Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42751) esde válasza V/ (#42750) üzenetére


esde
tag

Üzleti fiók. Hát remélem akkor a többinél nem lesz ilyen. Köszönöm!

(#42752) novi68


novi68
tag

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.... Ebay-en szeretttem volna vásárolni,de a bankkártyámat (OTP Maestro) visszadobta a rendszer,erre utaltam a bankomból egy a Paypal által megadott számlára egy megadott azonosítóval... Ez már egy napja volt,egyelőre semmi... Közben töröltem ezt a fiókomat,hogy tudjak rögzíteni egy másik bankkártyát-amit szintén visszadobott a rendszer... :(( Szóval az általam elutalt összeggel mi lesz,mert abból szerettem volna kifizetni a megrendelt árut...? Az új Paypal fiókomban megjelenik ez az összeg,ha végre-valahára elkönyvelik Paypalék? Köszönöm!

My name is White. Lumia White....

(#42753) PROTRON válasza novi68 (#42752) üzenetére


PROTRON
addikt

Tehát folyamatban volt egy átutalás egy fiókra, majd úgy döntöttél hogy ezt a fiókot még az előtt törlöd hogy végbement volna a tranzakció...
Első kérdés: mond te szadista vagy a paypal irodistákkal?
Második kérdés: mond te mazohista vagy saját magaddal?
A vicc hogy nem viccelek. :D...ellenben már bennem van 3 kör jéger-forraltbor. :D

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#42754) V/ válasza novi68 (#42752) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden fióknak egyedi azonosítója van azért hogy a PP "gyűjtőszámlájára" érkező pénzt a megfelelő egyenlegre tudják tenni. Mivel törölted a fiókot ezért arra nem tudják könyvelni, 15-től max 30 napon belül visszaküldik arra a bankszámlára amiről utalták.
Az OTP-s kártyákkal egyébként is gond volt, ha valaki nem csinálta meg az OTP új hitelesítéshez szükséges beállításait, most viszont akkor lehet a bankkártyát rendesen hozzáadni a PP fiókhoz ha nem magyar nyelvű hanem angol a PayPal beállítása.

(#42755) novi68


novi68
tag

Köszönöm az infót,ezek szerint nem bukom el a pénzt,legfeljebb a rendelt árut... Megcsináltam egyébként az új dolgokat a bankomnál,mégsem oké a dolog,pedig biztosan tudom,hogy kb 2 éve fizettem vele az Ebay-en.. Mi a leggyorsabb megoldás,hogy azonnal ott legyen a pénz a Paypal számlámon? Köszönöm!

My name is White. Lumia White....

(#42756) V/ válasza novi68 (#42755) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha most utalsz pénzt az lehet hogy holnap délután már ott lesz, de holnapután reggel biztos.
Mivel január 1-től változott egészen 2020 december 31-ig nem volt gond a fizetéssel.

(#42757) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Hali, Vajon miert nem tudom torolni a PayPal szamlamhoz tarsitott bank accountomat? Nincs pending tetelem. Pay after delivery aktivalva van, csak ugy, mint a direct debit.
A bankhoz tartozo kartyat toroltem, egy masik kartyat mar hozza adtam. Az nem debit card, hanem credit, es nem banktol van, nem tartozik hozza bankszamla.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42758) V/ válasza MPowerPH (#42757) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vitázni akarok, de minden bankkártya bankszámlához tartozik, nem lógnak a levegőben csak úgy, a hitelkártya szerződésed is tartalmaz számlaszámra utalást.
Magyar fiókod van vagy külföldi és személyes vagy üzleti? Ez utóbbi esetben egy élő bankszámlát szoktak kérni.
Ha nem üzleti és magyar (angol nyelvű felületet célszerű használni) akkor kattints a bankszámla nevére és Remove bank.

[ Szerkesztve ]

(#42759) MPowerPH válasza V/ (#42758) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez egy hitelintezet, a kartyan sem szerepel account number es sort code sem. A debit card -omon van mindketto, az a bank account -om.

Ez kulfoldi, angol PayPal account, tarsitott angol bankszamlaval.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42760) V/ válasza MPowerPH (#42759) üzenetére


V/
Topikgazda

Kell egy elsődleges bankszámla és azután tudod törölni a régit.
Mi van ha nem törlöd, csak épp nem használod fizetésre és pénzkiküldés fogadásra ha nincs másik bankszámlád?
A bankkártyát teszed meg elsődleges fizetőeszköznek.

[ Szerkesztve ]

(#42761) MPowerPH válasza V/ (#42760) üzenetére


MPowerPH
félisten

Most jelenleg igy van beallitva, a kartya az elsodleges.

De vilagos, mindenkeppen kell egy bankszamlat megadni.

Azert akartam kiszedni onnan, mert az elozo tranzakcional is fellepett valami problema, es egybol a tarsitott bankszamlamhoz nyult, amin most nem tartok penzt, igy szepen overdraftba vagta. Kozben meg csak egy megerositest kellett volna adnom a credit card appjaban.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42762) V/ válasza MPowerPH (#42761) üzenetére


V/
Topikgazda

Arra tudnál válaszolni hogy a Brexit miatt az angol PayPal fiókoknál volt valami változás? Még mindig a PayPal (Europe) Luxembourg a cég akihez tartoznak?

(#42763) MPowerPH válasza V/ (#42762) üzenetére


MPowerPH
félisten

Kaptam email -t errol, de hogy oszinte legyek, meg nem volt idom beleolvasni. En nem latok valtozast, es a short message reszen is csak annyi szerepelt, hogy minden marad ugy, ahogy van.

Don't Tread On Me

(#42764) V/ válasza MPowerPH (#42763) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, köszi az információt.

(#42765) MPowerPH válasza V/ (#42764) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egyebkent most semmit sem enged... Nem tudok masik bank accountot hozzaadni. Ritka sz@r lett ez a PayPal. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42766) janaman01


janaman01
addikt

Volna itt egy kis gond. A párom paypal fiókjába próbálnek bejelntkezni de most calami hitelesités miatt telefonszámra akar kódót küldeni. Csak az a bökkenő hogy az a telefonszám már nem él ..másik can neki..ilyenkor hogy lehet belépni?

[ Szerkesztve ]

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#42767) V/ válasza janaman01 (#42766) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz, 9. Belépési telefonszám azonosítási és telefonszám változási probléma megoldása

(#42768) janaman01 válasza V/ (#42767) üzenetére


janaman01
addikt

Köszi a tippet. Most kipróváltam az enyémet. 2x kellett az sms hitelesitőt elküldeni meet csak akkor engedett be. Miután kiléptem a paypalból majd újra be akartam megint kerte a hiteesitést...ez most már mindig igy lesz minden belépés előtt?

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#42769) V/ válasza janaman01 (#42768) üzenetére


V/
Topikgazda

Kényelmetlen, de téged véd, pontosabban a pénzed védi. Jobb lenne beállítani a 2 lépcsős hitelesítést mert ez csak random működik és van amikor nem kéri, az a biztonságos ha van vagy sms vagy hitelesítő alkalmazás belépési védelem aktiválva.

(#42770) zsolt.i


zsolt.i
csendes tag

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy nem fogadja el a paypal a kártyámat... :W Lejárt a kártyám és beállítottam volna az újat de nem engedi. Visszább olvastam volt akinek angol nyelvre állítva sikerült, de nekem úgyse sikerült. Korábban mindig azt írta hogy nem tudtuk adatait megerősíteni a MasterCard kibocsátóval.
Most meg már ezt írja, Your card has been declined. Please try a different payment method.
Esetleg valami megoldás van erre?
OTP bank jump számla.

(#42771) novi68


novi68
tag

Sziasztok,annyit szeretnék kérdezni,hogy egy 2 nappal ezelőtt lezárt PP számlámat vissza tudom aktiválni valahogy? Kaptam egy e-mailt ezzel kapcsolatban,hogy ha nem én adtam meghatalmazást a számla lezárására,kattintsak egy linkre... Nem mentem sokra vele . Azért lenne fontos,mert-mint korábban megírtam- utaltam bankon keresztül egy PP számlára pénzt,amit 1 nap alatt sem írtak jóvá, közben erről megfeledkezve,töröltem a fiókom.... :(((

My name is White. Lumia White....

(#42772) V/ válasza zsolt.i (#42770) üzenetére


V/
Topikgazda

Aktívnak kell lenni a kártyának és kell a legalább 600 Ft elérhetőség amikor hozzá akarod adni, az is lényeges hogy megkapd, megjelenjen a MC megerősítő kód kérő és beíró ablak.
Lehet jelezni és segítenek ha nem jönne össze.

[ Szerkesztve ]

(#42773) V/ válasza novi68 (#42771) üzenetére


V/
Topikgazda

2 hónap a lezárási folyamat, de pénz nem fogad és értelemszerűen nem is használhatod, fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Mint írtam ha megérkezés előtt törlöd a fiókot akkor majd visszautalják a pénzt, nem lehet jóváírni rajta.

(#42774) Frozen


Frozen
őstag

Paypal.de jelent adóhivatal felé? (Vagy utobinak van rálátása?) Eaetleg ennek csak akkor van jelentősége ha visszautalod a kártyádra a pénzt?

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#42775) V/


V/
Topikgazda

Vannak törvények amelyek előírnak jelzési dolgokat.
A a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény és a pénzügyi számlákkal kapcsolatos információk automatikus cseréjéről szóló (CRS) szabályozás alapján rájuk is vannak vonatkozó szabályok.
Így említik:
Közölhetjük a szükséges információkat: a rendőrséggel és más bűnüldöző szervekkel; a biztonsági erőkkel; az illetékes kormányzati, kormányközi vagy nemzetek feletti szervekkel; az illetékes hivatalokkal, szervezeti egységekkel, szabályozó hatóságokkal, önszabályozó hatóságokkal vagy szervezetekkel (korlátozás nélkül ideértve többek között a harmadik félnek minősülő szolgáltatók itt található listájának „Hivatalok” szakaszában megjelölt hivatalokat) és más harmadik felekkel, ideértve a PayPal-csoport azon vállalatait, (i) amelyek jogilag köteleznek bennünket, illetve meg kell felelnünk többek között a 2015. július 24-i, a külföldi számlák adómegfeleléséről szóló amerikai törvénynek („FATCA törvény”), valamint a 2015. december 18-i, az OECD közös jelentési szabványokról („CRS törvény”) szóló luxemburgi törvénynek; (ii) amelyekről okkal feltételezhetjük, hogy együttműködésünk helyénvaló a csalások vagy egyéb illegális tevékenységek vagy potenciális jogellenes tevékenységek vizsgálata során; illetve (iii) a Felhasználói megállapodás megsértéseinek kivizsgálásához (korlátozás nélkül beleértve többek között az Ön finanszírozási forrását vagy a hitel- vagy bankkártya-kibocsátóját).

(#42776) totron


totron
addikt

Van egy beérkezett tételem, felfüggesztve. Kifizetésként értelmezni vagy akként lett feladva, nem ismerem az adóóoldali opciókat. Úgy értelmezem, hogy idővel véglegessé válik az összeg, de nekem most van rá szükségem. Kiszállítást nem igénylő termékként/tranzakcióként jeleztem vissza (frissítse a megrendelés adatait).
Sikeresen frissítette a megrendelési információt. A jóváhagyástól számított 7 napon belül hozzájut pénzéhez.
Jellemzően ez hány nap szokott lenni?

(#42777) V/ válasza totron (#42776) üzenetére


V/
Topikgazda

A jóváhagyástól számított 7 napon belül hozzájut pénzéhez. Amikor a vevő leigazolja hogy megkapta szokott lenni a jóváhagyás, de mondjuk neked akkor 7 napon belül.

(#42778) R2Bazsi15


R2Bazsi15
tag

Üdvözletem!
Segítség kéne, van egy külföldi cég akiknek dolgozok és van egy problémánk amire nem találok megoldást...
Szóval a probléma a következő üzemeltetünk 2 webshopot az egyiket több majdnem 2 éve a másikat csak 3 hónapja, viszont most január közepén jelentkezett egy olyan probléma, hogy az egyik webshopból csak tracking number után kapjuk meg a pénzt ez csak azért probléma mert mi abból a pénzből csináljuk a termékeket is(ruhák bögrék, ilyenek szóval még csak semmi szabály ellenes)...
A másik webshopból(ugyanazok a termék típusok csak más a branding) kérdés nélkül megkapjuk a pénzt...
Talán még az lehet lényeges, hogy a problémás shop opencart-ot használ...
Nem tudom valaki tud erre valamit miért lehet?

POCO X3 Pro

(#42779) V/ válasza R2Bazsi15 (#42778) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy az előbb írta totron ezt kellene jelölni: Kiszállítást nem igénylő termék/tranzakció Illetve az Opencart felületen is nem szállításosnak kéne lenni az adott terméknek, vagy személyes átvételesnek. A szállítást kell valahogy eltüntetni.

[ Szerkesztve ]

(#42780) R2Bazsi15 válasza V/ (#42779) üzenetére


R2Bazsi15
tag

Ok köszi, és bocs az ismétlődő poszt miatt

POCO X3 Pro

(#42781) vesir válasza R2Bazsi15 (#42778) üzenetére


vesir
tag

Talán ez is segít:

(#42782) V/ válasza vesir (#42781) üzenetére


V/
Topikgazda

Folyamatosan működő adás-vételes üzleti fiókra azért ezek nem egészen vonatkoznak.

(#42783) vesir válasza V/ (#42782) üzenetére


vesir
tag

Ezt egy üzleti fiókból fotóztam.
Az nem derült ki, hogy mekkora forgalom és milyen gyakorisággal megy keresztül a fiókon. 3 hónap alatt nem biztos, hogy felépült már a kellő reputáció. Persze ez csak találgatás.

[ Szerkesztve ]

(#42784) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Üdv. Ha új kártyát adok hozzá,miért nem tudok vele vásárolni? Egy felkiáltojel is van mellette

(#42785) V/ válasza Remekelek28 (#42784) üzenetére


V/
Topikgazda

Új kártya hozzáadás esetén a kártyának aktívnak kell lenni és legalább 600 Ft elérhető összegűnek és a banki vásárlási limiteket is célszerű ellenőrizni valamint célszerű meg is erősíteni a folyamat végén, bár az nem befolyásolja a kártyával történő vásárlást.
Mostanában gond volt ha a kártya hozzáadás magyar nyelvű felületen történt.
Mondjuk rendben hozzá van adva akkor lehet hogy a banki erős hitelesítés miatt van fizetési gond vagy más a probléma. Kellene a hibaüzenet szövege is.

[ Szerkesztve ]

(#42786) Remekelek28 válasza V/ (#42785) üzenetére


Remekelek28
őstag

Igazábol aktiváltam az otp direkt oldalon. Vásároltam is vele alirol.
A paypal ezt irja a fizetésnél
PayPal is unable to process your payment at this time. You can try changing the payment method inside of your PayPal account or select a different payment method

(#42787) modflow


modflow
veterán

Állandóan kapok havonta egy levelet paypaltól, hogy:
Februári számlakivonat
Kedves xy!
Havi számlakivonata elkészült.

Mi bajuk van, milyen számla?
Nem csinálok semmit.... többnyire be se lépek.

Hol lehet ezt a csoda számlakivonatot az app-ban megnézni?

(#42788) V/ válasza modflow (#42787) üzenetére


V/
Topikgazda

Kötelező nekik is ilyet csinálni, ugyanúgy mint a bankoknak, kapsz értesítőt, belépsz és letöltheted a havi kivonatot, akkor is ha nem teszel az adott hónapban semmit.

(#42789) V/ válasza Remekelek28 (#42786) üzenetére


V/
Topikgazda

És az OTP-s beállításokat is megcsináltad az erős hitelesítéshez? Amikor fizettél az AliExpress-en akkor ott kért vagy nem kért erős hitelesítést?
Ahol fizetnél ott nem lehet így fizetni. A bankkártya az alapértelmezett fizetési eszköz és az adott hely azt elfogadja PayPal fizetési forrásnak? Azt is meg kellene nézni, hiszen fizetési módszer hibát írnak. Nem azt hogy nem tudnak azonosítani, nem azt hogy a kártyakibocsájtó elutasította a fizetést, a módszer a gond.

(#42790) modflow válasza V/ (#42788) üzenetére


modflow
veterán

Hová kell kattintani az app-ban?

(#42791) V/ válasza modflow (#42790) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehova. Nem minden van benne az app-ban, ez sincs, a böngészős oldalon lehet ezt nézegetni.
Activity (Tevékenységek és jobb oldalt a Statements (Kivonatok) Custom (Egyéni) azután bal oldalt a Statements (Kivonatok) Monthly (Havi) vagy egy adott időszakot adsz meg.
Ha eljutsz ideáig akkor lehet lekérni PDF-ben vagy CSV (Excelben feldolgozható) formában, megcsinálja és azután letölthető.

[ Szerkesztve ]

(#42792) R2Bazsi15


R2Bazsi15
tag

ezeket én is megtaláltam és hát nem volt nagy segítség illetve, webshopokról beszélünk amik eddig működtek gond nélkül most az egyik úgy döntött, hogy ő igényli a tracking numbert ugyanazon a paypalon a másik nem kéri... 😁

POCO X3 Pro

(#42793) tamas1985


tamas1985
aktív tag

A következőben kérném a segítséget:
Rendeltem egy terméket, nem jött meg több mint 3 hónap alatt.
Több levélváltás a webáruházzal, elvileg elküldték újra 1,5 hónapja, az sem jött meg.
Gondoltam Paypal-en keresztül, elindítom a probléma rendezését, a Resolution Centerben, de csak ennyi hiba jön ki: Let's try that again
Megnézet más terméknél is, ott is ezt a választ kapom.
Mi lehet a gond és mi a megoldás?
Köszi

(#42794) V/ válasza tamas1985 (#42793) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáld meg később. Ha böngészőt használtál akkor egy másikkal próbáld, de töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Ha magyar nyelv az alap beállításod akkor állítsd át angolra. Ha mobil app akkor törölni a gyorsítótárat és a legújabbat használni.
Bontsd le a vásárlási tételsort és nézd meg hogy írják-e a bal szélen hogy van rá PayPal vásárlói védelem és hogy benne vagy-e az időtartamban. (Elméletben igen)

(#42795) modflow válasza V/ (#42791) üzenetére


modflow
veterán

Köszi, majd ránézek akkor weben.

(#42796) Remekelek28 válasza V/ (#42789) üzenetére


Remekelek28
őstag

Most kérdeztem rá az otp nél,ott segitettek beállitani.

(#42797) tamas1985 válasza V/ (#42794) üzenetére


tamas1985
aktív tag

Köszi, beléptem másik gépen privát lapon, így sem jó.
Hol kéne látnom hogy van e rá védelem?

(#42798) V/ válasza tamas1985 (#42797) üzenetére


V/
Topikgazda

Balra lent Need help? alatti rész

Pl ha eBay-es a vásárlás és még ott élő a védelme akkor ez látható:

Ha nincs PayPal by dátum vagy lejárt akkor nincs védelem

[ Szerkesztve ]

(#42799) vesir


vesir
tag

Visszatérve, nekem is van on hold tételem. Trackinget hozzáadtam a feladás napján, majd 3.-án kézbesítésre is került a küldemény, a fejléc szerint "You’ll get your money within 1 day of delivery", ez úgy tűnik nem igaz, mert még mindig visszatartják a pénzt! Általában meddig ülnek rajta a kézbesítés után, van erről tapasztalat?

(#42800) tamas1985 válasza V/ (#42798) üzenetére


tamas1985
aktív tag

ez megvan szerintem

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.