Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42601) mufi


mufi
senior tag

Miert akar a paypal ekkorat kaszalni? 850 USD-t kellene utalnom, ami cca 250k ft erre a paypal azt 262k ft-ert akarja...azert ez durva....

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#42602) V/ válasza mufi (#42601) üzenetére


V/
Topikgazda

Utald azzal a mással ahol 250K lenne, nincs bankszámlája az illetőnek?
A magánszemélyeknek pénzküldés csak a maygar forintos fiókok, az EU-s €-os küldések esetén nem költséges, a $ mivel az nem EU-s fizetési eszköz költséggel terhelt.
Nemzetközi személyes tranzakciók indítása az Európai Gazdasági Térség területére euróban vagy svéd koronában Ingyenes (feltéve, hogy pénznemváltás nem szükséges)
Benne a díjszabásban, de az árfolyam meg megint annyi amennyi, annyit tudnál változtatni hogy bankkártyáról megy és a váltást nem a PayPal csinálja, akkor csak a 1,99 EUR a költség ha USA, Kanada, Észak-Európa, Európa I., Európa II. az irány és 3,99 EUR ha bármely egyéb ország az irány.

(#42603) mufi válasza V/ (#42602) üzenetére


mufi
senior tag

Barmilyen váltó így váltana...nyilván csak a paypal opció. Viszont, amikor azt választom, hogy a bank konvertálja a pénzt, akkor már meg sem jelenik, hogy az mennyi forint lenne... :((

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#42604) V/ válasza mufi (#42603) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont az lényeg, hiszen az már a bankod árfolyamával van számolva, azt a PayPal nem tudja ezért csak a 850 $ kérést küldi a bankodhoz, hiszen nekik kell átváltani. A bankod kártyás vásárlási árfolyamát meg a bank oldalán meg tudod nézni.

(#42605) vesir válasza mufi (#42603) üzenetére


vesir
tag

Ahogy a Revolut topicban kiderült, van Revolutod. Várd meg, amíg újra működik a top-up, PayPal-en majd állítsd be, hogy a Revolutos kártyád árfolyamát alkalmazza és fizess azzal a kártyával, úgy 250k körüli összeg fog kijönni, de a pontos összeget csak akkor fogod látni, miután kifizetted vele.

(#42606) DefJamHUN


DefJamHUN
aktív tag

Sziasztok,
Vasarolni szeretnek egy kiegészítőt az automhoz, Franciaországban adna el egy személy akit FBon találtam. 200eurot kellene PayPalon elküldenem az email címére. Megbízhatónak tűnik, de ha esetleg átvágna visszatudom szerezni a pénzemet?

" Vegyetek jót ha tudtok "

(#42607) V/ válasza DefJamHUN (#42606) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem személyes tranzakcióval küldöd akkor van vásárlói védelem.

(#42608) DefJamHUN válasza V/ (#42607) üzenetére


DefJamHUN
aktív tag

Igen, O familyba akarja... :)

" Vegyetek jót ha tudtok "

(#42609) V/ válasza DefJamHUN (#42608) üzenetére


V/
Topikgazda

No akkor nincs és vételár küldése ilyen módon sérti mindkét fél részéről a szerződési feltételeket.

(#42610) Nikaré válasza Joshi (#42536) üzenetére


Nikaré
őstag

Eltelt egy hét.
Mi a megoldás az OTP -nél?

(#42611) conqver


conqver
aktív tag

Szevasztok!
A következő a probléma, ebben kérném a segítségeteket : nemrégiben változtattam a paypalon a bankkártyámat a régi OTP-s helyett ami gond nélkül sikerült.
Viszont az új bankszámla számomat nem tudom hozzáadni.
Töröltem a régit, az új számot egyben írtam be, kötőjelek nélkül.Semmi.
Nevem nem változott, viszont fordítva, angolosan jelenik meg az oldalon, Jóska Baráth~Baráth Jóska a rendes Hun számlámon. Lehet, hogy ez a baj?

Köszönöm

Shadow&Dust.....

(#42612) Palesztin994 válasza V/ (#42600) üzenetére


Palesztin994
aktív tag

Én is köszi a választ! :)

(#42613) V/ válasza conqver (#42611) üzenetére


V/
Topikgazda

A neved az nem lenne baj, de a magyar fiókok esetén ha eredetileg jó sorrendben lett megadva (first name utónév és last name vezetéknév), akkor a magyar név elrendezés jön akár angol , akár magyar nyelvű a felület.
De még mindig van az hogy egy második számla hozzáadását valamiért blokkolja a rendszer.
A bank név jó ahogy írtad, a számlaszám meg így kellene 119911198888888800000000.

Ha most sem engedi akkor írsz nekik üzenetet Account profile and set up, Bank account, Add and confirm téma és kérsz segítséget a hozzáadáshoz.
Ha élő a chat robot akkor meg lépésenként megadni ezzel indítva Bank account add problem, de nehézkes lesz mert munkaidejükben megpróbál embert találni.
Úgy írd hogy megadod hogy milyen számú számlát akartál hozzáadni, de xxxxx üzentet kaptad, amelyre válasz lehet hogy telefonos kapcsolatfelvétel lesz vagy átbillentik a biztonsági kapcsolót és hozzáadhatod.
Ha sikerül üzenetként elküldeni akkor az első válasz lehet hogy egy automata üzenete lesz az általános teendők felsorolásával, és írják ha a problémádhoz nincs segítség -persze nincs- hogy erre az üzentre válaszul írj neki, ez ugyanaz az üzenet szöveg amit előzőleg elküldtél célszerű hogy legyen)

[ Szerkesztve ]

(#42614) Kija válasza V/ (#42613) üzenetére


Kija
aktív tag

Hosszas levelezés után felhívtak Dublinból hogy beazonosítsanak. Küldtek egy 6 számjegyű kódot SMS-ben és azt olvastatták be. Utána szépen felvették a bankszámlát az accountomhoz.

(#42615) V/ válasza Kija (#42614) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt, ez másoknak is segítség, hogy van megoldás.

(#42616) Kija válasza V/ (#42615) üzenetére


Kija
aktív tag

Én köszönöm a segítséged!

(#42617) Bella80_


Bella80_
tag

Sziasztok!

Olyan próblémám lenne, hogy a Banggood oldalon szeretnék telefont rendelni, a fizetésnél átírányit a paypal oldalra ott rámegyek a fizetésre, és kíírja, hogy ellenőrizzem kártyámat a számlakibocsátónál. Paypalon már fizettem ezen keresztül azonban ez a második eset, hogy nem enged, a múltkor is sima bankkártyával rendeltem meg a mobilt emiatt. Van a kártyámon pénz, semmii beállítást nem állítottam át, mi lehet a gond?paypalon keresztül szeretnék fizetni mindenképp.

(#42618) V/ válasza Bella80_ (#42617) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankod beállította az erős hitelestést. Kitől kaptad a kártyát?
Azt nézd meg hogy a felugró ablak engedélyezve van-e a böngészőben és script vagy reklámblokkoló ne működjön, mert ezek megakadályozhatják a biztonsági akármi ablakának a megjelenését.
Ha CIB bank akkor ez egy kicsit lassú. Ha más bank akkor az új beállításokat kell ellenőrizni, pl az OTP néhány dolgot előírt ami január 1-től szükséges a fizetésnél.

(#42619) Bella80_ válasza V/ (#42618) üzenetére


Bella80_
tag

Cib-es kártya, megnéztem amiket írtál minden úgy van beállítva mi a további teendőm, hogy működjön. Fontos lenne ma szeretném megvenni a mobilt a lányomnak.

(#42620) V/ válasza Bella80_ (#42619) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ha minden oké, ezt kell látnod ami itt van leírva
A második képen akár 30-50 mp-ig állhat.
Én Firefox-ot használok és a PayPal valamin a Banggood is átengedve minden védelmi rendszeren

[ Szerkesztve ]

(#42621) Bella80_ válasza V/ (#42620) üzenetére


Bella80_
tag

Chrome illetve Edge böngészővel próbáltam eddig. Mikor átírányit a banggood a paypal oldalra ott a fizetésre rámegyek pörög pörög és végül kíírja, hogy ellenőrizem a kártyám a számlakibocsátónál vagy adjam meg újra, megteszem de semmi, egyszerűen nem fogadja el, nem értem. Nagy gond ha nem paypalon keresztül fizetek, hanem ha nem megy sajnos simán kártyával? vagy letöltöm a firefox böngészőt amit használsz hátha azzal jó lesz.

(#42622) V/ válasza Bella80_ (#42621) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem jelenik meg az első kép az böngésző beállítás probléma.
Azt azért még kipróbálhatod hogy mindenből a mobil app-ot használod, mielőtt fizetnél telepítsd a BG és PayPal app-ot, lépj be mindkettőre hogy eltárolódjanak az adatok és azután próbálj meg fizetni a BG app-ból.

(#42623) Bella80_ válasza V/ (#42622) üzenetére


Bella80_
tag

Mobil appnál tegnap este próbáltam nem mükődik, most a firefoxnál próbáltam itt már az sms-t a megerősítést se küldi ki, próbáltam a hívás azonosítot beírtam amit kért, de semmi, a másik böngészőnél ez még müködött.

(#42624) Bella80_ válasza V/ (#42622) üzenetére


Bella80_
tag

Válasszon fizetési módotA vásárlás befejezéséhez egyszer adja meg az adatait. Ezután PayPal-kereskedők millióinál vásárolhat, bárhol a világon.Mielőtt újra megpróbálná használni ezt a kártyát, ellenőrizze számláját a kártyakibocsátónál. Ezt írja ki minden egyes alkalomnál, de ha ugyanazt a kártyát használom nem paypal-on keresztül akkor mükődik csak igy nem, van esetleg még ötleted? vagy hagyjam a francba és fizessek simán kártyával.

(#42625) V/ válasza Bella80_ (#42624) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha telefont akarsz venni akkor mindenképp jobb lenne a PayPal-on keresztüli fizetés.
Azt megnézted ha nem a PayPal gyors fizetést választod, hanem a másik gombot választod és úgy lépésenként viszed végig a fizetési folyamatot?

Vagy fordítva.
Nem egészen értem hogy miért a PayPal-nál keresed a hibát, szerintem a linkelt hozzászólásban egyértelműen látszik hogy a CIB-nél akad meg a dolog. De tévedhetek, bár nekem nem volt ezzel gondom.
Ők azt írják hogy egyszer kell ezt az erős hitelesítést megcsinálni aztán működik. Jelezheted a PayPal-nak, de szerintem nem tudnak rá megoldást, hiszen nem náluk van gond.
A félreértések elkerülése miatt sem Banggood-ra, sem a PayPal-ra nem vonatkozik a PSD2 erős hitelesítési témája, PayPal nem online kereskedő, a Banggod meg nem EU-s kereskedő.
A banki rendszereknek kivételként kellene kezelni az én elképzelésem szerint, ráadásul az erős hitelesítés nélkül is erős volt a hitelesítés eddig is, mert a PSD2-ben előírt két védelmi módszer meghatározása eddig is teljesült amikor fizettünk.

[ Szerkesztve ]

(#42626) Bella80_ válasza V/ (#42625) üzenetére


Bella80_
tag

A másodikra szoktam rámenni azzal nem mükődik, decemberben még vettem telefont akkor simán ment minden. Én nem hibáztatok senkit se csak nem tudom megoldani, és muszály vásárolnom a lányomnak még ma mert akciós. Egyszerűen nem értem, ha dec.-ben ment akkor most miért nem. A kártya hitelesítve van. Lehet a banknak kellene jeleznem, de most épp szombat van :(

(#42627) V/ válasza Bella80_ (#42626) üzenetére


V/
Topikgazda

Január 1-től van ez, bár nekem úgy tűnt hogy a CIB később alkalmazta.
PayPal-on van az a megerősítő sms a belépéshez amit nem kapsz meg?
Az az oldal az előkerül ahol alul kiírja azt hogy Kiválasztott hitelesítés nem működik?
Mert akkor lehet átváltani és a CIB mobil app Withkey-es azonosítással kérhetsz kódot?
Egyébként melyik raktárból vennéd, nmert a cseh most egy kicsit problémás.

(#42628) Bella80_ válasza V/ (#42627) üzenetére


Bella80_
tag

HK raktárból eu piority line-on keresztül. Most már megkapom az sms hitelsítő kódot és utánna rámegyek fizetésre pörög és akkor írja ki amit az elöbb írtam.

(#42629) V/ válasza Bella80_ (#42628) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudsz áttérni a másik CIB hitelesítésre? Esetleg az lehet hogy gyorsabb reakciójú.

(#42630) Bella80_ válasza V/ (#42629) üzenetére


Bella80_
tag

Ha kérek withkey kódot azt hova kell beírnom majd? mert amikor a paypal oldalon vagyok a fizetésnél akkor ilyen lehetőség nincs. (bocsi nem értek annyira hozzá)

(#42631) V/ válasza Bella80_ (#42630) üzenetére


V/
Topikgazda

A kód beíró helyre, a 3. kép.
Amit látsz a linkelt hsz-ben azoknak az ablakoknak kellene megjelenni.

[ Szerkesztve ]

(#42632) Bella80_ válasza V/ (#42631) üzenetére


Bella80_
tag

nekem nem ilyen jelenik meg nincs kód hanem a paypal küld sms-ben kodot azt kell beírnom és utánna kiirja sikeres a kód és megy a fizetésre de ott utánna kiirja a gondot a kártyával

(#42633) PROTRON válasza Bella80_ (#42630) üzenetére


PROTRON
addikt

Amennyire tudom a withkey kód az csak a mobil-netbank applikációkon belüli hitelesítés. Kívülre nem ez kell.
Nálam SMS helyett a mobil app van beállítva, az okostelefonon push üzenetben kapom meg a hitelesítő kódot, amit a weblapon keresztül felugró ablakban kell megadnom.

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#42634) V/ válasza Bella80_ (#42632) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem. Van a PayPal-on belépési hitelesítés és azt írod most? CIB bankos ablakoknak kell megjelenni ahhoz hogy az általuk kért hitelesítési dolog működjön.
Van még fedezet a kártyán, nem zárolgatott a próbálkozások közben pénzt?

(#42635) V/ válasza PROTRON (#42633) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem felajánlotta a CIB felület hogy azt is használhatom az erős hitelesítésnél, azért emlegetem. Ha te Push üzenetet választottál akkor lehet hogy azért nem írja. De akkor az is megoldás hogy azt kellene használni, főleg ha neked megy.
Valami működő megoldást kellene találni CIB esetén mert másnak is van ilyen gondja.
A Banggood-on fizetve is működik egyébként?

[ Szerkesztve ]

(#42636) Bella80_ válasza V/ (#42634) üzenetére


Bella80_
tag

van rá fedezet persze, mert ha most venném meg a telót akkor megtudnám venni ugyanazon kártyán, de paypalon keresztül nem :(

(#42637) Bella80_ válasza Bella80_ (#42636) üzenetére


Bella80_
tag

Nem tudtam, hogy másnak is gondja van. December elején vásároltam úgyanigy mobilt simán ment a dolog, legutóbb Jan.1-én akkor már nem ment így kénytelen voltam kártyával fizetni, most az a kérdésem, ha banggood oldalon fizetek kártyával lehet e belőle gondom? ha esetleg nem jön meg a mobil úgyan úgy vissza adják a pénzt mint az alin vagy akkor már próblémás a dolog?

(#42638) PROTRON válasza V/ (#42635) üzenetére


PROTRON
addikt

A decembere eleji Ebay-es vásárlásom óta semmit sem vettem neten külföldről.
Asszem akkor én azok közé fogok tartozni akik megvárják amíg másoknál megoldódik a probléma mielőtt próbálkoznak. :D
Pedig kéne vennem PC alkatrészeket, pl.: egy PCIe risert, olyan típust amit idehaza nem nagyon árulnak, csak ebayen/alin keresztül Kínában meg esetleg Amazonon...

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#42639) V/ válasza Bella80_ (#42637) üzenetére


V/
Topikgazda

Természetesen működik a BG vásárlói védelme, szóval a pénzt visszakapod, csak lassú a folyamat, mert elvesztés esetén kell nekik az hogy a szállító leigazolja ezt és pl a német postának 2-3 hét szokott lenni. Elméletben a neked vagy GLS-el vagy a luxemburgi postai azonosítóval postai szállítás lenen, ezeknél kisebb az elvesztés kockázata, én azt javaslom hogy fizesd ki a szállítási biztosítást is és akkor biztosabb a refund vagy az ingyenes újraküldés, de ennek azért csekély az esélye. A PayPal az csak biztonsági megerősítése a vásárlói védelemnek. Más bankkártyát nem tudsz a PP fiókhoz adni akár ideiglenesen is?

Ha a böngészőben a felugró ablak engedve van és törlöd a BG, PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat és újra indítva böngészőt lehet hogy az is javíthat a helyzeten, ha ez sem akkor azt megnézni hogy mi történik ha inkognitó ablakban próbálsz fizetni. Chrome jobb felső sarok 3 pötty és Új inkognitó ablak ott a BG-re belépni és indítani a folyamatot.
Más már nem igazán jut eszembe.

(#42640) V/ válasza PROTRON (#42638) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay-n ment a dolog a CIB-el.

(#42641) PROTRON válasza V/ (#42640) üzenetére


PROTRON
addikt

Igen?
Na köszi az infot.
Fentebb olvasom hogy másokat is nagyon érdekel hogy az Amazonon mikortól lehet majd magyar paypal fiókkal azzal a "bankkártyaszerű" móddal fizetni, erről még mindig nincs info ugye?

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#42642) V/ válasza PROTRON (#42641) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért lenne az jó? Magyar regisztrációhoz meg nem is biztos hogy használható lesz. Egyébként is tökéletes az Amazon fizetés védelmi rendszere ha kártyával fizetsz és a vásárlói védelme is, véleményem szerint semmi szükség a PayPal-ra. Egyébként sem öribarik egymással.
Véletlenül aktiváltam egy havidíjas szolgáltatást éves díjjal, miután levonták írtam nekik hogy nem egészen így gondoltam, aznap visszautalták a pénzt, a PayPal-al majd egy hét az ilyen intézése.

[ Szerkesztve ]

(#42643) Bella80_ válasza V/ (#42639) üzenetére


Bella80_
tag

Kipróbáltam az inkognitó módot nem működik úgy sem :( ugyanaz a gond, kipróbáltam a másikat is amit ajánlottál a böngésző, gyorsítótár törlést semmi, köszönöm az eddigi segítséget nem fog működni sajnos, megveszem kártyán mást nem tudok tenni.

(#42644) vesir válasza Bella80_ (#42643) üzenetére


vesir
tag

A helyedben felhívnám a CIB-et, megerősítés képpen, hogy biztos nem náluk van-e a hiba, pl. 3DS miatt. Egy másik banknál ugyan, de velem a héten történt, hogy nem tudtam a kártyát PayPal-hez hozzáadni, felhívtam a bankot és kiderült, hogy náluk volt a hiba a 3DS kapcsán, egy kattintással aktiváltak valamit és már működött is.

(#42645) musli26


musli26
tag

Sziasztok!
PP-re otp-s webkártyát használom.
De most azt írta hogy lejár január 31.én.
Közben meg csak az bankkártyám jár le .
Hogyan tudom frissíteni a kártyát?
Webkártya hogy tud lejárni?
Mi a teendő ilyenkor?
Az új bankkártyám:Visa
Köszi

Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold

(#42646) V/ válasza musli26 (#42645) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért ne tudna lejárni? Minden kártya egy bankszámlához kapcsolt 4*4 számjegyű, hónap/év időpontig élő és 3 számjegyű cvv, csc kódú dolog, akár fizikailag (ennek van pin kódja is) akár virtuálisan létező.
Értelemszerűen az adott év, adott hónap utolsó napján lejár. Van ilyen ráírva hogy Valid 03/23 (2023 március végéig él), ha plasztik kártyát kapsz illetve, a netbankban írják ki, ez az idő általában 3 év.
Ha a bankkártyának nem változik a 4*4-es száma akkor csak frissíteni kell az új hónap/év és az új cvv kóddal, ehhez a kártyán lenni kell elérhető legalább 600 Ft-nak és ha kell aktiválni a banki felületen akkor aktivált legyen. Belépsz a fiókodba rákattintasz a kártyáraa és ott lehetőség kiírva.
Ha az új kártyát eltérő számú akkor pedig aktivált, 600 Ft elérhető és új kártyaként hozzáadod, ezután a régi eltávolítható, szintén a rákattintva és most az eltávolítást választod.

[ Szerkesztve ]

(#42647) aldebaran


aldebaran
őstag

Sziasztok!
A paypal-hoz beregisztráltam az előbb az új bankkártyám. Korábban tudtam a bank átváltási árfolyamával vásárolni, de most valahogy nem megy. Amikor rákattintok az Aliexpress-en, hogy vásárolok, majd a felugró ablakban, hogy a bank átváltást akarom választani, utána semmi... Elrontok valamit, vagy megint máshol kell ezt beállítani?

---------------------------------------------------------------------------

Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."

(#42648) V/ válasza aldebaran (#42647) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott kell választanod amit sárgával jelöltél, ha a második kép még oda tartozik (nem ez a semmi) akkor az USD-t kell választani, mert akkor nem lesz forintra konvertálva, mert a bank felé az USD összegnek kell menni. próbáld már ki és jelezz már vissza hogy akkor átvált-e, nálam maradt a kártyakibocsájtó fix beállítás, így nem tudom megerősíteni.
Az is igaz hogy nem a magyar nyelvű felületet használom és szokott eltérés lenni így is.
De nem egészen ennek az oldalnak kellene jönni szerintem, de persze meg is változtathatták az elmúlt napokban.

[ Szerkesztve ]

(#42649) jegenye77


jegenye77
addikt

Sziasztok!
Ha letiltottam valamit a PayPal fizetésről ( netflix) akkor azt, hogy tudom feloldani?
Nem tudtam valamiért lemondani a netflix előfizetésem és a PayPal on letiltottam. Most szeretném visszaállítani de nem találom hol lehetne :F

Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!

(#42650) V/ válasza jegenye77 (#42649) üzenetére


V/
Topikgazda

Újból előfizetés kell arra a szolgáltatásra és indul egy új rendszeres fizetés.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.