Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42551) Viktoár válasza V/ (#42550) üzenetére


Viktoár
addikt

Értem, köszi. :R

Üdv:Viktor

(#42552) laleeee


laleeee
őstag

Sziasztok ,él még ez a módszer, ? állítólag ezzel lehet fizetni az amazonon paypallal. Hallott már valaki erről ? [link]

(#42553) V/ válasza laleeee (#42552) üzenetére


V/
Topikgazda

Bármilyen kártyával, akár virtuálissal is lehet fizetni az Amazonon ami ezek közt fel van sorolva, Credit cards currently accepted include Visa, Mastercard, Discover, American Express, Diners Club, and JCB.
A PayPal kártyája az Mastercard és így ahol elérhető azok tudnak fizetni, de nem egészen PayPal téma, magával a PayPal fiókkal nem lehet fizetni.
Ez amit linkeltél tudtommal magyar fiókok esetén nem elérhető.
Még mindig ezt látom:

[ Szerkesztve ]

(#42554) birooo


birooo
tag

Nekem megint nem jön válasz SMS, így nem tudok fizetni. Megint gond van a vodafonnal mint régebben?

(#42555) V/ válasza birooo (#42554) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik válasz nem jött? A belépési sms?

(#42556) birooo válasza V/ (#42555) üzenetére


birooo
tag

Igen. Fizettem volna és nem jön az SMS. Kétlépcsős belépés. De próbáltam simán belepni is, ott se jön. Volt már ilyen vagy egy jó éve...

(#42557) V/ válasza birooo (#42556) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy pillanatnyi probléma, várj 2-3 órát, azután próbálj meg belépni és ha sikerül akkor már a fizetés is mehet.
Telekom számra 14 mp.

(#42558) birooo válasza V/ (#42557) üzenetére


birooo
tag

Napi szinten használom, voda is pár sec. Csák azt hittem megint csoportos gond van. Köszi,probalkozom majd.

(#42559) dani0113


dani0113
senior tag

Sziasztok. Rendszeresen utaltam már ki OTP szamlamra pénzt, de most először kiírt valamit, hogy felülvizsgálják a kiutalást ami 24ora. Tehát most azt írja függőben a kifizetés.. Mennyire szoktak ezt betartani? Szokott ebből gond lenni? :W

iPhone 13 Pro 128GB

(#42560) V/ válasza dani0113 (#42559) üzenetére


V/
Topikgazda

Be szokták tartani és nem szokott gond lenni, ha nem futsz bele valami limitbe, vagy nem hiányozna valami a személyazonosság igazolásból vagy nem gyanús pénzmozgásnak tűnik a pénzmosás elleni törvény előírásai alapján.

(#42561) dani0113 válasza V/ (#42560) üzenetére


dani0113
senior tag

Hat múltkor már volt egy visszatartás, ősz tájékán de azóta nagyon keveset utaltatok direkt paypalon. Reméljük nem penzmosas gyanús nekik. Akkor bízom a legjobbakban! :R Köszi!

iPhone 13 Pro 128GB

(#42562) birooo


birooo
tag

Akinek vodafonja van tegye már meg hogy belep és megnezi kap e SMS t. Köszi. Ma sem megy nekem.

(#42563) sajtos365 válasza birooo (#42562) üzenetére


sajtos365
tag

Nekem azonnal jött sms.

(#42564) V/ válasza birooo (#42562) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem flottás vagy hordozott számú telefon?

[ Szerkesztve ]

(#42565) birooo válasza V/ (#42564) üzenetére


birooo
tag

Flottás. De 10 éve megvan és napi szinten használtam és eddig ment.

(#42566) birooo válasza sajtos365 (#42563) üzenetére


birooo
tag

Köszönöm

(#42567) V/ válasza birooo (#42565) üzenetére


V/
Topikgazda

Legutóbb is hasonló volt, ha jelzed a szolgáltatónak hogy megint előjött ez a hiba akkor remélhetőleg emlékeznek a megoldásra és ráfrissítenek újból.

(#42568) birooo válasza V/ (#42567) üzenetére


birooo
tag

Köszi. Van magyar support?

(#42569) V/ válasza birooo (#42568) üzenetére


V/
Topikgazda

Én a Vodafone-ra gondoltam, mint szolgáltató.

[ Szerkesztve ]

(#42570) birooo


birooo
tag

Jaaa. Náluk lehet a gond? Hétfőn felhivom őket

(#42571) V/ válasza birooo (#42570) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha rákeresel akkor találsz hsz-t, néhányat pl ezt. Mondjuk a 2G-re állítását a telefonnak ki lehet azért próbálni.

(#42572) birooo válasza V/ (#42571) üzenetére


birooo
tag

Köszönöm, ezzel már kezdhetek holnap valamit. 2G vel sem megy.

(#42573) birooo válasza V/ (#42571) üzenetére


birooo
tag

Megoldodott. Én voltam a fax. Atallt az üzenetkezelőm és spamkent kezelte a paypalos üzeneteket :F Köszönom a segítséget.

(#42574) Frozen


Frozen
őstag

Udva paypal.de es a paypal.com 2 külön cég vagy ugyan az?
Es ha nincs osszekotve bank kartyaval akkor is mindig jelentenek az adóhivatalnak?

A vevő védelem még mukodik?
(Olvastam valahol ahol azt írták már nem csak beszedik a védelem extra pénzt)

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#42575) V/ válasza Frozen (#42574) üzenetére


V/
Topikgazda

Van a www.paypal.com weboldal.
A magyar fiókok a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Luxemburg cégehze tartoznak, az USA fiókok meg a PayPal Inc.
Természetesen ami a vonatkozó jogszabályok szerint elő van írva azt jelentik, így a számla adatokra vonatkozó szabályozás szerint a liuxemburgi adóhatóság felé, aztán azok ha kell továbbítanak adatokat a nemzeti adóhatóságok felé. Ez is egy "bankszámla", az hogy adsz hozzá kártyát vagy nem nem számít. A vonatkozó tájékoztatás.

Ami valahol olvastál az hülyeség, a vevőktől eleve nem szednek pénzt a vásárlói védelemre és 180 napos időtartamra igénybe vehető. Itt a vásárlói védelem összefoglaló oldaluk linkje.

[ Szerkesztve ]

(#42576) Frozen válasza V/ (#42575) üzenetére


Frozen
őstag

Koszi

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#42577) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Rendeltem gearbesten telefont,de mint kiderült átverés,vámolni akarják,de a vámköltséget se éri meg az ami a dobozban van.
Nyitottam ügyet gearbesten,de ha gearbest nem korrekt,ami esélyes,mivel azóta is rendelhető termék,és a rendszer maga nem engedi,hogy elmond a tapasztalatot(rewiew) írj.
Így elég nagy átverésgyanús a dolog gearbest részről.
Szóval mik tapasztalatok,átvenni nyilván nem fogom,mert vámköltségeket nem kapom vissza.
De vajon kérhetem így a teljes postaköltséggel egybekötött refundot,hogy magát ami a csomagban van se láttam?

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#42578) V/ válasza GAbre (#42577) üzenetére


V/
Topikgazda

A Gearbest-nél is van vásárlói védelem és azt kell kimeríteni mielőtt a PayPal-hoz fordulnál, van valami "csoda szállítási mód" az áfamentes vásárláshoz és elméleteben olyan is hogy utólag fizetik a +költséget.
A vámolás nem GB átverés, mivel EU-n kívüli beszerzés az az értékhatár felett vámeljárásos, a számokat látva lehet következtetni rá hogy esélyes.
A topikjában pontosabb információt kapsz, én nem igazán vásárolok már tőlük, más ok miatt.
Lehet hogy van megoldás a problémára.

[ Szerkesztve ]

(#42579) GAbre válasza V/ (#42578) üzenetére


GAbre
veterán

Köszönöm a szokásos alapos választ.
Ehhez nem volt áfamentes rendelés.
Az ok,hogy megteszem,de,de paypal policy-ra vagyok kíváncsi.
Mivel nem vettem át ezt a terméket,nem tudhatom,hogy valóban az is átverés-e.
Leszámítva,hogy ugyanaz a termék,mint az átverős.
És ilyenkor,azt mondja pk költséget nem kapom vissza,mivel nem vettem át(bár nem olyan sok 4000Ft kb).De akkor is inkorrekten felrakni ilyen terméket és így...

Avatar

(#42580) V/ válasza GAbre (#42579) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát nem tudom hogy ha nem látod akkor honnan lehet tudni hogy átvertek? Hogy nem az van a csomagban amit kifizettél? De te is ezt írod, akkor milyen információra alapozod?
De akkor röviden, vásárolsz valamit amit azért nem veszel át mert vámeljárás alá kerül. ilyen esetben az az elmélet hogy te vagy a hibás. Itt most nem menjünk abba bele hogy átvertek vagy nem vertek, nem tudni.
Mivel ilyenkor visszaküldik az eladónak és elméletben meg is kapja a terméket ezért a pénzt vissza kell adnia, de az jogszerű ha a visszaküldés során költségei vannak és azt levonja és annyival kevesebbet küld vissza.
Neked indítanod kell dispute-t mert nem kaptad kézhez, erre tesz valami javaslatot az eladó vagy nem.
Vagy visszakapod azt amit ajánl, mert elfogadod, vagy visszakapsz mindent mert nem variálnak, vagy visszakapsz mindent ha bevonod a PayPal-t a claim-ra emeléssel, amit akkor is meg kell tenni ha 5-6 napon belül nincs reakció vagy a GB ajánlata neked nem felel meg.

Csak jósolni tudom hogy 50% esély az hogy minden pénzt megkapsz és 40% hogy egy részét. 10% hogy elutasítják.. De minden eset egyedi elbírálású.

(#42581) Robez88


Robez88
tag

Sziasztok,

vásároltam egy külföldi áruházban, Paypal-lal fizettem 2020.12.28-án. Az eladó azóta bizonyíthatóan nem postázta a terméket (van egy DPD ragszám de csak a regisztrációt igazolja, más aktivitás nincs). Az eladó érdemben nem reagál, csak a szokásos sablonüzenetek érkeznek vissza.
Ezért nyitottam egy vitát a Paypal vitát 2021.01.14-én, de ott sem érkezik válasz az eladótól.

Érdemes használni a "Hiba továbbítása a PayPalnak" opciót? Érhet emiatt bármi hátrány, hogy nem várom meg az eset automatikus lezárását? Szeretném visszakapni a pénzem, nem akarok harcolni, hogy feladják-e és ha igen mikor.

Segítségeteket köszönöm

(#42582) V/ válasza Robez88 (#42581) üzenetére


V/
Topikgazda

5-6 munkanapot érdemes várni a reakcióra. A helyzet az ha a küldemény indulási helye mondjuk Kína, addig nem mutat semmit lényegi információt amíg nem érkezik meg Belgiumba és ott át nem veszi a DPD. Szóval lehet hogy úton van, csak még nem egyedileg foglalkoznak vele, hanem a csak a konténerrel.
Minimum 2 munkanap hogy oda elérjen aztán kell pár nap mire ténylegesen dolgozik vele a DPD, de ha az Egyesült Királyságon keresztül kapták volna akkor ott a Brexit miatt vannak szállítási csúszások a vámolás problémák miatt.
Ha itt nézed akkor nem látszik hogy hol tart most a dolog?

[ Szerkesztve ]

(#42583) Robez88 válasza V/ (#42582) üzenetére


Robez88
tag

Köszönöm a gyors választ. Jelenleg ez a bejegyzés fogad: "A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére".
EU webshopról beszélünk, a termékoldalon 6-8 munkanap kézbesítést ígérnek.

Akkor a tanács alapján péntekig várok, utána lövöm tovább a Paypal-nak. Hálás köszönet! :R

(#42584) sajtos365 válasza Robez88 (#42581) üzenetére


sajtos365
tag

2-6 hét után szoktam megkapni a külföldi csomagokat, helyedben még várnék mert a Paypal asszem 90 napot ad a visszatérítésre, egyébként én sem tudtam követni a csomagot, mikor már a kezemben volt akkor is még azt írta a nyomkövető, hogy még az országban sincs.

(#42585) V/ válasza Robez88 (#42583) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyan melyik webshop, mert ha EU-s és DPD-s a szállítás akkor 3 napon belül felszokták venni és nincs ilyen szöveg: A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére". Az ha egy kínai cégnek van EU-s raktára az nem egészen ez lenne
Arról nem is beszélve ha EU-s te már az 8. napon elállhattál volna vásárlástól, most a 13. napnál tartunk.

[ Szerkesztve ]

(#42586) sajtos365 válasza Robez88 (#42583) üzenetére


sajtos365
tag

Ma van Martin Luther King Napja, lehet az is bejátszik.

(#42587) troll81


troll81
addikt

Sziasztok meg mindig visszatartott állapotban van a pénz a paypal számlán..
Meddig szokott így lenni? múlt héten csütörtökön megkapta a vevő a csomagot :R

(#42588) V/ válasza troll81 (#42587) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kaptál értesítőt és abban nincs benne hogy meddig függő vagy hold az állapot, eBay-es eladás esetén 21 nap is lehet.
Megkapta és jelezte hogy minden oké? Ha van ilyenrr lehetősége

(#42589) troll81 válasza V/ (#42588) üzenetére


troll81
addikt

Holnap meg kérdezem a vevő t de minden rendben a megbeszéltek alapján ment.es mindenki mindent elfogadott, szállításra garanciát nem vállaltam.mivel mindent dobálnak a futár cégek.

(#42590) Frozen válasza troll81 (#42589) üzenetére


Frozen
őstag

Ha megkapom a csomagot el kell fogadni valamit a paypalon?

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#42591) V/ válasza Frozen (#42590) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem.

(#42592) Csörsz


Csörsz
csendes tag

Sziasztok!
Van egy fiókom, amit most korlátoztak. Sztem azért, mert lejárt a kártya, ami fel van rögzítve. Több mint egy éve nem léptem be, mert nem tudtam. Telefoncsere volt, és a google hitelesítőt elfelejtettem törölni, a töröltetést meg nem csináltam meg a supportnál, mert nemigen rudok angolul.
Jó lenne PP, mert elég sokat vásárlok. Nem variálnék a régi account-tal. Azt kérdezném, hogy regisztrálhatok újat, (új email, új kártya) nem lesz gond, hogy u.a. a lakcím, a mobilszám ill. a bankszámla?

[ Szerkesztve ]

(#42593) V/ válasza Csörsz (#42592) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt is tudod aktiválni, csak töröltetni kell a hitelesítést nem sok angol tudással is lehetséges, használhatod az Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása a chat-es rész.

A telefonszám az lehet hogy problémás lesz a kétlépcsős azonosítás beállításánál az sms esetén meg van jegyezve, de a másik kettő adata az nem, ha egyáltalán nem tudod használni a régit.

[ Szerkesztve ]

(#42594) Csörsz válasza V/ (#42593) üzenetére


Csörsz
csendes tag

Köszi a segítséget, megpróbáltam a leírás alapján töröltetni a hitelesítést, de nem sikerült, mert "ügyesen" eldobtam a lejárt kártyát és így nem tudott beazonosítani a support. Azt ajánlotta kérjem a számla törlését, ami után újra tudok regisztrálni. Ezt elküldtem e-mailben.

(#42595) Kija


Kija
aktív tag

Sziasztok!
Pénz visszatérítést próbáltam átutaltatni a bankszámlámra.
2 nap után visszautasította a Paypal mondván érvénytelen bankszámla adatokat adtam meg. A pénz ott csücsül a paypal számlámon ismét és a hozzá adott bankszámlát kitörölte a Paypal.
Ez egy OTP Bankos pézforgalmi számla a saját nevemen (lakossági folyószámla), mindenben eleget tesz az összefoglalóban leírtaknak. Nem virtuális, a nevemre szól, ide érkezik a fizetésem, erről is vásárolok.
Csatoláskor az összefoglalót elolvastam, úgy jártam el ahogy le van írva.
Most próbáltam megint hozzáadni de most már nem is engedi, mondván hogy ezt a bankszámlámat jelenleg nem lehet csatolni.
Mi lehet a gond? Talán rossz formátumban adtam meg az OTP bankszámla 16 karakteres azonosítóját (a záró 8 db 0 nélkül adtam meg)? vagy a 8 és a 9. számjegy közé kellett volna a kötőjel? Csak találgatok...

(#42596) V/ válasza Kija (#42595) üzenetére


V/
Topikgazda

Mind a 3*8 számot célszerű beírni és nem kell kötőjel, a képernyőn az utolsó 4 számjegyet írja ki, ami nálad is 4 db 0 lenne. Ha OTP-s akkor a 1177..... kezdetű volt és névnek csak annyit írtál magadnak hogy OTP bank?
Az automata rendszerben van egy blokkoló mechanizmus a 2. számla hozzáadásánál -ne kérdezd hogy ez miért jó nekik-, ezt nálad is most második esetnek tekinti.
Írni kell nekik üzentet a bankszámla hozzáadás témába, beírod hogy milyen számlaszámot adnál hozzá a konkrét adatokkal és megkéred hogy oldják fel a blokkolást vagy adják hozzá. A számokat mindenképp ellenőrizd előtte

(#42597) Kija válasza V/ (#42596) üzenetére


Kija
aktív tag

Köszi
Írtam nekik, de egy sablon szöveges levél jött vissza. Írtam még egyszer hátha ezt el is olvassák

(#42598) V/ válasza Kija (#42597) üzenetére


V/
Topikgazda

Így működik, hogy sablon levélre válaszul elküldöd a kérést, írják is ha nem találsz megoldást -és nem szoktunk- ezért válaszként reagáljunk.

(#42599) Palesztin994


Palesztin994
aktív tag

Sziasztok!
Az összefoglaló alapján csináltam meg magamnak pár hónapja, hogy ne a paypal, hanem a bankom (revolut) váltsa a valutát. Most anyumnak nyitottam paypal számlát, neki is meg akartam csinálni, de állandóan a "manage funding sources" szarakodást hozza elő. Írta is az összefoglaló, hogy ez előfordulhat, sajnos a direkt link se visz a beállításhoz. Anyum paypaljához társítottam egyből az otp számláját is. Magamnak csak a váltás beállítása után. Most azt vettem észre, hogy már nekem sem jó, tehát azt gondolom a bankszámla társítása miatt van, mivel úgy már több forrásból is lehetséges a kifizetés, és gondolom valamiért állandóan újra be akarja állítani, hogy melyikről történjen ez. Szerintetek?
Egyébként ettől még gondolom az én beállításom megmaradt és továbbra is a bankom váltja, igaz?

[ Szerkesztve ]

(#42600) V/ válasza Palesztin994 (#42599) üzenetére


V/
Topikgazda

Valóban, most nem lehet azt részt elérni. Nincs köze a bankszámlás dologhoz.
Annyit tehetsz majd hogy fizetésnél fogod átállítani a váltást. Aki ez előtt beállította annak maradt a banki váltáson, ma is fizettem és ott nem történt változás, az volt látható hogy nem a PayPal vált.
Ha már nem lehet automata üzemmódot állítani új kártya esetén előre, akkor marad a fizetéskori átállítás azután majd látjuk hogy fel ad-e megőrzési lehetőséget vagy megjegyzi-e.
A pénzküldésnél ha kártya volt a pénzforrás eddig is kézileg kellett állítani, ezek szerint kivették az előre történő beállítást.
Viszont mi furmányosak vagyunk és ezért fizetéskor csak azért is átállítjuk ha PayPal-os váltásról banki váltásra.
Köszi hogy jelezted.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.