Hirdetés
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- droidic: Safe Mode az agyban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- laca223: A civilizáció mint bugos operációs rendszer
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Hogyan lehet elérni azt, hogy egy konkrét spar üzlet felhagyjon a feltételezhetően jogsértő gyakorlatával?
Az elmúlt 5 év személyes és ismeretségi köri tapasztalat alapján egy bizonyos üzlet az alábbi módszert alkalmazza:
A polcon kiírt ár a (nem akciós) termékek 5-15%-a esetén alacsonyabb, mint a pénztárnál fizetendő ár. Azonnali reklamáció esetén az üzletvezető a magasabb áron kifizetett termék ára és a polcon kiírt ár közötti különbözetet készpénzben visszaadja, elnézést kér, és a látszólag kinyomtatott már magasabb polci árjelző címkét lobogtatja. Egy nappal később a polcon a "hibás", alacsonyabb ár található, a kasszánál a magasabb ár fizetendő.Az elmúlt években rendszeresen tapasztalt esetet többször említettük az aktuális üzletvezetőnek, aki mindig olyasmire hivatkozott(kolléga elfelejtette, nem volt idő cserélni, ma reggel változott az ár(vasárnap?) sok a dolgunk...) , amit 1-2 alkalommal lehet elfogadni, de éveken át folyamatosan semmiképp.
Feltételezésem szerint ez a vásárlók/fogyasztók folyamatos tudatos és szándékos megtévesztése.
Érdemes végigjárni a sorrendet?: panasz az üzletben(szóban megtörtént), panasz írásban (vásárlók könyve), panasz írásban(email a központi emailcímre), panasz írásban a fogyvéd. hatóságnak / média, közöss.média...? Van értelme? Lehet következménye ami megszünteti a gyakorlatot? Vagy annyi lenne a vége, hogy a vásárló figyeljen oda?
Mire lehet hivatkozni? A kiírt árnak van jelentősége? Van miatta kötelezettség? Ha reklamálásra szó nélkül odaadják az alacsonyabb áron, de másnap újra a hibás ár van kint akkor az támadható mint megtévesztés? Nekem mint fogyasztónak van szükségem bizonyítékok összegyűjtésére? Fénykép, blokk, stb? A pénztári ár mennyire szabályozott? Van az egyes üzleteknek lehetősége magasabb áron eladni, mint mondjuk egy központilag meghatározott ár? Adhatja tetszőlegesen magas áron? Elcsalható az extra különbözet? Ha emiatt nyereséges kizárólag ez az egy üzlet a lánc többi helyi üzletéhez képest, akkor ez elfogadható üzleti modell?
Új hozzászólás Aktív témák
- Türelem, még mindig készül a Marvel Blade játéka
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kuponkunyeráló
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PLC programozás
- eGPU tapasztalatok
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- AMD Radeon RX 7600 8GB OC HIBÁTLAN!!
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- 5G LTE! Microsoft Surface Pro 8 i7-1185G7 16GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851
- Keresünk iPhone 14/14 Plus/14 Pro/14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Új, Aktiválatlan iPhone 17 (256 GB) (rendelhető)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

