- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kempingezés és sátrazás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Puccos Motulom, közel Mobil 1, 0W-40 et tudja? 🥰
-
tboldi
nagyúr
Mindenki használ mindenfélét saját belátása szerint, de akad olyan is, aki rézpasztát ken mindenhova.
Én ezeket szoktam venni és az ottani ábrákhoz igazodom. -
4D4M
senior tag
Valamennyire OFF, de azért megpróbálkoznék. Nehezemre esik átlátni, hogy mely helyekre milyen kenőanyag, zsír, akármi alkalmas / elfogadható / kizárólagos. Most pl csak egy fék felújításnál maradva. Került szilikonzsír a csúszókba, egy másik fajta sima zsír a dugattyú összeszereléshez és egy harmadik fajta a betétek és nyereg érintkezéséhez. Keresgéltem a neten valami átfogóbb rendszerező itinert, de nem igazán volt szerencsém. Lehet, hogy én misztifikálom túl, de frusztrál, hogy nem látom a mögöttes logikát és kompatibilitást.
-
tboldi
nagyúr
Egészen elmebeteg dolgok is vannak a 10w-60 ig és társai
Az én Alfa MiTómban kódra ugyanaz a 155 pacis 1.4 T-Jet motor van, mint az Abarth Grande Puntóban. Nekem a felső az előírás, az Abarth-ba meg az alsó. 🤷♂️ Sőt az Abarthnál a táblázat alatti mondat ennek tükrében megmosolyogtató.
-
Asbee
veterán
válasz
focvis #14688 üzenetére
Én nem értem ezt a chiptuning magasabb viszkozitás dolgot. Egészen elmebeteg dolgok is vannak a 10w-60 ig és társai. A sok száz lovas M-es BMW-k amiket használnak is, 0w-30 al köszöni jól van, de lehetne sorolni Mustang stb. Inkább a csereperiódust vinném le akár 5-7 ezer környékére ha már nagyon vigyázni akarok, és mindent megadni, mint vastagabb olajat bele. CHHB-be is megengedett az 502.00 de eszembe sem jutna 5w-40 et tenni bele, pedig egy laza chipet szerintem kapni fog.
-
válasz
apple87 #14684 üzenetére
Tényleg, és ő tudja miről beszél.
Adalék: nekem most az EA888.4 emelt teljesítményű verziója van, ebbe csak az 504 0w30 való, de közben a normál teljesítményű EA888.4-be pedig az 508 0w20, azonos évjárat mellett.
Chiptuning után (nem érint) pedig 5w40-et javasolnak a komolyabb német tuningcégek, bár ők nem gyári mérnökök, de azért tudhatnak / tapasztalhatnak valamit. -
Asbee
veterán
válasz
szimi57 #14685 üzenetére
A 2023-as VW 508 tudja a csendes motorgyilkos LSPI védelmet. Az 504, 507-es viszont nem.
Ez nem igaz. Nincs bennük olyan szintű kálcium tartalom hogy gondot okozzon, ráadásul pl LM Toptec 4200, és Mobil 1 ESP még csökkentve van, helyettesítve magnéziummal. Az 508.00 olajok is ezt a 2 "receptet" követik, és mindkét esetben általában több a kálcium mint 504.00 ban. Egyik kategóriában sem kell félni az LSPI től.
-
-
apple87
senior tag
-
válasz
apple87 #14675 üzenetére
A másik topikban a gyári motorfejlesztő mérnök leírta a kérdésedre, hogy évjárat és motorkód alapján mehet bele mind a 3 féle.
Asszem én leginkább a 0w30-as 504-et tenném bele, a 30-at a turbó védelme miatt. Ez lehet a középút.Van egy Skyactiv szívóbenzines Mazdám120 ezer km-rel; abba jó az 5w30 és a 0w20 is, melegen sűrűn rúgom neki, sokszor leszabályzás közelébe, és nem eszi a 0w20-at.
-
d4d
aktív tag
Ő írta, link
De ez van az olajshop és az olajinfo oldalán is. A Fuchs egy hivatalos közleményében ezek szerepelnek 2017-ből"Specifications VW 508 00 and 509 00 are not backwards
compatible with previous VW specifications."Majd pár sorral lejebb,
"For VW engines that require VW 508 00 / 509
00, engine oils with specification VW 504 00 / 507 00 can currently be used as an option." -
apple87
senior tag
-
d4d
aktív tag
válasz
apple87 #14667 üzenetére
Ez így érdekes lesz
"Modern TSI benzinmotorok: VW 504.00
Új generációs benzines és dízelmotorok 2018 után: VW 508.00 / 509.00.""A VW 508 00 olajspecifikáció kizárólag SAE 0W-20 viszkozitással érhető el. Fontos megjegyezni, hogy a VW 508 00 olajspecifikáció nem kompatibilis a régebbi Volkswagen olajspecifikációkkal és motorokkal. Amennyiben VW 508 00 specifikációjú olajat használnak egy régebbi VW motorban, az visszafordíthatatlan motorhibát okozhat."
2015-ös Octavia 1.6 crtdi, gyári 504/507 5w30 ezzel jött ki, később a vw módositotta 0w30ra még mindig 504/507. Ez ok, de hogy 5w30 helyett 0w20 ráadasul egy másik szabvánnyal ami nem kompatibilis visszafele, még nem láttam...
-
apple87
senior tag
0w20 at rakott bele a vw szerviz ami 508
504 az 5w30 0w30amikor kijött ez a motor 80ezer km -ig 5w30 kapott
ezután a vw és más autógyártók is leváltották az 5w30 at 0w20 ra .jo bele az 504/507 és a 508/509
jo bele 4 féle olaj amit le írtam
csak arra vagyok kiváncsi hogy ki mit használ .
0w20 at tesz a wv szerviz, de régebben 5w30 tettek -
d4d
aktív tag
válasz
apple87 #14665 üzenetére
Elnézést nem 0W30-at akartál irni a szervizeshez a 0W20 helyett?
Kézikönyv + márkaszerviz, nálam ez a két alap kiindulópont. Autószerelőkre általában ilyen téren nem hallgatok, sokuk nincs tisztában még azzal sem hogy mi az a "vékony" ill "vastag" olaj, tisztelet a kivételnek.
A VW 508as előírás nem kompatibilis visszafele, a 0W20 emiatt nem stimmel.Szerk.: bár 17/18- tól kezdték használni az 508as előírást többek közt 1.4es tsi esetében is. Ha nincs meg a kézikönyv, akkor egy alvázszám alapján lekérdezést javasolnék egy márkakereskedésben. Ha olyan autóba kerülne 508as olaj aminél 504 az előírás, annak nem lenne jó vége elvileg.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
1.4 tsi 2018 czcaMilyen olajat használtok ?
Vw szerviz 2021 ig Shell 5w30 rakott bele ezután már csak a szervizbe Shell 0w20 raknak .
Autoszerelők vegyesen 504 5w30 0w30 vagy 508 0w20
Nektek mi a tapasztalat melyiket jobb rakni az autóba ?
illetve melyik motorolaj márka a jobb? -
d4d
aktív tag
válasz
norrberth #14662 üzenetére
Én régi swiftbe (1.0 három henger) használok Eneos X Prime 5W-30-at (API SP, ILSAC GF-6A), kb 6-7e km után cserélem mann/hengst szürőkkel együtt. Időnként megvan hajtva 140-150-el is, nekem is bejött az olaj. Amúgy vmi brutál magas a viszkozitási indexe asszem 235. Az X Prime a Sustina utódja, az tuti hogy made in japan olaj volt, az olcsóbbak nem azok.
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Az Eneos motorolaj valóban annyira szuper jó? Vagy csak túl van reklámozva?
Szerelőm akart rábeszélni, mikor nemrégen voltam olajcserén a Fuchs Titan Supersyn olaj helyett, mert jobb az Eneos vagy az Orlen Platinum maxexpert . (egyik márkának sem szerződött partnere egyébként...) -
Asbee
veterán
Úgy néz ki a Mobil 1 ESP Formula P 5w-30 maradt a régi recept, GTL+PAO+ észter. Magas kálcium és maradt a molibdén is, de már nem tudja a BMW, VW, Porsche előírást.
(GM dexos2, MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52, PSA B71 2290, PSA B71 2297, STELLANTIS FPW9.55535/03, API SJ, API SL, API SM, API SN, ACEA C2, ACEA C3)
A sima ESP 5w-30-on picit javítottak(több adalék). Hidrokakk + kis PAO. LSPI miatt alacsonyabb kálcium+ magnézium+ nem túl magas de korrekt bór tartalom. Viszkozitása is picit magasabb. Kb ugyanazt tudja mint a legfrissebb LM Toptec 4200 kicsit olcsóbban.
(MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52, BMW Longlife 04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, API SP, API SN PLUS, API SN, API SM, API SL, API SJ, ACEA C3) -
05.18.-án le is cseréltük az olajat, 130102km-nél. Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30-at kapott, Hengst E611HD442 olajszűrő, Knecht LX1826 légszűrő, Mann-Filter FP2757 pollenszűrő kíséretében. Érezhetően csendesebben indul a traktor, halkabban is üzemel.
-
Asbee
veterán
Ezerszer leírtam én is, hogy akkora különbség nincs olaj és olaj között, adott kategórián belűl, hogy baj legyen bármelyikkel is. Az időben csere fontosabb. Ez egy hobbi és sok hasznos infót tud meg az ember. Pl ezért ajánlom mindig vw504.00/507.00 5w-30 vonalon a Total-t, mert az analízisekből kiderül( új, használt) hogy egy top olaj top áron.
-
Qru
MODERÁTOR
-
d4d
aktív tag
Ok. Én nem ismerem se ezeket az embereket, se azokat akik vizsgálják az adott olajat.
Olyat vizsgált e valaki, hogy azonos előírásnak megfelelő olajok között mekkora különbség van x szazezer kmerre levetítve? Tehát fingreszelésről van szó vagy kimutatható, hogy az egyik olajjal 470 ezer után vége a motornak, a másikkal meg bolygóközi túrára is indulhatsz, akkor se lesz baja a csúcs adalék miatt?
Még mindig az a véleményem, hogy egy neves olajgyártó termékével, ha az megfelel az adott előírásnak, nem lehet mellélőni. Időben kell cserélni és nagyjából ennyi. Plusz a legjobban adalékolt olaj se véd az ellen, ha egy botlábú sofőr vezeti az autót, aki 6 ezres fordulaton nyomja neki hidegen vagy nem cseréli időben az olajat. -
-
Például a Liqui Moly és a Motul sokat költ marketingre, és ezt is megfizetteti a vásárlóval.
Eszembe nem jutna itthon Liqui Molyt venni a többihez képest dupla áron, ugyanakkor pl. az Amazonról rendelve már emberi áron hozzájutsz.
A Castrol szintén gyanúsan felárazza a marketingjét (a 90-es években szakmányban kötött szerződéseket a szervizekkel, ingyen csáposemelőket adtak megfelelő volumenű olajforgalomért cserében). -
d4d
aktív tag
Én próbálok körültekintően választani, de hogy labor jegyzőkönyveket nem fogok bújni az biztos. Most egy BMW-hez vettem olajat, kézikönyv LL01es szabványt hoz rá (2006-os modell), de szokásomhoz híven lekérdeztem alvázszám szerint, hogy jelenleg mit hoz rá márkaszerviz. Innen is köszi a Rack autónak, nem az első jó tapasztalatom velük. Elsődleges ajánlás jelenleg BMW LL04 5W30.
Visszatérve, gondolom ezeket a jegyzőkönyveket nem valami hivatalos szerv végzi, akkor viszont felmerül a kérdés a hitelességgel kapcsolatban, illetve ha hiteles és minden ok, akkor ki vagy kik azok akik ilyet teszteket csinálnak pusztán szívjóságból? -
Asbee
veterán
Semmi jelentőssége. Minden gyártó ahogy a Motul is, az olajaik nagy részénél, megveszi valamelyik adalékcsomagot valamelyik gyártótol, aztán hozzákeveri a saját alapolajához. Ha éppen saját és nem az is vásárolt. Vannak egyedi esetek de egyre ritkább. Engem se az autobild se a versenytapasztalat nem érdekel, hanem hogy a labor jegyzőkönyv mit mutat.
-
d4d
aktív tag
Én azért azt gondolom, hogy a versenysportban (pl. endurance világbajnokság, Nascar, F1 stb) eltöltött évtizedek azért a semminél többet jelentenek. Biztos van valami haszna az ott szerzett tapasztalatoknak a lakossági olajokra nézve is. Az auto bildes olvasói díjaknál valószínű többet ér mondjuk a Motul elmúlt 60+ éve a hosszútávú versenyek világában.
Qru, látom visszakerestem. Én inkább a szabványokat néz(t)em.
-
Qru
MODERÁTOR
Az adalékolására gondoltam, abban nem az ászok ásza. Volt is róla korábban szó, elég ha visszakeresel.
Tudok: Silverhook, Castrol Magnatec 5W30 SQ C2, Supreme UHP...
-
Asbee
veterán
Egyértelműen rajta van hogy melyik specifikációkat tudja, és a többi csak ajánlás. A liqui molynak is van jobb rosszabb olaja, felkapott megbízható német márka, kicsit túlárazottan. Az hogy valaki motorsportban ottvan nem jelent semmit. De amúgy a forma 1 hivatalos partnere és kb mindenhol ott vannak.
-
d4d
aktív tag
A Shellen és a fenti Mobil 1 olajon kívül tudsz mondani pár másik márkát, ahol már ott figyel a legújabb API SQ szabvány a flakonon? Illetve olyan 5w30as olajat ami csak api sq-s? Mint az eneosnak az x prime 5w30 amin kizárólag az api sp és az ilsac gf6a szabvány szerepel és nincs semmilyen egyéb gyártói előírás rajta.
Pl a liqui moly top tec 4200as olaj ha jól számoltam 24 féle gyártói előírásnak is megfelel. Részben az autógyártók által jóváhagyva részben a liqui moly szerint. Ebből van egy rakás VW szabvány, ami nem tudom mennyire fér össze egymással. Illetve a liqui molyval kapcsolatban érdekelne még mire a nagy hírneve itthon? Mert ezen kívül, meg hogy a német auto bild újság olvasói mindig szavaznak nekik vmi díjat nem látom mitől ekkora ászok(?) és mire a még egy motulhoz képest is borsos ár? Hol vannak jelen a motorsportban pl?
-
d4d
aktív tag
válasz
peterattila #14633 üzenetére
A későbbiekben, ha egy fokkal újabb olajat szeretnél, ami megfelel a legújabb követelményeknek is, pl:
Mobil 1 ESP 5W-30, API SQ, Opel/Vauxhall OV0401547-G30 (benzin), OV0401547-D30 (dízel)
Más. Renault-val kapcsolatban olvastam olyat, hogy annyira szigorúan illene betartani a gyári előírást a franciáknál, hogy önmagában az se elég, ha az olaj gyártója azt állítja, hogy ennek vagy annak az előírásnak megfelel az olaj, hanem ténylegesen az autógyártó részéről kell, hogy legyen elfogadása az adott olajnak. Pl itt ennél az Elfnél ez rendben van, "Approved: Renault RN0720" viszont a Fiat előírásnak már csak az Elf szerint felel meg.
Amúgy az, hogy lehet hogy egy olaj "28 féle" előírást is teljesít, olyanokat is amiknek talán ütnie kellen egymást? Liqui Molynál látok ilyeneket.
Mennyire jó egyáltalán, ha "mindenbe" jó az adott olaj? Motulnál is valamiért csak léteznek ezek a márka specifikus olajok, gondolom nem véletlen.
-
peterattila
aktív tag
Köszi a hozzászólásokat. Olaj most Mannol 7908 van mindkettőben, eddig nincs vele bajom. Motor csendes, indítás után olaj nyomás azonnal felépül. Ezen is filóztam előtte
.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
norrberth #14530 üzenetére
Nekem is megjött ma.Egész jónak tűnik.De szerintem az egyenes csatlakozó,az arra való,hogy az oldalsó kupak helyére téve rá lehet csatlakozni kompresszorral és akkor nem kell pumpálgatni.Mivel annak a belsejében nincs is meg a kis hipolán cső helye,ami a másikon van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #14630 üzenetére
Az oké, mert kb 2 dl vesz fel a szűrő, szóval eleve annyival kevesebb jön le (mert az az szűrőben lévő olaj), feltöltéskor meg ugye +2 dl-t felszív a szűrő rögtön mikor feltöltöd olajjal a rendszert...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
peterattila #14625 üzenetére
Nekem most Filtron olajszűrő ment fel, 3k-ért.
Gyári 6k, Mann is 5k fölött már.5 hó, 9500 km után lejött nyál:
1.2 TSI / 267e kmFura mód (bár mindig így van), 2.75 liter jön le, és 3.3 liter megy bele
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
peterattila #14625 üzenetére
Meyle jó, maradhatsz annál szűrőből. Esetleg Mann Filter még ami nekem bevált.
-
d4d
aktív tag
válasz
peterattila #14625 üzenetére
Aktuális legfrissebb Opel előírások, visszafele kompatibilisek
OV0401547-D30 (SAE xW-30 olajok dízelmotorokhoz)
OV0401547-D40 (SAE xW-40 olajok dízelmotorokhoz)
OV0401547-G30 (SAE xW-30 olajok benzinmotorokhoz)
OV0401547-G40 (SAE xW-40 olajok benzinmotorokhoz)Opelnél a Hengst a gyári beszállító szűrőben. Legalábbis volt az tuti.
Egyébként nyugodtan felhívhatsz pár márkakereskedést, szervizeseket, nem harapják le a fejed. Egyszer a Porsche M5nél érdeklődtem váltóolaj, motorolaj ilyesmi témákban egy 25 év körüli 5ftos vw poloval kapcsolatban és teljesen normálisan kedvesen álltak hozzá, megnézték a gyári előírásokat.
-
peterattila
aktív tag
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni tőletek olaj ügyben. Van 2 autónk, ezekhez kérek ajánlatot. Első, G astra, z14xep motor, városi szaladgálós, éves futás 5-7e km. Második, J astra, a17dts motor1.7 cdti, kirándulós, távolsági használat, éves futás kb 8e km. Szűrőknél mindkettőben jelenleg Meyle van, ez maradjon vagy legyen más? Köszi szépen az ajánlásokat. Nem akarom túlgondolni sem, de igyekszem odafigyelni mindenre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #14622 üzenetére
Bar ugy lenne...
Sajnos nalom csak km van megadva.
-
norrberth
addikt
válasz
tboldi #14617 üzenetére
Elvileg akkor lesz mikor már jó melegbe van.
Persze majd utána járok úgyis.tibbike01
Mahle ment vissza a dobozba.
Direkt nem akarok használni Biofunkcionális Antibakteriális bevonattal ellátott szűrőt.
Csak sima aktívszenest.
Kíváncsi leszek ennek lesz e savanyúszaga melegbe.
Mert akkor jött ki igazán.
Pár hónapot bent lesz...
Aztán megnézek új FP t is. -
norrberth
addikt
Ez egy Valeo zsír új szűrő, szépen betolod hátra
És mellette áramlik az áldás😂
Lötyög benne tiszta vicc az egész.Itt állt benne a retek.
Én csináltam egy Hengst szűrőt körbe szívacsost.
És még akkor is poros volt alatta!
Szóval nem értem az autó gyártókat hogy gondolják ezt.Új levegőszűrőről letépten ezt. Téli réteg 😂
Telejsen összenyomható, mégis van tartása.
Ahol kell tömít,ilyet szoktam a Mann okra rá ragasztani.
Ha már a gyártó nem képes rá....
-
norrberth
addikt
válasz
tibbike01 #14614 üzenetére
Nem igen szív semmit be mellette.
Inkább az új VW k Skoda stb amik szívják, nem is akárhogy.
Kesztyűtartó mögöttiek... Lábtérnél belegyürősök.
Golfok Passatok sorba.
Tükörrel ahányt megnéztem tiszta retek minden a szűrő után, okádék.
Golf 5 6 7
Igazából alaposan senki nem jár utána milyen fosokAz a baj itt sokan csak okoskodni tudnak látatlanban.
De egy rohadt tükörrel senki nem nézett még szét.
Vagy bárminek utána járna, szétszedné.Így néz ki 1 év után ha a szűrőt kiveszem.
Ez érintetlen... -
norrberth
addikt
Vettem egy sima aktívszenest.
Ezt dobtam be.
FP szűrő nagyon gyanús nekem...
Nagy Melegbe bűzlik belőle valami vegyszeres savanyú szag. És beleitta magát a szag a rendszerbe az évek alatt.
Hamarosan kiderül fogok abból is venni egyet.
Soha a büdös életbe nem használtam a klímát..
És soha nem volt semmi szaga.
Csak mióta használom ezt az FP szűrőt..
Onnan gondolom az lesz a ludas mert csak nagyon nagy melegben éreztem azt a szagot.
Szóval ősszel télen vagy ha ment a klíma semmi szag nincs.
Kap Ózonos tisztítást is csakis nagy melegben majd.
Mikor érződik az a szag...
Klíma nélkül és klímával is.
Szóval pár hónap és a végére járok.
De egy valamit biztosra tudok.
Évente 1x volt használva esetleg a klíma.
És teljesen szagtalan volt mindig mióta nálam az autó.
15 éve 😁 -
MrSealRD
veterán
Úgyis beszélek velük az időpont miatt. Rákérdezek, hogy miért lehetne-e full szintetikust. Most átnéztem az ajánlatukat és van egy két furcsaság...
Pl Itt is az üres töltő mennyiséggel számolnak. 9 literrel. De 7 liter a csere... Bár ez a legkevesebb.
155 perc az váltó olajcsere kalkulált ideje és 86 perc az automata váltó szűrőjének cseréje. Kicsit masszívnak érzem...oké, hogy előírás alapján kalkulálnak... de kicsit vastagnak érzem. -
MrSealRD
veterán
A korábbi kérdésem nyomán most ismét lenne egy minőséggel kapcsolatos érdeklődés:
Motul Multi DCTF NK MOTUL EVO megnevezésű váltó olaj egy 7 fokozatú olajos DSG váltóba menne. A Motulnak ez az olaja is jó minőséget képvisel? -
Hőguta
csendes tag
válasz
Harkovz #14600 üzenetére
Hello!
Ha Emagról rendelted akkor valószínű olyan mint norrbert kollégáé (GEBO)
Ő jobban vágja ezt a témát,nekem is Ő segített.(Ha visszaolvasol megtalálod)
Az enyém Tc Technic G1091 ránézésre egyformák.A használata le van írva az Emag oldalon is.Egyszerű a használata.
A tartályban levő nyomás (kb.1.5 bar) hatására a légtelenítő csavaroknál távozik a használt folyadék.Célszerű a tartálytól legtávolabb eső keréknél kezdeni .
Melyiket vetted?Mert amint látom van 2,5 és 3 literes változat,árban is eltérő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Projektor topic
- Hálózati / IP kamera
- OLED monitor topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Egyesítené a ChromeOS-t és az Androidot a Google
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Új szintre emelte a fényűzés fogalmát az ASUS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- OLCSÓBB!!! több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest