egy iban és egy születési dátumot. Ezt hiába adom meg és nyomok a dolgokra nem történik semmi. (helyes írtam be mindent)
Na most ilyenkor mivan?

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#43362) V/ válasza Frozen (#43361) üzenetére


V/
Topikgazda

Magyar regisztrációd van a PayPal-on? Mert nálunk nincs hitelezéses fizetés és IBAN-os bankszámla sem használható, fizetésre meg bankszámla nem is, így nem igazán tudunk segíteni.
Próbáld meg az ügyfélszolgálatot felhívni vagy a chat felületen 09:30 után találsz embert is.

(#43363) Frozen válasza V/ (#43362) üzenetére


Frozen
őstag

Német és német számlát akarnák hozzáfűzni.
De azt sem értem hogy jobbra fent valami piros üzenet

"Probléma van a fiókjával. Oldja meg ezt a problémát, hogy visszanyerje teljes hozzáférését a fiókjához."

Viszont ha rányomok csak teker teker de nem történik semmi

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#43364) V/ válasza Frozen (#43363) üzenetére


V/
Topikgazda

Mobil app vagy böngésző ahol azt meg akarod nézni, ha az egyikkel nem jön elő akkor másikkal nézd meg, de tényleg az ügyfélszolgálat tud segíteni, bár nem tudom hogy a német telefonszámuk él-e, mert nálunk a visszahívás kéréssel megy a dolog, valamint amit írtam, a chat de tényleg 9:30 után.
A magyar nyelvű felület nálunk nem jó, csak az angol, lehet hogy a német nyelvű oldal is el vanriontva, próbáld már meg angol nyelvre állítva és lehet hogy előjön.

[ Szerkesztve ]

(#43365) Frozen válasza V/ (#43364) üzenetére


Frozen
őstag

Már tegnap írtam nekik ,de olyan balfék hogy 10 percig írtam neki mire kinyögte ,hogy nincs tranzakció a megadót időszakban. (mert megírtam neki hogy az email megjött ,de sem rendelést ,sem hitelt nem látok a számlámon és most akkor ez nem sikerült vagy mi a történet )
Szóval még ehez is 10 perc kelet neki hogy megértse mit akarok folyamatosan csak azt írta nem érti nem érti :W

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#43366) Botigta válasza V/ (#43296) üzenetére


Botigta
aktív tag

Nem használok semmiféle hitelesítő alkalmazást a PayPal-hoz. Egyszerűen csak be van kapcsolva a PayPal-ban az ujjlenyomat használat.
De miért elég az összes többi banki alkalmazásnak az ujjlenyomat? ( K&H, OTP, REVOLUT, CURVE, WISE stb)...
Márpedig először ujjlenyomatot kér a Paypal, utána pedig küldi a belépő kódot SMS-ben...

(#43367) V/ válasza Botigta (#43366) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ne használd, maradjon csak az sms kód kérés. Ez már túl biztosítás ha nem naponta többször használod fizetésre a PayPal-t. Annyiban jó ha nem léptet ki egy vásárlás után a PP munkamenetből az a hely ahol fizetsz, akkor van ez a + védelem.
A hitelesítő alkalmazás esetén elegendő szokott lenni csak annál az ujjlenyomatot.

[ Szerkesztve ]

(#43368) sz.zs. válasza V/ (#43367) üzenetére


sz.zs.
senior tag

Sziasztok!
A spanyol Wallapop hirdetési oldalról vásároltam egy retro kávéfőzőt.
mivel az oldal saját fizetési És csomagküldési rendszere nem működik külföldre, ezért én PayPallal fizettem „termékek és szolgáltatások” opcióval és küldtem is neki pluszban 5 €-t ami fedezi A PayPal jutalékot. Ő a Seur/ DPD -vel elküldte nekem. Felhívtam a figyelmét, hogy nagyon biztonságosan csomagolja be a kávéfőzőt mert sérülékeny. Leírtam neki hogy sokszor tekerje körbe buborék fóliával, dupla kemény karton dobozba tegye és tömje tele kitöltő anyaggal. Ő írta, hogy persze, megoldja és kért 6 €-t arra hogy vegyen biztonságos csomagoló anyagot. Tegnap megérkezett a csomag, látszott rajta hogy közel sem így van csomagolva, ezért videót készítettem a kicsomagolásról. Egy vékony vacak karton dobozban volt, szinte nulla kitöltő anyaggal, és egyszeresen volt körbetekerve csak buborék fóliával. Természetesen a pótolhatatlan és javíthatatlan műanyag burkolat törött volt.
A leveleimre eddig nem válaszol. Kérdésem hogy van-e esély arra hogy a PayPal bármit is visszatérítsen szerintetek? :R

Bocsánat, nem válaszként szántam.

[ Szerkesztve ]

Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó

(#43369) V/ válasza sz.zs. (#43368) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, van esélyed mert „termékek és szolgáltatások” opcióval az jár. A levelekre válaszolásnál azért legyen esélye 2-4 munkanap időre, ha nem reagál akkor mehet az a dispute hogy minőségi problémád van.

(#43370) sz.zs. válasza V/ (#43369) üzenetére


sz.zs.
senior tag

Nagyon szépen köszönöm a választ! :R

Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó

(#43371) Robyka


Robyka
aktív tag

Vettem egy térméket ami működik, de belenéztem és belső összeszerelés nem túl acélos, akku nincs szigetelve, stb apróságok elég hogy felrobbanjon.
Eladónak megírtam, képekkel, válasz: yes, i have send your feedback to our technician.
Ez így semmi, mondom, válasz: dear,,. sorry, since the item could work now, there's no problem , right?
Paypalom nyitom a caset, eltelik 5 nap válasz: We are denying your case(s),
We have reviewed this transaction(s) and are denying your case(s).This decision was made because PayPal Buyer Protection only covers goods or services that weren’t delivered or are not as described.

Na akkor most a paypal mire való?
Ha Pl veszel egy telefont ami 8 magosnak volt hirdetve, és kapsz egy fos 2 magos hulladékot de működik, ugyan ez van. Egy forintot se kapsz vissza. Ülj le PP egyes.

(#43372) V/ válasza Robyka (#43371) üzenetére


V/
Topikgazda

Fizetésre. De ha 8 magos helyett 2 magos telefont kapsz akkor jogosan reklamálsz és segítenek, de ez nem az a probléma.
Ha nem működik akkor jogos a kérésed.
Gondolom nem a gyártótól vásároltad meg, ezért az eladó nem felel azért hogy szerinted rosszul van összeszerelve.
Eleve még újként vásárolt termék esetén is ugrik a garancia ha szétszeded.
Egyértelműen leírva hogy mire és hogy van a vásárlói védelem, jelen esetben igazuk van.

[ Szerkesztve ]

(#43373) Kékes525


Kékes525
félisten

Vásároltam egy fülhallgatót a PayPalon keresztül. A bankom azonnal küldte az SMS-t, hogy levonták a számlámról, de a PayPal-en ez van és a webáruháznál ( [LINSOUL] ) a fiókomban sem látom a nyomát. Mit lehet, mit kell most tennem?

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43374) V/ válasza Kékes525 (#43373) üzenetére


V/
Topikgazda

Azonnal sosem vonják le, csak zárolják és az minimum 24 óra, de azután is akkor kerül a zárolás feloldásra ha kereskedő le is kéri a pénzt.
Itt ugyan közbeesik a PayPal, de ha kereskedő PP fiókjában nem tudják valamiért elérhetővé tenni akkor kaphatsz ilyen üzenetet.
Amíg a kereskedő nem fogadja el a pénzed addig te nem tudsz semmit sem tenni. Írj neki hogy kifizetted írd meg a PP tranzakció azonosítót is és rendezze le a PayPal-al.
De lehet hogy jobban jártál volna az Amazonos üzleteikkel.

[ Szerkesztve ]

(#43375) Kékes525 válasza V/ (#43374) üzenetére


Kékes525
félisten

Ezt akartam, de nincs PP tranzakció azonosítóm, csak az értesítések között látom a PayPalon, a tevékenységek között nem található és a bankom sem vonta le, csak az SMS-ben látom, hogy levonva. Belépve a K&H számlámra (ezzel van összekapcsolva a PayPal) a számlaegyenlegem nem változott. Teljes katyvasz.

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43376) V/ válasza Kékes525 (#43375) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal-on ha az összesítő listán nézed valóban nem, de ha rákattintasz akkor láthatóvá válik. Ha nincs ott vásárlási tételsor, akkor nem lett kifizetve, de annyit tegyél már meg hogy angol nyelvre állítod és a böngészős oldalon nézed.
A K&H erős hitelesítés a fizetésnél nem kavarhat be?

(#43377) Kékes525 válasza V/ (#43376) üzenetére


Kékes525
félisten

De belekavarhat, mert nekem nem volt jelszó állítva az internetes hitelesítéshez. Eddig nem kellett. Most állítottam be.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43378) Kékes525 válasza V/ (#43376) üzenetére


Kékes525
félisten

A bankom azt a tanácsot adta, hogy próbáljam meg mégegyszer, mert nem vonta le, megpróbáltam, most levonta, de a helyzet változatlan. A PayPal függőbe helyezte a tételt és nem látom, ha az összesítőre klikkelek.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43379) V/ válasza Kékes525 (#43378) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem a PayPal sárga gombos gyors fizetés van használva, hanem regisztráltál és ahol már megadtad szállítási címnek a PayPal-on a kártyához rendelt címet és kosárba rakott tétel? Néha itt is lehet gond.

[ Szerkesztve ]

(#43380) Kékes525 válasza V/ (#43379) üzenetére


Kékes525
félisten

"nem pedig csak egy PayPal fizetési kliens módú kártyás fizetésről van szó?"

Ezt nem ismerem. Mindig belépek a PayPal-ba. A vásárláskor mindig a jelszókérés ugrik fel először.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43381) Kékes525 válasza V/ (#43379) üzenetére


Kékes525
félisten

De igen, a sárga gombos gyors fizetés volt használva. Most mit tegyek???

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43382) V/ válasza Kékes525 (#43381) üzenetére


V/
Topikgazda

Regisztrálj az oldalra, most nem jut az eszembe hogy melyik üzlet volt , de hasonló probléma merült fel a "vendég" fizetés esetén, miután regisztrálva lett az oldalra azután már nem volt gond. Nem biztos hogy itt ez segít, de egy próbát megér.

(#43383) Kékes525 válasza V/ (#43382) üzenetére


Kékes525
félisten

Regisztrálva vagyok. A fiókomba sem látom a vásárolt tételt. Ott volt a kosaramban, mintha nem fizettem volna. Azóta töröltem a kosaramból.

[ Szerkesztve ]

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43384) V/ válasza Kékes525 (#43383) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor mielőtt bármit is megvennél írni kellene nekik hogy te megpróbálod fizetni, addig elmegy a dolog hogy a bank zárolja a pénzt (gondolom a próbálkozásokkal még nem lépted át a beállított banki limiteket) a PayPal is visszajelez, de sehol nincs nyoma vásárlásnak.Náluk nem lehet-e gond, a webshopjuk jól működik-e, nincs-e ott valami probléma.

(#43385) Kékes525 válasza V/ (#43384) üzenetére


Kékes525
félisten

Nem a bankom, hanem a PayPal tette függőbe. A bankomnál most azt látom, hogy levonta. A PayPal most is ugyanazt az értesítést adta, hogy függőbe tette a kérést.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43386) Kékes525 válasza Kékes525 (#43385) üzenetére


Kékes525
félisten

Nem, már a bankomnál sem látom a fizetést. Ez egyre jobb. Az előbb még láttam.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43387) Kékes525 válasza Kékes525 (#43386) üzenetére


Kékes525
félisten

Harmadszorra sem sikerült, pedig most végigmentem és nem a sárga gombos gyors fizetést használtam. Most is függőbe helyezte a Paypal. A banki oldal pedig jó, rákérdeztem a K&H-nál.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43388) lionskull


lionskull
tag

Nem tudok új kártyát hozzáadni! Úgy látszik, a paypal csatlakozott ahhoz a közösséghez, amely az istennek sem hajlandó elfogadni a kódot, amit kéne. Kártya típusa, száma, kód sikeresen megadva. Jön az üzenet hogy további megerősítést kér. Jön a bankomtól egy ellenőrző kód ami 6 jegyű. Beírom, erre nyavalyog hogy rossz a kód... Először azt hittem a mobillal van baja, de asztali gépen ugyanezt a műsort eljátszotta. Gratulálok, paypal.... :W :W

(#43389) ElektrikusDE válasza Kékes525 (#43375) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Storno.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#43391) V/ válasza lionskull (#43388) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik bank és melyik bankkártya amelynek az erős hitelesítési kódját nem fogadja el, mert az ablak ahol beírod az a bankod (kártyatársaság) oldala, nem a PayPal-é. De a kártyád aktivált és van rajta elérhető 500 Ft és új kártya, nem pedig egy lejárt megújítója?
De biztonság kedvéért most ne a magyarított felületet használd, hanem angol nyelvre állítsd.

[ Szerkesztve ]

(#43392) lionskull válasza V/ (#43391) üzenetére


lionskull
tag

Köszönöm közben összejött. Nem tudtam mi az az iPIN, idáig nem volt rá szükségem. Szerencsére az MNB vonatkozó oldala elég szájbarágósnak bizonyult. :R

(#43393) Kékes525 válasza ElektrikusDE (#43389) üzenetére


Kékes525
félisten

De miért? Volt internetes vásárlási fedezete a vásárolt tételnek. A bankom is azt mondta, hogy az ő oldalunkon minden rendben volt.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#43394) ElektrikusDE válasza Kékes525 (#43393) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

A saját hozzászólásomra írtam azt hogy storno!

A hétvégére gondoltam mikor írtam.

Csak közben változott az utalási rendszer.

Igy stornoztam a saját hozzászólásomat.

Elnézést kérek mert igy tényleg félreérthető volt.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#43395) demmer123


demmer123
őstag

Ez Paypalra is vonatkozik? Mert eddig paypallal nem foglalkoztak a nav.

Áprilistól minden pénztárcába belelát a NAV

(#43396) V/ válasza demmer123 (#43395) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, nagyon félreérted a félrevezető címet, ez magyar szabályozás és az üzletekben számlaadásos fizetési mód esetén most már magánszemélyek számláit is megkapják.
Ha nem kérsz számlát akkor az nem kerülhet oda.
A luxemburgi adóhivatalhoz tartozik a PayPal számlák bejelentése és ők továbbítanak adatokat a NAV-hoz ha kell.

[ Szerkesztve ]

(#43397) Frozen


Frozen
őstag

Van egy olyan kérdésem hogy hitelt akartam igényelni. Írtam a chaten elmondták a személyit meg a lakcímet fotozam be és töltsem fel a chatbe. Az ügyintéző mondta köszöni és továbbitja az adatokat(ez tegnap volt) . 1-2 nap. Ma mailra kaptam egy service paypalos mailt ahol megint azt mondják megint küldjem el vagyis hogy mikre van szükségük.
Akkor most ilyenkor mivan?

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#43398) V/ válasza Frozen (#43397) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy nem volt megfelelő a minősége, olvashatósága. Az okmányoknak meghatározott időig érvényességűeknek kell Bár most hétvégén szerintem nem igazán dolgoznak. Én a feltöltő oldalukat használnám, nem chat mellékletet küldeném.
Gondolom ez a link Dokumentum feltöltési link működik a német oldalnál is.
A hitelt nem valami bankon keresztül biztosítják? Nem igazán van ilyenről információm, hiszen magyaroknak ez nem áll rendelkezésre, azt tudom hogy az USA fiók tulajdonosok külön szerződnek a meghatározott bankkal erre.

[ Szerkesztve ]

(#43399) Frozen válasza V/ (#43398) üzenetére


Frozen
őstag

ő az ügyintéző kérte ,hogy a chat alkalmazásba töltsem fel, a telefonomon minden tökéletesen olvasható volt

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#43400) V/ válasza Frozen (#43399) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy továbbította és holnap foglalkoznak vele, de az e-mail-es dolog meg futhat külön, töltsd fel megint csak írj egy rövid szöveget hogy mit ábrázol és miért megy. Majd összefutnak a szálak.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.