- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- VHS digitalizálás
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy építsünk otthoni labot III. (Mit vegyek?)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
tomyoy #19846 üzenetére
emlékeim szerint (nem vagyok benne teljesen biztos) a régebbi motorokon a benzintankból megy előre egy cső, amin keresztül az ac előrenyomja a benzint, és megy egy vissza is, amin a felesleget visszaöntik a tankba.
a modernebb motorokon rájöttek, hogy felesleges a dupla csövezés, ezért a benzintank alatt van a nyomásszabályzó és onnan közvetlenül megy vissza a tankba a felesleg. Ami meg kell az injektornak, azt egy csövön tolja előre az ac. a c1-es vectrán pl. biztosan így van, láttam a szervizben
az egészen régi motoron, mint pl. a ladákban, elöl volt egy mechanikus, membrános pumpa, amit a motor hajtott és szívta a tankból a benzint.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Ukrajnai háború
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adobe Lightroom topic
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest