Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skynet258
veterán
válasz -=RelakS=- #87399 üzenetére
Amúgy az lehet, ha nem gyárit teszel bele akkor nem párosítja össze magát automatikusan, mert a frekvencia lehet azonos (nálam asszem 466Mhz) de mégis másképp küldi, más kulccsal megy az adat vagy ilyesmi. De nálam csontra ugyanolyan került bele mint a gyári volt. Hát a franc tudja. Maga a folyamat amúgy létezik, vannak autók amik így megoldják a dolgot, amennyire anno olvasgattam az újabbak ilyenek.
Mondjuk azt még nem tudom, hogy az autó honnan tudja melyik TPMS szenzor hol van, mert ok lát négyet, megkapja a jelet, hogy mekkora a nyomás, de azt honnan tudja, hogy melyik van jobb elöl, bal hátul, stb. Mert ugye ehhez kell a pár dolcsis tool. Ezt persze ki lehetne deríteni, hogyha a jobb hátsót mondjuk egyszer majd alacsonynak írja, és nyomok bele levegőt - ha továbbra is alacsony akkor azt a szenzort nem is mutatja jó helyen... Na erre még kíváncsi leszek, lényeg egyelőre hogy van 4 adatom, autó nem rinyál, max a laposabb gumi beazonosításánál nem fog segíteni úgy ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest